Captain 576 Skrevet 23. Maj, 2022 Nogen som har besøgt Nina og som vil fortælle lidt om det ?? Mon hun er dansk ?? https://annoncelight.dk/showad/343745 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 23. Maj, 2022 Hendes regne færdigheder er ikke for gode, jeg ville da tage 2 x 30 min., i stedet for 1 time til 200 ekstra 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 25. Maj, 2022 Cords skrev, den 23.5.2022 at 16:13: Hendes regne færdigheder er ikke for gode, jeg ville da tage 2 x 30 min., i stedet for 1 time til 200 ekstra Captain skrev, den 23.5.2022 at 12:39: Nogen som har besøgt Nina og som vil fortælle lidt om det ?? Mon hun er dansk ?? https://annoncelight.dk/showad/343745 Hun ser nu ret lækker ud og dansk! ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HMA 84 Skrevet 25. Maj, 2022 Snedker skrev, for 14 timer siden: Hun ser nu ret lækker ud og dansk! ? Lækker ud? Hun er 69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 299 Skrevet 26. Maj, 2022 HMA skrev, for 14 timer siden: Lækker ud? Hun er 69 At hun er 69 år udelukker vel ikke at hun kan være lækker, ja altså bedømt ud fra andre i den aldersgruppe og ikke sammenlignet med en lækker 20 årig pige hvor alt sidder som det skal (og hvor det skal) Stadig ingen der har besøgt hende og som kan fortælle om oplevelsen? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 132 Skrevet 26. Maj, 2022 Ikke at forglemme - 55 års erfaring i pik-håndtering. Det skal man ikke kimse ad. 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 299 Skrevet 29. Maj, 2022 Har besøgt Nina Granny. Det var en positiv oplevelse. En dejlig granny med store bryster og en lækker stor mås. Billederne er helt sikkert af hende. Hun er nem at snakke med. I dag nåede vi ikke så langt. jeg slikkede hende længe og det ku høres at hun nød det. Det gjorde jeg så også da det blev hendes tur til at sutte, hun gjorde det i hvert fald så godt så jeg måtte gi fortabt. Så den planlagte analsex blev ikke idag, men vi har aftalt et nyt besøg, hvor det er det anale der skal være 1. punkt på dagsordënen når hun har gjort mig kampklar Hun tar i mod i sit private hjem 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 132 Skrevet 29. Maj, 2022 @gamlingen Hvordan fik du kontakt? Jeg har skrevet (sms/e-mail) til hende flere gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 299 Skrevet 29. Maj, 2022 Pollerik skrev, for 3 timer siden: @gamlingen Hvordan fik du kontakt? Jeg har skrevet (sms/e-mail) til hende flere gange. Startede med at skrive en mail, som jeg ikke fik svar på. Sms'ede et par gange til tlf nr i annoncen om hun ville svare på mailen. Sendte så en 3. sms hvor jeg skrev om jeg kunne booke tid på en bestemt dato og klokkeslet - fik så sms svar fra et andet tlf at det kunne jeg godt Så mit forslag er udvælg dig dato, tidspunkt,varighed samt de ydelser du ønsker og send sms til tlf nr i annoncen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tweet 5 Skrevet 30. Maj, 2022 gamlingen skrev, for 19 timer siden: Har besøgt Nina Granny. Det var en positiv oplevelse. En dejlig granny med store bryster og en lækker stor mås. Billederne er helt sikkert af hende. Hun er nem at snakke med. I dag nåede vi ikke så langt. jeg slikkede hende længe og det ku høres at hun nød det. Det gjorde jeg så også da det blev hendes tur til at sutte, hun gjorde det i hvert fald så godt så jeg måtte gi fortabt. Så den planlagte analsex blev ikke idag, men vi har aftalt et nyt besøg, hvor det er det anale der skal være 1. punkt på dagsordënen når hun har gjort mig kampklar Hun tar i mod i sit private hjem Hvordan er hendes bryster? Ægte og store nippels? Hænger de en smule? Er utrolig tændt ved tanken om at besøge hende. En som kunne være ens mor. Kysser hun? Vil hun gerne slikkes i røven? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 299 Skrevet 30. Maj, 2022 Tweet skrev, for 35 minutter siden: Hvordan er hendes bryster? Ægte og store nippels? Hænger de en smule? Er utrolig tændt ved tanken om at besøge hende. En som kunne være ens mor. Kysser hun? Vil hun gerne slikkes i røven? Brysterne er ægte,ikke kæmpe store nippels, ja hænger nok en smule Ja kun kysser mod ekstra (se annoncen), men kyssene jeg oplevede var ikke sådan rigtig tungekys, men heller ikke kun tantekys Vi nåede ikke til det anale område, men hun er meget glad for at få slikket fisse. Spurgte hende da vi var færdige om hun er glad for analsex og set sagde hun ja til, så mit gæt er, hun så nok også er glad for sorte kys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tweet 5 Skrevet 30. Maj, 2022 gamlingen skrev, for 3 timer siden: Brysterne er ægte,ikke kæmpe store nippels, ja hænger nok en smule Ja kun kysser mod ekstra (se annoncen), men kyssene jeg oplevede var ikke sådan rigtig tungekys, men heller ikke kun tantekys Vi nåede ikke til det anale område, men hun er meget glad for at få slikket fisse. Spurgte hende da vi var færdige om hun er glad for analsex og set sagde hun ja til, så mit gæt er, hun så nok også er glad for sorte kys Dejlig beskrivelse ':) Tænker