Hop til indhold
JenniferRomantica

Mangel på piger

Recommended Posts

Den ærlige skrev, for 37 minutter siden:

I kan gøre grin med med hvad jeg ved. 
 

men det er ikke jer der har lægget flere nætter og trøstet en pige der ryster af skræk. 
fordi hun er bliver truet med en kniv til halsen hvis hun ikke tog kunder. Og gjordet det godt. 
så hun gjordet alt for kunden for ikke at få dårlige anmeldelser. 
Trods det kunne jeg ikke få hende med til  politiet. 
for som hun sagde de gør ikke noget og det bliver være for mig selv bagefter. 

Det er ikke så lidt historier hun har fortalt mig. 


 

 

Går da ud fra at du har anmeld dine oplevelser til det offentlige eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 30 minutter siden:

Godaften @JenniferRomantica 

Jeg syntes at der jævnligt dumper mails og sms ind med Rum til udlejning, hjælp til hjemmesier og alt muligt andet.

Opsøgende salg  - Hvorfor spørger du ikke hvad det koster og hvor han tilbyder lokaler i DK, måske der er et godt tilbud:-)

Jeg tror faktisk at det er ca halv pris af hvad det koster at være på et Dansk bordel , som du jo selv kender prisen på:-) 

Spænende at følge med i tråden.

 

God aften ønskes

Madame Elisabeht

Den eneste anden gang jeg har fået sådan en besked var det meget tydeligt en dansk mand.. Her bliver der skrevet først på spansk tror jeg og så på engelsk.. Jeg har aldrig fået beskeder fra udenlandske udlejere:ph34r:.. 

 

Ærligt så tør jeg ikke:lol:.. 

Jeg håber også du har haft en dejlig aften<3.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Den ærlige Tak for at stå frem, det er simpelthen så vigtigt det her, ærgerligt du ikke tages mere seriøst.  Så længe der er kunder, tja de er jo herinde ser vi, så fortsætter denne forfærdelige udnyttelse af kvinder/mennesker. Politiet kan ikke stoppe trafficking, kunderne kan! Dig derude kan! Trafficking kommer i mange former som jeg selv ofte har gjort opmærksom på herinde. Eroguide burde tage ansvar for dette og stoppe annoncering af tvivlsomme annoncer, ved det ikke kan elimineres men det er vel ret tydeligt det er bagmænd og ikke kvinden selv der annoncerer, det kan ihvertfald gøres mere vanskeligt at få annoncer på herinde. Eroguide kan også oplyse/advare i form af oplysningsreklamer for trafficking..Men nej vi lukker øjnene det er nemmest, forsætter med at købe sexen og skrive om bedrifterne herinde og vi tager reklamepengene med kyshånd. Det er uendeligt trist

 

Redigeret af Fynboen1968

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 4 timer siden:

normalt skal pigerne aflevere 50 % af det de tjener.  
nogle er på en anden ordning de skal betale et fast beløb hver måned. 
den/dem jeg kender til skal betale 50-70 tusind hver måned. 

 

Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

de har ikke så meget valg. 
De tager mellem 5-10 kunder om dagen. 

Sætter disse oplysninger sammen og estimerer en bruttoindkomst pr. md. til fx. 6 kunder pr. dag X gennemsnitligt 800 kr X 28 dg (lidt fri en gang imellem) = 134.400 kr. (Ifølge det oplyste er der et muligt maksimum på 10 X 1200 X 30 = 360.000 og det er selvfølgelig ren matematik uden viden om realiteterne)

Men er det realistisk at tjene så meget på en måned?? I så fald er ordningen med at betale et fast beløb på 50-70.000 vel ganske tåleligt (omend det hele er utåleligt med betalte bagmænd!)

Den ærlige skrev, for 4 timer siden:

de tjener kassen på os kunder. 
når jeg betaler 1200 kr. for en time. :wacko:
åhh ja så få pigen 600 til annoncer husleje mad rejsen hjem mm

Kan godt fornemme at man kunne få nogle virkelig billige oplevelser hvis pigerne arbejdede selvstændigt og kun skulle betale en husleje + løbende nødvendige udgifter

I denne noget selvkonstruerede analyse mangler der dog en holdning til sagen om hvorvidt pigerne er tvunget til ar arbejde som prostituerede. Jeg vil enhver tid hellere betale fuld pris til den der vælger selv! Men hvordan kan jeg overhovedet vide det?

