Hop til indhold
Sweex2

Gp og arbejdsskader

Recommended Posts

Nu er arbejdsskader ikke noget at joke med, men hvad der ikke dræber dig gør dig stærkere, eller noget... Så når nu sårene er helet og man kan grine lidt af det bagefter, så tænker jeg der findes nogle sindssyge fortællinger om arbejdsskader i branchen. 

Jeg vil da godt lægge ud med en. Jeg besøgt for nyligt en gp der klagede over smerte i albuerne. Hun viste mig dem og de var helt blå. Jeg blev lidt chokeret og spurgte om hun var faldet? Nej det var hun ikke. Hun havde arbejdet 10 timer dagen før, på ryggen, hvor hun havde stemt imod madrassen med albuerne:shock: 

Det var ikke lige den arbejdsskade jeg havde forventet at høre om først, men ok. Tænker der findes nogle sjovere historier her, som ikke var så sjove at fortælle lægen om;)

Redigeret af Sweex2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm...

Åbenbart Ikke just tråden at læse for nye piger som ønsker at arbejde et par måneder eller længere tid i branchen..

Arbejdsskader kan vel forekomme i mange brancher, så det bare med at være opmærksom og måske lave små øvelser for kroppen, så den holdes smidig. 

I denne branche er det vel også at holde øje med helbredet og tage de vagter man syntes er passende og holde sig til de sexstillinger som er mest skånsom for nakke, lænd, lår ,hals og håndled..?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så engang år tilbage et program hvor en pige fra  paradisgade i Aarhus deltog i et program om prostitution.  Hun påstod at hun have 2 stk. tennisalbuer. Som hun sagde til journalisten. Det er fandme hårdt arbejde at få tyve tissemænd hejst hver dag.  Den sætning har jeg tit tænkt over efterfølgende. Pigen var ikke en der havde dette job af lyst.  

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Sweex2 skrev, for 46 minutter siden:

Nu er arbejdsskader ikke noget at joke med, men hvad der ikke dræber dig gør dig stærkere, eller noget... Så når nu sårene er helet og man kan grine lidt af det bagefter, så tænker jeg der findes nogle sindssyge fortællinger om arbejdsskader i branchen. 

Jeg vil da godt lægge ud med en. Jeg besøgt for nyligt en gp der klagede over smerte i albuerne. Hun viste mig dem og de var helt blå. Jeg blev lidt chokeret og spurgte om hun var faldet? Nej det var hun ikke. Hun havde arbejdet 10 timer dagen før, på ryggen, hvor hun havde stemt imod madrassen med albuerne:shock: 

Det var ikke lige den arbejdsskade jeg havde forventet at høre om først, men ok. Tænker der findes nogle sjovere historier her, som ikke var så sjove at fortælle lægen om;)

Hun skal måske skifte den hårde madras ud og måske ta albuebeskyttere på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror min nakke er den der igennem tiden har taget imod mest "skade":ph34r::lol:.. Det undre mig til stadighed at alle os piger ikke render rundt med en tyrenakke.. 

Jeg bruger sjældent hånden så hvis jeg har haft en uge hvor de fleste gæster har haft svært ved at komme så få jeg også en lidt overdimensioneret højre overarm:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg bruger sjældent hånden så hvis jeg har haft en uge hvor de fleste gæster har haft svært ved at komme så få jeg også en lidt overdimensioneret højre overarm:lol:.. 

Af rent videnskabelige grunde så ER jeg nødt til at spørge.... Er det fordi du har hjulpet dem med at komme, eller fordi du har hjulpet dig selv med det samme ? :-P

Inquiring minds wanna know :P

/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Synes ikke lige jeg erindrer situationer hvor jeg har været i smerter pga jobbet. 

Den eneste hændelse der lige popper ind i hovedet. Er en der havde haft lidt får hårdt ved brysterne. (Føltes ikke for hårdt da det skete). Men dagen efter havde jeg blå mærker. Især stamkunderne var helt chokeret. “For hvem havde dog, udøvet vold på mig”.

For nogen gp’er er det normalt med blå mærker og striber ;) så vel egentlig ikke en arbejdsskade. 

