Hop til indhold
Sweex2

Gp og arbejdsskader

Recommended Posts

Guest moden libertiner

Så har vi den samme sang igen :-) Mange mænd tror at en kusse der får en tyk pik er ødelagt forever. Nej den er da ikke der kommer jo børn den vej også men alligevel er kussen brugbar kort etfer ( med mindre en eller anden læge har klippet den i stykker )

Mht det bagerste hul fister jeg et par fyre bagi, jævnligt, men hullet er ikke udvidet og slapt næste gang de lægger r.. til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ang. arbejdsskader ... 

Så vil jeg sige, med et lille glimt i øjet ... ;)
For nogle piger .. og jeg siger uudtrykkeligt, for nogle piger - kan arbejdsskaden være, at de bliver opslugt ... ;)
Når jeg snakker med pigerne undervejs - og også når jeg læser indlæg herinde - oplever jeg, at nogle piger går op i det de laver med liv og sjæl.
De lægger enorm kreativitet og engagement i events, setups og arrangementer de laver med veninder i branchen på kryds og tværs ... 
Næsten som unge fra teater- eller musikmiljøerne ... 
Eller de bliver fanget af det administrative, eller omsorgsaspektet, for de lidt ældre pigers vedkommende ... 

Men som sædvanlig, det skal tages med forbehold ... 
Det kan være alt er en illusion ... 
Som jeg skrev i en anden tråd, de danske piger er et uløseligt mysterium ... :D 

 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 49 minutter siden:


Som jeg skrev i en anden tråd, de danske piger er et uløseligt mysterium ... :D 

 

Forøgede lige den boolske sandhedsværdi i dit udsagn for dig :P


/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...