Gæst Skrevet 7. Oktober, 2013 Hey Derude. Er der nogen der har erfaringer med denne pige? http://www.sexpiger.dk/4216 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mallen 46 Skrevet 7. Oktober, 2013 Du kan læse lidt om hende her bla. viewtopic.php?f=10&t=3716 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Oktober, 2013 ahh tak. der kunne jeg have brændt nallerne kan jeg se! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
caspar den lange 6 Skrevet 7. Oktober, 2013 Hej drenge jeg tror altså i blander tingene sammen. Tror ikke Sascha har noget som helst at gøre med hende fra Veri parken ....Måske lige ha lidt mere styr på det inden man ligger noget ud :o Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mallen 46 Skrevet 7. Oktober, 2013 Hej drenge jeg tror altså i blander tingene sammen. Tror ikke Sascha har noget som helst at gøre med hende fra Veri parken ....Måske lige ha lidt mere styr på det inden man ligger noget ud Du mener udover at de anvender samme telefon nummer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. Oktober, 2013 Du mener udover at de anvender samme telefon nummer? Hvis den ene opsiger nummeret, kan en anden jo være uheldig at overtage nummeret.... Kan se at den anden tråd startede i januar. Det er jo lidt tid siden. Jeg har prøvet engang at skrive til en bekendt dom jeg normalt ikke havde kontakt med, men pludselig tilhørte nummeret en anden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Batmule76 24 Skrevet 8. Oktober, 2013 Tjek disse billeder og vurder selv om det kun er telefonnummeret der går igen ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest McFarlane Skrevet 8. Oktober, 2013 Der er da farve på den ene stjerne Helt enig, det er bogstaveligt talt det samme røvhul... Pardon my french Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 113 Skrevet 8. Oktober, 2013 De to modersmærker afslører det ret tydeligt. Er de to billeder sendt fra hhv. Veripigen og hende den nye?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Batmule76 24 Skrevet 8. Oktober, 2013 Billedet i farver er fra veripigens annoncer i sin tid, og det nye er fundet på Sashas profil på sexpiger.dk .. Jeg er slet ikke i tvivl om at det er hende der er rykket nordpå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg