Hop til indhold
Captain

Nina Granny, Vejle

Recommended Posts

Hendes regne færdigheder er ikke for gode, jeg ville da tage 2 x 30 min., i stedet for 1 time til 200 ekstra ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cords skrev, den 23.5.2022 at 16:13:

Hendes regne færdigheder er ikke for gode, jeg ville da tage 2 x 30 min., i stedet for 1 time til 200 ekstra ;-)

Captain skrev, den 23.5.2022 at 12:39:

Nogen som har besøgt Nina og som vil fortælle lidt om det ??

Mon hun er dansk ??

https://annoncelight.dk/showad/343745

Hun ser nu ret lækker ud og dansk! ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snedker skrev, for 14 timer siden:

Hun ser nu ret lækker ud og dansk! ? 

Lækker ud? Hun er 69 

Del dette indlæg

Link til indlæg
HMA skrev, for 14 timer siden:

Lækker ud? Hun er 69 

At hun er 69 år udelukker vel ikke at hun kan være lækker, ja altså bedømt ud fra andre i den aldersgruppe og ikke sammenlignet med en lækker 20 årig pige hvor alt sidder som det skal (og hvor det skal)

Stadig ingen der har besøgt hende og som kan fortælle om oplevelsen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Nina Granny. Det var en positiv oplevelse. En dejlig granny med store bryster og en lækker stor mås. Billederne er helt sikkert af hende. Hun er nem at snakke med. I dag nåede vi ikke så langt. jeg slikkede hende længe og det ku høres at hun nød det. Det gjorde jeg så også da det blev hendes tur til at sutte, hun gjorde det i hvert fald så godt så jeg måtte gi fortabt.

Så den planlagte analsex blev ikke idag, men vi har aftalt et nyt besøg, hvor det er det anale der skal være 1. punkt på dagsordënen når hun har gjort mig kampklar

Hun tar i mod i sit private hjem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pollerik skrev, for 3 timer siden:

@gamlingen Hvordan fik du kontakt? Jeg har skrevet (sms/e-mail) til hende flere gange.

Startede med at skrive en mail, som jeg ikke fik svar på. Sms'ede et par gange til tlf nr i annoncen om hun ville svare på mailen. Sendte så en 3. sms hvor jeg skrev om jeg kunne booke tid på en bestemt dato og klokkeslet - fik så sms svar fra et andet tlf at det kunne jeg godt

Så mit  forslag er udvælg dig dato, tidspunkt,varighed samt de  ydelser du ønsker og send sms til tlf nr i annoncen

Del dette indlæg

Link til indlæg
gamlingen skrev, for 19 timer siden:

Har besøgt Nina Granny. Det var en positiv oplevelse. En dejlig granny med store bryster og en lækker stor mås. Billederne er helt sikkert af hende. Hun er nem at snakke med. I dag nåede vi ikke så langt. jeg slikkede hende længe og det ku høres at hun nød det. Det gjorde jeg så også da det blev hendes tur til at sutte, hun gjorde det i hvert fald så godt så jeg måtte gi fortabt.

Så den planlagte analsex blev ikke idag, men vi har aftalt et nyt besøg, hvor det er det anale der skal være 1. punkt på dagsordënen når hun har gjort mig kampklar

Hun tar i mod i sit private hjem

Hvordan er hendes bryster? Ægte og store nippels? Hænger de en smule? 

Er utrolig tændt ved tanken om at besøge hende. En som kunne være ens mor. 

Kysser hun? Vil hun gerne slikkes i røven?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tweet skrev, for 35 minutter siden:

Hvordan er hendes bryster? Ægte og store nippels? Hænger de en smule? 

Er utrolig tændt ved tanken om at besøge hende. En som kunne være ens mor. 

Kysser hun? Vil hun gerne slikkes i røven?