Redigeret af Hedonis
supplerende beregninger

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Hedonis 

Havde lovet mig selv jeg ikke ville skrive så meget mere. 
men i en anden tråd skrev jeg også om det. 
 

du skal nok regne med 240 dage om året. 
Ca. 20 dage om måneden. 
og de fleste udlandske tager 12-1500 kr. for en time. 
men det er jo lang fra alle kunder der tager en time. 
nogle tager 15 min eller 30 min. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 7 timer siden:

Går da ud fra at du har anmeld dine oplevelser til det offentlige eller?

Lad mig sige det på den måde. 
Uden at sige for meget. 
har gjort det jeg kunne i den gældende situation. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynboen1968 skrev, for 7 timer siden:

vi lukker øjnene det er nemmest, forsætter med at købe sexen og skrive om bedrifterne herinde og vi tager reklamepengene med kyshånd. Det er uendeligt trist

Er som sådan enig i dit budskab, men det hører med til historien, at det er skide svært for os almindelige kunder at vurdere, hvordan sandheden hænger sammen. Bevares, hvis man møder en pige, som er helt fra den, så ringer der nok en klokke hos de fleste. Til gengæld har mange af os nok aldrig stået i den situation.

Jeg tror, at @Den ærlige desværre beskriver forholdene, som de er. For nogen piger. Det falder i øvrigt meget godt i tråd med, hvad @JenniferRomantica har beskrevet i en gammel tråd om, hvordan hun selv så, at en gruppe udenlandske piger blev styret med hård hånd af nogen ubehagelige typer.

Er i øvrigt enig med @Hedonis i, at de beløb @Den ærlige nævner, slet ikke virker urealistiske. Der flyder rigtig mange penge gennem systemet i den her branche.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynboen1968 skrev, for 12 timer siden:

@Den ærlige Tak for at stå frem, det er simpelthen så vigtigt det her, ærgerligt du ikke tages mere seriøst.  Så længe der er kunder, tja de er jo herinde ser vi, så fortsætter denne forfærdelige udnyttelse af kvinder/mennesker. Politiet kan ikke stoppe trafficking, kunderne kan! Dig derude kan! Trafficking kommer i mange former som jeg selv ofte har gjort opmærksom på herinde. Eroguide burde tage ansvar for dette og stoppe annoncering af tvivlsomme annoncer, ved det ikke kan elimineres men det er vel ret tydeligt det er bagmænd og ikke kvinden selv der annoncerer, det kan ihvertfald gøres mere vanskeligt at få annoncer på herinde. Eroguide kan også oplyse/advare i form af oplysningsreklamer for trafficking..Men nej vi lukker øjnene det er nemmest, forsætter med at købe sexen og skrive om bedrifterne herinde og vi tager reklamepengene med kyshånd. Det er uendeligt trist

 

Synes det er rigtig ærgerligt at et lille men alvorligt problem ikke bliver løst fordi alt hvad der bare handler om dårlige arbejdsforhold for udenlandske kvinder bliver kaldt for trafficing eller menneske handel.

Grunden til at vi har kriminelle bordeller er at vi har en fuldstændig tåbelig rufferi lovgivning med en fuldstændig tåbelig praksis hvor man lovligt kan have et bordel med ansatte der sælger sex hvis man kombinerer det med inkompetent thai massage.

 

Findes der eksempler på at der foregår noget der ikke burde foregå naturligvis gør der det. Men selv når kvinderne kun får lov til at beholde halvdelen plus det hele for extras, som er den forrretnings model der er meget brugt så tjener man rigtig meget mere end i Ukraine, Bulgarien, Brasilien, Rumænien osv og når man kommer derfra er man også typisk vant til meget værre forhold.

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 8 timer siden:

Lad mig sige det på den måde. 
Uden at sige for meget. 
har gjort det jeg kunne i den gældende situation. 
 

Det er utroligt hvor ivrig du er efter at diskutere dette, men uden at ville skrive noget konkret - kommer bare med en masse antydninger og beskyldninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 23 minutter siden:

Det er utroligt hvor ivrig du er efter at diskutere dette, men uden at ville skrive noget konkret - kommer bare med en masse antydninger og beskyldninger.

Vil ikke diskutere svare bare hendes spørgsmål 


så lad os bare lukke den der 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 17 minutter siden:

Vil ikke diskutere svare bare hendes spørgsmål 


så lad os bare lukke den der 

Så du mener at du besvare et spørgsmål ved at antyde noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv nu at høre her. 
jeg har lagt mange konkrete ting op. 
Kan jo ikke blive ved, og det er i bund og grund også lige meget folk tvivler alligevel på det jeg skriver. 
og jeg kommer ikke med beskyldninger mod nogen. 
fortælle bare ærligt om min oplevelser ok. 
 

