Hop til indhold
Rejsenetværk

Når mænd gør det ukomplicerede kompliceret

Recommended Posts

Sexkunder søger efter kærlighed

Det handler langt fra kun om sex, når mænd besøger prostituerede, viser undersøgelse

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article1810410.ece

Temmelig problematisk for både sælger og køber, når køber rammes af forstillelser der rækker udover udveksling af egen betaling for sælgers ydelser.

Det forekommer mig at det i artiklen nævnte segment af mænd, de hårdest ramte på en og samme tid er de mænd der har så mange penge at de kan blive ved med at købe sig til den forestilling, hvor pengene blot udgør en irriterende påmindelse om en i deres verden trist rå virkelighed, og så de mænd der ikke har råd, men som desperat søger en vej til hele tiden at kunne købe?

Mens de mænd midt imellem der ikke har penge nok til samme, og som kan undertrykke forstillelsen/illusionen og evner at bevare et rationelt fokus på det de i virkeligheden køber, og i sidste ende intet andet, nok er dem der både bevarer kontrollen over egen økonomi, og evnen til at erkende hvad købesex er, og ikke kan være andet end for de penge vi betaler for det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændende emne, men farligt, rigtigt farligt.

Jeg læste samme artikel på EB i august, og deltog for sjov i afstemningen. Jeg var en af de ca. 12% der satte krydset i "Intimitet og kærlighed".

Mens de mænd midt imellem der ikke har penge nok til samme, og som kan undertrykke forstillelsen/illusionen og evner at bevare et rationelt fokus på det de i virkeligheden køber, og i sidste ende intet andet, nok er dem der både bevarer kontrollen over egen økonomi, og evnen til at erkende hvad købesex er, og ikke kan være andet end for de penge vi betaler for det.

Sex kan købes, kærlighed kan ikke - så langt kan vi ikke blive uenige :D

Adskillige af pigerne slår på intimitet som en del af oplevelsen og det er en af dem jeg besøger. Sex uden intimitet og en vis involvering i pigen som person er bare ikke særligt tilfredsstillende. Spørgsmålet er så intimitetens og involveringens grænser og min evne til at holde mig på den rigtige side af de grænser. Jeg tror det er muligt at bevare et rationelt fokus på, at dette er køb fra min side og salg fra hendes og samtidigt få de oplevelser jeg efterspørger. Men indrømmet, der er en større fare for følelsesmæssige komplikationer end ved sexkøb iøvrigt. Skulle det en dag ske, at jeg mister interessen for mine andre aktiviteter - sidespringene og massage hos mine søde Thaipiger - så har jeg krydset grænsen og så har jeg et problem.

- som åbenbart ikke bliver mindre af jeg har penge nok :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Det er faktisk et rigtig godt emne I to er inde på og gode indspark I begge har til emnet også, men nok også et tabuemne for mange for det piller ved en masse naive illusioner som mange mænd formentlig og åbenbart har iflg. artiklen. Jeg synes også Susanne Møller kommer med nogle interessante holdninger i artikelen.

Når man er mand og har blik for skønhed, så kan man nemt forfalde til at tro, at når nu en flot pige giver udtryk for at hun er vild med en, så må der jo være noget om det. Når nu hun virker til at give den fuldt gas i sengen, siger hun har sådan glædet sig til ens besøg og på alle måder giver indtryk af at hun er glad for en, og måske endda giver GFE så oplevelsen er nærmest lig en kæresteoplevelse, så forstår jeg godt at man kan blive forblændet, selvom man betaler hende for samværet. Man er jo kun en mand, ikke. ;)

Det er bare vigtigt at huske, at grunden til at hun er sammen med en, er, at man betaler sådan cirka hende en timeløn på kr 2.000 for det. Betalte man ikke dette, ville hun ikke være sammen med en (medmindre det er undtagelsen og man rent faktisk har scoret pigen). Hvis man tror at en massagepige er vild med en og på en måde så hun ikke længere betragter en som kunde, så er det jo naturligt at man så mødes privat uden at nogen penge er involveret. Dvs inviter hende ud og spise mv, se hvad hun siger. En del vil nok blive skuffet.

Skal du betale for hendes samvær for at i kan gumle lidt aftensmad sammen, så er hun jo netop ikke vild med dig pga dig som person, men betragter dig stadig bare og kun som en kunde, groft sagt, for selvfølgelig er det mere nuanceret end som så. Der kan eksisterer gensidig sympati kunden og sælgeren imellem. Det gør der garanteret også i en del kundeforhold, og det giver det jo en god snert af ærlige følelser kunden og sælgeren imellem, og heldigvis for det da. Det ville da være kedeligt andet.

