Hop til indhold
NuVilJeg

Mit første blowjob

Recommended Posts

Jeg har virkelig haft lyst længe til at få blowjob uden kondom, da min kæreste ikke vil sutte pik.

Min første tanke er at hun meget gerne måtte være meget ung, da den tanke virker vildrt fræk, men findes der unge piger i Odense/fyn som tilbyder dette. Jeg ved også at jeg nok vil være vildt genert, og pigen gerne må være lidt behjælpelig, og have god tid. Kunne også være dejligt hvis det bare virkede lidt som om kun kunne lide det, frem for noget der bare skal overstås.

har i råd til mig, hvad skal jeg gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har virkelig haft lyst længe til at få blowjob uden kondom, da min kæreste ikke vil sutte pik.

Min første tanke er at hun meget gerne måtte være meget ung, da den tanke virker vildrt fræk, men findes der unge piger i Odense/fyn som tilbyder dette. Jeg ved også at jeg nok vil være vildt genert, og pigen gerne må være lidt behjælpelig, og have god tid. Kunne også være dejligt hvis det bare virkede lidt som om kun kunne lide det, frem for noget der bare skal overstås.

har i råd til mig, hvad skal jeg gøre?

Først og fremmest bestil en hel ½ time hos en dansk pige og fortæl hende så på forhånd hvordan du gerne vil have det. Med en dansk pige kan du bedre kommunikere og bliver forhåbentlig ikke suttet af på 10 min. Synes faktisk du skulle bestille en ½ time med en blanding af pirringssvensk og fransk uden kondom. Om du skal tage en af de helt unge piger er jeg ikke sikker på første gang, hvis du vil have fuld udbytte af dit forehavende, men jeg er ikke så kendt på fynsland - så du må jo se hvad folk foreslår - ellers er der jo trinemuz i Aarup eller Ejby:

https://annoncelight.dk/annonce/43989/aa ... fynsk-pige

viewtopic.php?f=7&t=5052&p=28631&hilit=trinemuz#p28631

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først og fremmest bestil en hel ½ time hos en dansk pige og fortæl hende så på forhånd hvordan du gerne vil have det. Med en dansk pige kan du bedre kommunikere og bliver forhåbentlig ikke suttet af på 10 min. Synes faktisk du skulle bestille en ½ time med en blanding af pirringssvensk og fransk uden kondom. Om du skal tage en af de helt unge piger er jeg ikke sikker på første gang, hvis du vil have fuld udbytte af dit forehavende, men jeg er ikke så kendt på fynsland - så du må jo se hvad folk foreslår - ellers er der jo trinemuz i Aarup eller Ejby:

https://annoncelight.dk/annonce/43989/aa ... fynsk-pige

viewtopic.php?f=7&t=5052&p=28631&hilit=trinemuz#p28631

pirringssvensk

Er det bare at få pikken nusset?

Del dette indlæg


Link til indlæg

pirringssvensk

Er det bare at få pikken nusset?

Ja, det er der nok nogle der tror, men pirringssvensk er rigtigt udført med spyt - til nød olie - meget bedre end pirringsfransk eller pirringsspansk, selvom det også kan være godt, hvis det er rigtigt udført :D

Evt. kan du lade dig binde først - pirringsbondage med bind for øjnene, så det bliver rigtigt frækt og du ikke ved, hvad pigen ellers finder på med gummihandsker og isterninger mv. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Evt. kan du lade dig binde først - pirringsbondage med bind for øjnene, så det bliver rigtigt frækt og du ikke ved, hvad pigen ellers finder på med gummihandsker og isterninger mv. :mrgreen:

HØHØ, bundet med bind for øjnene, det kunne være at pigen holder en pause og blev skiftet ud med en mand eller en mama. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

HØHØ, bundet med bind for øjnene, det kunne være at pigen holder en pause og blev skiftet ud med en mand eller en mama. :mrgreen:

Det har jeg været ude for en gang i Dibbelsbro - fik at vide at det var en ung pige, der skulle introduceres til erhvervet, der ville komme ind og lege lidt. Hun kom også ind medens, jeg lå der med bind for øjnene og legede lidt med min pik, før hun gik ud igen - ved ikke om det var en ung pige - eller bare vagtpigen eller hvordan hun ellers så ud, men det var en pige :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er der nok nogle der tror, men pirringssvensk er rigtigt udført med spyt - til nød olie - meget bedre end pirringsfransk eller pirringsspansk, selvom det også kan være godt, hvis det er rigtigt udført :D