Jeg er dog mere opmærksom på nu det ikke sker. For kønt var det ikke og vil heller ikke sende forkerte signaler om hvad der er tilladt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplevede faktisk ofte at have lidt halssmerter, hvis jeg var blevet gagget....

Faktisk også lidt kæbesmerter, ved for meget fransk:)

Men jeg  ville ikke kunne have dyrket sex uden at bruge min mund først, da det ligesom var en kickstarter for resten af festen:ph34r:.

 

Den dag idag kommer jeg sgu også til at sutte mig selv øm i kæberne- men det kompenseres altid af gevinsten:wub: EN LÆKKER KLAR PIK TIL MIG:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været i barachen i 30 år Der er ingen tvivl om jeg har men efter så mange år. Fødder ankler ryg lænd nakke … Efter bla. st have gået i superhøje stiletter / Støvler & strittet frækt med numsen . I mine unge år Alder 20-30 år Var det no problem. Det kan mærkes den dag idag.
50 år står der på min fødselsattest Jeg kan dd godt mærke min ryg fødder nakke mm 

Men der er risiko for skader men og andet i alle brancher efter mange års arbejde uanset om man er murer eller sexarbejder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, 1 time siden:

Jeg har været i barachen i 30 år Der er ingen tvivl om jeg har men efter så mange år. Fødder ankler ryg lænd nakke … Efter bla. st have gået i superhøje stiletter / Støvler & strittet frækt med numsen . I mine unge år Alder 20-30 år Var det no problem. Det kan mærkes den dag idag.
50 år står der på min fødselsattest Jeg kan dd godt mærke min ryg fødder nakke mm 

Men der er risiko for skader men og andet i alle brancher efter mange års arbejde uanset om man er murer eller sexarbejder 

Lige præcist for 50 år stemplede jeg ud af folkeskolen og har arbejdet siden, jeg har ikke ondt i munden over sutteri, ikke ondt i albuerne over for for meget doggy, men for fanden min krop er brugt, lidt ømt er jeg alle steder ,men det kan en god pige få mig til, at glemme en kort stund❤️

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
SweetMilf6630 skrev, den 31.5.2022 at 13:08:

Synes ikke lige jeg erindrer situationer hvor jeg har været i smerter pga jobbet. 

Den eneste hændelse der lige popper ind i hovedet. Er en der havde haft lidt får hårdt ved brysterne. (Føltes ikke for hårdt da det skete). Men dagen efter havde jeg blå mærker. Især stamkunderne var helt chokeret. “For hvem havde dog, udøvet vold på mig”.

For nogen gp’er er det normalt med blå mærker og striber ;) så vel egentlig ikke en arbejdsskade. 

Jeg er dog mere opmærksom på nu det ikke sker. For kønt var det ikke og vil heller ikke sende forkerte signaler om hvad der er tilladt. 

Jeg mødte for nogle år siden (for anden gang) en GP, der også havde store blå mærker på brysterne.

Jeg spurgte selvfølgelig til dem og tænkte, at en kunde havde haft hårdt fat.

 

"Nej nej, det er mig selv, jeg bliver helt vild, når jeg kommer".

 

Jeg tænker på, om de piger, der tilbyder græsk har nogle "bivirkninger ".

Man kunne vel godt forestille sig, at noget bliver lidt slapt, hvis det bliver brugt godt og grundigt?

Redigeret af Lasselas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Madame Illona skrev, for 9 timer siden:

Jeg har været i barachen i 30 år Der er ingen tvivl om jeg har men efter så mange år. Fødder ankler ryg lænd nakke … Efter bla. st have gået i superhøje stiletter / Støvler & strittet frækt med numsen . I mine unge år Alder 20-30 år Var det no problem. Det kan mærkes den dag idag.
50 år står der på min fødselsattest Jeg kan dd godt mærke min ryg fødder nakke mm 

Men der er risiko for skader men og andet i alle brancher efter mange års arbejde uanset om man er murer eller sexarbejder 

Jeg håber du holder mange år endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, den 31.5.2022 at 08:22:

Af rent videnskabelige grunde så ER jeg nødt til at spørge.... Er det fordi du har hjulpet dem med at komme, eller fordi du har hjulpet dig selv med det samme ? :-P

Inquiring minds wanna know :P

/Francois

Nogen gange er det en blanding:lol:..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, den 30.5.2022 at 23:34:

Hun skal måske skifte den hårde madras ud og måske ta albuebeskyttere på. 

