Hop til indhold
Chocholade

Pikstørrelse

Recommended Posts

For 4. gang har en GP sagt "yeah, that's not gonna happen" når de ser kalorius kampklar.

Nu har jeg kendt den i et godt stykke tid, så for mig er størrelsen ikke usædvanlig. Jeg synes faktisk at den er normal.

Er det fordi at de skal beskytte deres money maker og holde den fin og stram? Eller er 17 cm i omkreds mere end almindeligt stort?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ganske normalt, har jeg erfaret ved at læse anmeldelser herinde igennem 9 år. :razz:

Nogen gange, med de største pralrøve :P kunne det være spændende at høre pigens version.:)

Men pigen har jo forretning at passe, så hun vil næppe påstå de 20 cm, kun føltes som 14.:-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chocholade skrev, for 15 minutter siden:

er 17 cm i omkreds mere end almindeligt stort?

17 cm i længde for en stiv pik er vist lidt, men ikke voldsomt meget over gennemsnittet. Til gengæld er 17 cm i omkreds noget af en mundfuld.

Du kan i øvrigt se mere om samme emne i denne tråd:

Del dette indlæg

Link til indlæg

17 cm i længde eller omkreds? 17 cm i omkreds er mere end mit håndled, så måske vil en del piger måske synes det er en tand i overkanten <_<

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana

Pigerne tilbeder min diller, den passer altid ind.

selv glædespigerne er glad for at have mig som kunde. 

#itsonlyajoke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chocholade skrev, 1 time siden:

Eller er 17 cm i omkreds mere end almindeligt stort

Generelt til de veludrustede, og ikke kun til trådstarter:

Jeg kan nok statistisk set bidrage med lidt indsider-viden her :wub: 

Jeps. Det er meget mere end almindeligt stort med 17 cm. i omkreds.
Du er dog ikke så specifik. 
Er det hovedet/kransen der er 17cm i omkreds, så er det i den høje ende af skalaen, men ikke sådan øeh... super duper unikt? 
Er det roden der er 17 cm i omkreds og kransen er endnu tykkere, så er det altså en kølle med knytnæve og så skal der varmes godt op med redskaber, smøring og bestemte stillinger. 
Gå evt. efter kvinder der tilbyder fisting i så fald, enten i annonceringen eller når du skriver og spørger hende ad. 

Brugervenlig info: 
Et A4 ark er ca. 20cm på den korte led. Hvis man laver det til et "rør" og lader 3cm overlappe, så har man en idé om hvad 17cm er i omkreds. 
En tommestok er uanvendelig. Et målebånd er det vel de færreste mænner der har liggende på kontoret - trods alt :D 

Sådan en lanse kræver en relativt veltrænet honningkrukke hvor kvinden kan finde ud af at lave "reverse kegels" der træner hendes skedemuskulatur op så hun kan kontrollere både stramning og udvidelse. Det handler ikke om hvorvidt hun har født eller ej. Blot for at komme fordommene i forkøbet her i tråden fra start ;) 

@Chocholade 
Medmindre du er teenager eller aldrig har været i svømmehallen, undrer jeg mig lidt over at du er i tvivl om hvorvidt din pjort er ualmindeligt stor eller ej.
Fisker du efter links til Chokoladefarvet Pikkus Maximus Pårn, eller inspiration til fantasier om din hemmelige superhelte-identitet "The Chocholade Man with the Bundgarnspæl" skal vi nok have flyttet tråden til "Hyggesnak" ;) 

I bedste mening som altid,
Eva <3

PS: @Gabbana København er dén vej  - - - - - - - - > > >

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Eva,

Nu er vandet  jo koldt og det er de færreste der render rundt med en stivert i en svømmehal. Desuden er det lidt som med lystfiskere og deres fangst, når der spørges til mænds størrelser.

Jeg spørger også fordi jeg ikke oplever det som et problem ude i den "virkelige" (forstå mig ret) verden, men som et reelt et med GP'ere.

De 17 cm er midt på. Man kan vel sige at den er superellipse formet.

Redigeret af Chocholade

Del dette indlæg

Link til indlæg

-17cm. Vil nok gøre lykke ved alle de slappe  skeder jeg har været  i -I tidens løb... trods det -siger de altid "too big" og stønner som en sindssyg...ggg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Chocholade skrev, for 21 minutter siden:

Jeg spørger også fordi jeg ikke oplever det som et problem ude i den "virkelige" (forstå mig ret) verden, men som et reelt et med GP'ere.

