Hop til indhold

Recommended Posts

Ok, tar næsten alle mine ord i mig, hold jer fra denne lille pige. Hun prøver komme tæt ind på en, og til sidst stjæler hun dine penge.. hun kan ikke hjælpes, hun har det sygeste gas misbrug, kostede mig lige 10k.. easy come easy go.. go dag der..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld det sene svar, men jeg har været på ferie og ville ha skrevet noget før, men jeg ville absolut ikke anbefale at besøge denne pige, jeg besøgte hende på et bosted og nu citere jeg fra deres hjemmeside "døgnbemandet botilbud for borgere i alderen 18-30 år med komplekse psykiske vanskeligheder og typisk et forbrug af rusmidler." det vidste jeg ikke inden besøget, men googlet mig til stedet efter.. men jeg blev hentet af pigen ved indgangen, meget lille og petit, så godt nok lidt slidt ud i forhold til hendes dejlige billeder, hun havde også et par ar i ansigtet, men uden at tænke yderligere over det gik vi op på hende værelse, der stod minimum 10 tomme gasflasker og hun smider hurtigt tøjet, hun har 100 vis af snit ar på hele kroppen, ben, mave, arme og ansigt, og jeg tænker det her kan jeg simpelthen ikke selvom hun ligger der nøgen med spredte ben, siger jeg ikke har lyst alligevel, men hun tigger mig nærmeste om at kneppe hende for hun har virkelig brug for pengene, jeg får så ondt af hende jeg ligger pengene og smutter igen, lad vær med at besøge hende, hun er desværre en sørgelig sjæl der tydeligvis har brug for hjælp 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...