Men det kan være svært at bedømme. F.eks. er man stamkunde hos en pige, oplever jeg ofte at jeg mere jeg besøger hende, jo bedre service får jeg, pludselig ses der ikke på klokken ret meget mere og ofte går besøgene derfor noget over tiden, seancen bliver mere og mere intim og personlig, der snakkes mere og mere om private forhold og det hele får et helt andet skær, nærmest som en elskerinde. Er det noget pigen gør fordi hun kan lide en som kunde og person eller er det bare ren cool forretning for at få fat i mine tudser igen og igen. Nogle gange er det nok det ene, andre gange det andet og ofte en kombination af begge dele, tror jeg.

Og så er der de sælgere, som kan sælge sand i shara, og som går ind i folk med træsko på. Vi kender dem også selv, og de piger, som besidder det gen, har alle chancer for at gøre det godt i branchen forudsat at de ser rimelig godt ud også, og der er det meste nok på overfladen hos disse også deres følelser.

Jeg tror mere ud fra egne erfaringer, at thaipigerne spiller på vi mænds følelser mere end de danske piger, også fordi de har mere på spil end de danske, f.eks. et giftermål og en tilværelse i DK som det optimale for nogen, omend enkelte af de danske piger også kender fidusen men har kun hensigter om at få fat i vores tudser og ikke at vi skal falde på knæ.

Jeg forsøger bare at nyde de oplevelser jeg har med de dejlige piger. Jeg køber en oplevelse, en illusion, en nydelse. Jeg er stamkunde hos nogle få piger fordi jeg der får nogle meget gode oplevelser, men jeg er ikke fast stamkunde, det er for kedeligt for mig så af og til bliver jeg nysgerrig og prøver noget nyt. Men jeg er hele tiden bevidst om at jeg betaler pigen for mit samvær, som det så korrekt nævnes, man kan ikke købe kærlighed, men man kan købe noget der ligner, og det er jo meget vise og sande ord på alle måder. Enkelte gange har jeg fået den fornemmelse at et par af de piger jeg har været stamkunde hos, godt kunne lide mig som kunde og person - er jeg naiv, tjaeh the answer is blowing in the wind, men om ikke andet så er jeg bevidst om faremulighederne og snablen dybt ned i mine pengepung er ingen massagepige kommet og det sker heller ikke, men derfor kan man jo godt nyde de dejlige stunder fuldt ud med massagepigerne, som man har mulighed for, man skulle da være et skarn, hvis man ikke undte sig de oplevelser, synes jeg. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Meget velskrevne betragtninger Aros! Der er så mange gråzoner idet her univers, hvor pigerne sælger en illusion som vi som mænd køber.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så længe man er klar over spillereglerne, kan jeg sådant set ikke se noget problem i, at der som sidegevinst opbygges relationer af forskellig art, når man gentagne gange besøger den samme kvinde.

Ser jeg på mit eget erhverv, så er en kunde jo heller ikke bare en kunde, som kun interessere mig, i den tid jeg modtager timebetaling. Taler vi længerevarende kundeforhold, er man i erhvervslivet rimelig enige om, at det mere handler om at opbygge relationer end at stimulere nogle behov, der kan dækkes af alle ens konkurrenter.

Tja...med hensyn til illusioner........ Er man afklaret, gør det vel bare oplevelserne mere intense, når den slags virkemidler tilsættes, på lige fod med den adrenalin der kan tilføres på forskellig vis. Sagt lidt anderledes "Fede film bygger jo også på fiktion og illusioner, det får os jo ikke ligefrem til fravælge disse og udelukkende kaste os over den smalle filmgenre dokumentaren".

Problemerne opstår vel principielt først, hvis den ene part helt forveksler illusioner med virkelighed, eller måske har for store ambitioner omkring indsigt og involvering i det liv modparten lever udenfor den skønne, frække, intime scene hvor oplevelserne udspilles. Jeg er tilbøjelig til at mene at sidst nævnte nok er mere udbredt end risikoen for rende ind i skuffelser som lykkelige forelskelser.

Jeg ved såmænd godt, at emnet lyn hurtigt kan fremstilles på en sådan måde, at mandens følelser i hans relationer til en eller flere særligt udvalgte piger, synes tåbelige og tager afsæt i en fuldstændig nærmest humoristisk naivitet. Omvendt synes jeg så, at der kræver et vist mod, at turde vedgå, at ens relation til en eller flere kvinder er så stærke, at de også fylder noget i ens tanker og "hemmelige parallel liv"

Ser jeg igen på mit eget job som konsulent, så ved jeg, at jeg fylder noget hos mine kunder, og omvendt. Jeg ved også, qua at jeg har prøvet at skifte erhvervsfokus, at både de og jeg ikke har fundet det specielt svært at stoppe samarbejdet og give slip på relationen, når forudsætningen, det der handlede om betaling ikke længer var tilstede.

Jeg vil være tilbøjelig til at mene, at man skal være et noget følelseskoldt menneske hvis man ikke udvikler relationer til sine kunder, herunder også følelser. Er man afklaret omkring spilleregler, forudsætninger m.v synes jeg blot, hvis man da har lyst, så skal man da bare give sig selv lov til også at nyde det illusoriske univers og den måske ekstra dimension det tilfører.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...