kanonkongen 34395 Skrevet 8. Maj, 2022 Halløj alle, længe siden. Gider du ikke læse et langt indlæg. Så det nu, du skal springe videre Kom til, at reflektere over, hvordan vi herinde på EG. Skriver til hinanden i indlæg. og man kan, jo læse i nogen indlæg, hvordan nogen skriver mindre pænt til andre. Og hvorfor agerer vi sådan. Er det vores ego der, tager over? Hvor man tænker. "åh nej er det nu den skovl igen" Og så må man lige skrive. Uenighed, behøver jo ikke være grimt tværtom.. En god debat Er jo gode når uenigheder, vises i holdninger. Der ikke udstiller andre som. Dumme åndsvage, og naive. Alle, har jo ret til en stemme herinde. Så længe reglerne overholdes. Jeg synes, at stedet (EG) er til for at skabe et åbent fællesrum for demokratisk debat, Og har nettet skabt plads for talrige egoer, der kan affyre haglpatroner i hovedet på mennesker, de er uenige med eller blot ikke kan lide. Og det synes jeg er trist. Nogen gange, undrer det mig, Og tænker, at mange mennesker må tage sig til hovedet over det lave niveau, som debatter på internettet og her på EG kan foregå på. Er det i alle tråde. Nej heldigvis ikke, og gudskelov for det. Der er tråde, hvor jeg tænker. Er det fordi den person, skriver som, han gør. At han lige skal pilles ned igen. Der er da også nogle gange jeg, tænker. Arghhh det personen skriver der, er da langt ude. Og så, tager jeg mig i mig selv. Du KK. Du, behøver ikke kommentere det indlæg. (selvom jeg har meget lyst til det) Der, hvor jeg synes EG er fremragende er, at man til tider faktisk lærer noget. Og det skaber et åbent fællesrum for demokratisk dialog, Så er der desværre også dem, hvor nettet har skabt plads for talrige egoer, der kan sidde i hver sit eget lukkede rum og affyre haglpatroner mod alskens vederstyggeligheder i hovedet på mennesker, de er uenige med eller blot ikke kan lide. Og det gælder begge veje både mænd og kvinder herinde på EG. Og er det måske en grund til, at mange vælger ikke at, skrive? Jeg ved det ikke. Det kunne dog være et godt bud. jeg vil prøve, at komme med mit bud på, hvorfor. Det er som det er. Og i er velkomne til, at være uenige. På et af steder, jeg især kan iagttage egoer og civilitet er givetvis på internettet. Og ikke mindst på vejene. Som sagt mener jeg, at en del af årsagen er, at meget, der foregår der, sker anonymt og stort set uforpligtende. Du/jeg ser ikke dem, man sviner til. Dermed kan al den vrede, frustration og aggression, som alle os rummer, få frit udløb. Men det er selvfølgelig ikke hele forklaringen langtfra. De verbale aggressioner kan måske slippes løs på EG, men de er ikke forårsaget af EG, kun formidlet af det. Postulerer jeg. Og får vi det bedre af det. Nej vel. Hvorfor tager vores ego så over? Der er sikkert nogen, der synes det er noget være vrøvl jeg skriver Og fair nok. Det må i også gerne. I er tilgivet på forhånd. Det er nu lagt op til debat. God søndag og tak for du, læste med. KK 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemorten 269 Skrevet 8. Maj, 2022 (edited) Folk der ikke evner / magter at svare i en ordentlig tone, er egentlig ikke værd at bruge tid og krudt på. De mangler opmærksomhed i hverdagene, og søger den så herinde og på mange andre sider ved at kravle ned i deres egen selvproducerede mødding og smide med deres fæcalier derfra. Og så få hard-on af dem der gider reagere på lortet. Dårlig opmærksomhed er bedre end ingen opmærksom. Sølle, men sandt. Længere er den ikke i min verden. Ignorer og kom videre. Slut herfra Redigeret 8. Maj, 2022 af Lillemorten 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1426 Skrevet 8. Maj, 2022 Jeg prøver altid at svare pænt tilbage, men det kommer altid an på kommentaren eller indlægget der svares på. Oftest tænker jeg