Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Agurken skrev, for 26 minutter siden:

Mook kan som vi andre ikke tilfredsstille alle hun møder ... og @Mook du må være parat til også at acceptere negative anmeldelser.

Jeg accepterer så længe man taler sandt - og være lidt ærlig på den. 

• Svar 67
  • Visninger 17.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Vi er alle meget glade. Tilmed min hund blev glad når jeg fortalte ham om denne tråd.

• Er det et spørgsmål til os herinde? Måske skal du lave en afstemning, det kan man nemlig på EG. Jeg stemmer for at du bestiller tid, skriver i denne tråd efterpå, og siden læser videre på tråde

• I just want to weigh in on this. I have meet with @Mook and I honestly can say I don't agree with or even recognize anything said about her here. Yes, she does have a tattoo, for a reason ! A

Skrevet

Måske vi kunne få at vide, hvilket spørgsmål der var dumt, for det var jo så ikke dumt at spørge til adressen. 

Redigeret af NoobGPexplorer

Skrevet

I just want to weigh in on this.
I have meet with @Mook and I honestly can say I don't agree with or even recognize anything said about her here.

Yes, she does have a tattoo, for a reason !
And since when is having had a boob job a negative ?
Her boobs are very beautiful and highly sensitive.
But, saying that she has scars on her face ?
I mean, wth ?
Make no mistake, @Mook is a very beautiful woman.
And if you treat her right, and with respect she is a highly passionate and very kind woman at that !
She's very open and talks about herself and does her absolute damnedest to make you feel happy as well !
Yes, I meet her when she offered GFE, and also yes, for the meeting and afterwards, she truly did make me feel like she was  my girlfriend .

Can she maybe forget things sometimes, or can life catch up sometimes, sure.
That happens to all.
And she certainly made up for it for me.

Redigeret af Keaper

Skrevet
Mook skrev, for 2 timer siden:

Her drejede ikke sig om en adresse, han stillede spørgsmål til !! Du skal lige forstå ! Ellers kalder jeg ikke et dumt spørgsmål 

He he, jeg spurgte til pris og service ig der var ikke Noget spørgsmål der var specielt dumme ifht det vi have skrevet om her derimod er det ofte ret svært at forstå hvad du egentligt har af service og pris fordi de springer op og ned fra dag til dag, hvilket jo er ganske fint. Men så er det måske værd at overveje om det så er ok man lige stiller et spørgsmål. Fx havde vi aftalt en lækker mega fransk, men på dagen vi aftalte var den ydelse der stod i annoncen jo b2b og hj . 
Nuvel : hvis du synes det er dumt lige at opklare for at udgå en misforståelse så er det egenligt helt ok. Men jeg sybes ikke det siger sig selv at du så ikke svarer og man kan gå og vente en hel dag om man vi havde en aftale. du kunne i affald bare have skrevet du synes det var dumt og så at du pga af det ikke gad se mig. Det er sgu lidt unfair at spilde folks tid på den måde. 
Jeg havde ikke lige set dig som en primadonna på den måde, så det vil jeg gerne undskyde officielt at jeg havde misforstået det. 
Men jeg er da glad for at det er blevet opklaret så jeg ikke behøver bruge mere tid på det. For mig er personligheden af ganske vigtig betydning og jeg synes det er vigtigt at respekten går begge veje. 
så tak for din ærlighed og din særstatus 

Skrevet
Agurken skrev, for 3 timer siden:

Tråde der omhandler Mook, kører som regel helt af sporet herinde på dette forum og det kan man også se at denne tråd er ved at udvikle sig til.
Og hver gang Mook modtager bare lidt negativ omtale herinde på dette forum, så kommer Mook hurtigt på banen med et modangreb og hendes fodsoldater/fanklub støtter straks op om det.
Det er altså ikke rimeligt.

