Hop til indhold
Guest SweetMilf6630

Når kunden har valgt forkert

Recommended Posts

Eva Nadine skrev, for 8 minutter siden:

@Bananas Jeg forstår dig - i teorien :D 
 

Det er jo det, skat - at alle er forskellige. Undtaget mig. I teorien kan vi måske forstå hinanden, hvis vi anstrenger os. Men at i teorien forstå er jo ikke helt detsamme som at "klikke" på kyssebolle-niveau.

Har du dog aldrig oplevet at det blev superduper efterhånden, på trods af at du ikke kunne kyssebolle løs som du lystede fra begyndelsen?

Det har nemlig jeg.

 

Eva Nadine skrev, for 13 minutter siden:

Mest fordi jeg i det hele taget ofte glemmer at jeg overhovedet er Eva og ikke (indsæt tilfældigt borgerligt navn). 

Mette? Barbro?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 minutter siden:

Har du dog aldrig oplevet at det blev superduper efterhånden, på trods af at du ikke kunne kyssebolle løs som du lystede fra begyndelsen?

Johow! 
Men så har det jo været ham der har "spillet kostbar" og ikke jeg ;) 
Det er nemlig ikke en nødvendig "ingrediens" for mig at kysse. 
For mig er det mere sådan "husk nu at du ikke må putte salt i vandet når du koger ris"-agtigt. Hvis det giver mening :D 

Ang. Mette/Barbro.
Nej tak til navneleg. Også selvom jeg selv startede. Der går min grænse altså. I hvert fald indtil vi kender hinanden bedre og har mødtes mindst 5 gange. Det må du respektere! Husk det nu :P:lol::wub:

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 16 minutter siden:

Johow! 
Men så har det jo været ham der har "spillet kostbar" og ikke jeg ;) 
Det er nemlig ikke en nødvendig "ingrediens" for mig at kysse. 
 

"Spille kostbar"?  Hmmm .... jeg er kostbar, det er ikke noget jeg "spiller".

 

Eva Nadine skrev, for 17 minutter siden:


For mig er det mere sådan "husk nu at du ikke må putte salt i vandet når du koger ris"-agtigt. Hvis det giver mening :D 
 

Ris uden salt, er som kærestesex uden kys? Er det hvad du mener? På svensk hedder det: "Kaffe uden fløde er som kærlighed uden kys"

Hvem fanden har fløde i kaffe?

Eva Nadine skrev, for 19 minutter siden:


Ang. Mette/Barbro.
Nej tak til navneleg. Også selvom jeg selv startede. Der går min grænse altså. I hvert fald indtil vi kender hinanden bedre og har mødtes mindst 5 gange. Det må du respektere! Husk det nu :P:lol::wub:

Oki, hvis jeg når kysseetagen ved 5:e besøg, så må jeg kalde dig Barbro? Jeg har aldrig kysset med nogen Barbro, så det kan jeg faktiskt glæde mig lidt til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
I will lick your feet skrev, for 4 timer siden:

Han lukker endnu engang l... ud, endnu en slesk kommentar fra denne profil .

Det er engang sludder og vrøvl, man bliver så træt.

 

Sov godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I teorien har du jo ret men i praksis synes jeg det er lidt anderledes.

Det kan godt være at der i annoncen står GFE eller for den sags skyld andre ydelser men hvordan det tolkes af den enkelte sexarbejder er voldsomt forskelligt.

 

Så i virkeligheden handler det mere om hvordan du fortolker GFE og hvilke forventninger kunden har til det.

En måde at komme om det på ville være ved at være mere bevidst om at forventnings afstemme ved bestilling. Det vil så kræve yderligere tid og for nogen sexarbejdere ville det betyde at miste en gylden mulighed for mer salg til en topliderlig kunde i døren.

 

Jeg ved ikke om man kunne have en standard besked liggende med beskrivelse af ydelsen og med muligheder for tilvalg og fravalg som man sendte når kunden bookede.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 57 minutter siden:

"Spille kostbar"?  Hmmm .... jeg er kostbar, det er ikke noget jeg "spiller".

Ris uden salt, er som kærestesex uden kys? Er det hvad du mener? På svensk hedder det: "Kaffe uden fløde er som kærlighed uden kys"

Hvem fanden har fløde i kaffe?

Oki, hvis jeg når kysseetagen ved 5:e besøg, så må jeg kalde dig Barbro? Jeg har aldrig kysset med nogen Barbro, så det kan jeg faktiskt glæde mig lidt til.

