Hop til indhold

Jeg elsker milfs og kvinder i 40’erne

Featured Replies

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 1 time siden:

Jeg har personligt aldrig fået så meget opmærksomhed fra mænd som efter jeg fyldte 40

Det er jo kun dejligt at du gør det ^_^

Den lille frøken skrev, for 2 timer siden:

jeg indså at langt de fleste mænd i virkeligheden er ligeglad med om en kvindes krop ikke er perfekt. Det der virkelig tænder en mand er noget helt andet. Det er en kvindes begær. Hendes måde at flirte på, hendes glimt i øjnene, hendes lyst til sex. Det er den frigjorte kvindelighed der varmer op under en mand. 

Det er korrekt. Det er ikke helt forkert det du er inde på. 

• Svar 64
  • Visninger 9.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Modne kvinder der hviler i sig selv og ved hvad de vil have er da klart det mest sexede i verden der findes. Det behøver man ikke at være en ung mand for at synes.    

• Jeg underviste i en årrække på en voksenuddannelse og det er utroligt hvor mange kvinder der får et crush på underviseren ligemeget hvor stor aldersforskel der er. Det var naturligvis sjovt at ku

• Nej de fleste mænd er ikke mest seksuelt tiltrukket af yngre kvinder 

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 2 timer siden:

Jeg har personligt aldrig fået så meget opmærksomhed fra mænd som efter jeg fyldte 40.  Det tror jeg er fordi min udstråling har ændret sig med alderen ( et gæt) 

Da jeg var meget ung og meget sprød og smuk, var jeg samtidig også usikker og hæmmet. Jeg tænkte på hvordan min krop mon så ud i de og de positioner og stillinger. Jeg følte mig bestemt ikke så smuk som jeg var. Min seksualitet var ikke fri på samme måde som den er Idag. 

Efter jeg fyldte 40 skete der ligesom noget. Jeg fik øje på at jeg var virkelig tiltrækkende, hvis jeg bare også selv følte mig tiltrækkende og jeg indså at langt de fleste mænd i virkeligheden er ligeglad med om en kvindes krop ikke er perfekt. Det der virkelig tænder en mand er noget helt andet. Det er en kvindes begær. Hendes måde at flirte på, hendes glimt i øjnene, hendes lyst til sex. Det er den frigjorte kvindelighed der varmer op under en mand. 

Der er nok også nogle der tænder på den tilknappede ungmø, men langt flere der tiltrækkes af seksuel frigjorthed i en kvinde. 

Og den seksuelle frigjorthed  parret med livserfaring finder man oftest hos den modne kvinde. 

Jeg oplever at rigtig mange meget unge mænd nærmest plager mig om at sexe med dem men nu er det så ikke lige min præference da jeg ikke selv tænder på en stor aldersforskel af flere grunde, men det er bare for at sige at modne kvinder er meget efterspurgte. Flere af mine veninder der er singler siger det samne. 

Og det er jo bare skønt :)

Du har fuldkommen ret. Det er ufatteligt sexet når en kvinde hviler i sig selv, grundlæggende er glad for sin krop og bare er glad for at være tiltrækkende 

Skrevet
Daddy40 skrev, for 5 timer siden:

Jeg er helt på linje med dig. Selv om jeg efterhånden selv er blevet en DILF så elsker jeg også en MILF i 40érne og især hvis hun tager sin datter med;)

En DILF der knalder en MILF :lol:

jamen så er det jo fedt vi er ligesindet ^_^

Skrevet
Daddy40 skrev, for 2 timer siden:

Altid rart at møde en ligesindet

Det er der bestemt :) og dejligt at man kan dele de samme interesser i de skønne kvinder  der er lidt ældre. Jeg kunne forstille mig du er lidt Ældre end jeg er ^_^

Daddy40 skrev, for 2 timer siden:

skønne Eva

Hvabehar ? :wacko: jeg hedder ikke Eva ^_^

Skrevet
Gabbana skrev, for 3 minutter siden:

Det er der bestemt :) og dejligt at man kan dele de samme interesser i de skønne kvinder  der er lidt ældre. Jeg kunne forstille mig du er lidt Ældre end jeg er ^_^

Hvabehar ? :wacko: jeg hedder ikke Eva ^_^

Det kan være, han mente en trekant med din mor og dig i lingeri, som “Eva” klædt ud som en MILF :) 

Bare spas 

Skrevet
Søren A skrev, for 4 minutter siden:

Det kan være, han mente en trekant med din mor og dig i lingeri, som “Eva” klædt ud som en MILF :) 

Bare spas 

Haha ja muligvis :D

Men så ville jeg være en ung trans milf :wacko:

Skrevet
Gabbana skrev, for 10 minutter siden:

Haha ja muligvis :D

Men så ville jeg være en ung trans milf :wacko:

En lækker lille TILF måske :) 

Skrevet
Søren A skrev, for 15 minutter siden:

En lækker lille TILF måske :) 

Den var god :lol: 

Skrevet
Daddy40 skrev, 1 time siden:

Jeg kom til at se på den forkerte profil

Det kan ske ^_^

Daddy40 skrev, 1 time siden:

Sorry er helt ny herinde:wacko:

Det er nu helt okay, vi kan godt sige jeg hedder Eva :D og velkommen til ^_^

Skrevet
Pianistinden skrev, den 8.6.2022 at 21:00:

Me too, vi køber kapper på wish :lol:

Gør ikke det! Er du klar over, hvor meget PostNord skal have for at toldbehandle pakken?

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 8.6.2022 at 20:50:

Og hvis man drikker den hurtigt inden lagengymnastik:lol:.. 

Proteinshake serveres under lagengymnastikken, hvis man vil .. ;)

Skrevet
Argit skrev, den 8.6.2022 at 22:13:

Nu må vi jo ikke glemme at MILF´erne kun kan have den erfaring hvis de begynder når de er unge ;) Cirklen sluttet

Begyndte da jeg var 17 - og stopper forhåbentlig ikke igen.

Er vildt nysgerrig på inden for hvilket aldersspæn, en kvinde må og kan kalde sig for MILF…? 

Kom endelig med jeres betragtninger please…

For mig er alder blot et tal og egentlig ikke så særlig retvisende for hvem, jeg er.

knus og god søndag til jer alle 

Skrevet

MILF siger vel bare at det er en mor :) Og du har ret omkring alder - det er personen, der betyder noget

Skrevet
Helene8000 skrev, for 4 timer siden:

Er vildt nysgerrig på inden for hvilket aldersspæn, en kvinde må og kan kalde sig for MILF…? 

Der er vel ikke rigtigt nogen objektive regler, men jeg har svært ved at kalde en kvinde under 30 år for en MILF, også selvom hun måske har fået børn i starten af tyverne og derfor med @Argits definition jo har været en MILF ganske længe.

På et eller andet tidspunkt går kvinden fra MILF til GILF. I min subjektive optik er det vel omkring 55-60 års alderen.

Skrevet
Helene8000 skrev, for 4 timer siden:

Begyndte da jeg var 17 - og stopper forhåbentlig ikke igen.

For mig er alder blot et tal og egentlig ikke så særlig retvisende for hvem, jeg er.

knus og god søndag til jer alle 

Absolut ingen regler. Synes personligt at betegnelse som moden/mature er meget mere dækkende 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.