Hop til indhold

Recommended Posts

Fif inden afrejsen? Vær i god form, tab 5 kg., vær velsoigneret, book hotelovernatning - læs div. anmeldelser og lær at stave :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk at du skal ind i smøgen til bygningen der, se efter de kulørte lamper og ring på ved glasdøren. I forhuset er der et par SM damer der holder til.

Jeg tager derned i morgen og nok også tirsdag d.15. da er der muslimsk helligdag, jeg vil se hvordan det påvirker sammensætningen af gæster.

Det ser ud til at der er sket en del udskiftning af pigerne på det sidste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undskylder stavefejlen, men jeg går ud fra du ved hvilket sted jeg mener JS :|

Med hensyn til de gode råd, ja så skulle jeg jo nok have vidst det med de 5 kg. lidt før :)

Gungner, tak for oplysningen med hensyn til indgangen..

Jeg regner med at komme først på eftermiddagen. Er det dumt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undskylder stavefejlen, men jeg går ud fra du ved hvilket sted jeg mener JS :|

Med hensyn til de gode råd, ja så skulle jeg jo nok have vidst det med de 5 kg. lidt før :)

Gungner, tak for oplysningen med hensyn til indgangen..

Jeg regner med at komme først på eftermiddagen. Er det dumt?

Det er en god ide at komme først på eftermiddagen, da du så kan være heldig at der ikke er kommet så mange pizzabagere - og du har pigerne lidt mere for dig selv - og kan evt. bedre sidde et GangBang over og samle lidt stivelse.

Mht. stavefejlen, så ved jeg nok hvad du mener - jeg kan heller ikke altid stave det, men det er bare nemmere at søge på, når vi alle staver på samme måde - evt. kan du bede Admin ændre Opiasia til Optasia, Love Girls eller Optasia Lounge - stedet hvor du kan nyde lidt voksenunderholdning:

https://www.facebook.com/pages/Optasia- ... 2552219959

http://www.kontakt24.de/hobbyhuren/3239 ... girls.html

http://www.kontakt24.de/providers/show/39782 11. - 12 Okt. - 20 piger og Show med Curly Ann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overvejer at tage afsted søndag i stedet for mandag. Er det dumt tror i??

Kunne forestille mig de søndag er lidt udkørte efter fredag + lørdag med åbent til 04, men du kunne jo booke en overnatning, starte med en tur til f.eks Atmos søndag, evt. se dig lidt omkring i Hamburg, ankomme tidligt til Optasia mandag og så køre tidligt hjem. Måske et lidt dyrere budget, men hvis du er lidt fornuftig, behøver det jo ikke koste mere end du kan tjene ind igen på en god dag som håndværker - før skat :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu kan det være svært at forudsige den enkelte dag dernede.... men hvis du har muligheden ville jeg vælge mandag fremfor søndag..... Har været der et par gange om søndagen, og her kan pigerne godt være lidt flade :!:

men har da også prøvet en søndag hvor nogle af pigerne havde konkurrence om at få mændene med ovenpå. Så er der no merci fra pigernes side, og du kan glemme alt om at få lov at drikke din kaffe. Så bliver du slæbt med ovenpå og udnyttet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan det være svært at forudsige den enkelte dag dernede.... men hvis du har muligheden ville jeg vælge mandag fremfor søndag..... Har været der et par gange om søndagen, og her kan pigerne godt være lidt flade :!:

men har da også prøvet en søndag hvor nogle af pigerne havde konkurrence om at få mændene med ovenpå. Så er der no merci fra pigernes side, og du kan glemme alt om at få lov at drikke din kaffe. Så bliver du slæbt med ovenpå og udnyttet

Det var dog en herlig sport de piger har, man må håbe den bliver populær i vide kredse :D

Hvor mange gæster er der typisk på en søndag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Åh Gungner nu ligger jeg ikke mærke til antal mænd og piger, på samme måde som jeg kan se nogen gør ;)

Nu varierer dagenes dernede.... Men en søndag minder meget om en hverdag i antal af mænd og piger almindeligvis.

Håber svaret kunne bruges

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh Gungner nu ligger jeg ikke mærke til antal mænd og piger, på samme måde som jeg kan se nogen gør ;)

Nu varierer dagenes dernede.... Men en søndag minder meget om en hverdag i antal af mænd og piger almindeligvis.

Håber svaret kunne bruges

Takker for svaret.

