Den Lange 722 Skrevet 7. Oktober, 2013 Er der nogen der kan oversætte denne annonce til klart dansk https://annoncelight.dk/annonce/76494/mu ... fuld-aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Oktober, 2013 Mit bud på en oversættelse: Fuck miljøet/spark til en los? Jeg er fri i aften gutter med opfyldte patter(ny form for silikone) Send dit budskab med dit billede og dine ønsker...(lidt ligesom en tegnekonkurrence) i første omgang udveksling af nummer og den fornemme udnævnelse til Ridder af Dannebrog, hvis det er tilfredsstillende så kontaktkontakt mig på mail, [email protected] (jeg er fra et mystisk land).. Hold da op Lange, du er da vist til det mere avancerede :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 722 Skrevet 7. Oktober, 2013 Det er da et udmærket bud Ironman. Mit eget bud på starten af annoncen kunne være: Munden påfyldning fuld aften = Jeg tar munden fuld hele aftenen. En stor miljø at losse = En stor pik der skal tømmes. Jeg er fri i aften gutter med fuld bolde = Jeg er klar i aften til fyre med nosserne fulde. Hvis man auto-oversætter annoncen til engelsk giver den faktisk mere mening end på dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg