Hop til indhold

Verification

Featured Replies

Skrevet

The gentlemen have to verify themselves with some of us girls. The reasons for this are likely to be different: meeting deadlines, customer selection.....

There seem to be different methods of verification...

Gentlemen visiting me also have to verify themselves: I "developed" a somewhat simplified process myself and it works very well:

A gentleman who has an active profile on eroguide created before 2021 can easily verify himself with the profile, I don't need anything more - whether I accept him as a customer after I "looked at" his activities in the forum is then "a different topic" :P.

A gentleman whose profile was created after 2021 still has to "go" 1 or 2 steps " more" depending on the activity of his profile.

However, everything is pretty simple. I don't want to publicly "present" the details of this because I don't want my method to be copied by potentially shady "agencies".

Girls who are really independent are welcome to contact me via PM or WhatsApp.

Well, my approach actually works very well all the time, but lately I've seen men ask if they can use Facebook or LinkedIn for verification:rolleyes:... although I explain to anyone interested that verification via eroguide profile "expires", there is also the fact that I don't use social media at all and I even communicate that clearly in my ad.

Somehow a little confusing for me - the eroguide profile is completely anonymous, the verification is actually very easy<3.... why would you rather disclose your own personal data and protect the "eroguide profile (?) - that's completely strange:rolleyes: .

Some even send a direct link to some social media profiles as soon as they read the word "Verification" - I didn't click on that and "wonder"(?) if these are some virus programs(?) - sorry, I'm not an IT expert.. ..

I have to say that this kind of behavior from men is completely new to me.

Gentleman's have had to verify themselves with me since 2020 and nobody had the idea of offering their own social media profiles before. It was a single one in April on my last tour and "increased" now in the last few days....

Has anyone possibly experienced the same thing and can explain to me what this "apparition" means(?)....

Skrevet
Tantra skrev, for 20 minutter siden:

Has anyone possibly experienced the same thing and can explain to me what this "apparition" means(?)

It's my gut feeling that it has to do with the fact that many sexworkers are either exclusively or in a mix of possibilities, interested in verification much more now than let's say just a year ago. 
If men are "window shopping" before making a decision, it's a lot of different "portals" to different women. 
It's easier for them if they already spent time on creating a Facebook profile, a special email account for pleasure-hobbies, a WhatsApp account, a Twitter profile, a SnapChat, TikTok, Instagram or KIK or whatever else there is, to just use the same, since they're familier with the screening process from one or several other girls. 

Since there is no real "common procedure" that most of us use, it's just a lot of time that needs to be set aside for a date, for the men, too. 
I experience an increase in requests for different "entries" for communication. 
In my case, it's old school text messages in the end. Some men are uncomfortable with that because of fear of indiscretion and or others. 
I simply just filter these men out, since it's too much work and the "queue" is long, so I can't be bothered with special treatments, tbh. 
Once in a while I'll accept bookings via PMs in here. And the "funny thing" is that even half of these are cancelled the day before or the same day. I don't check in here every hour of the day. So from now on any "special treatment" will require prepayment via Mobilepay... and they're afraid of that or unable or unwilling to do that, too :rolleyes:

I'd say - keep it simple. Let them come to you - as I know you already do. Don't fix it if it ain't broken. 
It's just a "fad" like broomsticks, turkey-bacon and the combustion engine :D 

I do think the reason is simply because the underlying current in this business is in turmoil and changing at the moment. It'll pass and something new will become the next hurdle ;) 

I don't do facebook or social media even as a private person either. I do WhatsApp but only for colleagues :wub:

See you soon Lovely <3
I hope Frederiksberg is enjoyable already?

/Eva 

Skrevet
Tantra skrev, for 21 minutter siden:

Somehow a little confusing for me - the eroguide profile is completely anonymous, the verification is actually very easy<3.... why would you rather disclose your own personal data and protect the "eroguide profile (?) - that's completely strange:rolleyes: .

Jeg kan for så vidt godt forstå, at du undrer dig. For mig handler det helt generelt om, at der ligger noget anonymitet i, at pigen ikke får oplyst både telefonnummer og mit EG-brugernavn, for så er det muligt for nogen med lidt snilde at koble min person til det, jeg har skrevet herinde. Det er måske den samme argumentation, som ligger bag, at nogen gerne vil vise dig sit rigtige jeg fra de sociale medier, men til gengæld ikke oplyser sit EG-brugernavn.

Tantra skrev, for 30 minutter siden:

A gentleman who has an active profile on eroguide created before 2021 can easily verify himself with the profile, I don't need anything more - whether I accept him as a customer after I "looked at" his activities in the forum is then "a different topic" :P.

Det er smart af dig at give denne mulighed. For det første fordi erfarne medlemmer her på EG så får mulighed for at besøge dig uden at skulle sende billeder, hvilket vi er mange, der ikke har lyst til. For det andet fordi du faktisk har en ganske god mulighed for at danne dig et mentalt billede af den person, du møder. Jeg er nemlig helt enig med dig i, at måden, der skrives på, hvad der fremhæves i forskellige sammenhænge mm. kan tegne omridset af en “personprofil”, som meget ofte viser sig at være ganske retvisende for, hvordan personen er i virkeligheden.

Skrevet
Tantra skrev, for 11 timer siden:

Some even send a direct link to some social media profiles as soon as they read the word "Verification" - I didn't click on that and "wonder"(?) if these are some virus programs(?) - sorry, I'm not an IT expert.. ..

Hmm
Well
If men do, that certainly confuses me as well.
I like the method of mentioning my Eroguide name.
It's actually what I tend to do.
I say my real name, my Eroguide name, and the girl see's my looks on WhatsApp so she can decide if she wish to meet or not.

But FB or other Social Media profiles ?
I mean, that's silly and absurd !
Sure a girl that I have meet multiple times and we hit it of, I invite her if she likes to my FB.
But sending it as an opener... ye... Just No !

And I agree.
I would be very suspicious if there's some malicious intent if it's an unsolicited link !

Skrevet
  • Author

@Eva Nadine ,

I don't arranged my appointments via PM, the appointment requests are only made via SMS and WhatsApp. The verification "runs" either fully or partially via PM. That's a huge difference.:P

Hug<3

@Den_glade_amatør ,

Properly observed.<3 You can "see" a more accurate "picture" of the person behind the avatar by reading the posts here on the forums.

Also based on "rewievs": about whom and which addresses, with sufficient internal knowledge it can be clearly seen whether it is a real customer or possibly a "red light industry member" who writes pointless posts as questions or nonsensical "approval" in some threads and otherwise only pushes girls into "agency addresses" and possibly puts down independent girls - then you don't waste any time with them.:)

@Keaper ,

Naming "your" profile is not a verification process, and neither is your photo in WhatsApp. With you, with @Lauersen and with a few other well-known "profiles" with whom I "got along well" in the threads here - I did not verify because the trust was 100% guaranteed and I found "you" sympathetic.:P<3

• 2 weeks later...
Skrevet

En antagelse: Der er ikke meget at lave siden man har tid til at kreere denne tråd.

For hvorfor skal en potentiel kunde identificere sig selv overfor en prostitueret? Hvad får den prostituerede ud af det?

I don't do facebook or social media even as a private person either. I do WhatsApp but only for colleagues 

Citat

I don't do facebook or social media even as a private person either. I do WhatsApp but only for colleagues 

WhatsApp er facebook (eller Meta hvis man foretrækker) ligesom [facebook]Messenger, Instagram  osv og du kan derfor bande på de ved hvad du og dine kollegaer beskæftiger jer med.

Skrevet

If I have to verify myself. I find someone else to visit who trust me without verification. 

Skrevet
Søren A skrev, for 39 minutter siden:

If I have to verify myself. I find someone else to visit who trust me without verification. 

Hvad nu hvis verifikationen alene gik på, at du oplyste dit EG-navn (altså Søren A) og ikke blev afkrævet billede, mobilnummer eller anden personlig information, ville det ændre noget i din holdning?

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 14 minutter siden:

Hvad nu hvis verifikationen alene gik på, at du oplyste dit EG-navn (altså Søren A) og ikke blev afkrævet billede, mobilnummer eller anden personlig information, ville det ændre noget i din holdning?

Ja, for det er ikke en egentlig verifikation af min person og det vil jeg ikke have noget imod. 

Vil dog ikke give det til hvem som helst, idet jeg tidligere har erfaring med, at de piger jeg har mødt, som kender mit EG navn kan gå hen at blive ret sure/skuffede når de kan se, at jeg har besøgt en pige i samme periode, de også har været i byen og så føler de sig fravalgt, og det gider jeg ikke. 

Men er det en lækker pige, som jeg meget gerne vil se og det er den eneste mulighed, så må hun da gerne få mit EG navn. 

Men Facebook osv. nej tak. 

Redigeret af Søren A
Supplerende

Skrevet

Tak for svar og uddybning

Søren A skrev, for 24 minutter siden:

Vil dog ikke give det til hvem som helst, idet jeg tidligere har erfaring med, at de piger jeg har mødt, som kender mit EG navn kan gå hen at blive ret sure/skuffede når de kan se, at jeg har besøgt en pige i samme periode, de også har været i byen og så føler de sig fravalgt, og det gider jeg ikke. 

God pointe (som jeg ikke lige havde overvejet alle aspekter af).

Skrevet
  • Author

@Søren A

Each of us girls wants to be THE one the client is waiting for and prefers to meet:wub:... Of course.

For this reason, some customers even create a new profile for each girl.

However, I myself prefer to know what kind of person I meet - this is clearly visible in the posts here, it is also advantageous to read the reviews - this way I even recognize "his" preferences... and no, - I don't get angry:rolleyes: , when a user visits another girl.

@Den_glade_amatør

I actually checked out your profile and I think you're the kind of customer every girl loves to receive.<3

Personally, I would even do without the verification because in your case the trust is also 100% and your posts reveal a warm-hearted, likeable man.:wub:

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 5 timer siden:

Det er ikke nok. Så kan du kalde dig hvem som helst der er oprette herinde. Der skal mindst et skridt mere til.

