Hop til indhold

Recommended Posts

Miller223 skrev, for 2 timer siden:

hun vil have 1200 for en tur uden i bilen, kan ikke fortælle mere da jeg ikke er til bilsex

Du er heldig, at du har fået et svar. Mine beskeder læser hun kun, men svarer aldrig. Øv øv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det virker som scam

først ville hun godt komme hjem til mig, så skulle det pludselig være i bil og hendes veninde skulle også være med, stadig til samme pris. 
Jeg trak mig hurtigt igen…..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor trak du dig? Du havde da trods alt chancen til at blive dobbelt scammet for den samme pris når begge udebliver, så halv pris for scam! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
malerenchris skrev, for 10 timer siden:

Pas på hende der, hun er ægte nok, og møgfræk.. et eller andet siger mig bare, det bliver ikke en god oplevelse.. vil os gerne høre om nogle r hoppet på. 

har du mødt hende, siden du siger hun er ægte og møgfræk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en aftale med hende i søndags hos hende til 1000 uden.  Det viste sig at være et bosted. Blev hentet ved indgangsdøren af hendes veninde og kørte med elevator op til et værelse hvor hun sad på en stol. Veninden kunne evt godt være med. Hun så noget anderledes ud end på billederne. Hun lignede mere en, der var på stoffer eller lignende. Der lugtede meget af røg. Det endte med at jeg sagde pænt nej tak og gik igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
XCCX skrev, 1 time siden:

Havde en aftale med hende i søndags hos hende til 1000 uden.  Det viste sig at være et bosted. Blev hentet ved indgangsdøren af hendes veninde og kørte med elevator op til et værelse hvor hun sad på en stol. Veninden kunne evt godt være med. Hun så noget anderledes ud end på billederne. Hun lignede mere en, der var på stoffer eller lignende. Der lugtede meget af røg. Det endte med at jeg sagde pænt nej tak og gik igen.

Jeg har endelig fået lidt kontakt til hende. Kan du fortælle hvordan hun ser anderledes ud, end på billederne.? Er hun gammel, tyk, og grim, eller...?

Det generer ikke mig, hvis hun har røget et lille joint, men hvis du vurderer, at hun er narkoman, siger jeg også 'nej tak'.

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Børgesen skrev, for 1 minut siden:

Jeg har endelig fået lidt kontakt til hende. Kan du fortælle hvordan hun ser anderledes ud, end på billederne.? Er hun gammel, tyk, og grim, eller...?

Det generer ikke mig, hvis hun har røget et lille joint, men hvis du vurderer, at hun er narkoman, siger jeg også 'nej tak'.

På forhånd tak.

Havde en aftale med hende i søndags hos hende til 1000 uden.  Det viste sig at være et bosted. Blev hentet ved indgangsdøren af hendes veninde og kørte med elevator op til et værelse hvor hun sad på en stol. Veninden kunne evt godt være med. Hun så noget anderledes ud end på billederne. Hun lignede mere en, der var på stoffer eller lignende. Der lugtede meget af røg. Det endte med at jeg sagde pænt nej tak og gik igen.

 

Hr. Børgesen skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har endelig fået lidt kontakt til hende. Kan du fortælle hvordan hun ser anderledes ud, end på billederne.? Er hun gammel, tyk, og grim, eller...?

Det generer ikke mig, hvis hun har røget et lille joint, men hvis du vurderer, at hun er narkoman, siger jeg også 'nej tak'.

På forhånd tak.

Hun var tynd og så mere hærget ud i ansigtet en på hendes profil. Brysterne så fine ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
XCCX skrev, for 1 minut siden:

Havde en aftale med hende i søndags hos hende til 1000 uden.  Det viste sig at være et bosted. Blev hentet ved indgangsdøren af hendes veninde og kørte med elevator op til et værelse hvor hun sad på en stol. Veninden kunne evt godt være med. Hun så noget anderledes ud end på billederne. Hun lignede mere en, der var på stoffer eller lignende. Der lugtede meget af røg. Det endte med at jeg sagde pænt nej tak og gik igen.

 

Hun var tynd og så mere hærget ud i ansigtet en på hendes profil. Brysterne så fine ud

Ok. Tak. Jeg tænker over det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
XCCX skrev, den 26.5.2022 at 15:15:

Havde en aftale med hende i søndags hos hende til 1000 uden.  Det viste sig at være et bosted. Blev hentet ved indgangsdøren af hendes veninde og kørte med elevator op til et værelse hvor hun sad på en stol. Veninden kunne evt godt være med. Hun så noget anderledes ud end på billederne. Hun lignede mere en, der var på stoffer eller lignende. Der lugtede meget af røg. Det endte med at jeg sagde pænt nej tak og gik igen.

Det blev hun ikke sur over? Du gik 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
XCCX skrev, den 26.5.2022 at 15:15:

Havde en aftale med hende i søndags hos hende til 1000 uden.  Det viste sig at være et bosted. Blev hentet ved indgangsdøren af hendes veninde og kørte med elevator op til et værelse hvor hun sad på en stol. Veninden kunne evt godt være med. Hun så noget anderledes ud end på billederne. Hun lignede mere en, der var på stoffer eller lignende. Der lugtede meget af røg. Det endte med at jeg sagde pænt nej tak og gik igen.

