Hop til indhold

Gangbang m.v. hos www.xxxsara.com

Featured Replies

Skrevet

Hejsa,

Er der nogen, som har kendskab til gangbang-arrangementerne hos Sara på www.xxxsara.com? Ikke mindst er jeg interesseret i at høre, om hun misbruger kundernes oplysninger om rigtige navn, adresse m.v., som hun kræver via et registreret telefonnummer.

Ser frem til at høre fra jer.

Gode hilsener

Hedonisten

Skrevet

Slet ingen, der kender til denne Sara????

Skrevet

Søg og du skal finde:

viewtopic.php?f=15&t=8046&hilit=sara

Jernsvinet>> Tak for linket til tråden, som jeg godt kendte. Desværre er der ingen, som har besøgt Sara, der har skrevet i denne tråd, så ikke noget info at hente der...

Skrevet

Jernsvinet>> Tak for linket til tråden, som jeg godt kendte. Desværre er der ingen, som har besøgt Sara, der har skrevet i denne tråd, så ikke noget info at hente der...

Lidt forvirrende, at starte en ny tråd, når du kendte den anden i forvejen og endda selv har skrevet i den :evil:

Skrevet

Sagen er jo den, at ingen, som reelt kender noget (udover gætværk) til Sara, skrev i den anden tråd. Derfor spørger jeg igen!

Skrevet

Sagen er jo den, at ingen, som reelt kender noget (udover gætværk) til Sara, skrev i den anden tråd. Derfor spørger jeg igen!

Så er det jo næsten som at starte fra år 0 igen :roll:

Hvorfor besøger du hende ikke bare selv og giver en beretning - lyder da til at være et int. og hyggeligt koncept hun kører med, så hel farlig kan det da ikke være ;)

Skrevet

Så er det jo næsten som at starte fra år 0 igen :roll:

Hvorfor besøger du hende ikke bare selv og giver en beretning - lyder da til at være et int. og hyggeligt koncept hun kører med, så hel farlig kan det da ikke være ;)

Ja, konceptet lyder super interessant, og så langt så godt! Men jeg er ikke specielt tryg ved, at hun afkræver ens rigtige identitet, før man kan få lov til at lege med. Ser for mig et skrækscenarie, hvor hun og hendes evt. gorilla står foran min dør for at presse penge :( :(

Skrevet

Ja, konceptet lyder super interessant, og så langt så godt! Men jeg er ikke specielt tryg ved, at hun afkræver ens rigtige identitet, før man kan få lov til at lege med. Ser for mig et skrækscenarie, hvor hun og hendes evt. gorilla står foran min dør for at presse penge :(:(

Du har vel så også hendes adresse - og pengeafpressing straffes rimelig hårdt - tvivler på hendes forretning ville kunne fortsætte fra fængslet :lol:

Skrevet

Du har vel så også hendes adresse - og pengeafpressing straffes rimelig hårdt - tvivler på hendes forretning ville kunne fortsætte fra fængslet :lol:

Af billederne på hendes hjemmeside ses, at legen foregår i et lokale på Fr.berg, som også anvendes af andre glædespiger, så ikke just hendes privatadresse...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.