Brysterne er ægte,ikke kæmpe store nippels, ja hænger nok en smule

Ja kun kysser mod ekstra (se annoncen), men kyssene jeg oplevede var ikke sådan rigtig tungekys, men heller ikke kun tantekys

Vi nåede ikke til det anale område, men hun er meget glad for at få slikket fisse. Spurgte hende da vi var færdige om hun er glad for analsex og set sagde hun ja til, så mit gæt er, hun så nok også er glad for sorte kys

Del dette indlæg

Link til indlæg
gamlingen skrev, for 3 timer siden:

Brysterne er ægte,ikke kæmpe store nippels, ja hænger nok en smule

Ja kun kysser mod ekstra (se annoncen), men kyssene jeg oplevede var ikke sådan rigtig tungekys, men heller ikke kun tantekys

Vi nåede ikke til det anale område, men hun er meget glad for at få slikket fisse. Spurgte hende da vi var færdige om hun er glad for analsex og set sagde hun ja til, så mit gæt er, hun så nok også er glad for sorte kys

Dejlig beskrivelse ':)

Tænker at jeg vil tage ud at besøge i denne uge. Bor hun centralt i Vejle og er området diskret?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tweet skrev, for 1 time siden:

Dejlig beskrivelse ':)

Tænker at jeg vil tage ud at besøge i denne uge. Bor hun centralt i Vejle og er området diskret?

Ja det vil kalde centralt, jeg valgte at parkere ved Føtex og gå der fra (3-4 min) - afstanden er vel ca den samme fra Banegården. Ikke så langt fra Sukkerpigerne. Diskret - jah jeg følte mig ikke observeret, det er i stueetagen i gavlen på "på en blok" ind under en ståltrappe der fører op til lejlighed på første sal

Hun var hurtig til at åbne døren.

Besøg hende ikke onsdag eftermiddag, der ligger jeg og banker pikken ind i hendes dejlige store røv

Redigeret af gamlingen

Del dette indlæg

Link til indlæg
gamlingen skrev, for 11 minutter siden:

Ja det vil kalde centralt, jeg valgte at parkere ved Føtex og gå der fra (3-4 min) - afstanden er vel ca den samme fra Banegården. Ikke så langt fra Sukkerpigerne. Diskret - jah jeg følte mig ikke observeret, det er i stueetagen i gavlen på "på en blok" ind under en ståltrappe der fører op til lejlighed på første sal

Besøg hende ikke onsdag eftermiddag, der ligger jeg og banker pikken ind i hendes dejlige store røv

Hvilken Føtex? ':D

Vil du ud med hvad gaden hedder?

Planen var også at tage forbi og få morgenkaffen i sengen. Nyder en god morgen rusketur. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tweet skrev, for 2 timer siden:

Hvilken Føtex? ':D

Vil du ud med hvad gaden hedder?

Planen var også at tage forbi og få morgenkaffen i sengen. Nyder en god morgen rusketur. 

Langelinie (Sukkerpigerne) er tæt på

Del dette indlæg

Link til indlæg
gamlingen skrev, Lige nu:

Langelinie (Sukkerpigerne) er tæt på

Super tak ':)

Er dog ikke bekendt med Sukkerpigerne 

Del dette indlæg

Link til indlæg
gamlingen skrev, den 30.5.2022 at 18:52:

Kom du afsted i dag? Og var det endnu en god oplevelse?

Har desværre ikke selv haft fornøjelsen endnu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tweet skrev, for 38 minutter siden:

Øv også. Havde set frem til anden del af anmeldelsen ';)

Med dagens aflysning kan anden del godt trække ud, jeg har ikke så mange muligheder for alibi til disse besøg

Så håber du har bedre muligheder for besøg og vil se frem til din anmeldelse (gerne hvor anal indgår)

Redigeret af gamlingen

Del dette indlæg

Link til indlæg
gamlingen skrev, for 13 timer siden:

Med dagens aflysning kan anden del godt trække ud, jeg har ikke så mange muligheder for alibi til disse besøg

Så håber du har bedre muligheder for besøg og vil se frem til din anmeldelse (gerne hvor anal indgår)

Håber det kan blive næste weekend. Og anal vil indgå hvis jeg skal besøge hende. ';)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tweet skrev, den 2.6.2022 at 10:30:

Håber det kan blive næste weekend. Og anal vil indgå hvis jeg skal besøge hende. ';)

Har du fået aftale?

Jeg har lavet morgenaftale i næste uge!

Del dette indlæg

Link til indlæg
gamlingen skrev, for 21 timer siden:

Har du fået aftale?

Jeg har lavet morgenaftale i næste uge!

Ikke endnu. Ved ikke lige hvordan næste weekend ser ud endnu. Men vil da de frem til din anmeldelse igen ';)

Gad vide om man må fiste hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...