Jeg kan lige se det for mig. Man kommer ind på boreplatformen og humøret er højt. Du smider tøjet og diskret lige hiver lidt pophair jr. Så han fremstår lidt større i slap tilstand. Alt er godt nu og den søde pige smiler og siger hun lige skal hente de sidste fornødenheder og så er hun klar. Spændt ligger du på platformen og venter og ind træder pigen. Helt skarp står hun der, hun åbner sin kimono der bare fremhæver hendes lækre former. Hun leger lidt med sine bryster og slikker på sine fingre. Leger lidt med sin klit, kigger frækt på dig og lader kimonoen droppe på gulvet. Der ser du dem, de blå og røde paw patrol albuebeskyttere, du også havde da du var barn. Panikken breder sig hurtigt og du får fremstammet hvad der skal ske nu. Hun kigger frækt på dig og siger, du skal ikke være nervøs, det er bare for at jeg ikke får ødelagt mine albuer når du lige om lidt skal skampule mig... På forunderligvis finder du dem sexet og dit sexliv er for altid forandret og en ny fetisch er blevet skabt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Sweex2 skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan lige se det for mig. Man kommer ind på boreplatformen og humøret er højt. Du smider tøjet og diskret lige hiver lidt pophair jr. Så han fremstår lidt større i slap tilstand. Alt er godt nu og den søde pige smiler og siger hun lige skal hente de sidste fornødenheder og så er hun klar. Spændt ligger du på platformen og venter og ind træder pigen. Helt skarp står hun der, hun åbner sin kimono der bare fremhæver hendes lækre former. Hun leger lidt med sine bryster og slikker på sine fingre. Leger lidt med sin klit, kigger frækt på dig og lader kimonoen droppe på gulvet. Der ser du dem, de blå og røde paw patrol albuebeskyttere, du også havde da du var barn. Panikken breder sig hurtigt og du får fremstammet hvad der skal ske nu. Hun kigger frækt på dig og siger, du skal ikke være nervøs, det er bare for at jeg ikke får ødelagt mine albuer når du lige om lidt skal skampule mig... På forunderligvis finder du dem sexet og dit sexliv er for altid forandret og en ny fetisch er blevet skabt. 

Fedt, ser lige billederne for mig, dog også med knæbeskyttere på, hvis nu en doggy kom på tale i den 9 siders lange samtykkeerklæring.

En skaterhjelm på hende, hvis nu hun i doggy, skulle knalde hovedet i væggen.

Rollergirl er født på ny

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ku' man egentlig ikke osse forestille sig, at der gik lidt arbejdsskade i underlivet, om man så må sige, hvis man har ligget dér og modtaget masser af mænd sådden på dén måde hver dag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, den 4.6.2022 at 22:10:

Ku' man egentlig ikke osse forestille sig, at der gik lidt arbejdsskade i underlivet, om man så må sige, hvis man har ligget dér og modtaget masser af mænd sådden på dén måde hver dag?

Det kunne man sagtens forestille sig, ingen kan holde til masser af mænd hver dag. Det gælder om, at mærke efter, hvor meget man kan holde til og hvad man har lyst til. Og stoppe, hvis noget gør det mindste ondt undervejs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi må ikke glemme de psykiske arbejdsskader efter lang tids arbejde som GP, de har vel nok  mere vidtrækkende og indgribende konsekvenser end de trods alt begrænsede fysiske skader, et tabubelagt og følsomt  emne. Jeg kunne forestille mig at der sker noget med selvværdsfølelsen , en følelse af skam og mindreværd, nogle GP ere opbygger måske et had og en stor mistro til mænd generelt.Men det er kun GP erene selv der kan svare på hvad omfanget af de mentale skader ved GP arbejdet er og hvilke typer skader der er tale om. Hvad siger i GP ere ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 3 timer siden:

Vi må ikke glemme de psykiske arbejdsskader efter lang tids arbejde som GP, de har vel nok  mere vidtrækkende og indgribende konsekvenser end de trods alt begrænsede fysiske skader, et tabubelagt og følsomt  emne. Jeg kunne forestille mig at der sker noget med selvværdsfølelsen , en følelse af skam og mindreværd, nogle GP ere opbygger måske et had og en stor mistro til mænd generelt.Men det er kun GP erene selv der kan svare på hvad omfanget af de mentale skader ved GP arbejdet er og hvilke typer skader der er tale om. Hvad siger i GP ere ? 