Og jeg kan ikke svare på alle spørgsmål i et åbent Forum af hensyn til de involveret og mig selv. 
 

og netop for at undgå diskutioner. 
 

men har du et konkret spørgsmål til mig er du velkommen til at sende en pb. 
 

Ønsker dig en god dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 13 minutter siden:

Så du mener at du besvare et spørgsmål ved at antyde noget?

Glemte at citer dig. 
men ovenover mit svar til dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Øbo skrev, for 11 timer siden:

 

Synes det er rigtig ærgerligt at et lille men alvorligt problem ikke bliver løst fordi alt hvad der bare handler om dårlige arbejdsforhold for udenlandske kvinder bliver kaldt for trafficing eller menneske handel.

Grunden til at vi har kriminelle bordeller er at vi har en fuldstændig tåbelig rufferi lovgivning med en fuldstændig tåbelig praksis hvor man lovligt kan have et bordel med ansatte der sælger sex hvis man kombinerer det med inkompetent thai massage.

 

Findes der eksempler på at der foregår noget der ikke burde foregå naturligvis gør der det. Men selv når kvinderne kun får lov til at beholde halvdelen plus det hele for extras, som er den forrretnings model der er meget brugt så tjener man rigtig meget mere end i Ukraine, Bulgarien, Brasilien, Rumænien osv og når man kommer derfra er man også typisk vant til meget værre forhold.

 

 

 

 

 

 

Vi taler jo ikke om det de skal afgive af fortjeneste det er jo det absolut mindste af det, vi taler om fuldkommen horrible arbejdsforhold, læs hvad @Den ærligeskriver. Trusler, gæld der hober sig op, ikke mulighed for at sige nej til ydelser og frastødende mænd, vold og voldtægt, sex med så mange mænd dagligt at ingen krop kan være bygget til det= smerter i skeden/anus.

Hvad fanden kan en ung kvinde fra Østeuropa stille op når først hun er indenfor i “varmen” hos en bagmand?  Kvinder og sex er en kæmpe industri og du ved jo godt at rigtig rigtig mange udenlandske piger udnyttes på det groveste.. lad nu være at sige andet!  det er ikke kejserens nye klæder det er kvinder af kød og blod..hvis du tror bagmænd er søde behagelige mennesker der vil pigerne det bedste.. ja så tager du grueligt fejl..de vil malke pigerne for så mange penge som muligt på bekostning af deres psyke og helbred. Længere er den ikke…de ser kvinder som en genstand for egen vindings skyld ikke som mennesker. Jeg håber og tror på at denne udenlandske sexindustri og misbrug af kvinder der er kommet til landet en dag udpensles i alle medier, at kvinder vil få modet til at stå frem og fortælle deres historier, lige nu er det mørkeland og alle er tavse..vi mangler disse kvinders stemmer for hold nu op vi hører kun om toppen af isbjerget lige nu og ikke beretningerne fra kvinderne selv. 

Redigeret af Fynboen1968

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynboen1968 skrev, for 1 time siden:

Vi taler jo ikke om det de skal afgive af fortjeneste det er jo det absolut mindste af det, vi taler om fuldkommen horrible arbejdsforhold, læs hvad @Den ærligeskriver. Trusler, gæld der hober sig op, ikke mulighed for at sige nej til ydelser og frastødende mænd, vold og voldtægt, sex med så mange mænd dagligt at ingen krop kan være bygget til det= smerter i skeden/anus.

Hvad fanden kan en ung kvinde fra Østeuropa stille op når først hun er indenfor i “varmen” hos en bagmand?  Kvinder og sex er en kæmpe industri og du ved jo godt at rigtig rigtig mange udenlandske piger udnyttes på det groveste.. lad nu være at sige andet!  det er ikke kejserens nye klæder det er kvinder af kød og blod..hvis du tror bagmænd er søde behagelige mennesker der vil pigerne det bedste.. ja så tager du grueligt fejl..de vil malke pigerne for så mange penge som muligt på bekostning af deres psyke og helbred. Længere er den ikke…de ser kvinder som en genstand for egen vindings skyld ikke som mennesker. Jeg håber og tror på at denne udenlandske sexindustri og misbrug af kvinder der er kommet til landet en dag udpensles i alle medier, at kvinder vil få modet til at stå frem og fortælle deres historier, lige nu er det mørkeland og alle er tavse..vi mangler disse kvinders stemmer for hold nu op vi hører kun om toppen af isbjerget lige nu og ikke beretningerne fra kvinderne selv. 