på at jeg måske har misforstået opslaget eller indlægget, eller at personen har skrevet noget der kan misforstås, så min kommentar er tit et spørgsmål eller forsøg på præcisering. Men igen det kommer an på indlægget, hvis det er et indlæg om et dårligt møde med en GP som jeg har mødt og som lige pludselige bliver beskyldt for at bruge falske billeder, lygte, snyde eller lignende hopper jeg direkte over de søde ord, og er ret kontant i mit svar, prøver stadigvæk at holde det pænt. Jeg tænkte faktisk over noget lignende som dette opslag, nemlig at jeg ofte har kunnet være meget uenige med nogle herinde fra i et indlæg, men det holder jeg ikke mod dem næste gang, vi "mødes" i et indlæg. Da det er et nyt emne. Jeg laver en del opslag herinde, synes jeg selv, og kan da se nogle altid skal skrive grimt, men vil hellere bruge tid på de andre der stiller spørgsmål og kommentere konstruktivt. Men det er nok bare et af vilkårene herinde og på nettet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 8. Maj, 2022 (edited) Ganske fint indlæg og et godt emne. Så tak for det tja hvad skal man sige ? Internettet er fyldt med den slags. Og det vil altid være sådan. Man kan være enig med det TS skriver, man kan lide det de skriver eller også kan man ikke lide det TS skriver. Man behøver hverken kunne lide TS eller være enig med det han/hun skriver. Men tonen kan holdes på et moderat niveau. Når jeg laver et indlæg handler det ikke rigtig om glædespiger længere da jeg ikke som sådan besøger dem mere eller det sker men det er når tiden, lysten og pengene er til det så det sker engang imellem. Nå anyways når jeg skriver noget her på EG så er der nok nogle der sikkert tænker “ham Gabbana der er en fantastisk skribent og det han skriver er så rigtigt” og så er der nogle der tænker “hold nu kæft din nar, du er grim og du lugter garanteret af sved” og sådan er der mange der nok har det med skribenter herinde. Der er rigtig mange gode og dejlige input herinde såvel som der er input og indlæg der kan få alt hvad der kan krummes til at krumme. Der er også nogle skribenter herinde som skriver noget der kan få brynet til at løfte sig lidt, og jeg ikke altid nødvendigvis er enige med. Men jeg holder derfor stadig en moderat tone uanset hvor enig eller uenig jeg kan være med den der har lavet tråden. Jeg gider ærlig talt ikke gå op i hvad forskellige folk tænker om mig eller de tråde jeg laver længere. Folk må tænke om mig hvad de vil de kender mig jo ikke privat. Jeg tænker bare man skal skrive hvad man vil, man kan så lige tænke over om det er noget der giver mening eller om man burde skrive den tråd hvis man vil undgå verbale håndmadder. Ellers skriv hvad man vil og vær ligeglad med hvad andre tænker. god søndag derude i stuerne jeg håber i får en god start på ugen i morgen Redigeret 8. Maj, 2022 af Gabbana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17733 Skrevet 8. Maj, 2022 Mit problem er at jeg gerne vil at ham Bananas skal være en hyggelig og imødekommende figur. Så når jeg - hans puppetmaster - indimellem bliver vred eller bare dum i hovedet, så prøver jeg mit bedste at holde igen, så at det ikke skal gå ud over hans image. Det ville jo ikke være fair mod ham synes jeg. 3 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 8. Maj, 2022 Bananas skrev, for 4 timer siden: Mit problem er at jeg gerne vil at ham Bananas skal være en hyggelig og imødekommende figur. Så når jeg - hans puppetmaster - indimellem bliver vred eller bare dum i hovedet, så prøver jeg mit bedste at holde igen, så at det ikke skal gå ud over hans image. Det ville jo ikke være fair mod ham synes jeg. Fair nok...