Jeg kender udmærket til problemet selv. De GP’er som er vild med deres bijob og elsker sex de jubler, men dem som ikke rigtig gider leve sig ind i det og ikke rigtig tænder på at dyrke sex med fremmede mænd for penge…. Jamen de skal jo lige pludselig “arbejde” for sagen når der kommer en stor pik. De bliver ganske enkelt ikke tændte nok til de kan nyde den modsat de piger, der virkelig nyder sex med fremmede mænd. 

Gav det mening? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren A skrev, for 8 minutter siden:

Jeg kender udmærket til problemet selv. De GP’er som er vild med deres bijob og elsker sex de jubler, men dem som ikke rigtig gider leve sig ind i det og ikke rigtig tænder på at dyrke sex med fremmede mænd for penge…. Jamen de skal jo lige pludselig “arbejde” for sagen når der kommer en stor pik. De bliver ganske enkelt ikke tændte nok til de kan nyde den modsat de piger, der virkelig nyder sex med fremmede mænd. 

Gav det mening? 

Næ, ikke rigtig. Hvis en GP ikke nyder sex med en fremmed mand, bliver de næppe heller tændt på en mand, der er normalt udrustet tænker jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
niels6663 skrev, for 3 minutter siden:

Næ, ikke rigtig. Hvis en GP ikke nyder sex med en fremmed mand, bliver de næppe heller tændt på en mand, der er normalt udrustet tænker jeg.

Nej, men det giver dem ikke lige så mange udfordringer, at dyrke sex med en ikke våd skede med en normal pik, som med en stor pik. 

Glidecreme kan gøre noget, men min erfaring viser, at en naturlig våd pige kan tage en stor pik, men en der ikke er tændt, men i stedet for bruger creme har sværere ved det. 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels6663 skrev, for 1 minut siden:

Hvis en GP ikke nyder sex med en fremmed mand, bliver de næppe heller tændt på en mand, der er normalt udrustet tænker jeg.

Enig, og her har vi måske noget af grunden til, at nogle piger siger “Oh so Big, maybe problem” uanset om fyren er stor eller under gennemsnittet. Men det må da trods alt være nemmere at rumme en lille end en stor, ik?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 13 minutter siden:

Enig, og her har vi måske noget af grunden til, at nogle piger siger “Oh so Big, maybe problem” uanset om fyren er stor eller under gennemsnittet. Men det må da trods alt være nemmere at rumme en lille end en stor, ik?

Jeg er helt enig i dine betragtninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren A skrev, for 28 minutter siden:

Nej, men det giver dem ikke lige så mange udfordringer, at dyrke sex med en ikke våd skede med en normal pik, som med en stor pik. 

Glidecreme kan gøre noget, men min erfaring viser, at en naturlig våd pige kan tage en stor pik, men en der ikke er tændt, men i stedet for bruger creme har sværere ved det. 

Det giver helt sikkert ikke så mange udfordringer med en normal størrelse pik, og er også enig i, at glidecreme kan gøre meget. Om kvinderne kan tage en meget stor pik selvom de er våde vil jeg lade dem om at svare på, det har jeg ingen forudsætninger for at kunne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chocholade skrev, for 4 timer siden:

For 4. gang har en GP sagt "yeah, that's not gonna happen" når de ser kalorius kampklar.

Nu har jeg kendt den i et godt stykke tid, så for mig er størrelsen ikke usædvanlig. Jeg synes faktisk at den er normal.

Er det fordi at de skal beskytte deres money maker og holde den fin og stram? Eller er 17 cm i omkreds mere end almindeligt stort?

Altid godt med lidt søndagssludder. Lyder hårdt. Men fedt, at du har en stor pik. Stor respekt for det (no kidding) ;)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

17 cm i omkreds (i gennemsnit). Min er meget spids for så at blive meget fed midtpå (27 cm i omkreds) for at ende meget tynd ved roden.

Det er supernemt at ramme hullet, men derefter kommer problemet :blink:

Jeg vil nok betegne den som en dobbeltkegle eller et butt plug. Måske er det blot mig som er en kegle :D 

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liverpool skrev, for 3 timer siden:

17 cm i omkreds (i gennemsnit). Min er meget spids for så at blive meget fed midtpå (27 cm i omkreds) for at ende meget tynd ved roden.

Det er supernemt at ramme hullet, men derefter kommer problemet :blink:

Jeg vil nok betegne den som en dobbeltkegle eller et butt plug. Måske er det blot mig som er en kegle :D 

Altså sådan cirka facon som en amerikansk fodbold, men mindre? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

A rigid, beautifully shaped penis is a  visual stimulus:P
I don't measure length with a ruler - XXXL size wouldn't appeal to me....
.... but... I like to watch it when it's stiff...
@Chocholade You could provide a picture of yourself, then we can "assess" if it's really "too big".:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden:

Det "nemme" er at rumme een der er stiv nok. Størrelsen er sådan set næsten underordnet, vil jeg påstå. 