Hvad siger vi? Jeg siger du skyder helt forbi. Ja, der er GP’er der kan tage skade, det sker hvis egne grænser overskrides og man ikke er bevidst om at holde fast selv, det gælder både fysisk og psykisk. Og forekommer iøvrigt også i andre brancher. De GP’er jeg har hørt / læst om, der har taget skade, var skadet allerede før de kom ind i branchen. Og sandsynligvis var det af netop den grund de begyndte.

For mit vedkommende skyder du helt ved siden af; mit selvværd fejler intet, jeg føler hverken skam eller mindreværd over at være prostitueret, og føler heller ikke hverken had eller mistro til mænd generelt. Tværtimod; jeg er lækker nok til at mænd vil betale for mit samvær, sød og serviceminded nok til, at de kommer igen og igen. Og jeg holder rigtig meget af mine gæster :) Desuden har det givet mig rigtig meget at være selvstændig, tro på at jeg kan klare mig selv, have styr på regnskaber og aftaler, givet mod på at være selvstændig med andre ting også og at tage mere uddannelse undervejs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 15 timer siden:

Vi må ikke glemme de psykiske arbejdsskader efter lang tids arbejde som GP, de har vel nok  mere vidtrækkende og indgribende konsekvenser end de trods alt begrænsede fysiske skader, et tabubelagt og følsomt  emne. Jeg kunne forestille mig at der sker noget med selvværdsfølelsen , en følelse af skam og mindreværd, nogle GP ere opbygger måske et had og en stor mistro til mænd generelt.Men det er kun GP erene selv der kan svare på hvad omfanget af de mentale skader ved GP arbejdet er og hvilke typer skader der er tale om. Hvad siger i GP ere ? 

Uhhh.. Jeg tror at de piger der gå skadet ud af branchen nok allerede, i en hvis udstrækning, var det før de gik ind i den.. Jeg tror også at løgn og bedrag skader sjælen.. Så jeg tror de piger der lyver overfor deres nærmeste og dem de har kære omkring hvad de laver bliver mere skadet end den type som mig der ingen skam har i livet:P.. Mine forældre osv ved godt hvad jeg laver fordi jeg skammer mig ikke.. Og jeg kan ikke se nogen grund til at være andet end stolt over den forretning jeg har formået at starte og vedligeholde..

På en måde har jeg nok fået en meget nøgtern separation i mellem krop og sjæl.. Kroppen er for mig et redskab hvor sjælen er alle de ting jeg faktisk er.. Men jeg tror faktisk også jeg havde det sådan før jeg startede.. Har altid været bevidst omkring at min femininitet kunne anvendes.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Spurgte en fast GP for nylig om hun havde været på ferie siden hendes annonce ikke var på i et stykke tid.

Nej svarede hun, en gæst havde givet hende en rift i underlivet.

Det er da lidt øv dels for os der må undvære hende men mest for hende der mister indtjening og måske også har ondt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex2 skrev, den 30.5.2022 at 22:47:

Hun havde arbejdet 10 timer dagen før, på ryggen, hvor hun havde stemt imod madrassen med albuerne:shock: 

Det var ikke lige den arbejdsskade jeg havde forventet at høre om først, men ok. Tænker der findes nogle sjovere historier her, som ikke var så sjove at fortælle lægen om;)

Ja, jeg genkender situationen. Hos mig var det ikke albuerne, men knæene det gik ud over. Madrassen var ret smal, og på gulvet lå der en kokusmåtte der tog sig grådigt betalt for mit besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, den 2.6.2022 at 09:14:

Jeg tænker på, om de piger, der tilbyder græsk har nogle "bivirkninger ".

Man kunne vel godt forestille sig, at noget bliver lidt slapt, hvis det bliver brugt godt og grundigt?

Måske, eller bliver musklerne stærkere:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...