Hop til indhold

Verification

Featured Replies

Skrevet
Liv skrev, for 6 minutter siden:

Det er muligt at være prostitueret helt uden at være kriminel og uden at kende en eneste kriminel person. 

Selvfølgelig kan man det.

Men mon ikke 80/20 reglen også er i spil her. Men jeg har nu en helt anden erfaring.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden:

Næh, det er der faktisk ikke. Der er mange steder på EG, hvor man kan finde bekymringer over, at de personlige oplysninger KAN bruges til det, men vi har vist stadig til gode at se det ske i praksis. Heldigvis.

Jeg tror ikke de sager kommer så meget ud i offentligheden, men jeg kan love dig for, at det sker, og det sker oftere end du og andre godtroende tror, og derfor er vi nogle der værner om vores personlige oplysninger af god grund. 

Redigeret af Søren A

Skrevet

I think any system for verification that works is a good system. Of course the girls/ladies have to consider their safety and it is up to us visting them to provide those assurances. 

Skrevet
Søren A skrev, for 45 minutter siden:

Jeg tror ikke de sager kommer så meget ud i offentligheden, men jeg kan love dig for, at det sker, og det sker oftere end du og andre godtroende tror, og derfor er vi nogle der værner om vores personlige oplysninger af god grund. 

At sådanne sager ikke kommer ud i offentligheden, kan jeg udmærket følge. Til gengæld ville jeg forvente at se det i tråde her på EG, hvis nogen var udsat for afpresning, for emnet er jo ofte oppe at vende, og mange (eller i hvert fald nogen) ville nok advare, hvis de stod i den uheldige situation. Og modsat @Rafale, så mener jeg ikke, at nogen brugere har omtalt, at de rent faktisk er blevet afpresset, kun at de har frygten for at kunne blive det.

Jeg er i øvrigt helt enig med dig i, at det giver god mening at værne om sine personlige oplysninger, ligesom jeg heller ikke selv ønsker at sende billeder til pigerne.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 20 minutter siden:

At sådanne sager ikke kommer ud i offentligheden, kan jeg udmærket følge. Til gengæld ville jeg forvente at se det i tråde her på EG, hvis nogen var udsat for afpresning, for emnet er jo ofte oppe at vende, og mange (eller i hvert fald nogen) ville nok advare, hvis de stod i den uheldige situation. Og modsat @Rafale, så mener jeg ikke, at nogen brugere har omtalt, at de rent faktisk er blevet afpresset, kun at de har frygten for at kunne blive det.

Jeg er i øvrigt helt enig med dig i, at det giver god mening at værne om sine personlige oplysninger, ligesom jeg heller ikke selv ønsker at sende billeder til pigerne.

Du har ikke læst meget herind så eller gidet være opmærksom for nedenstående tog ca 20 sekunder af finde. Ned i bunden af tråden er så et eksempel på afpresning. Hvis du orker at lede herind kan du finde mange flere og værre eksempler. Som tidligere skrevet jeg gider ikke gøre arbejdet for jer og finde eksempler.

Redigeret af Rafale

Skrevet
Rafale skrev, for 8 minutter siden:

Du har ikke læst meget herind så eller gidet være opmærksom for nedenstående tog ca 20 sekunder af finde. Ned i bunden af tråden er så et eksempel på afpresning.

Det er jo en anden situation, hvor det fra starten har været meningen at platte og snyde kunden, som skal aflevere pengene til “chefen”, som derefter vil fortælle hvor pigen er.

Jeg holder fast i, at der ikke har været beskrivelser af afpresning, som er kommet i kølvandet på gennemførte sexaftaler, hvor man har sendt selfies eller anden identifikation til pigen. Chikanerier, ja, men ikke afpresning. Men forudsætningen for at kunne afpresse er til stede, i hvert fald i et vist omfang.

Rafale skrev, for 16 minutter siden:

Som tidligere skrevet jeg gider ikke gøre arbejdet for jer og finde eksempler.

Fint nok, så lad os lukke den her.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden:

Til gengæld ville jeg forvente at se det i tråde her på EG, hvis nogen var udsat for afpresning,

Det er nødvendigvis ikke brugere herinde der er blevet afpresset, og desuden er de forurettede ikke særlig stolte af det og holder som regel lav profil omkring det, men heldigvis ikke alle. 

Skrevet

Jeg er aldrig blevet bedt om at sende hverken LinkedIn, FB, EG navn, billeder eller lignende…. Og jeg ville heller ikke gøre det.
At princip mæssige årsager.
Det nummer jeg ringer eller sender sms’ere fra er ikke hemmeligt, så hvis de vil, kan de da sagtens finde mig.

Overordnet set, er det jo bare en forudsætning at GP’en og kunde kun kender hinanden udfra et tlf nr… medmindre man bliver fast kunde….
Kan man ikke arbejde på de vilkår som gp, så må man nok bare påregne at et mindre antal besøgende….

Skrevet
  • Author
Kubrick skrev, for 3 timer siden:

Kan man ikke arbejde på de vilkår som gp, så må man nok bare påregne at et mindre antal besøgende….

Well, some of us, myself included, wish to receive only a few gentlemen.

Being a sex worker doesn't mean that every girl wants to meet every man. I think we can choose our customers ourselves and we're happy to only get the ones we want.

Each girl decides individually how to choose her clients.

Probably some will look at their data.

Personally, I am not interested in my customers' personal information.

However, I'm interested in what kind of person I want to meet - how they think, what they like, who they visit... if I like them.:P

I'm perfectly happy with my approach - I only meet 1-3 gentlemen on the days I'm available. I prepare each meeting individually – of course the gentleman who meets me is a client, but I arrange it like a date. Each meeting is individually tailored to each gentleman.<3 Everything has to fit.

The Gentleman is allowed to see that I made the bed especially for him, I chose the right music especially for him, I chose the candles especially for this date with him, I chose the dress especially for him.. ...

Of course there are girls who receive 10-15 different men every day.

For my part, I am very happy that I only meet a few selected gentlemen who I then really like as a person and as a man.<3

Skrevet

@Den_glade_amatør apropos, som jeg skrev i går, så findes sagerne derude. Du kan formentlig ikke læse hele artiklen, men som der står i indledningen, så er der her 240 personer der er blevet snydt og afpresset, ved at give oplysninger til gerningsmændene. Derfor er vi en del der passer på. 

Som jeg har skrevet flere gange i andre tråde, så er der nogle der spekulerer i det her, og får hevet de oplysninger ud af kunderne som skal til for senere at afpresse dem. Ved godt det ikke GP’er, men nogle der udgiver sig for det. Derfor kan de sagtens have en kvinde i telefonen, så man tror det er en GP man snakker med. 

https://jyllands-posten.dk/jplokal/jpviborg/ECE14055298/vidne-koebte-sex-han-aldrig-fik-paa-det-tidspunkt-taenkte-jeg-ikke-med-det-store-hoved/

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.