Ok så... nørde nørde nørde. (Rømmer mig og tager lærerinde-brillerne på næsen)
Jeg har en amerikansk uddannelse - som nogle allerede ved eller har gættet - som hvad der kan oversættes til "Praktisk Seksualterapeut". 
Det er naturligvis for omfattende at komme ind på hele molevitten her :D 
Men i forhold til emnet med hvordan størrelsen på Han- og Hun-delene kommer til at passe bedre sammen, især for par der er midlertidigt sammensat til seancen, så kommer der en smagsprøve her.
Tro det eller ej, men jeg har forsøgt at fatte mig i korthed :P 

Generelt: 
Silikonebaseret glidemiddel er at foretrække fremfor vandbaseret til hver en tid hvis der er "trangt". 
Det kan "genopfriskes" med spyt, og tørrer ikke ud. 
Det er langtidsholdbart og lægger sig som en meget tynd og fin "hinde" der ligesom gør at det hele føles lidt teflon-belagt på en ikke-snasket måde. 
Det kan med fordel fordeles udenpå kondomet og lige ved skedeåbningen. 
Kører man lige sådan spidsen og/eller de første 4-5 cm ind og ud ganske langsomt et par gange for at "smøre dåsen indvendigt", og før dét  lige fordeler et par dråber også på de ydre skamlæber, og hele vejen fra anus til venusbjerget, så er der større chance for succes. Har hun "lange/store" skamlæber så brug et minut på lige at fordele det, så de ikke bliver "mokket med ind" for det gør ondt. 
Den allerbedste er denne her:
https://www.sexshop.dk/dr-love-testvindende-silikone-glidecreme 
Den har sådan en brugervenlig pumpe der ikke doserer mere end et par dråber ad gangen så det kun er nødvendigt med et par pump. Den kan "betjenes" med een hånd, og man kan få det ud uden at røre tutten. 
Den er "safe" også indvortes og kondomet går ikke i opløsning som kan være en risiko med nogle olier. 
Det er unødvendigt at tilføre mere undervejs, som det er tilfældet for vandbaseret glidemiddel, som i øvrigt har tendens til både at klatte og til at tørre lidt ud over tid.

Og ja... som nogle har nævnt så sker der også noget med kvindens skede indenbords som faktisk minder en smule om hvordan en penis' svulmelegemer opfører sig. Når en kvinde bliver "ægte horny" så tilstrømmer blod (og andre væsker) til hele "regionen" og hun bliver mere "opsvulmet" indeni, en anelse varmere og hun opleves som det er kaldes "våd". Farven ændres også en smule så det ser ud som om at hele missen "rødmer lidt" både indvendigt og udvendigt. Ikke lige synligt for alle misser, dog. Så er din yndlings-truntes mis bleg og ikke opsvulmet behøver det altså ikke at være fordi hun ikke er tændt. 
ER hun rent faktisk ikke tændt, kan hun "pumpe sig kunstigt op" ved at lave nogle "pulserende" knibeøvelser der ligesom kickstarter processen. Det vil ofte være mere effektivt end at blive slikket eller stimuleret på klitoris faktisk. Sådan statistisk set ;) 
Kan partneren få lov til at stikke en finger ind, kan han stimulere det indre svulmelegeme som sidder sådan et par cm. indenfor og hos nogle kvinder er meget veltrænet. Det svarer lidt til "mellemkødet" og prostata musklen hos mænd. Den kan stimuleres og man kan på den måde "manipulere" den til en rejsning. På samme måde med kvinder, omend vi anatomisk set ikke er ens, så har vi de samme "byggeklodser" på en måde. Det er blot placeret forskelligt. 

Nogle kvinder bliver bare ikke lige så våde som andre. Ligesom at nogle producerer mere spyt end andre, eller mere ørevoks og andre kropsvæsker for den sags skyld. 
En del kvinder oplever en reduktion af skede-smøring med alderen. Man mener det bl.a. kan handle om hormonelle forandringer, men det sker allerede fra omkring 21-års alderen, og så "i plateauer" cirka hvert 6.-7. år som en del af den cyklus kroppen gennemgår når celler fornyes i langsommere tempo med alderen. 
Jeg bruger selv "udvortes" silikonebaseret glidemiddel stort set hver eneste gang. 
Har man først een gang fået mokket skamlæben ind fordi gutten var for vild i varmen til at opdage at der skulle ha' været fartkontrol på til første hug, og han ikke lige holdt øje med hvor han ramte, ja så har man lært lektien :wub: 

God fornøjelse til alle :) 
Nu tager jeg lærerinde-brillerne af næsen og kan høre at det ringer til frikvarter. 
Så ud i "skolegården" med jer og find nogen at øve jer med i frikvarteret, ing'? 
Det er ikke sundt at sidde foran skærmen hele dagen. Gå ud og leg :D 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 26 minutter siden:

Størrelsen er sådan set næsten underordnet, vil jeg påstå.