Evt. kan du lade dig binde først - pirringsbondage med bind for øjnene, så det bliver rigtigt frækt og du ikke ved, hvad pigen ellers finder på med gummihandsker og isterninger mv. :mrgreen:

Tror ikke lige jeg skal bindes første gang :-) Tænker bare at man kunne ligge og nusse, og måske give hende lidt finger, som så slutter med en blowjob (UDEN KONDOM)

Synes sgu det er vildt, hvis det er rigtigt at flere af dem sluger? som man kan læse her inde, har jeg heller aldrig prøvet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg ikke lige nogle anbefalinger, men har dog en lille indskydelse.

Tror du skal være mere end almindelig heldig, hvis du finder en pige der siger OK for at du må give hende finger. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke lige jeg skal bindes første gang :-) Tænker bare at man kunne ligge og nusse, og måske give hende lidt finger, som så slutter med en blowjob (UDEN KONDOM)

Synes sgu det er vildt, hvis det er rigtigt at flere af dem sluger? som man kan læse her inde, har jeg heller aldrig prøvet :-)

Jeg var for nogen tid siden på besøg ved en ung amatør i Odense, Jessica.

Sikke et blowjob, har længe håbet hun en dag ville vende tilbage på annoncemarkedet.

Hun slugte, ja de findes de der sluger. Men det er en sjældenhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg ikke lige nogle anbefalinger, men har dog en lille indskydelse.

Tror du skal være mere end almindelig heldig, hvis du finder en pige der siger OK for at du må give hende finger. :)

Der er jeg så stået af, hvorfor skulle det være så slemt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jeg så stået af, hvorfor skulle det være så slemt?

Fordi der på fingre normalt sidder negle (modsat en pik som ikke har negle). Og negle kan rive. Og rifter i en sex-sælgende kvindes skede, vil betyder forhøjet risiko for sygdomsoverførsel, og i det hele taget ømhed og irritation.

Ud fra mine egne erfaringer, er der kun ca. 10% - 15% af salgs-sexs-pigerne, der accepterer fingre i kagedåsen. (Procenten er formentligt lidt højere hos de udenlandske ufornuftige piger vs. de danske fornuftige piger)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der er jeg så stået af, hvorfor skulle det være så slemt?

Pga infektion fra urene hænder og rifter fra dine negle- bla.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis du fortæller pigen at fingerlegen har stor betydning for dit besøg, og at du gerne vil benytte håndvasken en sidste gang, så vil jeg vove og påstå, at dine chancer for et ja, bliver langt større end de 10-15% som tidligere sagt.. :)

Selvfølgelig skal du ikke komme anstigende med gulerødder som en nystartet mekanikerlærling, men sørge for at neglene er korte og evt. også filede lidt om nødvendigt.

Jeg har aldrig oplevet en sådan "fingerskyhed" i den størrelsesform som omtales her.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis pigen ikke vil have en finger i fissen eller røvhullet pga. urene fingre eller skarpe negle er det da bare at bruge gummihandsker eller et kondom - jeg kan altså ikke se det store problem i det, medmindre pigen ikke ønsker det og det skal hun selvfølgelig have lov til :D - der er jo andre piger derude, der ikke har noget imod det - evt. mod lidt ekstrabetaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var halvt en joke, som Bananen skriver og halvt alvor.

Der sidder enormt mange bakterier under neglene og så kan negle give rifter. Personligt har jeg aldrig givet lov til det og de piger jeg kender, vil heller ikke give lov :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var halvt en joke, som Bananen skriver og halvt alvor.

Der sidder enormt mange bakterier under neglene og så kan negle give rifter. Personligt har jeg aldrig givet lov til det og de piger jeg kender, vil heller ikke give lov :)

Men hvis man spørger når man bestiller tid, så er der vel en god chance.

Så kan man jo aftale hvordan og hvorledes.

Ligesom alle andre ydelser som kan udføres i forskellige varianter :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvis man spørger når man bestiller tid, så er der vel en god chance.

Så kan man jo aftale hvordan og hvorledes.

Ligesom alle andre ydelser som kan udføres i forskellige varianter :-)

Fuldstændig rigtigt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen fingre op af frygt for bakterier, infektioner, rifter og ømhed (ikke alle er lige forsigtige) ;)

Hvad med "på med dutten" som i de gamle AIDS reklamefilm ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...