Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

ja det er hende.

Hun har sammen med Gaby og Larissa fra Optasia og nogle andre piger lavet en gammel Swingerklub om til en klub

Noget dyrere end Optasia 100 euro for 3 timer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det her hende Justina?

http://sexnord.net/profile/10270/Seevet ... en/Justina

I så fald arbejder hun vist på en lille Hamborg klub der hedder Absolut girls.

Klubben ligger i Seevetal lidt syd for Hamburg - ikke ret langt fra:

http://www.fkk-harmony.com/Deutsch/start.html

Men begge lidt ude på landet, så det kan være svært at komme dertil med offentlige transportmidler.

Søg evt. div. anmeldelser ved at søge direkte på adressen: Unner de Bult 57

Herunder har jeg fundet en anden Preisstaffel

* 50 € für 3 Minuten (åbenbart en skrivefejl - der skulle vist have stået 30 min. :lol: )

* 100 € für 3 Stunden

* 150 € für den ganzen Tag (12 - 24 Uhr)

Inkludiert sei dabei der Service der Damen (FN, GV), kalte Getränke und das Buffet.

Men er også stødt på denne meddelelse om at Dank Bauamt er klubben blevet lukket:

http://www.swingerclub-absolut.de/

Men om det bare var midlertidigt ved jeg ikke - kan i hvert fald se indlæg fra pigerne (Maggy) fra d. 27. oktober og her er der en annonce, hvor man også kan se lidt mere om klubben:

http://www.treffpunkte.de/AbsolutGirls/#Profil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad jeg har kunnet læse mig til, er der kun 3-4 piger på arbejde hver dag.... de 150 euro for en dag lyder fair. Men så få piger :? man ville nok ikke køre helt til HH kun for det

Del dette indlæg


Link til indlæg

* 50 € für 3 Minuten det var dyrt ! mon ikke det er for 30min ? :lol:

Jo, det var også en skrivefejl, som det også fremgik af tråden, men jeg syntes det var så enormt morsomt at jeg ikke rettede det i første omgang - ville lige se jeres reaktionsevner :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad jeg har kunnet læse mig til, er der kun 3-4 piger på arbejde hver dag.... de 150 euro for en dag lyder fair. Men så få piger :? man ville nok ikke køre helt til HH kun for det

Det er måske ligesom på andre klubber, at de skal betale en afgift efter hvor mange piger, der annonceres med - og så kan der godt være flere tilstede - evt. nogle på prøve? - end angivet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være jeg er lidt tungnem, men fik ikke rigtig svar på det med betalingen, altså hvis man har betalt indgangen er der fri afbenyttelse af pigerne , er dette rigtig ??

domino

Du poster et indlæg i en tråd med flere anmeldelser og spørger efter anmeldelser - og på fora kan du også finde flere andre tråde om Optasia, men mht. om du kan lege med pigerne i timevis? - er det vist nærmere omvendt :lol:

Klubben er en gammel swingerclub, men den hjemmeside, der stadig omtaler det som en swingerclub er vist ikke aktuel mere, men sidst jeg var der kom der da et alm. par på 35 - 40 år, som vist havde en af pigerne med ovenpå - men ikke noget jeg gik op i, med hvad de foretog sig, men det virkede ikke som om det var ualmindeligt og de virkede ikke ubekendt med klubben - konen var bare ikke en type, der kunne interessere mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være jeg er lidt tungnem, men fik ikke rigtig svar på det med betalingen, altså hvis man har betalt indgangen er der fri afbenyttelse af pigerne , er dette rigtig ??

Nej, du er nødt til at flirte lidt med pigerne først - eller de flirter med dig, men giv dem først og fremmest lidt opmærksomhed og kig bare alt det efter dem du vil og forsøg at få lidt kontakt, så kan det være de pludselig kommer over og hygger lidt med dig og du eller de inviterer dig med ovenpå, hvis du altså også har erlagt € 50, til pigerne og fået et armbånd. Forvent dog ikke at pigen, du netop har været sammen med fortsætter med at hygge sig med dig - nej, det er hurtigt videre til den næste. Pigerne roterer mellem gæsterne og snart kommer der måske en ny sag og vil i kontakt med dig, hvis du ellers ikke virker alt for uinteresseret.

