Hop til indhold
Captain

Nina Granny, Vejle

Recommended Posts

Tweet skrev, for 4 timer siden:

Ikke endnu. Ved ikke lige hvordan næste weekend ser ud endnu. Men vil da de frem til din anmeldelse igen ';)

Gad vide om man må fiste hende?

Der skulle ikke undre mig hvis man må fiste hende, men ligger ikke i mit "interessefelt" (hun har en stor pude som man kan ligge under måsen. Ved ikke om det er godt ved fisting)
Håber der bliver noget at anmelde og selvfølgelig gerne om analnydelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, den 3.6.2022 at 15:32:

Har du fået aftale?

Jeg har lavet morgenaftale i næste uge!

Spændt på at hører om hvordan aftale nr. 2 er gået ':)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, den 30.5.2022 at 18:52:

Ja det vil kalde centralt, jeg valgte at parkere ved Føtex og gå der fra (3-4 min) - afstanden er vel ca den samme fra Banegården. Ikke så langt fra Sukkerpigerne. Diskret - jah jeg følte mig ikke observeret, det er i stueetagen i gavlen på "på en blok" ind under en ståltrappe der fører op til lejlighed på første sal

Hun var hurtig til at åbne døren.

Besøg hende ikke onsdag eftermiddag, der ligger jeg og banker pikken ind i hendes dejlige store røv

Hvordan var røven? Og hvad måtte du slippe (udover ladningen) for at kneppe hendes store ladeport?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivert skrev, for 2 timer siden:

Hvordan var røven? Og hvad måtte du slippe (udover ladningen) for at kneppe hendes store ladeport?

Røven var  stram nok til mit udstyr. Røven er som den er på en 69 årig kvinde. Priser fremgår af hendes annonce, så kommer helt and på hvilke tillægsydelser du vælger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tweet skrev, den 9.6.2022 at 16:00:

Spændt på at hører om hvordan aftale nr. 2 er gået ':)

Hvad med dig? Har du været forbi, og i givet fald, hvordan var det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivert skrev, for 10 timer siden:

Hvad med dig? Har du været forbi, og i givet fald, hvordan var det?

Synes det er meget svært at få kontakt. Så har ikke været fordi, desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, for 4 timer siden:

noget nyt om denne spændene dame

Nja, Er man til det man ser på billederne, + lidt "ekstra", så er det fint, tror jeg.  Jeg valgte at gå igen i mandags. Det var ikke lige den dag jeg skulle møde hende, desværre..

Jeg ved ikke hvordan jeg skal formulere det, hun er jo som gud skabte hende.. Bare ikke lige det jeg så, da hun åbnede døren.. Gav hende kompensation for at "spilde" hendes tid. 

 

Redigere lige lidt... For det skal ikke lyde negativt... Jeg opsøgte en moden kvinde, og selvom jeg er sidst i 40'erne, så var hun lidt for moden til mig :D 

 

Redigeret af John41

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, den 23.6.2022 at 21:31:

Nja, Er man til det man ser på billederne, + lidt "ekstra", så er det fint, tror jeg.  Jeg valgte at gå igen i mandags. Det var ikke lige den dag jeg skulle møde hende, desværre..

Jeg ved ikke hvordan jeg skal formulere det, hun er jo som gud skabte hende.. Bare ikke lige det jeg så, da hun åbnede døren.. Gav hende kompensation for at "spilde" hendes tid. 

 

Redigere lige lidt... For det skal ikke lyde negativt... Jeg opsøgte en moden kvinde, og selvom jeg er sidst i 40'erne, så var hun lidt for moden til mig :D 

 

Tak for info. Det kan være, at det skal prøves alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Captain skrev, for 18 timer siden:

Nogen der ved om hun er stoppet ??

Hun sagde på et tidspunkt til mig, at hun ville stoppe med annoncen og så kun fortsætte med de kunder, som har hendes kontakt oplysninger.

Men om den manglende annonce er et udtryk for det eller hun er holdt ved jeg ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende her til aften og selv om hun er en gammel dame, så er hun sku fantastisk til at give blow. Hun starter stille og roligt og giver sig god tid til både at sutte og lege med tungen på hovedet på samme tid. Hun har ikke travlt med at få dig til at komme så i dag holdt jeg til 25 min piksutning får jeg måtte overgive mig, og tror jeg havde holdt endnu længere hvis ikke det var fordi jeg havde aftalt deepthroat med hende, hun kan ikke tage den super dybt, men hun gjorde et ok forsøg, og holdt den så dybt hun kunne da jeg kom og hun gjorde pænt rent efter sig. Så alt i alt et godkendt besøg.

Kim

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...