Hop til indhold
cockycockysuckysucky2

Er det "normalt" at pigerme og kunderne får et personligt venskab?

Recommended Posts

karpede00 skrev, den 21.5.2022 at 20:26:

Den anden ser du? Udenfor arbejde? På arbejde? 

Præcis; forventningsafstemme og naturligvis er gp’ere mennesker i kød og blod. 

Hvad giver DIG disse 2 venskaber? 

Snak og fortrolighed? 

Et fælles tredje?

Praktisk hjælp?

Stadig kunde men kunde med større kendskab, tryghed, inderlighed etc?

Praktisk hjælp?

Laver I ting udenfor arbejde sammen som man gør med venner; biffen, ud at spise, handle og lave mad sammen, ferie, koncert?

Om det er muligt at være (100%) venner med en GP EFTER man har besøgt hende og så stoppe det seksuelle men bevare venskabet, gisner jeg ikke er særlig udbredt. Den klassiske ‘jeg har fået hendes nummer og vi laver lidt andet end kun at knalde for penge’, er til gengæld ret udbredt. Der er jo mange søde Gp-mennesker og mange søde mande-mennesker. 

Det første venskab giver mig en masse mentalt, da personen er en del ældre end jeg selv. 

venskab nr. 2

er sparring, da vi begge er selvstændige i vores private liv også. Vi har nok udviklet et venskab, hvor vi kan tage til koncert af lyst og når han besøger mig som gæst på klinik, betaler han. Mange vil nok syntes at det er en mærkelig konstellation, men den virker for os. Det handler om respekt og forventnings afstemning. Jeg er taknemmelig over, at møde så mange dejlige mennesker, nogle kommer bare liiidt mere under huden end andre:x knus Karoline

Del dette indlæg

Link til indlæg
Karoline skrev, for 44 minutter siden:

giver mig en masse

Karoline skrev, for 44 minutter siden:

er sparring, da vi begge er selvstændige

skønt og så lyder det jo også som 2 modne, erfarne, afklarede og afstemte mennesker, der nyder og giver og får det bedste fra den anden og hinanden, når tiden og behovet er der

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest … And Justice for All

Ja da, jeg har da også fået venskaber via mit job, hvor jeg i dag er venner med gamle kunder. Har sågar været kæreste med en kunde. Hvorfor skulle det være anderledes i denne branche? 

Redigeret af … And Justice for All

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den lille frøken

Om det er normalt ved jeg ikke men jeg har da haft og har nogle pennevenner som også køber tid hos mig til sekduel leg. Udenfor leg skriver skriver jeg lange breve med dem om eksistentielle og dybe emner. Min kæreste gennem et par år nu var en tidligere gæst, han besøgte mig et par gange og betalte 3 gange hvorefter han endte med at blive min kæreste. Jeg driller ham indimellem med at det kostede ham xxxx kr at opnå at få mig som kæreste :D

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Højtagtede menighedsråds med medlemmer.

Som i læser i aviserne for tiden og som i mærker i pengepungen, er der inflation på verdensplan, sådan er der også i begrebet venskab.

Siden begrebet "fjæsbogsvenner" blev opfundet, er forskellen på bekendtskab og venskab blevet fuldstændigt udvisket. På fjæsbogen er jeg både venner med, Snoop Dogg og onkel Biden. Jeg sætter meget stor pris på dem begge, men venner i min opfattelse bliver de aldrig. Nu skal det siges, at jeg er efterhånden et "gammelt træ" hvor bladene begynder at blæse af.

Jeg har få, meget få venner. En ven er noget helt specielt, (i min optik), som jeg har haft siden mine ungdomsår, som er bevaret gennem "livets storme og ildebrande", som kender mig bedre end, jeg selv vil kende mig. Tratteraaa...min ældste ven...har været min ven i 61 år, vi sad ved siden af hinanden i skolen, taler stadigvæk i telefon 2-3 gange månedligt, rejser væk sammen en uge om året. Vore "koner" ved, dette er noget unikt. Det er begrebet ven.

Kan man blive bekendt med en gp. Sagtens, på samme måde som man kan blive bekendt med en møbelsnedker, malermester eller med personen M/K der tømmer septictanken.

Det hele handler jo om interessefelter. Lad os nu lige skubbe kynismen lidt til side og starte et sted. Jeg blev rigtig god bekendt, med en gp, vi lavede en madspiseklub for os to, så gik vi på en restaurent, som vi var enige om hver tredie uge, nød samtalen, skiftedes til at betale. Vi var enige om rammen, no hanky panky.

Hun blev senere medstarter af VL, sådan blev det.

Nu har jeg lige lyst til at skubbe en gammel traver sætning ind : "Man betaler ikke kvinden for ydelsen, man betaler for at gå".

Selve grund ideen, med gp er at man ikke skal involvere sig i personligt bekendtskab, gp og kunde imellem.

En gennemsnits gp, ser vel en glatring på 60-70% på sine kunder. Er en sådan kunde en troværdig person ? En person der laver underslæb i husholdningskassen, der fylder den person med den tilsvarende glatring med løgn ? Inden han henter børnene i daginstutionen ?

Man kunne lave en sætning, og det er nemt, at dagens mennesker, de kendes ved at gå overalt med en flad hånd, med påmonteret mobiltelefon, og ørepropper. Fuldstændigt har mistet, eller er på vej til at miste deres kognitive evner.

Mennesket, kan saksebide, gumle, det er det perfekte rovdyr. Med det ovenstående in mente, hvilken interesse skulle hun have i at blive ven med dig ? Flere 1000kr sedler ..?

Lidt hjælp...luk øjnene, tænk tilbage på da du var en lille dreng, din mor læste højt for dig, og du kunne lave billeder i dit hoved. Tænk for fanden.

Gnæk

Growler

Redigeret af Growler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...