Der kan også ske det på ulige klokkeslæt, at du bliver inviteret med til gruppesex, hvor du bliver udnyttet på det groveste :D - de kalder det godt nok GangBang, men det er vist ikke den korrekte betegnelse, for det du kommer til at opleve :D - men husk armbåndet - det er lidt trælst at blive bortvist fra gruppesexrummet med stiv pik :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så blev det endelig min tur til at få prøvet Optasia af. I det store hele var det som jeg havde forventet ud fra alt, hvad der er skrevet her i forummet tidligere.

Jeg ankom mandag kl. 14.15, altså kort efter åbningstid. Ved ankomsten spurgte jeg thekenfrau Bibi om parkeringspladserne foran huset ud mod vejen. Hun sagde, at der måtte man ikke parkere, da det var privat grund. Hun sagde, at hun selv holdt på den stribe jord, der nogen steder er mellem vejbane og fortov. Det kan lige netop lade sig gøre at holde der, men om det er helt efter reglerne ved jeg ikke, da der er skiltet med parkering forbudt på vejen. Men jeg nåede i hvert fald ikke at inkassere en P-bøde, og der holder en del biler parkeret på den måde.

Jeg var generelt lidt imponeret over Bibi. Hun holdt styr på tropperne, baren og døren på en gang. Hun havde fået at vide, hvad jeg hed, da jeg ankom, og hun kunne åbenbart huske det. Når jeg kom hen til baren tiltalte hun mig ved navn, hvilket fik det til at virke personligt, frem for at man bare var en i mængden. Hun fortalte mig i øvrigt, at hun også havde arbejdet der dengang, det var en almindelig swingerclub.

Jeg smuttede igen ret nøjagtigt 5 timer senere. Jeg var ved at være træt, og der var trods alt et par timers køretur hjem. Trætheden var en kombination af, at jeg havde været tidligt oppe, og så miljøet i klubben. Efterhånden som dagen skred frem, blev luften mere og mere tung af tobaksrøg. Der blev røget tæt, både blandt pigerne og gæsterne. Tobaksrøgen var nok det eneste, jeg egentlig var lidt utilfreds med på stedet. Selv Bibi var ved at blive lidt tung i hovedet inden jeg kørte, selv om hun selv røg.

På de 5 timer nåede jeg 4 piger, hvormed mit minimumsmål med at tage derned var mere end nået. Jeg havde besluttet mig for ikke at have nogen slagplan, men tage det fuldstændig som det kom. Det var ikke noget problem at komme i kontakt med de 4 piger. De kom alle selv hen og satte sig hos mig, nogle småsnakkede lidt og derefter ind på et af værelserne. Faktisk var der et par gange, hvor jeg tænkte at det var måske lidt hurtigt efter sidste runde, men det var bare med at hænge på. Men dette er også grunden til, at det blev lige netop de 4: Det var dem, der kom til mig. Der var da et par af de andre, jeg også gerne havde afprøvet, men sådan er det.

Jeg var ikke med til gang-bang nogen af gangene. Jeg havde besluttet mig for, at hvis der var en af pigerne der hev mig med, så fint nok, men ellers var det ikke noget jeg decideret ville gå efter, og sådan blev det.

Det er rigtigt nok, som Jernsvinet skriver: Når man er færdig med en omgang, er der ikke en masse hyggen og nussen bagefter. Rummet bliver gjort klar til den næste, og man bliver sendt i bad. Pigerne er lige så hurtigt videre til den næste, efter at have gjort sig i stand. Det skal man lige vænne sig til. Men det betyder ikke nødvendigvis, at de ikke snakker med en senere.

Der er tidligere nævnt, at der er en del tyrkere (og muligvis andre nationaliteter), og dette er også korrekt. Det så også ud til, at de fik en del opmærksomhed fra nogle af pigerne, som det også er blevet sagt. Men jeg tror til dels, det har noget at gøre med at i hvert fald nogen af dem var stamkunder, og stamkunderne så generelt ud til at få lidt mere opmærksomhed, uanset etnisk oprindelse. Der var på et tidspunkt en, der var henne ved Bibi og bemærke, at de sad 3 fyre alene ovre i en sofa i hjørnet, og i den anden ende af lokalet sad der en stak (udenlandske) mænd med en masse piger. Det var lige før klokken 19, altså gang-bang tid. Jeg kunne ikke rigtig høre, hvad hun svarede ham, men jeg tror ikke, det var noget hun havde tænkt sig at blande sig i. Som sagt synes jeg heller ikke selv, at det var det store problem at få kontakt, bare man havde lidt tålmodighed, var opmærksom på, hvad der foregik omkring en, og ikke kun ville have fat i en bestemt pige.

I øvrigt var der to praktiske problemer, der muligvis kostede lidt på stemningen den dag: Whirlpoolen var i stykket, og kunne ikke bruges. Men værre var det, at der ikke var noget varmt vand. Der var noget galt med fyret, og det var åbenbart startet om søndagen. Men de havde ikke kunnet få fat i nogen til at kigge på det før mandag. Så der rendte nogle folk desperat rundt det meste af tiden for at få det til at virke, men uden held. Så det var kolde bade :? og der var lidt halvkoldt i lokalerne, fordi der ikke var varme på (jaja, så må man arbejde sig til varmen, men pigerne frøs altså lidt ind imellem, og det er lidt en mood-killer).

De 4 piger:

Første omgang var Elli (http://lovegirlshh.de/home/girl/Elli#jump). Det var en middelmådig success. Det er ikke så meget fordi hun er lidt godt i stand (det er hun), men mere at det virkede, som om hun ikke kunne lide, man rørte ved hende. Denne runde var i det store bolle-rum, og her skal man lige vænne sig til, at man ikke nødvendigvis er de eneste derinde. Det kan godt være lidt distraherende, at der kommer nogen ind, imens man er i gang.

Næste pige var den meget omtalte Gloria (http://lovegirlshh.de/home/girl/Gloria#jump). Hun er sød nok, men selve denne omgang går ikke over i historiebøgerne. Jeg synes hun virkede en smule mekanisk, men til gengæld lagde jeg senere mærke til, at hun var meget opmærksom på, hvad der foregik, og hurtig til at hjælpe de andre, hvis der skulle ryddes af eller lignende. Hun smilede også til mig og småsnakkede lidt senere, og virkede alligevel som en ret sød pige. Jeg tror lige, man skal lære hende at kende, og så kan det blive rigtig godt.

Tredje pige var Alina (http://lovegirlshh.de/home/girl/Alina#jump). Der er desværre pt. ingen billeder af hende på deres hjemmeside. Hun var en af dagens bedste for mig. Rigtig sød pige, specielt efter jeg fortalte hende, at jeg synes det var fint, at hun var 31, da jeg havde de bedste erfaringer med piger i 30'erne. Hun var også den, der var bedst til at småsnakke lidt, da hun kom hen til mig i første omgang (noget jeg selv ikke er specielt god til). De to andre havde enten ikke sagt ret meget, eller snakket med de andre piger, mens de sad sammen med mig.

Fjerde og sidste var Andra (http://lovegirlshh.de/home/girl/Andra#jump). Billederne af hende er ikke specielt gode. Specielt virker hun ret kraftig på dem, og det er hun ikke i virkeligheden. Det er en pige med gang i, lidt af en vildkat. Jeg var egentlig lidt i tvivl, om hun kunne få gang i pikken igen på det tidspunkt, men jo: det kunne hun godt! Hun tager helt sikkert stikket hjem på dagens absolut bedste blowjob. Egentlig kunne jeg bare have ladet hende fortsætte med det...

Men det korte af det lange er, at jeg kunne sagtens finde på at tage derned igen, hvis muligheden byder sig. Hvis man gerne vil have ægte GF6 med masser af nussen og hyggen, skal man nok tage et andet sted hen, og det kommer ikke til at erstatte de lejlighedsvise besøg hos visse piger i Flensborg. Men det er et udemærket supplement, da hele oplevelsen er en anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg vil gerne komentere lidt på Den Røde Barons gode indlæg.

Optasia er flatrate dvs. discount, man kan ikke forvente GFE. behandling for 100 EU.

Jeg har dog opnået et meget godt forhold til et par af pigerne, ( neji får ingen navne , de er mine). Jeg er nok også stamgæst.

Det betaler sig at være høflig og respektfuld.

Der har været  udskiftning på Optasia,på godt og ondt, jeg har mistet et par favorittermen der er også kommet nye interessante piger til.