Normalt holder jeg heller ikke regnskab; men ved et par lejligheder har jeg været ene mand tilbage ved gangbang og da har jeg talt pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er ikke sikker på, om disse konkrete, praktiske spørgsmål har været oppe at vende før, men jeg gider ikke søge alle tråde og indlæg igennem for det.. ;)

1. Har man et aflåst skab til rådighed på Optasia mens man er der, og hvis ikke, hvor/hvordan opbevarer man så sine ting imens?

2. Jeg kan huske, at det er blevet nævnt at man får udleveret et håndklæde ved ankomst frem for en badehabit. Er der yderligere håndklæder til rådighed når man skal bade, hvilket jo godt kan blive til adskillige gange? Dette ville jeg normalt forvente sådan et sted, men man ved jo aldrig...

4. Hvordan render de mandlige gæster generelt rundt? Er det kun med deres håndklæde, eller er det almindeligt at gå rundt i underbukser/boxershorts?

5. Det er før blevet foreslået at tage f.eks en bog med sig, hvis man er der alene. Er der andre ting, man bør have med. Hvordan med penge udover prisen for at komme ind? Skal man regne med at bruge penge på nogen som helst mens man er der?

Det er ikke fordi disse ting er afgørende, men bare noget jeg godt kunne tænke mig at vide på forhånd. Jeg har i øvrigt planer om at tage derned den første mandag i November.

Baronen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Jeg er ikke sikker på, om disse konkrete, praktiske spørgsmål har været oppe at vende før, men jeg gider ikke søge alle tråde og indlæg igennem for det.. ;)

1. Har man et aflåst skab til rådighed på Optasia mens man er der, og hvis ikke, hvor/hvordan opbevarer man så sine ting imens?

2. Jeg kan huske, at det er blevet nævnt at man får udleveret et håndklæde ved ankomst frem for en badehabit. Er der yderligere håndklæder til rådighed når man skal bade, hvilket jo godt kan blive til adskillige gange? Dette ville jeg normalt forvente sådan et sted, men man ved jo aldrig...

4. Hvordan render de mandlige gæster generelt rundt? Er det kun med deres håndklæde, eller er det almindeligt at gå rundt i underbukser/boxershorts?

5. Det er før blevet foreslået at tage f.eks en bog med sig, hvis man er der alene. Er der andre ting, man bør have med. Hvordan med penge udover prisen for at komme ind? Skal man regne med at bruge penge på nogen som helst mens man er der?

Det er ikke fordi disse ting er afgørende, men bare noget jeg godt kunne tænke mig at vide på forhånd. Jeg har i øvrigt planer om at tage derned den første mandag i November.

Baronen

Ja der er skabe som kan låses.

Ja man får et stort håndklæde når man ankommer og det er det man bruger til at have på når man går rundt i klubben. Der masser af små håndklæder til aftørring efter vask.

Da jeg var der gik jeg kun rundt iført håndklæde og det gjaldt vist også de andre gæster. Det er oftest unge muslimer der beholder undertøjet på når de går rundt i klubben.

Angående penge så kan jeg ikke huske om man kan købes alkohol (øl og drinks) i baren, men det går jeg ud fra. Pigerne forventer ikke at få drikkepenge.

Håber dette kunne bruges.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke sikker på, om disse konkrete, praktiske spørgsmål har været oppe at vende før, men jeg gider ikke søge alle tråde og indlæg igennem for det.. ;)

1. Har man et aflåst skab til rådighed på Optasia mens man er der, og hvis ikke, hvor/hvordan opbevarer man så sine ting imens?

2. Jeg kan huske, at det er blevet nævnt at man får udleveret et håndklæde ved ankomst frem for en badehabit. Er der yderligere håndklæder til rådighed når man skal bade, hvilket jo godt kan blive til adskillige gange? Dette ville jeg normalt forvente sådan et sted, men man ved jo aldrig...

4. Hvordan render de mandlige gæster generelt rundt? Er det kun med deres håndklæde, eller er det almindeligt at gå rundt i underbukser/boxershorts?

5. Det er før blevet foreslået at tage f.eks en bog med sig, hvis man er der alene. Er der andre ting, man bør have med. Hvordan med penge udover prisen for at komme ind? Skal man regne med at bruge penge på nogen som helst mens man er der?

Det er ikke fordi disse ting er afgørende, men bare noget jeg godt kunne tænke mig at vide på forhånd. Jeg har i øvrigt planer om at tage derned den første mandag i November.