at jeg vil tage ud at besøge i denne uge. Bor hun centralt i Vejle og er området diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 299 Skrevet 30. Maj, 2022 (edited) Tweet skrev, for 1 time siden: Dejlig beskrivelse ':) Tænker at jeg vil tage ud at besøge i denne uge. Bor hun centralt i Vejle og er området diskret? Ja det vil kalde centralt, jeg valgte at parkere ved Føtex og gå der fra (3-4 min) - afstanden er vel ca den samme fra Banegården. Ikke så langt fra Sukkerpigerne. Diskret - jah jeg følte mig ikke observeret, det er i stueetagen i gavlen på "på en blok" ind under en ståltrappe der fører op til lejlighed på første sal Hun var hurtig til at åbne døren. Besøg hende ikke onsdag eftermiddag, der ligger jeg og banker pikken ind i hendes dejlige store røv Redigeret 30. Maj, 2022 af gamlingen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 299 Skrevet 30. Maj, 2022 bjarne775 skrev, for 3 timer siden: er hun dansk? ja hun er dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tweet 5 Skrevet 30. Maj, 2022 gamlingen skrev, for 11 minutter siden: Ja det vil kalde centralt, jeg valgte at parkere ved Føtex og gå der fra (3-4 min) - afstanden er vel ca den samme fra Banegården. Ikke så langt fra Sukkerpigerne. Diskret - jah jeg følte mig ikke observeret, det er i stueetagen i gavlen på "på en blok" ind under en ståltrappe der fører op til lejlighed på første sal Hun var hurtig til at åbne døren. Besøg hende ikke onsdag eftermiddag, der ligger jeg og banker pikken ind i hendes dejlige store røv Hvilken Føtex? ':D Vil du ud med hvad gaden hedder? Planen var også at tage forbi og få morgenkaffen i sengen. Nyder en god morgen rusketur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 299 Skrevet 30. Maj, 2022 Tweet skrev, for 2 timer siden: Hvilken Føtex? ':D Vil du ud med hvad gaden hedder? Planen var også at tage forbi og få morgenkaffen i sengen. Nyder en god morgen rusketur. Langelinie (Sukkerpigerne) er tæt på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tweet 5 Skrevet 30. Maj, 2022 gamlingen skrev, Lige nu: Langelinie (Sukkerpigerne) er tæt på Super tak ':) Er dog ikke bekendt med Sukkerpigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tweet 5 Skrevet 1. Juni, 2022 gamlingen skrev, den 30.5.2022 at 18:52: Ja det vil kalde centralt, jeg valgte at parkere ved Føtex og gå der fra (3-4 min) - afstanden er vel ca den samme fra Banegården. Ikke så langt fra Sukkerpigerne. Diskret - jah jeg følte mig ikke observeret, det er i stueetagen i gavlen på "på en blok" ind under en ståltrappe der fører op til lejlighed på første sal Hun var hurtig til at åbne døren. Besøg hende ikke onsdag eftermiddag, der ligger jeg og banker pikken ind i hendes dejlige store røv Kom du afsted i dag? Og var det endnu en god oplevelse? Har desværre ikke selv haft fornøjelsen endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 299 Skrevet 1. Juni, 2022 Tweet skrev, for 23 minutter siden: Kom du afsted i dag? Og var det endnu en god oplevelse? Har desværre ikke selv haft fornøjelsen endnu. Nej desværre ikke, jeg fik en sms hvor hun undskyldte, at hun havde glemt hun skulle til Tyskland i dag Et link til Sukkerpigernes kalender: https://sukkerpigerne.dk/?page_id=2372 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tweet 5 Skrevet 1. Juni, 2022 gamlingen skrev, for 2 timer siden: Nej desværre ikke, jeg fik en sms hvor hun undskyldte, at hun havde glemt hun skulle til Tyskland i dag Et link til Sukkerpigernes kalender: https://sukkerpigerne.dk/?page_id=2372 Øv også. Havde set frem til anden del af anmeldelsen ';) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 299 Skrevet 1. Juni, 2022 (edited) Tweet skrev, for 38 minutter siden: Øv også. Havde set frem til anden del af anmeldelsen ';) Med dagens aflysning kan anden del godt trække ud, jeg har ikke så mange muligheder for alibi til disse besøg Så håber du har bedre muligheder for besøg og vil se frem til din anmeldelse (gerne hvor anal indgår) Redigeret 1. Juni, 2022 af gamlingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tweet 5 Skrevet 2. Juni, 2022 gamlingen skrev, for 13 timer siden: Med dagens aflysning kan anden del godt trække ud, jeg har ikke så mange muligheder for alibi til disse besøg Så håber du har bedre muligheder for besøg og vil se frem til din anmeldelse (gerne hvor anal indgår) Håber det kan blive næste weekend. Og anal vil indgå hvis jeg skal besøge hende. ';) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 299 Skrevet 3. Juni, 2022 Tweet skrev, den 2.6.2022 at 10:30: Håber det kan blive næste weekend. Og anal vil indgå hvis jeg skal besøge hende. ';) Har du fået aftale? Jeg har lavet morgenaftale i næste uge! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tweet 5 Skrevet 4. Juni, 2022 gamlingen skrev, for 21 timer siden: Har du fået aftale? Jeg har lavet morgenaftale i næste uge! Ikke endnu. Ved ikke lige hvordan næste weekend ser ud endnu. Men vil da de frem til din anmeldelse igen ';) Gad vide om man må fiste hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg