Hop til indhold

Skønt frækt besøge

Featured Replies

Skrevet

Var for en uge tid siden på besøg hos https://fhasai-beauty.dk/en aften på en heldig tid efter de havde lukke og fik chefen til massage mm og skønt og lækkert besøg ! Hun gør det godt ! Selvom hun siger de ikke laver noget fræk der men som alle andre butikker så hjælpe det og komme ind og ligge og så kan de pludselig det hele ! 
så de 1500kr skifte hænder og tiden gik over en time

Men man skal nok komme lidt tit så hun lære en lidt og kende Og have respekt Og pli og opføre sig pænt

Skrevet
JP’s skrev, for 2 timer siden:

Var for en uge tid siden på besøg hos https://fhasai-beauty.dk/en aften på en heldig tid efter de havde lukke og fik chefen til massage mm og skønt og lækkert besøg ! Hun gør det godt ! Selvom hun siger de ikke laver noget fræk der men som alle andre butikker så hjælpe det og komme ind og ligge og så kan de pludselig det hele ! 
så de 1500kr skifte hænder og tiden gik over en time

Men man skal nok komme lidt tit så hun lære en lidt og kende Og have respekt Og pli og opføre sig pænt

Syntes det lidt dårlig stil, at afsløre hvad der tilbydes af sexuelle ydelser , ved et sted der prøver at være et seriøst massage sted.

Skrevet

Er sikker på det ikke ejer der har tilbudt ekstra ydelser. Har kommet der i lang tid og ved at den i butikken tilbyder ekstra. Men ikke ejer

Skrevet

Det er også min erfaring med stedet, der var vist kun ekstra hos dina, kan være der er kommet ny pige til der også giver ekstra.

Skrevet

Man kan jo tro hvad man vil 

men sjovt nok så dansk ! Nå jeg ikke kan få så er der heller ikke andre der kan ! Men det kan jo osse være i har love ikke og sige noget .. og ja ved godt hvem chefen er så der kan man ikke tag fejl ! 

Skrevet

Endnu en skøn hyggelig aften med Fha 

Hun gør det sgu godt på alle måder 

Skrevet

Kan kun giv dig ret! Hun er fræk og med på alt nå man har være der en del og måske mangle på kunder indimellem ! Havde selv en fræk lækkert besøg en sent aften her for dag siden ! Så ja frisk pige 

Skrevet
sweetstone skrev, den 21.5.2022 at 19:11:

Syntes det lidt dårlig stil, at afsløre hvad der tilbydes af sexuelle ydelser , ved et sted der prøver at være et seriøst massage sted.

De styrer selv hvad de tilbyder.

Jeg synes det er fair nok at vi her anmelder hvad der sker, og ikke bare gentager deres markedsføringsmateriale. 

Hvis de mener det er mere seriøst ikke at tilbyde sex, så må de jo bare lade være. 

Skrevet

Min erfaring siger mig, at hvis prisen på oliemassage er 400 kr, så vil de tjene de sidste penge på anden vis B)

Skrevet

Det er vel det siden går ud på ?? Og tror sgu ikke hun ser hvad der står herinde ! Og hun få flere kunder ! Og det er en Forholdsvis ny butik så hun mangler nok kunder 

Skrevet
TheGreatGatsby skrev, for 15 minutter siden:

Min erfaring siger mig, at hvis prisen på oliemassage er 400 kr, så vil de tjene de sidste penge på anden vis B)

Ja det er jo først der de tjener pengene ! Og der er ingen butikker der overleve ude og ha ekstra med alt ! Og nå der 5 butikker i slagelse som kun ha massage ....hmm nej der er det hele ! Tror kun det er nan der ikke har mere ind hj ellers er der gang i alle andre !

Skrevet

Where is it possible to see at least a picture of the girls that do the naughty massage in fhasai? Should we ask for someone in particular? For example the website seems does not allow to choose who will do the massage in their booking. Then was 1500 kr on top of the 400 kr for the massage? That sounds too expensive. Even 1500 kr sounds expensive for a handjob, at least you meant it included more.

Skrevet
Testing99 skrev, for 1 time siden:

Where is it possible to see at least a picture of the girls that do the naughty massage in fhasai? Should we ask for someone in particular? For example the website seems does not allow to choose who will do the massage in their booking. Then was 1500 kr on top of the 400 kr for the massage? That sounds too expensive. Even 1500 kr sounds expensive for a handjob, at least you meant it included more.

Du kan prøve facebook, men klinikker har næppe et udvalg af massøser da de ofte arbejder ulovligt og på turistvisum. Så det er sandsynligvis kun ejeren du kan se. For fhasais vedkommende så ser hun godt ud.

De er sjældent klinikker viser billeder og navn af ansatte under booking på hjemmesiden. Mærkeligt nok da du enten vil undgå eller ønske en bestemt massøse eller bare er ligeglad. Men sådan er der så meget underligt og sjusket ved thaiklinikker.

Jeg tror de 1500 var den samlede pris.

Skrevet

Dejlig anmeldelse.

Kommer selv steder " de pæne steder" og da se selv skriver ingen sex gives.

Når alt kommer til alt og 1500 kr bliver lagt frem og smilet kommer frem hos massøren uden at man siger nået om extra sex bliver man som regel godtaget og tøj ryger af og bolleriet køre på fuld kraft.

Naiv at tro på at disse steder kan køre uden.

