Hop til indhold

Recommended Posts

Hej AL

Jeg skulle i sidste måned en tur til Nordjylland på familiebesøg, og havde lige en times tid til lidt hygge på vejen..
 

Efter et par forgæves forsøg på at booke tider hos de faste steder, faldt valget på Dok koon på Restrup Kærvej ved Nibe.

Damen i den anden ende af røret lød ikke til at være super oplagt. Dog kunne hun godt finde tid inden fyraften. 
 

Stedet er et nedlagt landbrug, hvor længen mod vejen er laver til Massagebiks/Bordel… 

Ved ankomst var døren åben, og jeg blev modtager af en ældre Thai kvinde. (Jeg nyder de ældre kvinder, da massagen gerne er af lidt bedre karakter, så det var kun positivt). 
 

Efter et hurtigt bad i meget fine lokaler, sammenlignet med andre steder. Blev jeg vist ind i et af massage lokalerne. Hvis man stadig var i tvivl muligheden for evt. tillægsydelser, forsvinder denne tvivl når man træder ind i rummet. Belysningen var i de røde toner, og med den runde seng føler man sig overbevist om, at massage ikke er det eneste der tilbydes.

Nå men pyt, tiden var sat af til det og massagen var tiltrængt. Så jeg smed mig på sengen, hvorefter en meget overfladisk massage startede. Hun havde mere travlt med at fortælle om, hvad alle de andre kunder ønskede af ydelser, og der blev ikke lagt fingre imellem… Hendes historier nåede et punkt, hvor billederne af tidligere kunder blev så levende, at massagen ikke rigtig kunne nydes..

Under vejs i den kedelige massage blev de ædlere dele strejfet flere gange. Og hun smed hurtigt et tilbud om ekstra på bordet. Det er så her at liderligheden som altid tager over, og de 300,- sad løst. Svensk afslutning blev aftalt, og massagen af underlivet blev intensiveret. 
Jeg måtte undervejs minde hende om, at det trods alt var massagen der var hovedformålet. 
Efter 30 min massage blev jeg vendt og et overraskende handjob startede. Umiddelbart er hun mere trænet i denne øvelse end massagen. :) 

Efter god behandling af 1-tallet, måtte jeg lade ladningen gå. :) 

Efter en hurtig aftørring og hurtig afslutning ad massagen, blev jeg sendt ud i et tiltrængt bad. 
 

45 min efter ankomst stod jeg i døren og mutter ville gerne have sine penge. Jeg blev obs. på tiden, og smed en bemærkning om det manglende kvarter af behandlingen. Hun fejede det hurtigt til side og sagde at jeg havde fået det jeg kom efter. Hmm okay, sådan kan man også behandle kunder…

800,- blev afregnet, med garanti fra min side om, at stedet ikke bliver besøgt igen.

 

Dok Koon er i mine øjne mere et bordel end en massageklinik. Men hvis man skal have nogle af de vilde lyster testet, eller bare have taget trykket, kan stedet være helt okay. Dog får hun ikke besøg af mig igen…

link til madammen.

https://annoncelight.dk/showad/297878

Over and out

/HamderJyden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samme oplevelse her. Kom uanmeldt og blev taget pænt imod. Ind i det  lyserøde bollerum med den runde seng med en undskyldning om at rummet med massagebriks endnu ikke var rengjort. Blev straks tilbudt FP og dette gentog sig mindst 4 gange hver gang med høfligt afslag. Herefter virkede hun mut og tvær , massagen var elendig  og overstået på ca. 40 minutter.

PS:

Ingen tvivl om at sengen havde interessant at bolle på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 44 minutter siden:

Er det hende på billederne, I har mødt? 

Og er der overhovedet andre på stedet? 

Ja det var hende på billederne. jeg så ingen andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt stedet. Dog var prisen alt for høj, i forhold til hende jeg mødte. 

Efter en del pres fra mutters side, valgte jeg at køre igen. Fornemmede ikke, at det var en populær beslutning. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der står i annoncen det er en ny pige, nu ved jeg ikke hvor længe man kan betegne hende som ny, men hun har i hvertfald været der de sidste halvandet år, jeg har ikke været der siden, det var ikke rigtig værd at kører de km fra Aalborg og derud... hun er som ellers lige min type ikke for ung og hun har en okay krop osv, men det er også det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babysam

Hun har kørt med den samme annonce de sidste par år, og ifølge anmeldelserne er det kun mutter som er på stedet, - lev med det;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...