Fair med ikke spiller :) 

Ja, for mig er kærestesex uden kys lidt som ris uden salt. Jeg kan da sagtens spise det med velbehag, men det er alligevel som om der mangler et eller andet. 
Men der er undtagelser. Der er også ganske få hvor jeg foretrækker ikke at kysse. Men det handler mere om f.eks. "stift skæg" eller fordi vi ganske enkelt ikke rigtigt kysser ens og jeg bliver lidt forvirret af at kysse. Så ingen undtagelser uden regler... eller er det omvendt? ;) 

Jeg drikker helst fuldfed komælk med naturligt fedtindhold på 4,2% fra græskvæg - med kaffesmag. Det er ret tæt på fløde i kaffen. 
Jeg er kaffe-snobbet. Jeg putter faktisk også 2-3 flager salt i... men ingen ris :D 

Honey... du må kalde mig lige nøjagtigt hvad du vil på kysseetagen. Et nyt navn for hvert kys hvis du lyster. Jeg tager også gerne paryk på hvis det er en særlig Barbro du har i tankerne. 
Det må du egentlig også selvom vi ikke når kysseetagen faktisk :wub:

Før nogen skriver "Get a room!" så moonwalker jeg lige outta here :D 

Tilbage til det med... hvad var det nu? 
Nåeh jo... forkerte valg var det! 

Kærligst, 
Eva Mette Barbro Nadine Bananafan <3


 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 30 minutter siden:

Honey... du må kalde mig lige nøjagtigt hvad du vil på kysseetagen. Et nyt navn for hvert kys hvis du lyster. Jeg tager også gerne paryk på hvis det er en særlig Barbro du har i tankerne. 
Det må du egentlig også selvom vi ikke når kysseetagen faktisk :wub:

Før nogen skriver "Get a room!" så moonwalker jeg lige outta here :D 

Tilbage til det med... hvad var det nu? 
Nåeh jo... forkerte valg var det! 

Kærligst, 
Eva Mette Barbro Nadine Bananafan <3


 

Du er sød Barbro. Elevatoren er allerede på vej op, kan jeg mærke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 11 timer siden:

jeg kan drømme om @JenniferRomantica

Jeg bliver nu nysgerrig.. Hvad ligger til grunde for den grænse.?

 

Jeg spørger fordi min grænse ligger andre steder.. Jeg har f.eks aldrig hevet en fyr med hjem fra byen, men flere har da fået et kys som så aldrig er blevet til mere, enten i en uskyldig flirt, eller isterningleg (den gang man var ung:lol:) .. For mig kan kys bare ikke være mere intimt end sex.. Dog har jeg ikke lyst til at kysse alle da dårlig ånde osv jo er en realitetet..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, den 25.5.2022 at 11:49:

 

Og så er det vel lidt den omvendte udgave, af kundernes oplevelse når de kommer frem til en Gp, som allerede når døren åbnes ikke er som forventet. 

I får ikke stoppet de fake piger, så længe I alligevel bliver og betaler  

Og jeg får ikke stoppet fremmøde, fra uønskede kunder så længe jeg faktisk gennemfører aftalen. De vil også en anden gang besøge en Gp uanset om hendes menu faktisk tilbyder den type sex de ønsker. 

Økonomien i det er bare med omvendt fortegn. I sparer penge ved at gå jeres vej. Hvis jeg skal bevare min integritet og være ærlig og retfærdig, så ville jeg skulle give pengene retur. Og altså miste penge. 

Så plz vælg en Gp, hvor ydelserne matcher, det I ønsker. 

Mvh Sweet 

 

Hørt, man skal altid vælge noget der matcher, og huske at forventningsafstemme. Sørgeligt at din kærlige indlevelse ikke bliver taget godt imod. Det skal så siges, at man som mand ofte oplever det modsatte. Og sker ofte efter at betalingen er afleveret! Så sker der ind imellem et stemningsskifte. Nogle der har været med i nogle år, husker måske fra de københavnske forstæder (Buddinge hovedgade?) den opgang, hvor man skulle ringe på den knap, der var malet rød, og der stod 'Knudsen' på døren. Her var der ofte ringe service. En oplevelse var engang en italiensk pige, de havde på besøg, hun lignede en drøm og havde det sødeste smil, ung og lækker. Da vi kommer ind på værelset og jeg godt vil igang, siger hun 'no touching' - altså som I ingen berøring! Ingen tantekys, berøring af hoved, hår, krop. Hun smiler og peger på sin nøgne krop: 'You like' ? Altså det blev en gang missionærstilling, og det jeg vil kalde 0% GFE eller gensidighed! Det tætteste på at onanere - med kondom på!

Du er i en svær branche, håber at dine stamkunder er ekstra søde ved dig, 'personligt er jeg så taknemmlige over de piger, der gider levere 'med sød forståelse' og som holder de aftaler, der er lavet inden der er betalt. Al magt til de søde piger/kvinder! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Øbo skrev, for 13 timer siden:

Jeg ved ikke om man kunne have en standard besked liggende med beskrivelse af ydelsen og med muligheder for tilvalg og fravalg som man sendte når kunden bookede.

Kan ikke se hvad det skulle nytte at sende en gentagelse af annoncetekst. Men ud fra denne tråd, har fået en ide om hvad jeg kan tilføje til min hjemmeside. 

Jeg har i forvejen en menu, du får ikke liste, og en masse beskrivelse. 