Måske du skulle sende en anonym mail, til det bosted, og fortælle hvad du har oplevet. Det ligner et misbrug af en sårbar pige , som ikke kan finde ud af noget selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 4 timer siden:

Måske du skulle sende en anonym mail, til det bosted, og fortælle hvad du har oplevet. Det ligner et misbrug af en sårbar pige , som ikke kan finde ud af noget selv

Ja det lyder ikke som om det er helt ok det

der. 

godt forslag!

jeg har selv prøvet at få fanget hendes opmærksomhed flere gange, men forgæves…

daddyo skrev, for 4 timer siden:
Redigeret af pcsx

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 28.5.2022 at 11:38:

Måske du skulle sende en anonym mail, til det bosted, og fortælle hvad du har oplevet. Det ligner et misbrug af en sårbar pige , som ikke kan finde ud af noget selv

 

pcsx skrev, den 28.5.2022 at 15:55:

Ja det lyder ikke som om det er helt ok det

der. 

godt forslag!

jeg har selv prøvet at få fanget hendes opmærksomhed flere gange, men forgæves…

Det gør man da ikke..

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 28.5.2022 at 11:38:

Måske du skulle sende en anonym mail, til det bosted, og fortælle hvad du har oplevet. Det ligner et misbrug af en sårbar pige , som ikke kan finde ud af noget selv

Hvad ville du få ud af det?. Så ville du stikke hende til hendes bosted, fordi du ikke kan få hende opmærksom.. tænk dig dog om, hvorfor skulle man det?. Det ville nok ikke hjælpe nogle, andet end og gi pigen flere problemer end hun sikkert har i forvejen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
malerenchris skrev, for 4 timer siden:

Hvad ville du få ud af det?. Så ville du stikke hende til hendes bosted, fordi du ikke kan få hende opmærksom.. tænk dig dog om, hvorfor skulle man det?. Det ville nok ikke hjælpe nogle, andet end og gi pigen flere problemer end hun sikkert har i forvejen. 

det er muligt, og det kunne være hun ikke kom i flere problemer med at sælge sig selv og få de problemer det giver ?
Og fortsætte med at lave overgreb på en pige som nok har overgreb som en del af sit problem, er ok synes du ???

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 2 timer siden:

det er muligt, og det kunne være hun ikke kom i flere problemer med at sælge sig selv og få de problemer det giver ?
Og fortsætte med at lave overgreb på en pige som nok har overgreb som en del af sit problem, er ok synes du ???

Overgreb?? Hvad fanden snakker du om? Hvad ville du hende?. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
malerenchris skrev, for 21 timer siden:

Overgreb?? Hvad fanden snakker du om? Hvad ville du hende?. 

jeg har ikke haft kontakt, men som 2 andre her , ser jeg hun er i en situation, hvor hun nok ikke fungerer som hun skal, og kan blive misbrugt, og få flere problemer
Det kan vel ikke være nyt for dig, hvordan overgreb opstår, og at det at sælge sig selv kan blive til et problem ?? F eks et incest offer , som bliver ved med at lade sig misbruge ??
men heldigvis gik xccx igen da han fulgte sin fornemmelse ved mødet ! og tog ansvar for hvad han så

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, 1 time siden:

jeg har ikke haft kontakt, men som 2 andre her , ser jeg hun er i en situation, hvor hun nok ikke fungerer som hun skal, og kan blive misbrugt, og få flere problemer
Det kan vel ikke være nyt for dig, hvordan overgreb opstår, og at det at sælge sig selv kan blive til et problem ?? F eks et incest offer , som bliver ved med at lade sig misbruge ??
men heldigvis gik xccx igen da han fulgte sin fornemmelse ved mødet ! og tog ansvar for hvad han så

Hvordan kan du dog blande dig i andre liv?. Ud fra 2andre, kan du fornemme, hun ikke  fungerer som hun skal, og kan blive misbrugt, også vil du stikke hende ud fra en fornemmelse? Må piger hellere ikke ta toget, eller hvad? Der kan man også blive voldtaget og misbrugt. Eller gå i skoven. 

Redigeret af malerenchris

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
malerenchris skrev, for 22 timer siden:

Hvordan kan du dog blande dig i andre liv?. Ud fra 2andre, kan du fornemme, hun ikke  fungerer som hun skal, og kan blive misbrugt, også vil du stikke hende ud fra en fornemmelse? Må piger hellere ikke ta toget, eller hvad? Der kan man også blive voldtaget og misbrugt. Eller gå i skoven. 

det kan jeg sagtens sige, når nogen faktisk har mødt hende , og ikke som dig ikke har mødt hende. Og jeg tager det samme ansvar som andre her i tråden 
Hvordan kan du sige det nok ikke bliver en god oplevelse at møde hende, uden at have mødt hende ?? og derved blande dig i hendes liv ??
Men vi bliver ikke enige

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 6 timer siden:

det kan jeg sagtens sige, når nogen faktisk har mødt hende , og ikke som dig ikke har mødt hende. Og jeg tager det samme ansvar som andre her i tråden 
Hvordan kan du sige det nok ikke bliver en god oplevelse at møde hende, uden at have mødt hende ?? og derved blande dig i hendes liv ??
Men vi bliver ikke enige

Måske har jeg mødt hende i virkeligheden? hvad er det for ansvar du syndes du har over for hende, og tror du kan redde hendes liv ved og stikke hende?. Prøv og gå en tur ned igennem Istedgade, og red nogle der, det kan være de har brug for din hjælp..

Redigeret af malerenchris

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
malerenchris skrev, for 17 timer siden:

Måske har jeg mødt hende i virkeligheden? hvad er det for ansvar du syndes du har over for hende, og tror du kan redde hendes liv ved og stikke hende?. Prøv og gå en tur ned igennem Istedgade, og red nogle der, det kan være de har brug for din hjælp..

Ja og måske har du ikke. Går ikke påIstedgade og ligger penge til pigers narko ? Og stikke hende, hun får nok hjælp hvor hun er 
Men vi bliver ikke enige, du holder fast i ikke at ville tage ansvar for dine handlinger, og jeg holder fast i at holde ansvar for mine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...