Hop til indhold

Frækkesasha Aalestrup!

Featured Replies

Skrevet

Hey Derude.

Er der nogen der har erfaringer med denne pige?

http://www.sexpiger.dk/4216

Skrevet

ahh tak. der kunne jeg have brændt nallerne kan jeg se!

Skrevet

Hej drenge jeg tror altså i blander tingene sammen. Tror ikke Sascha har noget som helst

at gøre med hende fra Veri parken ....Måske lige ha lidt mere styr på det inden man

ligger noget ud :o

Skrevet

Hej drenge jeg tror altså i blander tingene sammen. Tror ikke Sascha har noget som helst

at gøre med hende fra Veri parken ....Måske lige ha lidt mere styr på det inden man

ligger noget ud :o

Du mener udover at de anvender samme telefon nummer?

Skrevet

Du mener udover at de anvender samme telefon nummer?

Hvis den ene opsiger nummeret, kan en anden jo være uheldig at overtage nummeret.... Kan se at den anden tråd startede i januar. Det er jo lidt tid siden.

Jeg har prøvet engang at skrive til en bekendt dom jeg normalt ikke havde kontakt med, men pludselig tilhørte nummeret en anden.

Skrevet

Tjek disse billeder og vurder selv om det kun er telefonnummeret der går igen ;)

Skrevet

Der er da farve på den ene stjerne :D

Helt enig, det er bogstaveligt talt det samme røvhul... Pardon my french

Skrevet

De to modersmærker afslører det ret tydeligt. Er de to billeder sendt fra hhv. Veripigen og hende den nye??

Skrevet

Billedet i farver er fra veripigens annoncer i sin tid, og det nye er fundet på Sashas profil på sexpiger.dk .. Jeg er slet ikke i tvivl om at det er hende der er rykket nordpå

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.