Da jeg var der i går var der en ikke så mange mennesker, så man kunne kontakte alle piger. Pigerne må selvfølgelig tage sig af nye gæster der kommer, så efter kl. syv om aftenen kan der blive lidt svært at få kontakt hvis man kom kl.fjorten man må da være lidt mere anmasende.

Optasia erstatter ikke mine veninder i Flensborg; men er en helt anden oplevelse. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klubben ligger i Seevetal lidt syd for Hamburg - ikke ret langt fra:

http://www.fkk-harmony.com/Deutsch/start.html

Men begge lidt ude på landet, så det kan være svært at komme dertil med offentlige transportmidler.

Søg evt. div. anmeldelser ved at søge direkte på adressen: Unner de Bult 57

Herunder har jeg fundet en anden Preisstaffel

* 50 € für 3 Minuten (åbenbart en skrivefejl - der skulle vist have stået 30 min. :lol: )

* 100 € für 3 Stunden

* 150 € für den ganzen Tag (12 - 24 Uhr)

Inkludiert sei dabei der Service der Damen (FN, GV), kalte Getränke und das Buffet.

Men er også stødt på denne meddelelse om at Dank Bauamt er klubben blevet lukket:

http://www.swingerclub-absolut.de/

Men om det bare var midlertidigt ved jeg ikke - kan i hvert fald se indlæg fra pigerne (Maggy) fra d. 27. oktober og her er der en annonce, hvor man også kan se lidt mere om klubben:

http://www.treffpunkte.de/AbsolutGirls/#Profil

Hej, den nævnte lukning af klubben gælder swingerklubben ikke den nye Absolut-girls. 

Justina og Meggi var i Optasia i begyndelsen af august, Justina fortalte at hun skulle på ferie 10. august.

Jeg har læst gode tyske andmeldelser fra stedet og har planer om at teste deres wellnestilbud snart.

Beretning følger når jeg har set på tingene. Som tidligere ofrer jeg mig for en test; men ser selvfølgelig frem til at møde mine gudinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på Optasia i maj måned inden der var den store omrokering.

Der var håndværkere i gang hele dagen med etablering af ny bruseafsnit.

Lidt underligt at gå nøgen rundt i baderummet, imens der er håndværkere.

 

Var der som den første, en fredag lidt efter åbningstid.

Faktisk vidunderligt at blive taget imod af 12 - 14 skønne unge piger, der ville have en med på værelset.

 

Var dog nødt til at køre hjem efter 4 timer grundet røgen der blev tykkere og tykkere.

For mig er det lidt en party killer med al den røg.

 

Men skal da bestemt prøve det en anden gang medmindre andet byder sig til. ;-)

 

Jeg vil klart anbefale, at man er flere afsted, så der kan hyggesnakkes lidt i pauserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på Optasia i maj måned inden der var den store omrokering.

Der var håndværkere i gang hele dagen med etablering af ny bruseafsnit.

Lidt underligt at gå nøgen rundt i baderummet, imens der er håndværkere.

 

Var der som den første, en fredag lidt efter åbningstid.

Faktisk vidunderligt at blive taget imod af 12 - 14 skønne unge piger, der ville have en med på værelset.

 

Var dog nødt til at køre hjem efter 4 timer grundet røgen der blev tykkere og tykkere.

For mig er det lidt en party killer med al den røg.

 

Men skal da bestemt prøve det en anden gang medmindre andet byder sig til. :wink:

 

Jeg vil klart anbefale, at man er flere afsted, så der kan hyggesnakkes lidt i pauserne.

 

Du har fuldstændig ret i det med røgen. Det var af samme årsag, jeg tog relativt tidligt hjem, da jeg var der. Når man som ikkeryger ikke er vandt til sådan en tobaksrøg (det er der trods alt ikke ret mange steder i det offentlige rum her hjemme mere), så er det virkelig dræbende. Jeg begyndte at blive træt og uoplagt og få hovedpine, ikke det bedste til stedet. Jeg synes strengt taget godt, at klubben kunne gøre lidt for ikkerygerne ved at lave en rygerafdeling. Jeg er bare bange for, at størstedelen af både gæster og piger så vil opholde sig der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gange jeg har været på Optasia, har jeg ikke været væsentlig generet af røgen - der er jo højt til loftet i det gamle bilværksted, men måske har udsugningen ikke fungeret eller pigerne har haft for lidt at lave  :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gange jeg har været på Optasia, har jeg ikke været væsentlig generet af røgen - der er jo højt til loftet i det gamle bilværksted, men måske har udsugningen ikke fungeret eller pigerne har haft for lidt at lave  :wacko:

Enig angående røgen, selv om jeg aldrig har røget er det ikke voldsomt generende på Optasia; men jeg ville da gerne være den foruden. Det er nok mest når man sidder i en sofa mellem to rygende piger det er værst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på Optasia i maj måned inden der var den store omrokering.

