Hop til indhold

Recommended Posts

Gabbana skrev, for 11 timer siden:

Næh ikke mere tjekket lige selv efter sagde det. Annoncen er væk.

Jeg havde nummeret fra sidste gang. Og sendte en SMS.  Den blev der svaret på. Og har nu en aftale.  Skal nok lige hører hvorfor der ikke er en annonce.  

Redigeret af elwis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
elwis skrev, for 7 timer siden:

Jeg havde nummeret fra sidste gang. Og sendte en SMS.  Den blev der svaret på. Og har nu en aftale.  Skal nok lige hører hvorfor der ikke er en annonce.  

Jeg har også skrevet. Jeg har også stadig min aftale :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 4 timer siden:

Jeg har også skrevet. Jeg har også stadig min aftale :) 

Jeg har lige modtaget en SMS om at hun pt. Ikke er der. Og derfor har jeg heller ikke en aftale mere. Og så forstår jeg også bedre hvorfor der ikke er en annonce. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
elwis skrev, for 58 minutter siden:

Jeg har lige modtaget en SMS om at hun pt. Ikke er der. Og derfor har jeg heller ikke en aftale mere. Og så forstår jeg også bedre hvorfor der ikke er en annonce. 

Når ja okay. Men jeg var lige inde på cherry’s annonce, hende og vava har samme nummer så det er nok cherry jeg har en aftale med istedet.

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 16 minutter siden:

Når ja okay. Men jeg var lige inde på cherry’s annonce, hende og vava har samme nummer så det er nok cherry jeg har en aftale med istedet.

Hun ser også rigtig sød ud. Har set hende på stedet. God fornøjelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
elwis skrev, Lige nu:

Hun ser også rigtig sød ud. Har set hende på stedet. God fornøjelse 

Nu er cherry’s annonce også væk. Jeg ved snart ikke hvem jeg har en aftale med :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 24 minutter siden:

Nu er cherry’s annonce også væk. Jeg ved snart ikke hvem jeg har en aftale med :wacko:

Håber du giver en update 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
elwis skrev, for 1 minut siden:

Håber du giver en update 

Jeg prøver at holde øje og skal nok give en Update. Det er mærkeligt, vava/cherry skrev nu ellers at vi havde en aftale. Men hvis ikke så vælger jeg nok Beni. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Gabbana skrev, for 7 minutter siden:

Jeg prøver at holde øje og skal nok give en Update. Det er mærkeligt, vava/cherry skrev nu ellers at vi havde en aftale. Men hvis ikke så vælger jeg nok Beni. 

Pigerne er ikke altid selv herre over hvor de arbejder en given dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Pigerne er ikke altid selv herre over hvor de arbejder en given dag. 

Nej okay, jeg er ret grøn angående thaipiger, så jeg har ikke den store forstand på det. Men jeg må jo bare holde øje :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 5 timer siden:

Jeg under mig over at alle skriver at Vava ikke har haft en annonce de sidste par dage. Linket fra føste indlæg https://annoncelight.dk/showad/341785 virker da stadig fint for mig, både i dag og flere gange i går da jeg tejkkede.

Nu ved jeg at det et gammelt opslag, fra en konto de har glemt login til.  Det var ikke den de har brugt i langtid.  (17/06 2022 08:30)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...