Hop til indhold
underdog40

Tråde der handler om lukkede tråde

Recommended Posts

Det er intet mindre end verdensklasse. Så jeg blev naturligvis nødt til at starte en tråd som handler om tråde der handler om lukkede tråde men den tråd er også blevet lukket. 

Jeg har absolut intet nyt at byde ind med. Jeg synes bare det var sjovt. Og desuden bliver denne tråd nok lukket fordi den handler om tråde der.....und so weiter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 8 minutter siden:

Det er intet mindre end verdensklasse. Så jeg blev naturligvis nødt til at starte en tråd som handler om tråde der handler om lukkede tråde men den tråd er også blevet lukket. 

Jeg har absolut intet nyt at byde ind med. Jeg synes bare det var sjovt. Og desuden bliver denne tråd nok lukket fordi den handler om tråde der.....und so weiter. 

Følger lige med her.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

link!!!

 

tør jeg ikke....jeg turde ikke en gang oprette tråden i generel debat. i am such a pussy 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 6 minutter siden:

Skal / skal ikke 

låseknap, karantæne knap, grine smiley knap, et fjerde sted

skal fingeren lande et sted , og et af de steder ? 

det skal den men hvor ? 

kan man oprette en afstemning om det ?

eller skal vi vente på at nogen på vanlig vis kommanderer os i rapporter (eller prøver på det) til at gøre dit og dat

Hvad skal jeg gøre ?

spørge en ven ? En moderator har ingen venner for alle synes at han ikke gør som de lige synes han skal gøre 

Slå plat og krone, lade skæbnen råde 

Det vil ske, og om fingeren landede på karantæne, lås, grine smiley eller noget helt fjerde (ban eller advarsel) - måske en kvik bruger kan gennemskue det  eller offeret selv vil fortælle (hvis han da ikke har karantæne selvfølgelig) 

Det var fandenimig en inspireret moderator. Kudos for det ( og en like).

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 26 minutter siden:

 i am such a pussy 

 

Danmark. Landet hvor alle enten har eller er pussies. 
I øvrigt et glimrende nick, hvis du nogen gang forlader i stærk vredesfølelse og almindelig bitterhed, og siden vil snige dig ind igen bagdøren: "I am such a pussy". Næsten bedre end "Pussy i egen juice". 

Undskyld afsporingen (hvad var emnet nu igen??)

Hilsen (B)ananas i egen juice
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 20 minutter siden:

kan man oprette en afstemning om det ?

Helt klart. Jeg stemmer på at vi skal afholde en afstemning om det. Det er også lidt i trådens ånd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tråd.....oh dear....jeg kan ikke sy :wacko: måske jeg har en kagedåse af mormors et sted, med sy tøj i, men kan jeg huske hvordan man tråder nålen? Skal man slikke den først?

Jeg kan ikke finde den røde tråd i den her tråd....måske jeg bare har tabt tråden....eller sutten....nå nej det var Bailey......Bananas i egen juice, er det den med vaniljecreme? Eller råcreme? Så skal man piske den selv.....eller en stemning op.....og jeg laver ikke mad fra bunden. Knorrs med kærlighed....og tilsat vand ikke juice.....badum tjish.....følger mig selv ud :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 7 minutter siden:

Tråd.....oh dear....jeg kan ikke sy :wacko: måske jeg har en kagedåse af mormors et sted, med sy tøj i, men kan jeg huske hvordan man tråder nålen? Skal man slikke den først?

Jeg kan ikke finde den røde tråd i den her tråd....måske jeg bare har tabt tråden....eller sutten....nå nej det var Bailey......Bananas i egen juice, er det den med vaniljecreme? Eller råcreme? Så skal man piske den selv.....eller en stemning op.....og jeg laver ikke mad fra bunden. Knorrs med kærlighed....og tilsat vand ikke juice.....badum tjish.....følger mig selv ud :lol:

Tabte tråden lige der et øjeblik, men nu er jeg med igen. Tak for det klargørende indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 8 minutter siden:

Tråd.....oh dear....jeg kan ikke sy :wacko: måske jeg har en kagedåse af mormors et sted, med sy tøj i, men kan jeg huske hvordan man tråder nålen? Skal man slikke den først?

Jeg kan ikke finde den røde tråd i den her tråd....måske jeg bare har tabt tråden....eller sutten....nå nej det var Bailey......Bananas i egen juice, er det den med vaniljecreme? Eller råcreme? Så skal man piske den selv.....eller en stemning op.....og jeg laver ikke mad fra bunden. Knorrs med kærlighed....og tilsat vand ikke juice.....badum tjish.....følger mig selv ud :lol:

Så blev jeg forelsket....det sker ikke så tit at jeg støder ind i (badum tjish) en med en lisså krøllet hjerne som min. 

Hvad kan jeg byde på? kaffe...the...en ny Tesla? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 18 minutter siden:

Så blev jeg forelsket....det sker ikke så tit at jeg støder ind i (badum tjish) en med en lisså krøllet hjerne som min. 

Hvad kan jeg byde på? kaffe...the...en ny Tesla? 

Hov hov jeg er en Lady og kan ikke købes for.....nå jo det kan jeg jo! Hvad farve er Teslaen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må man byde ind med en lille bid af forurettethed ?

Jeg er forurettet over at jeg selv skulle finde den her tråd, …….ingen har sagt noget.

Og iøvrigt mener jeg at der godt kan slettes nogle indlæg, så denne tråd falder i tråd med de andre tråde…..

Og så er det lidt ude af trit når en moderator i dette forum ikke ved hvad han skal bruge fingeren til.

Så er det sagt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 8 minutter siden:

....bliver lidt forvirret....indsæt selv GIF med Dory fra "Find Nemo" :lol:

giphy.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 4 minutter siden:

 

Og så er det lidt ude af trit når en moderator i dette forum ikke ved hvad han skal bruge fingeren til.

 

Men sødt på nogen måde, ik?

Det er faktiskt aldrig set før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 1 minut siden:

Jaaaaaaaaas!!!

Må jeg så følge dig ud nu?

Den her tråd gør mig intellektuelt udmattet og er ikke sikker på at jeg klarer mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 19 minutter siden:

Må jeg så følge dig ud nu?

Den her tråd gør mig intellektuelt udmattet og er ikke sikker på at jeg klarer mere.

Yup, vi smutter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 4 minutter siden:

Yup, vi smutter 

Hold bare fast i min finne, så dykker vi sammen

 

 

tenor (1).gif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 21 timer siden:

Hov hov jeg er en Lady og kan ikke købes for.....nå jo det kan jeg jo! Hvad farve er Teslaen?

Jeg var måske lidt for kæk. Hvad med firehændig Æblemand på flyglet....er det ikke godt nok? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 53 minutter siden:

Jeg var måske lidt for kæk. Hvad med firehændig Æblemand på flyglet....er det ikke godt nok? 

Uhmmm nej :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...