Det giver absolut ingen mening at disse kvinder skulle finde sig i så vanvittige forhold i længden.

Der er for rigtig manges vedkommende tale om kvinder der kommer fra lande hvor man skal være mere end almindeligt god til at passe på sig selv og ikke stoler på andre. At de pludselig skulle kunne snydes og trues til at finde sig i hvad som helst strider mod sund fornuft.

 

Findes der nogen der kommer i klemme ja naturligvis især med den lovgivning vi har. Men deres muligheder for at arrangere sig på bedre måder er simpelthen for store til at det er troværdigt at de i større antal finder sig i det.

 

Troværdigheden af at man får så stor og omfattende viden om de mest skjulte sider af sexarbejde i Danmark fra de mest skræmte af kvinderne kan måske også diskuteres 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er faktisk et større problem end du lige tror. 
synes du skal starte med at Google og læse en om det. Det findes ring mange god artikler på nettet, der mere præcis beskriver hvordan og hvorfor pigerne havner i disse situationer. 

hvis det var så et vidunderligt arbejde for piger og mulighed for at tjene kassen. 
undre det mig at der ikke er flere danske piger der gør det. 
 

men hvis du har det bedre med den illusion at pigerne godt kan lide alle typer mænd. 
og er smask liderlige konstant. 
Og tænder på op til 10 mænd om dagen. 
 

man kan lukke sine øjne for meget og for sin engen skyld. 
så man bevare sin illusion om alt er ok. 
 

lidt fakta er der ca. 3000 udlandske piger i Danmark. 
det er 15 % af danske mænd mellem 18-65  der betaler for sex. 

det svare ca. til 250-300 tusind 

de mænd deles om de piger der er på marked. 
dog også de dansker som jeg ikke lige har et tal på. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Øbo skrev, for 7 timer siden:

Det giver absolut ingen mening at disse kvinder skulle finde sig i så vanvittige forhold i længden.

Der er for rigtig manges vedkommende tale om kvinder der kommer fra lande hvor man skal være mere end almindeligt god til at passe på sig selv og ikke stoler på andre. At de pludselig skulle kunne snydes og trues til at finde sig i hvad som helst strider mod sund fornuft.

 

Findes der nogen der kommer i klemme ja naturligvis især med den lovgivning vi har. Men deres muligheder for at arrangere sig på bedre måder er simpelthen for store til at det er troværdigt at de i større antal finder sig i det.

 

Troværdigheden af at man får så stor og omfattende viden om de mest skjulte sider af sexarbejde i Danmark fra de mest skræmte af kvinderne kan måske også diskuteres 

Men det er sandheden, prøv at læs herinde hvor mange anmeldelser hvor der står om udenlandske kvinder der er ømme eller virker uoplagte osv.. laver skjoldet med hænderne,så manden ikke kan trænge dybt nok op ( til kundens store irritiation)

læser det faktisk ALDRIG om danske piger, det er tankevækkende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Øbo skrev, for 20 timer siden:

Det giver absolut ingen mening at disse kvinder skulle finde sig i så vanvittige forhold i længden.

Det virker også total åndssvagt at slaverne skulle finde sig i deres horrible forhold i fordomstid.. Det giver jo ingen mening......... See what I did there.? 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Øbo skrev, for 21 timer siden:

Men deres muligheder for at arrangere sig på bedre måder er simpelthen for store til at det er troværdigt at de i større antal finder sig i det.

Nu hvor jeg tænker over det så var det egentlig også rimelig dumt af de der slaver, nu de var såååå mange (faktisk flere end der er udenlandske sexarbejdere OG flere end slaveejerne:ph34r:), at de ikke bare samarbejdede og slap fri.. Tænk sig at de bare ventede på nogle højere magter tog teten og gjorde slaveri ulovligt.. Ventede på andre skulle slås deres kampe for dem.. Altså lige indtil de faktisk gjorde oprør.. Fordi 12 år var for lang tid at vente.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden:

Nu hvor jeg tænker over det så var det egentlig også rimelig dumt af de der slaver, nu de var såååå mange (faktisk flere end der er udenlandske sexarbejdere OG flere end slaveejerne:ph34r:), at de ikke bare samarbejdede og slap fri.. Tænk sig at de bare ventede på nogle højere magter tog teten og gjorde slaveri ulovligt.. Ventede på andre skulle slås deres kampe for dem.. Altså lige indtil de faktisk gjorde oprør.. Fordi 12 år var for lang tid at vente.. 