Der var håndværkere i gang hele dagen med etablering af ny bruseafsnit.

Lidt underligt at gå nøgen rundt i baderummet, imens der er håndværkere.

 

Var der som den første, en fredag lidt efter åbningstid.

Faktisk vidunderligt at blive taget imod af 12 - 14 skønne unge piger, der ville have en med på værelset.

 

Var dog nødt til at køre hjem efter 4 timer grundet røgen der blev tykkere og tykkere.

For mig er det lidt en party killer med al den røg.

 

Men skal da bestemt prøve det en anden gang medmindre andet byder sig til. :wink:

 

Jeg vil klart anbefale, at man er flere afsted, så der kan hyggesnakkes lidt i pauserne.

Det er helt klart sjovest at komme tidligt på dagen,

du klager over røgen, du var der også en fredag hvor der er flest piger og gæster til stede. At indføre ikke rygning er nok ikke muligt, da stort set alle pigerne ryger.

Sauna og baderum er selvfølgelig røgfri. :-P

Jeg har også haft en oplevelse med en håndværker på Optasia.

Afløbet fra bruserne var stoppet og der blev tilkaldt en ældre VVS- mand. I mens han arbejdede sad Monika vagt ved døren og stoppede alle der ville i bad. Inden længe kørte det hele i tomgang, ingen bad, ingen sex, hvad jeg finder helt ok.

Efter en times tid var afløbet fikset og VVS-manden gik ud gennem barrummet med sin værktøjskasse, der må have været noget i vejen med hans træsko  for han kiggede på dem hele vejen ud.  :oops: Mon ikke han har fået sig et smugkig alligevel. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tidligt på dagen og man er hensat til fornemmelse af harem.

Man skulle da være lidt til en side, hvis man ikke lige kunne drømme om, at dette kunne være daglig dag.

Så var det nok ikke kun hænderne der fik hård hud. :grin:

 

Der var faktisk ikke ret mange gæster den dag.

Der kom en flok på 6 mænd til sidst, så samlet var der ikke mere end 10 mand, da jeg smuttede lidt før 18.

 

Gungner: Da jeg læste første linje med VVS manden, troede jeg sgu du havde taget fejl der i baderummet. :wink:

 

Forventer ikke at der indføres ikke-rygning.

 

Så må jo nok hellere vende mig til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig angående røgen, selv om jeg aldrig har røget er det ikke voldsomt generende på Optasia; men jeg ville da gerne være den foruden. Det er nok mest når man sidder i en sofa mellem to rygende piger det er værst.

 

Det er heller ikke sådan, at røgen hang i tykke tåger. Men som en andens skrev: de fleste af pigerne ryger, og jeg tror også, det galdt en stor del af de mandlige gæster den dag jeg var der. Så selv om der er højt til loftet, kunne man sagtens mærke røgen i lokalet efter et stykke tid. Men vi har muligvis forskellige tolerancetærskler over for dette.

 

Bibi sagde, at der ikke var nogen egentlig ventilation på stedet, i hvertfald som jeg forstod hende. Hun prøvede at åbne døren ind i mellem, men så blev der hurtigt koldt fordi varmen ikke virkede! Hun sagde forresten også, at der kan blive rigtig varmt derinde om sommeren...

 

Nej, det er nok ikke noget, vi kan gøre så meget ved. Men for nogle af os ville det være en klar fordel uden tobaksrøgen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Har tit oplevet det med at blive tung i hovedet dernede efter noget tid. Troede egentlig det var alt knalderiet, alle de piger at kigge på og indtrykkene der gjorde det, men kan da egentlig godt være røgen  :-P har jeg aldrig tænkt over

 

fact er pigerne ryger vanvittig meget.... og mange af mændene ditto

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...