Baronen

Hej. De gange da jeg har været der har jeg ikke brugt penge efter betalingen til klubben og pigerne. (2 X 50 euro)

Alkoholfrie drikke er med i prisen og udvalget er rimeligt. Man kan købe alkohol; men kun hele flasker, da stedet ikke har bevilling, øl tror jeg også kan købes. Nogle bestiller pizza ude i byen og afregner når det forlader stedet.

Skabene kan låses, det er almindelige blikskabe; men der er overvågningskamera i gangen.

De fleste går kun med håndklæde, nogle generte har undertøj under. Hvis du synes at det hvide håndklæde er for småt kan du bede om et større.

I morgen besøger jeg stedet, for at teste hvordan det er der når muhamedanerne fejrer eidfest.

Eidfest er vistnok ligesom vores jul, hvor man sidder og spiser halflæskesteg med rødkål :D

God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke sikker på, om disse konkrete, praktiske spørgsmål har været oppe at vende før, men jeg gider ikke søge alle tråde og indlæg igennem for det.. ;)

2. Jeg kan huske, at det er blevet nævnt at man får udleveret et håndklæde ved ankomst frem for en badehabit. Er der yderligere håndklæder til rådighed når man skal bade, hvilket jo godt kan blive til adskillige gange? Dette ville jeg normalt forvente sådan et sted, men man ved jo aldrig...

5. Det er før blevet foreslået at tage f.eks en bog med sig, hvis man er der alene. Er der andre ting, man bør have med. Hvordan med penge udover prisen for at komme ind? Skal man regne med at bruge penge på nogen som helst mens man er der?

Det er altid en god ide at søge i div. tråde for at finde yderligere information, men jeg må alligevel indrømme at jeg blev taget noget med bukserne nede, første gang jeg besøgte stedet - men det har jeg skrevet om tidligere - så det gider jeg ikke skrive igen :lol:

Ad. 2. Jeg har oplevet at der mangler badehåndklæder ved bruserne + at det bliver meget vådt udenfor bruserne, så jeg har lagt det brugte der til den næste, fremfor bare at smide det i vaskekurven.

Ad. 5 Tage en bog med :lol: Det er Optasia og ikke Atmos du er kommet på - hvis du får tid til at læse - bliver du vist hurtigt udnævnt til bogormen ;)

Sidst jeg var der bonnede Gloria mig for en pakke cigaretter - men hun er nu også en herlig pige - og jeg kunne bare have ladet være med at anbefale hende, at holde op med at ryge inden hun lokkede mig ovenpå :D

NB. cigaretautomaten tager mod sedler og giver penge tilbage. Det du evt. køber i baren bliver noteret på dit nøgle/armbåndsnr. og afregnes når du går.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gloria har stor success med at lokket lidt ekstra penge fra mændene :) Har prøvet et par gange ved mig, uden success. Kan se hun går meget efter de "hvide" midaldrende mænd, nok dem hun har nemmest ved at snore rundt om lillefingeren ;)

Men det er ikke på nogen måde et krav med ekstra penge (cigaretter)...... Gloria er en skidesød pige. Og selv om jeg aldrig har givet hende noget, har jeg været sammen med hende alle de gange vi begge har været der... ofte 2 gange samme dag. Og fået en rigtig god service

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gloria har stor success med at lokket lidt ekstra penge fra mændene :) Har prøvet et par gange ved mig, uden success. Kan se hun går meget efter de "hvide" midaldrende mænd, nok dem hun har nemmest ved at snore rundt om lillefingeren ;)

Men det er ikke på nogen måde et krav med ekstra penge (cigaretter)...... Gloria er en skidesød pige. Og selv om jeg aldrig har givet hende noget, har jeg været sammen med hende alle de gange vi begge har været der... ofte 2 gange samme dag. Og fået en rigtig god service

Jeg har været med Gloria fleregange og kan helt klart anbefale hende, hun er ikke den flotteste pige i huset; men hun yder en meget god service og så er der herligt at der er nogle der går efter vi midaldrende hvide mænd. Gloria har aldrig bonnet mig for noget ekstra.

En anden pige der giver god service er Monika.

Ikke for at gøre nogen misundelige ; men kl. 14 står jeg og trykker på klokken til Optasia.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ikke for at gøre nogen misundelige ; men kl. 14 står jeg og trykker på klokken til Optasia.

Ved vi godt dit heldige rad :P hils tøserne..... Man kan desværre ikke se, hvem der er på endnu :? Håber Linda er der næste gang jeg kommer..... hvad Jeg erindrer, var det hende der fejede benene væk under mig tilbage i maj/juni..... har ikke set hende i klubben siden :evil: men kan være hun har genoptaget karrieren.... ME LIKE

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg landet efter en hyggelig tur til Optasia.

