Hop til indhold

Skønt frækt besøge

Featured Replies

Skrevet

Lidt underligt at man overhovedet kan lave indlæg som guest. Det kan ikke undgå at være ret utroværdigt. 

Skrevet
Ilikeasian skrev, for 5 minutter siden:

Lidt underligt at man overhovedet kan lave indlæg som guest. Det kan ikke undgå at være ret utroværdigt. 

Det kan man jo heller ikke. Brugeren var ikke guest  da tråden blev oprettet d. 21 maj. Brugere der vælger at nedlægge deres profil får "guest" tilføjet til deres brugernavn men deres indlæg bevares i tråden.

Skrevet
Agurken skrev, for 14 timer siden:

Det kan man jo heller ikke. Brugeren var ikke guest  da tråden blev oprettet d. 21 maj. Brugere der vælger at nedlægge deres profil får "guest" tilføjet til deres brugernavn men deres indlæg bevares i tråden.

Ahe. Tak  

Skrevet
Ilikeasian skrev, for 13 timer siden:

Men så er denne tråd vist ikke relevant mere og bør vel slettes. 

Hvorfor???

Så længe der ikke er nogen "kurer" på tråden forbliver den vel bare åben, og "dør" stille og roligt af sig selv som alle andre tråde, der ikke kan koges mere suppe på.

Den kan vel højst blive "låst", og det er vel ikke relevant.....endnu-_-

Skrevet
Gløden skrev, for 20 minutter siden:

Hvorfor???

Så længe der ikke er nogen "kurer" på tråden forbliver den vel bare åben, og "dør" stille og roligt af sig selv som alle andre tråde, der ikke kan koges mere suppe på.

Den kan vel højst blive "låst", og det er vel ikke relevant.....endnu-_-

Måske fordi der sidde en kvinde der prøver og få sin butik til og køre ude hun blive Kimet ned af mænd som vil mere ! 

Skrevet
Jchrichritensen skrev, for 9 minutter siden:

Måske fordi der sidde en kvinde der prøver og få sin butik til og køre ude hun blive Kimet ned af mænd som vil mere ! 

Mit kendskab til siden her; EG, gør at jeg tror det bliver svært, men jeg ser din pointe. Prøv evt at rette henvendelse til Admin hvis det er

Skrevet
Gløden skrev, for 1 minut siden:

Mit kendskab til siden her; EG, gør at jeg tror det bliver svært, men jeg ser din pointe. Prøv evt at rette henvendelse til Admin hvis det er

Ved hun har prøve .. det er afmeld som person angreb og ja tingene skal jo være fair ! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.