Godt set og ja, nuancerede indlæg med en smule kritik bliver hurtigt vendt til et angreb mod den der anmelder. 
men ok sådan er det jo i paradise hotel eller hvad disse typer shows hedder i dag

Skrevet
Anders-and skrev, for 3 timer siden:

He he, jeg spurgte til pris og service ig der var ikke Noget spørgsmål der var specielt dumme ifht det vi have skrevet om her derimod er det ofte ret svært at forstå hvad du egentligt har af service og pris fordi de springer op og ned fra dag til dag, hvilket jo er ganske fint. Men så er det måske værd at overveje om det så er ok man lige stiller et spørgsmål. Fx havde vi aftalt en lækker mega fransk, men på dagen vi aftalte var den ydelse der stod i annoncen jo b2b og hj . 
Nuvel : hvis du synes det er dumt lige at opklare for at udgå en misforståelse så er det egenligt helt ok. Men jeg sybes ikke det siger sig selv at du så ikke svarer og man kan gå og vente en hel dag om man vi havde en aftale. du kunne i affald bare have skrevet du synes det var dumt og så at du pga af det ikke gad se mig. Det er sgu lidt unfair at spilde folks tid på den måde. 
Jeg havde ikke lige set dig som en primadonna på den måde, så det vil jeg gerne undskyde officielt at jeg havde misforstået det. 
Men jeg er da glad for at det er blevet opklaret så jeg ikke behøver bruge mere tid på det. For mig er personligheden af ganske vigtig betydning og jeg synes det er vigtigt at respekten går begge veje. 
så tak for din ærlighed og din særstatus 

Jeg giver dig nu en chance for at sige det rigtige ellers aflyser jeg din tid i morgen B)

Skrevet
Dinner_at_the_y skrev, for 8 minutter siden:

Sker der ellers noget spændende på Thai-fronten i øjeblikket? 

Just shut your mouth up for second!

Skrevet
Mook skrev, for 10 minutter siden:

Just shut your mouth up for second!

Slap nu af.... Denne tråd er vist een lang misforståelse.

Skrevet
Mook skrev, for 48 minutter siden:

Jeg giver dig nu en chance for at sige det rigtige ellers aflyser jeg din tid i morgen B)

Jeg vil meget gerne sige det rigtige, men er lidt usikker på hvad du mener :) men jeg har da ikke en tid i morgen ? Men kunne drøn godt tænke mig en så lad os finde ud af det :P håber det Lykkes :) skriv gerne pm herinde :)

Redigeret af Anders-and

Skrevet
Ebden_jj skrev, for 37 minutter siden:

Slap nu af.... Denne tråd er vist een lang misforståelse.

Including you !

Skrevet
Anders-and skrev, for 22 minutter siden:

men jeg har da ikke en tid i morgen ?

Så siger vi det B)

Skrevet
Mook skrev, for 28 minutter siden:

Så siger vi det B)

Skriv lige pm :) eller send sms med tidspunkt i morgen så er jeg klar :)) 

Skrevet
Anders-and skrev, 1 time siden:

virker som om at romantikken er død allerede :lol:

Skrevet
I will lick your feet skrev, for 55 minutter siden:

virker som om at romantikken er død allerede :lol:

Kærligheden og romantikken dør aldrig hos mig. 

Skrevet
Anders-and skrev, for 2 timer siden:

Ses i morgen :wub:til ....

Skrevet
Mook skrev, for 12 timer siden:

Ses i morgen :wub:til ....

Glæder mig :)

Skrevet

Glæder mig :)

Nu er der da ved at gå helt andeby i denne tråd https://www.andeby.dk/

Skrevet
Agurken skrev, for 3 minutter siden:

Nu er der da ved at gå helt andeby i denne tråd https://www.andeby.dk/

Tja det ved jeg ikke. Det er vel fint at man løser en misforståelse via sms og vi begge giver hinanden en god oplevelse og kommer videre :) jeg synes det er fedt og glæder mig :) 

Skrevet

Vi er alle meget glade. Tilmed min hund blev glad når jeg fortalte ham om denne tråd.:)

Skrevet
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Vi er alle meget glade. Tilmed min hund blev glad når jeg fortalte ham om denne tråd.:)

Sej hund, hvad er racen og kan du få den til at slikke boller :)))) 

Redigeret af Anders-and

Skrevet

Sej hund, hvad er racen og kan du få den til at slikke boller :)))) 

Han som blev gladest er en Akita. Han er ellers meget rereserveret og tilbageholdende - men den her tråd gjorde indtryk på hans japanske sjæl.

Ja da, han slikker gerne boller, men han er meget nøjagtig med at det skal være danske boller.

Skrevet
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Han som blev gladest er en Akita. Han er ellers meget rereserveret og tilbageholdende - men den her tråd gjorde indtryk på hans japanske sjæl.

Ja da, han slikker gerne boller, men han er meget nøjagtig med at det skal være danske boller.

Bider den hvis man siger “Det er en tysker!”?

Skrevet
Bananas skrev, for 6 timer siden:

De er allerede ved at skrive en sketch over tråden i Cirkusrevyen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.