Kender 2 steder hvor jeg kommer hvor sex ikke gives og kun massage og kun massage. Da jeg spurgte ind til sex fik jeg svar at jeg ikke behøver det længere da jeg har penge nok eller min husleje er lav nok til at jeg ikke behøver at tilbyde det mere.

Stor respekt herfra at sige fra...men penge flytter bjerge og er døråbner til mere.

Skrevet
Kim Madsen skrev, den 6.6.2022 at 10:28:

Dejlig anmeldelse.

Kommer selv steder " de pæne steder" og da se selv skriver ingen sex gives.

Når alt kommer til alt og 1500 kr bliver lagt frem og smilet kommer frem hos massøren uden at man siger nået om extra sex bliver man som regel godtaget og tøj ryger af og bolleriet køre på fuld kraft.

Naiv at tro på at disse steder kan køre uden.

Kender 2 steder hvor jeg kommer hvor sex ikke gives og kun massage og kun massage. Da jeg spurgte ind til sex fik jeg svar at jeg ikke behøver det længere da jeg har penge nok eller min husleje er lav nok til at jeg ikke behøver at tilbyde det mere.

Stor respekt herfra at sige fra...men penge flytter bjerge og er døråbner til mere.

Nu er det sådan at det er min klinik. Og jeg ved udemærket hvad der foregår på min klinik og ikke foregår. Men sådanne nogle indlæg ødelægger faktisk mit gode omdømme .Jeg kan undre mig at der er nogle som finder tilfredsstillelse i at sprede sådanne løgne og ødelægge det for andre. Hvorfor skriver du for at ødelægge mit omdømme. Jeg er 1000% sikker på, at jeg aldrig har haft sex med jer eller nogen anden kunde. Dina/nadia er ikke i min butik mere ! men tak for du/i har skrev om min butik da jeg har få flere reelle kunder efter jeres løgn 

Skrevet
Suphakkornn skrev, for 4 timer siden:

Nu er det sådan at det er min klinik. Og jeg ved udemærket hvad der foregår på min klinik og ikke foregår. Men sådanne nogle indlæg ødelægger faktisk mit gode omdømme .Jeg kan undre mig at der er nogle som finder tilfredsstillelse i at sprede sådanne løgne og ødelægge det for andre. Hvorfor skriver du for at ødelægge mit omdømme. Jeg er 1000% sikker på, at jeg aldrig har haft sex med jer eller nogen anden kunde. Dina/nadia er ikke i min butik mere ! men tak for du/i har skrev om min butik da jeg har få flere reelle kunder efter jeres løgn 

Dejligt med med en butikejer der står op i mod løgn og vil tro at dem der skriver er velkomme i butikken hvis de har nosser til det ! Har få massage i butikken en del og altid på en prof måde 

hilsen 

john 

Skrevet
Suphakkornn skrev, for 5 timer siden:

Da jeg ikke har været i din klinik forstår jeg ikke du påstår jeg ødelægger dit omdømme. Hvis du læser hvad jeg skriver nævner jeg stor respekt for et klart NEJ.

Hvis andre nævner der forgår ting du ikke ønsker i din klinik burde du kikke dine medarbejdere lidt efter i krogende hvis du ikke ønsker andre ting end massage.

Mystik nok finder jeg flere og flere steder hvor jeg går til " alm massage" at disse tilbud om extra men takker selv nej flere gange.

Så stik lige fingeren i jorden.

Redigeret af Kim Madsen

Skrevet
Kim Madsen skrev, for 6 minutter siden:

Da jeg ikke har nogen har været i din klinik forstår jeg ikke du påstår jeg ødelægger dit omdømme. Hvis du læser hvad jeg skriver nævner jeg stor respekt for et klart NEJ.

Hvis andre nævner der forgår ting du ikke ønsker i din klinik burde du kikke dine medarbejdere lidt efter i krogende hvis du ikke ønsker andre ting end massage.

Mystik nok finder jeg flere og flere steder hvor jeg går til " alm massage" at disse tilbud om extra men takker selv nej flere gange.

Så stik lige fingeren i jorden.

Nu tror jeg ikke det var mente mod dig ,,,men mod dem der har skrev de har være i butikken 

Skrevet
ศุภกร เขียนเมื่อ 5 ชั่วโมงที่แล้ว:

Redigeret af Suphakkornn

Skrevet

Nu er det sådan at det er min klinik. Og jeg ved udemærket hvad der foregår på min klinik og ikke foregår. Men sådanne nogle indlæg ødelægger faktisk mit gode omdømme .Jeg kan undre mig at der er nogle som finder tilfredsstillelse i at sprede sådanne løgne og ødelægge det for andre. Hvorfor skriver du for at ødelægge mit omdømme. Jeg er 1000% sikker på, at jeg aldrig har haft sex med jer eller nogen anden kunde. Dina/nadia er ikke i min butik mere ! men tak for du/i har skrev om min butik da jeg har få flere reelle kunder efter jeres løgn 

Skrevet
Kim Madsen skrev, 1 time siden:

Suphakkornn skrev, for 23 minutter siden:

Kim Madsen skrev, 1 time siden:

Redigeret af Suphakkornn

Skrevet
Jchrichritensen skrev, for 46 minutter siden:

Nu tror jeg ikke det var mente mod dig ,,,men mod dem der har skrev de har være i butikken 

Undskyld jeg skrev det forkerte sted

Skrevet
Jchrichritensen เขียน 59 นาทีที่แล้ว:

Redigeret af Suphakkornn

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.