Hop til indhold

Recommended Posts

ØkoblowLink først

https://annoncelight.dk/showad/341785

En af de mange thaier på 27år der dukker op når vi søger, så glæden var ekstra stor da døren åbende og den smukkeste lille thai pige som på billederne stod og smilte, hvad man ikke kan se på billederne var hendes smukke ansigt og utrolig let til smil og fnis. Perfekt engelsk fra nogle år med turister. 

Fik 1 time med blandende bolsjer, massage, kys, økoblow, cowgirl, bagfra, forfra og stående, alt med god indlevelse. 69eren var hun med på, men dog lidt følsom. 

Hun virker en smule urutineret, men det havde ingen indflydelse på en super oplevelse. 

Helt sikkert en gentagelse fra min side, hvis hun ellers får lov at blive ellers må jeg på flyveren... 

Redigeret af LarsB
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trol skrev, for 14 minutter siden:

Er du ikke kommet lidt langt hjemmefra nu Lars. Jeg mener plejer du ikke at "komme" mest i Århus :P

Jo du har ret, men har været dem alle igennem den sidste måned :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 16 minutter siden:

Jo du har ret, men har været dem alle igennem den sidste måned :mrgreen:

Du er jo Supermand!

Har du andre anbefalinger end vava?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trol skrev, for 1 minut siden:

Du er jo Supermand!

Har du andre anbefalinger end vava?

Send PM, så kan vi udveksle erfaringer og Mr. Butterfly, som de søde kalder mig, kan måske hjælpe 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde præcist den samme indstilling og meget meget positive oplevelse med Vava. Hun er virkelig sød og smuk og samtidig nem at tale med. 

Jeg håber helt sikkert også på et besøg igen en af de nærmeste dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DarkStorm skrev, for 11 timer siden:

Tak for anmeldelsen :) 

Lokation: er vi et af de kendte steder i Vejle..?

Ja, 1. sals klinik med indgang i passagen til gården

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 9 timer siden:

Ja, 1. sals klinik med indgang i passagen til gården

er det ikke kun en høj stue lejlighed ? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, for 13 timer siden:

er det ikke kun en høj stue lejlighed ? ;) 

Det kan man også sige, der er vel 10-12 trin fra gade niveau :lol: uden jeg vil hænges på det nøjagtige antal trin. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, den 15.6.2022 at 06:38:

Vi deler ikke adresser, hvis det ikke fremgår af annoncen 

Er der en seng at nyde hende i eller kun en "thai briks"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herrrman skrev, den 12.6.2022 at 16:45:

Jeg havde præcist den samme indstilling og meget meget positive oplevelse med Vava. Hun er virkelig sød og smuk og samtidig nem at tale med. 

Jeg håber helt sikkert også på et besøg igen en af de nærmeste dage.

Er der en seng at nyde hende i eller kun en "thai briks"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, 1 time siden:

Er der en seng at nyde hende i eller kun en "thai briks"

En thai massage briks

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overskriften “det virker” dækker øjensynlig ikke hver gang !!!

Jeg havde en entydig SMS aftale med VaVa i dag til 60min FP. Kom 3-5 min før tid og fik af pigen der lukkede op (Linly) oplyst af VaVa netop var startet med anden kunde og at der måske var en mulighed senere på dagen. Der er nok tale om en mamasan der har kludret i det men det rykker jo ikke ved at det for mig blev et rigtig “surt show” hos VaVa i Vejle

Nå nu var jeg jo der og så går besøg “som det plejer” - aftalte i stedet 30 min FP med Linly. Hun er en petit sag og er yderst god til engelsk. Hun er ligeledes meget venlig og sød men da det kom til den annoncerede “hot sex” efter lidt tam massage og et OK indledende BJ måtte hun forklare at jeg ikke måtte slikke hende samt at jeg var for stor til vaginal sex. Det var jo ikke ligefrem hvad jeg havde forestillet mig.

