Hop til indhold

Gå aldrig tilbage til en fuser - Og så dog…..

Featured Replies

Skrevet

Hej EG

Jeg har tidligere skrevet en anmeldelse om DOK KOON thai i Nibe, dette uden den store begejstring. DOK KOON - Nibe :(

I lørdags kørte jeg igen forbi på de kanter og annoncelight blev gennemkigget for spændende tilbud. Her dukkede nedenstående annonce igen op, og jeg kunne ikke nære mig for at undersøge om denne “nye” pige var på adressen, jeg kunne jo bare smutte hvis det ikke var tilfældet.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/139076-dok-koon-thai-nibe-aalborg/

Aftalen kom nemt i hus og jeg satte kursen mod adressen. I døren var overraskelsen stor da det ikke var mutter der tog i mod, men derimod den skønneste kvinde ved navn Mimi. 

Mimi er i slutningen af 20’erne, alm af højde om dejlig petit. Hun har det skønneste smil og er frisk på en hyggelig snak uden det tager overhånd.

Et hurtigt bad blev overstået og den stod herefter på massage med et HJ som afslutning. Prisen på adressen er ret fast, i den høje ende med vel okay…

Min smukke massør lod sig overtale til at smide blusen under massagen, som i øvrigt var ret så udemærktet. Ikke for hård ej heller olieplaskeri. 

Mimi giver det dejligste HJ, og begejstringen blev ikke mindre af at kæle for hendes smukke bryster. (De har fået lidt hjælp, men passer perfekt til hendes krop).

Jeg kunne godt overtales til at køre forbi Mimi igen hvid jeg er på de kanter.

/Hamderjyden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.