Besøget var for at checke hvordan det var på klubben når der var muslimsk helligdag, alt det sjove var bare frynsegoder. Det var som sædvanligt meget få gæster først på eftermiddagen for derefter at komme et større rykind ved 17-18 tiden. Tekenfrau BIbi fortalte at det havde været stille i går mandag.

På et tidspunkt kaldte Bibi på mig, hun skulle bruge en tolk, et par afghanere bosat i Odense og København var ankommet og havde lidt sprogproblemer.

Der er kommet en del nye piger og en del af de gamle er rejst. Justina og Meggi arbejder der ikke mere, snøft! :cry:

Linda var der i dag. Nogle af de nye piger er lidt erotisk buttede og nogle er åleslanke. Der har tidligere været nogen der mente at der ikke var nogle store bryster på Optasia; men nu er der noget at tage fat på. Der er kommet billeder på hjemmesiden nu.

Tidligere i tråden har jeg skrevet at der var overvågningskamera ved omklædningsskabene, det er nu fjernet kun beslaget og ledningen er tilbage.

Vil man have en bog med bør man huske en lygte også, der er ikke læselys andre steder end i omklædningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øv er Justina holdt..... hun er ellers stadig på nettet.... men hvad, det er helt i Optasias ånd, at hjemmesiden ikke er opdateret :lol:

Sidste gang jeg mødte hende, var hun nu også ret træt af at være der. Hun synes det var stressende og kunne højst holde ud at være der 6-7 uger af gangen. Selvom hun var på vej hjem på ferie på det tidspunkt, lød det nu til, hun kom tilbage....... men øv øv sådan skulle det ikke gå :?

Meggi er i mine øjne ikke et tab :roll: men det er vist kun i min lille verden det er sådan, for mange var glade for hende.

Bibi er det hende den lyse lidt langhårede Thekenfrau???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv er Justina holdt..... hun er ellers stadig på nettet.... men hvad, det er helt i Optasias ånd, at hjemmesiden ikke er opdateret :lol:

Sidste gang jeg mødte hende, var hun nu også ret træt af at være der. Hun synes det var stressende og kunne højst holde ud at være der 6-7 uger af gangen. Selvom hun var på vej hjem på ferie på det tidspunkt, lød det nu til, hun kom tilbage....... men øv øv sådan skulle det ikke gå :?

Meggi er i mine øjne ikke et tab :roll: men det er vist kun i min lille verden det er sådan, for mange var glade for hende.

Bibi er det hende den lyse lidt langhårede Thekenfrau???

Sidst jeg talte med Justina var i begyndelsen af august; da fortalte hun at hun skulle hjem på ferie.

Det var Bibi tekenfrau der fortalte at hun nu arbejdede et andet sted, hvor ved jeg ikke. Justina vil blive savnet, men jeg mener hun har kvaliteter til at arbejde et bedre sted eks. fkk. Hvis hun har været stresset forstår jeg det, ingen var så aktiv som hun var.

I går var der kun tre ud af ti piger fra den gamle garde Pamela, Denise og Diana.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I går var der kun tre ud af ti piger fra den gamle garde Pamela, Denise og Diana.

Er det så godt eller skidt...?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne godt tænke mig at høre et par anmeldelser.

Er dette ikke en swinger klub , eller er pigerne ansat i klubben til at underholde,koster det kun Euro 100 og derefter kan man lege med pigerne som man vil i time vis eller hvad ??

domino

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne godt tænke mig at høre et par anmeldelser.

Er dette ikke en swinger klub , eller er pigerne ansat i klubben til at underholde,koster det kun Euro 100 og derefter kan man lege med pigerne som man vil i time vis eller hvad ??

domino

Du poster et indlæg i en tråd med flere anmeldelser og spørger efter anmeldelser - og på fora kan du også finde flere andre tråde om Optasia, men mht. om du kan lege med pigerne i timevis? - er det vist nærmere omvendt :lol:

Klubben er en gammel swingerclub, men den hjemmeside, der stadig omtaler det som en swingerclub er vist ikke aktuel mere, men sidst jeg var der kom der da et alm. par på 35 - 40 år, som vist havde en af pigerne med ovenpå - men ikke noget jeg gik op i, med hvad de foretog sig, men det virkede ikke som om det var ualmindeligt og de virkede ikke ubekendt med klubben - konen var bare ikke en type, der kunne interessere mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...