Må helt sikkert tilføje en “hvis du ikke ønsker....., så bliv væk liste”.

Så har folk haft mulighed for at se det. (som med alt andet, info på min hjemmeside, simpelthen for at undgå diskussioner)

Jeg kan blot klikke ind på siden og sige det stod lige her. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
PeterPan1954 skrev, for 18 minutter siden:

håber at dine stamkunder er ekstra søde ved dig

Mine stamkunder er fantastiske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Tak for alle input og kommentarer.

Jeg er godt klar over det der bliver skrevet, med det er svært, at vide hvad den enkelte Gp mener og definerer som gfe. 

Også derfor mit budskab var mit eget præcise budskab til mine kunder. 

Og tænker at lave et lille notits om det på min hjemmeside. 

Jeg ved jeg ender med de trælse følelser, fordi jeg netop ikke spiller skuespil. Den man møder er den jeg er, de ydelser jeg tilbyder er fordi jeg kan lide det og fordi det falder mig naturligt. 

Så når jeg pludselig ikke kan være mig selv og skal agere helt anderledes, så bliver det ubehageligt. Så føler jeg mig ikke tilpas i situationen, min hjerne kommer på overarbejde fordi hvordan giver jeg så netop denne kunde en go oplevelse. Tankerne kører og jeg er slet ikke mentalt tilstede. (Også fordi jeg ønsker mig et helt andet sted hen)

Jeg vil gøre en ekstra indsats for, at undgå de situationer fremover. 

Og en anden vigtigt brik, det giver en utryghed. Fordi hvis kunden ikke har forstået mit koncept. Ikke har læst mine ydelser, så har han måske heller ikke læst hvad jeg ikke tilbyder. Hvor mine grænser går. 

Jeg har selv før kommenteret i en anden sammenhæng. Vi gør os selv til en vare. Men varen er nu engang som beskrevet i “varedeklarationen”. Du får heller ikke en rød bøf, hvis du køber kylling”.

Og mht til service sex vs gfe. 

Mit syn på det er helt klart, kunden ikke køber “Gp skal kneppe mig”. Kunden køber retten til at have sex med mig, jeg stiller min krop til rådighed inden for de fastsatte rammer. Han bringer ikke ydelser til mig ved at kysse mig, røre ved mig osv. Han bidrager til sin egen gode oplevelse.

Min bedste sammenligning er nok igen mad. Du kan købe den lækreste servering på en restaurant. Men nytter intet hvis du kun kigger på den og ikke gider gøre en indsats for at putte maden i munden. 

Masser af piger tilbyder, andre måder - både hvor de laver alt arbejdet, og hvor de laver absolut ingenting kun placerer sig i en position og kunden så kan kneppe og gå når han er færdig.

De kunder jeg afviser er sikkert velkomne de andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Jeg bliver nu nysgerrig.. Hvad ligger til grunde for den grænse.?

 

Jeg spørger fordi min grænse ligger andre steder.. Jeg har f.eks aldrig hevet en fyr med hjem fra byen, men flere har da fået et kys som så aldrig er blevet til mere, enten i en uskyldig flirt, eller isterningleg (den gang man var ung:lol:) .. For mig kan kys bare ikke være mere intimt end sex.. Dog har jeg ikke lyst til at kysse alle da dårlig ånde osv jo er en realitetet..

Det drejer sig nok ikke om intimitet; at være nøgne sammen og røre ved hinanden er jo meget intimt.

Men kysset kommer nærmere mit Jeg, mit hoved, mit kronchakra måske - Shahaswara. Det er tættere på min sjæl end hvad missen er rundt pikken. På nogen måde.

Desuden handler duft ikke kun om dårlig ånde; min lugtsanse er ekstremt sensitiv, ligesom smagsansen. Der er så meget som skal passe, og jeg er på nogen måde nødt at tage imod indtrykkene lidt roligt, føle på dem. 

Selvom kysset er intimt forbundet med liderligheden der nede mellem benene, så er det også noget andet og noget mere.

Aber doch .... jeg kan nok bare ikke forklare det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 5 timer siden:

 

Så når jeg pludselig ikke kan være mig selv og skal agere helt anderledes, så bliver det ubehageligt. Så føler jeg mig ikke tilpas i situationen, min hjerne kommer på overarbejde fordi hvordan giver jeg så netop denne kunde en go oplevelse. Tankerne kører og jeg er slet ikke mentalt tilstede. (Også fordi jeg ønsker mig et helt andet sted hen)

 

Noget hen af vejen oplever jeg det samme som kunde, hvis GP'en ikke kysser (altså rigtige kys). Ikke at det bliver ubehageligt, men jeg må ta mig selv i ikke at kysse, det bliver lidt akavet og jeg mangler den stimulering som kyssene giver mig og liderligheden når ikke samme niveau. Især en af de Gp'er jeg besøger kysser virkelig igennem og jeg nyder det i den grad.

En GP som man hverken må kysse eller give oralt, undgår jeg så vidt muligt, men det kan jo glippe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...