Redigeret af Rafale

Skrevet
Rafale skrev, for 32 minutter siden:

Det er ikke nok. Så kan du kalde dig hvem som helst der er oprette herinde. Der skal mindst et skridt mere til.

Jeg tænker at der indgår en PB som verifikation i det med at give sit EG brugernavn. 

Skrevet
AB455 skrev, for 1 time siden:

Jeg tænker at der indgår en PB som verifikation i det med at give sit EG brugernavn. 

Ja du har ret.

Redigeret af Rafale

Skrevet

Jeg melder altid pas på personlig verification. Det er i orden at forlange det, men jeg kommer ikke. Jeg forlanger heller ikke pasnummer, hjemadresse, personlig facebookprofil eller andet fra en Gp, før jeg vil komme omkring. Nogen er sikkert ligeglade med at smide det personlige visitkort, men det er jeg ikke. Fuld diskretion på tro og love er ikke godt nok for mig. Det er noget jeg selv vil have helt styr på. Sådan er vi nok lidt forskellige. 

Skrevet

Krav om verifikation medfører omgående at jeg finder en anden GP at besøge.

Jeg stoler simpelthen ikke på at GP'en (og/eller hendes telefondame/pimp) vil og kan holde mine personlige oplysninger hemmelige. Branchen er jo fyldt med snydere, fupmagere, skattesnydere, handlede piger og andet. Og jeg kan jo, som kunde ikke altid gennemskue om jeg har fat i en sød, intelligent, ærlig kvinde uden skumle bagmænd, eller om der før eller senere sker noget der bider mig i bagdelen. Og at kunne koble min eroguide-profil med mit telefonnummer vil også kunne misbruges.

Skrevet
  • Author
wag skrev, for 35 minutter siden:

Jeg stoler simpelthen ikke på at GP'en  vil og kan holde mine personlige oplysninger hemmelige. 

Has anyone here talked about the fact that verification means giving out personal data(?):ph34r: - I don't think THAT.

I created the thread because I'm amazed that some men are willing to reveal their personal information but want to keep the non-existent anonymity of the EG profile secret.

My customers can easily verify themselves via EG profile, but some seem to prefer the disclosure of personal data - I do not accept this process at all. :- I want to know what kind of man I'm meeting and if I'd like to meet him - this is most "visible" in the posts written by the person here in the forum.

Personal data: whether name or anything else says absolutely nothing about people - their preferences, their character, their behavior. Therefore I cannot understand a verification via personal data and I would never support this method.

Skrevet
wag skrev, for 3 timer siden:

Jeg stoler simpelthen ikke på at GP'en (og/eller hendes telefondame/pimp) vil og kan holde mine personlige oplysninger hemmelige.

Diskretion går begge veje, det siger næsten sig selv, at det ikke er muligt at drive en forretning, hvis man sjusker med kundernes personlige informationer. Med lidt research herinde tænker jeg nok, at det er muligt at finde seriøse GP’er.

Skrevet

Sjusk med kundernes personlig information: Og alligevel er der masser af beretninger herinde hvor personlige oplysninger bruges til at afpresse de naive kunder.

Det er  et erhverv med kriminalitet som følgesvend og derfor skal man passe på sig selv.

Skrevet
Rafale skrev, Lige nu:

Og alligevel er der masser af beretninger herinde hvor personlige oplysninger bruges til at afpresse de naive kunder.

Næh, det er der faktisk ikke. Der er mange steder på EG, hvor man kan finde bekymringer over, at de personlige oplysninger KAN bruges til det, men vi har vist stadig til gode at se det ske i praksis. Heldigvis.

Skrevet
Rafale skrev, for 9 minutter siden:

Det er  et erhverv med kriminalitet som følgesvend og derfor skal man passe på sig selv.

Det er muligt at være prostitueret uden at være kriminel. 

Skrevet
Liv skrev, for 4 minutter siden:

Det er muligt at være prostitueret uden at være kriminel. 

Kriminalitet følger næsten altid med i omegnen. Det er nok ikke pga erhvervet men pga udøverne.

Redigeret af Rafale

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 11 minutter siden:

Næh, det er der faktisk ikke. Der er mange steder på EG, hvor man kan finde bekymringer over, at de personlige oplysninger KAN bruges til det, men vi har vist stadig til gode at se det ske i praksis. Heldigvis.

Prøv lige at kigge lidt rundt - jeg gider ikke gøre det for dig. Der er masser af beretninger.

Skrevet
Rafale skrev, for 5 minutter siden:

Kriminalitet følger næsten altid med i omegnen. Det er nok ikke pga erhvervet men pga udøverne.

Det er muligt at være prostitueret helt uden at være kriminel og uden at kende en eneste kriminel person. 

Skrevet

@Liv jeg tror godt du kan opgive, han har besluttet sig og det kan ingen ændre, ej heller gode argumenter fra jer der ved noget om sagen <3

Dem jeg har besøgt er fundet herinde og der har aldrig været problemer.

Redigeret af Hans69

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.