Hop til indhold
Gæst

Gangbang m.v. hos www.xxxsara.com

Recommended Posts

Gæst

Hejsa,

Er der nogen, som har kendskab til gangbang-arrangementerne hos Sara på www.xxxsara.com? Ikke mindst er jeg interesseret i at høre, om hun misbruger kundernes oplysninger om rigtige navn, adresse m.v., som hun kræver via et registreret telefonnummer.

Ser frem til at høre fra jer.

Gode hilsener

Hedonisten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jernsvinet>> Tak for linket til tråden, som jeg godt kendte. Desværre er der ingen, som har besøgt Sara, der har skrevet i denne tråd, så ikke noget info at hente der...

Lidt forvirrende, at starte en ny tråd, når du kendte den anden i forvejen og endda selv har skrevet i den :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sagen er jo den, at ingen, som reelt kender noget (udover gætværk) til Sara, skrev i den anden tråd. Derfor spørger jeg igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sagen er jo den, at ingen, som reelt kender noget (udover gætværk) til Sara, skrev i den anden tråd. Derfor spørger jeg igen!

Så er det jo næsten som at starte fra år 0 igen :roll:

Hvorfor besøger du hende ikke bare selv og giver en beretning - lyder da til at være et int. og hyggeligt koncept hun kører med, så hel farlig kan det da ikke være ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så er det jo næsten som at starte fra år 0 igen :roll:

Hvorfor besøger du hende ikke bare selv og giver en beretning - lyder da til at være et int. og hyggeligt koncept hun kører med, så hel farlig kan det da ikke være ;)

Ja, konceptet lyder super interessant, og så langt så godt! Men jeg er ikke specielt tryg ved, at hun afkræver ens rigtige identitet, før man kan få lov til at lege med. Ser for mig et skrækscenarie, hvor hun og hendes evt. gorilla står foran min dør for at presse penge :( :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, konceptet lyder super interessant, og så langt så godt! Men jeg er ikke specielt tryg ved, at hun afkræver ens rigtige identitet, før man kan få lov til at lege med. Ser for mig et skrækscenarie, hvor hun og hendes evt. gorilla står foran min dør for at presse penge :(:(

Du har vel så også hendes adresse - og pengeafpressing straffes rimelig hårdt - tvivler på hendes forretning ville kunne fortsætte fra fængslet :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du har vel så også hendes adresse - og pengeafpressing straffes rimelig hårdt - tvivler på hendes forretning ville kunne fortsætte fra fængslet :lol:

Af billederne på hendes hjemmeside ses, at legen foregår i et lokale på Fr.berg, som også anvendes af andre glædespiger, så ikke just hendes privatadresse...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...