Vil du tro, at det er en holdning, som de fleste GP’er deler? Hvis du har ret i det, så er det altså i virkeligheden rendyrket ubegrundet arbejdsvægring, når en GP afslår sex, fordi “den er for stor”?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Vil du tro, at det er en holdning, som de fleste GP’er deler? Hvis du har ret i det, så er det altså i virkeligheden rendyrket ubegrundet arbejdsvægring, når en GP afslår sex, fordi “den er for stor”?

Hmm... jeg er meget forsigtig med at udtale mig på andre sexarbejderes vegne. Af mange forskellige årsager. 

Det er to spørgsmål der er helt uafhængige af hinanden. 

1. Mit korte svar på: "Det er altså i virkeligheden IKKE rendyrket ubegrundet arbejdsvægring, når en GP afslår sex, fordi "den er for stor" er:
    NEJ 
  2. Og mit korte svar på "Vil jeg tro, at det er en holdning, som de fleste GP'er deler?" omkring størrelse og stivhed, er:
    JA 

Men her er jo en hel flok aktive sexarbejdere herinde der kan svare på egne vegne. Mon ikke vi hører fra dem her i tråden snart? Eller som klikker like/enig på trådens  indlæg i stedet for selv at svare. Det ønsker jeg mig i hvert fald at de gør.

- - - - -

Om afvisning pga. størrelse:
Det kan også på dagen være et vurderingsspørgsmål, jo. 
Har hun lige haft et par andre "i butikken" der har været lidt vilde i varmen og dåsen er øm? 
Har hun lidt dårlig mave, og tør ikke tage chancen med for voldsom aktivitet? 
Har hun menses og bruger sådan en menses-svamp, som måske gør det lidt ubehageligt for hende at der i forvejen er "en centimeter mindre end normalt?" 
Har hun haft underlivsbetændelse for nyligt og hendes blære er for øm til at der kan mokkes til og "fyldes ud" i så høj grad at blæren bliver bumpet ud af kurs? 
Har hun en gæst om en halv time der har bestilt urinsex, og hun kan ikke levere service til ham hvis hun bliver udvidet? 
Har hun barberet sig lidt for grundigt og har en endnu ikke 100% helet overfladisk hudafskrabning i mellemkødet der ikke skal strækkes for meget? 
Har hun erfaring med at mænd med monster-pikke ikke er så flinke til at vise hensyn? 
Har hun ikke lært hvordan man laver "reverse kegels?"
Har hun ikke set lyset mht. silikonebaseret glidemiddel, eller er den for dyr til hendes budget? 
Har hun bare ikke lyst lige dén dag? 
Leder hun efter en undskyldning for at afvise gæsten pga. dårlig ånde, manglende hygiejne, uheldig attitude eller andet, og kan snige sig udenom ved at give ham et kompliment for kæmpe-pjorten og få ham til at føle at han er for meget mand i stedet for at der er dårlig kemi? ;) 

Mulighederne er mange. Det kan på ingen siges eller antydes at "arbejdsvægring" er fællesnævner, synes jeg. Som i overhovedet ikke. 
Men, skal den "hældes ind" er det lidt ligegyldigt hvor stor eller lille den er. 
En stiv pik er ganske enkelt nemmere at "arbejde med" og i særdeleshed hvis man er stram eller opsvulmet pga. ægte liderlighed. 

Mænd:
Træn jeres prostata-muskler... det betyder ALT for stivhedsgraden og evnen til at opretholde en rejsning der starter "mellem ørerne". 
Sådan som side-bemærkning :wub: 

Byd ind, piger... er jeg for unuanceret eller deler jeg for meget ud af vores "tricks of the trade"? 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, den 15.5.2022 at 15:04:

Altid godt med lidt søndagssludder. Lyder hårdt. Men fedt, at du har en stor pik. Stor respekt for det (no kidding) ;)

Det er der ingen grund til at have respekt for. Det har jo ikke krævet nogen indsats overhovedet.

Der følger dog lidt udfordringer med, som du kan se. Der for øvrigt intet har med hygiene eller slattenhed at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...