Ja hvis du synes det er sammenlignligt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kører det igen.

Det evige nedladende syn, det rigtige ord er faktisk "condescension" på engelsk, danskerne har over østeuropæere.

Oh stakle piger fra Østeuropa, de er så udvidende, mens de stærke danske kvinder er så oplyste og frie.

Fair nok, men jeg synes det er mere ynkeligt og trist for en dansk kvinde at sælge sin krop, for er vi ikke i verdens lykkeligste land, med masse af muligheder, fri uddannelse, osv osv...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynboen1968 skrev, for 14 timer siden:

Men det er sandheden, prøv at læs herinde hvor mange anmeldelser hvor der står om udenlandske kvinder der er ømme eller virker uoplagte osv.. laver skjoldet med hænderne,så manden ikke kan trænge dybt nok op ( til kundens store irritiation)

læser det faktisk ALDRIG om danske piger, det er tankevækkende.

 

Hvis man kommer til Danmark i håb om at man på få måneder kan tjene nok hvis man bare arbejder hårdt nok og er 18-19 år så ender det jo med at være en rigtig dårlig situation.

Det er jo ufatteligt svært at vurdere. At ingen danskere ville arbejde under nogle givne forhold betyder jo ikke at det ikke kan være acceptabelt hvis man kommer fra Albanien.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den ærlige skrev, den 12.6.2022 at 19:47:

Tror måske du ville blive overrasket. 
jeg ved mere end du tror. 
 

 

Du er ligeså naiv som dine medborgere.

Dét, du skriver, er en gammel taktik.

Mange piger gør det faktisk frivilligt.Men jeg gider ikke oversætte artikler fra udenlandske medier, hvor piger fortæller, hvordan de selv har valgt at arbejde som prostituerede, fordi deres bagmænd lokkede dem via andre piger.

Igen, lad være med at tro, du ikke er så naiv som de andre danskere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugipuladanejii skrev, for 21 minutter siden:

Så kører det igen.

Det evige nedladende syn, det rigtige ord er faktisk "condescension" på engelsk, danskerne har over østeuropæere.

Oh stakle piger fra Østeuropa, de er så udvidende, mens de stærke danske kvinder er så oplyste og frie.

Fair nok, men jeg synes det er mere ynkeligt og trist for en dansk kvinde at sælge sin krop, for er vi ikke i verdens lykkeligste land, med masse af muligheder, fri uddannelse, osv osv...?

Nu har der jo lige været en sag hvor 28 bordeller med udenlandske piger, der arbejdede under urimelige lønvilkår, i hvertfald blev lukket ned.. Så jeg synes ikke det er urimeligt at antage at mange udenlandske piger arbejder under lignende vilkår.. Jeg har set piger med store blå øjne og hørt skrig som gjaldt det livet på et lavpris hostel efterfulgt af 2 grinene mænd der emiterede højlydt stønnen, komme gående ned af gangen, imens de snakkede på et, for mig, ukendt sprog.. Piger der overalt blev fuldt af mindst 2 store bruske mænd, selv når de skulle ned og ryge.. Piger der ikke tur møde ens blik.. Døre hvor stablen af håndklæder voksede til vilde højder.. Derfor ved jeg det også findes i lille Danmark.. Jeg kan ikke udtale mig omkring omfanget skal jeg gerne indrømme men jeg har stadig personligt set det.. Tro det eller ej.. 

Og så kan du kalde min empati for nedgørende alt det du vil det ændre ikke på min hensigt.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugipuladanejii skrev, for 4 timer siden:

Du er ligeså naiv som dine medborgere.

Dét, du skriver, er en gammel taktik.

Mange piger gør det faktisk frivilligt.Men jeg gider ikke oversætte artikler fra udenlandske medier, hvor piger fortæller, hvordan de selv har valgt at arbejde som prostituerede, fordi deres bagmænd lokkede dem via andre piger.

Igen, lad være med at tro, du ikke er så naiv som de andre danskere.

Jeg er lidt i tvivl hvad du faktisk mener ? 
måske køre du Google translatør 

men naiv er jeg ikke. 
jeg kender godt hvordan der forgår. 

Tror jeg du ville forstå hvis du læsser alt det jeg skriver. 
 

god dag til dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...