Med overtalelse blev det til en smule med yderst forsigtighed men jeg tror oprigtigt hun havde ondt så vi stoppede og jeg fik i stedet en udløsning mellem hendes (hjulpne) brøster.
Når en FP bliver begrænset til dette, fandt jeg det meget irriterende at hun 2-3 gange kiggede på uret og sagde hvor mange(få) minutter der var tilbage. Jeg fik vel nok det meste af 30 min men når en FO service er så begrænset skal man da ikke oveni være så nøje med tiden. 
Så for mig blev det lidt en øv oplevelse med Linly omend hun er venligheden selv og giver dig de sødeste kys. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde nogenlunde samme oplevelse Route66, hun kunne ikke holde til sex og hun stoppede 20 minutter før aftalt, jeg valgte at gå, gad ikke diskutere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Route66 skrev, den 27.6.2022 at 17:36:

Overskriften “det virker” dækker øjensynlig ikke hver gang !!!

Jeg havde en entydig SMS aftale med VaVa i dag til 60min FP. Kom 3-5 min før tid og fik af pigen der lukkede op (Linly) oplyst af VaVa netop var startet med anden kunde og at der måske var en mulighed senere på dagen. Der er nok tale om en mamasan der har kludret i det men det rykker jo ikke ved at det for mig blev et rigtig “surt show” hos VaVa i Vejle

Nå nu var jeg jo der og så går besøg “som det plejer” - aftalte i stedet 30 min FP med Linly. Hun er en petit sag og er yderst god til engelsk. Hun er ligeledes meget venlig og sød men da det kom til den annoncerede “hot sex” efter lidt tam massage og et OK indledende BJ måtte hun forklare at jeg ikke måtte slikke hende samt at jeg var for stor til vaginal sex. Det var jo ikke ligefrem hvad jeg havde forestillet mig.

Med overtalelse blev det til en smule med yderst forsigtighed men jeg tror oprigtigt hun havde ondt så vi stoppede og jeg fik i stedet en udløsning mellem hendes (hjulpne) brøster.
Når en FP bliver begrænset til dette, fandt jeg det meget irriterende at hun 2-3 gange kiggede på uret og sagde hvor mange(få) minutter der var tilbage. Jeg fik vel nok det meste af 30 min men når en FO service er så begrænset skal man da ikke oveni være så nøje med tiden. 
Så for mig blev det lidt en øv oplevelse med Linly omend hun er venligheden selv og giver dig de sødeste kys. 

 

Jeg havde samme oplevelse med Vava. Desuden ville hun ikke sutte mig færdig efter at hun havde stoppet legen pga. Menstruation. Sød og smuk pige, men ikke den store service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana

Jeg skal besøge vava på lørdag, må indrømme at jeg er ret spændt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 19 timer siden:

Jeg skal besøge vava på lørdag, må indrømme at jeg er ret spændt.

Er også ret spændt på din anmeldelse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
Med.Lem skrev, 1 time siden:

Er også ret spændt på din anmeldelse ;-)

Den kommer lørdag aften tænker jeg ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Med.Lem skrev, for 6 timer siden:

Er også ret spændt på din anmeldelse ;-)

Altså jeg har besøgt Vava 3 gange, og nr 4 bliver en af de næste dage.  Jeg er super tilfreds med hende.  Jeg har kun et kritik punkt.  Og det er at jeg synes ikke det skal koste 1600 kr for 1 Time. Hvis man vil komme to gange.  Det koster 1300 for 1 Time. Og 300 ekstra for tur nr 2.
 

Jeg har tit givet 1000 kr for 45 min og med to affyringer.
 

Jeg ville besøge hende noget mere hvis man kunne book 45 min for den pris.
 

Men hun er super dejlig og 100% hende på de billeder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, den 1.8.2022 at 19:24:

Jeg skal besøge vava på lørdag, må indrømme at jeg er ret spændt.

Er du sikker på det?  For der har ikke været en aktiv annonce de sidste par dage.  Og det gør mig lidt bange, for jeg ville besøge hende på fredag.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
elwis skrev, for 35 minutter siden:

Er du sikker på det?  For der har ikke været en aktiv annonce de sidste par dage.  Og det gør mig lidt bange, for jeg ville besøge hende på fredag.  

Næh ikke mere tjekket lige selv efter sagde det. Annoncen er væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...