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 8. Maj, 2022 kanonkongen skrev, for 7 timer siden: Halløj alle, længe siden. Gider du ikke læse et langt indlæg. Så det nu, du skal springe videre Kom til, at reflektere over, hvordan vi herinde på EG. Skriver til hinanden i indlæg. og man kan, jo læse i nogen indlæg, hvordan nogen skriver mindre pænt til andre. Og hvorfor agerer vi sådan. Er det vores ego der, tager over? Hvor man tænker. "åh nej er det nu den skovl igen" Og så må man lige skrive. Uenighed, behøver jo ikke være grimt tværtom.. En god debat Er jo gode når uenigheder, vises i holdninger. Der ikke udstiller andre som. Dumme åndsvage, og naive. Alle, har jo ret til en stemme herinde. Så længe reglerne overholdes. Jeg synes, at stedet (EG) er til for at skabe et åbent fællesrum for demokratisk debat, Og har nettet skabt plads for talrige egoer, der kan affyre haglpatroner i hovedet på mennesker, de er uenige med eller blot ikke kan lide. Og det synes jeg er trist. Nogen gange, undrer det mig, Og tænker, at mange mennesker må tage sig til hovedet over det lave niveau, som debatter på internettet og her på EG kan foregå på. Er det i alle tråde. Nej heldigvis ikke, og gudskelov for det. Der er tråde, hvor jeg tænker. Er det fordi den person, skriver som, han gør. At han lige skal pilles ned igen. Der er da også nogle gange jeg, tænker. Arghhh det personen skriver der, er da langt ude. Og så, tager jeg mig i mig selv. Du KK. Du, behøver ikke kommentere det indlæg. (selvom jeg har meget lyst til det) Der, hvor jeg synes EG er fremragende er, at man til tider faktisk lærer noget. Og det skaber et åbent fællesrum for demokratisk dialog, Så er der desværre også dem, hvor nettet har skabt plads for talrige egoer, der kan sidde i hver sit eget lukkede rum og affyre haglpatroner mod alskens vederstyggeligheder i hovedet på mennesker, de er uenige med eller blot ikke kan lide. Og det gælder begge veje både mænd og kvinder herinde på EG. Og er det måske en grund til, at mange vælger ikke at, skrive? Jeg ved det ikke. Det kunne dog være et godt bud. jeg vil prøve, at komme med mit bud på, hvorfor. Det er som det er. Og i er velkomne til, at være uenige. På et af steder, jeg især kan iagttage egoer og civilitet er givetvis på internettet. Og ikke mindst på vejene. Som sagt mener jeg, at en del af årsagen er, at meget, der foregår der, sker anonymt og stort set uforpligtende. Du/jeg ser ikke dem, man sviner til. Dermed kan al den vrede, frustration og aggression, som alle os rummer, få frit udløb. Men det er selvfølgelig ikke hele forklaringen langtfra. De verbale aggressioner kan måske slippes løs på EG, men de er ikke forårsaget af EG, kun formidlet af det. Postulerer jeg. Og får vi det bedre af det. Nej vel. Hvorfor tager vores ego så over? Der er sikkert nogen, der synes det er noget være vrøvl jeg skriver Og fair nok. Det må i også gerne. I er tilgivet på forhånd. Det er nu lagt op til debat. God søndag og tak for du, læste med. KK Godt skrevet og meget enig. Tak fra Mr.Sensual, selvironisk verdensmand, men ikke egoist. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 9. Maj, 2022 (edited) Morning Fellow Brothers in (GP) arms, I have a no idea of how many new users EG gets per day/week/month. But i am pretty sure that it’s guite alot. Those newcomers would most probably represent an average of how people tend to approach other social media of today. At the same time some of us old bastards gets influenced of how the society gets more and more polarised per day. That gives you a perfect melting pot of people that are nasty, don’t care, just want their opinion to be heard and the best way to make that happend is to get some cheap laughs on the behalf of, in their opinion, peoples faults. People are so quick to judge. I remember a time where YOU needed to think before you even put your fingers on the keyboard. Nowadays peoples fingers seems to be disconnected from their brains and by the look of some posts, to be runned by a secondary source. I see some of the veterans of EG going down the same path as some of the Newbie Keyboard Warriors. I do not jump to conclusion easily but….. but there must be some major frustration piled up in our society today. People tend to be so unsatisfied with their lifes (and wifes) so they have an urge to to dump their crap on others and then they hide behind ”freedom of speech” qoutes thats sickens me. Before you pull the FoS card make sure you know the meaning of it. You have the rights to speak out, to say whats on your mind, to say that you don’t agree. But there is no freedom of speech that gives you the rights to hurt, surpress, dominate, humiliate. I had the unpleasure to see some of this in @Mr. Sensual’s post the other that and I shake my head in dispear of the lack of humor some people tend to have. But we need to raise above this and fight back. brgds Buddha Redigeret 9. Maj, 2022 af Buddha 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 9. Maj, 2022 (edited) Buddha skrev, for 3 minutter siden: Morning Fellow Brothers in (GP) arms, I have a no idea of how many new users EG gets per day/week/month. But i am pretty sure that it’s guite alot. Those newcomers would most probably represent an average of how people tend to approach other social media of today. At the same time some of us old bastards gets influenced of how the society gets more and more polarised per day. That gives you a perfect melting pot of people that are nasty, don’t care, just want their opinion to be heard and the best way to make that happend is to get some cheap laughs on the behalf of others, in there opinion, faults. People are so quick to judge. I remember a time where You needed to think before you even put your fingers on the keyboard. Nowadays peoples fingers seems to be disconected from their brains and seems to be runned by a secondary source. brgds Buddha Praise the Lord for you amen i agree that is what i’m saying I must be a Young bastard then. Redigeret 9. Maj, 2022 af Gabbana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 726 Skrevet 9. Maj, 2022 kanonkongen skrev, for 16 timer siden: Halløj alle, længe siden. Gider du ikke læse et langt indlæg. Så det nu, du skal springe videre Kom til, at reflektere over, hvordan vi herinde på EG. Skriver til hinanden i indlæg. og man kan, jo læse i nogen indlæg, hvordan nogen skriver mindre pænt til andre. Og hvorfor agerer vi sådan. Er det vores ego der, tager over? Hvor man tænker. "åh nej er det nu den skovl igen" Og så må man lige skrive. Uenighed, behøver jo ikke være grimt tværtom.. En god debat Er jo gode når uenigheder, vises i holdninger. Der ikke udstiller andre som. Dumme åndsvage, og naive. Alle, har jo ret til en stemme herinde. Så længe reglerne overholdes. Jeg synes, at stedet (EG) er til for at skabe et åbent fællesrum for demokratisk debat, Og har nettet skabt plads for talrige egoer, der kan affyre haglpatroner i hovedet på mennesker, de er uenige med eller blot ikke kan lide. Og det synes jeg er trist. Nogen gange, undrer det mig, Og tænker, at mange mennesker må tage sig til hovedet over det lave niveau, som debatter på internettet og her på EG kan foregå på. Er det i alle tråde. Nej heldigvis ikke, og gudskelov for det. Der er tråde, hvor jeg tænker. Er det fordi den person, skriver som, han gør. At han lige skal pilles ned igen. Der er da også nogle gange jeg, tænker. Arghhh det personen skriver der, er da langt ude. Og så, tager jeg mig i mig selv. Du KK. Du, behøver ikke kommentere det indlæg. (selvom jeg har meget lyst til det) Der, hvor jeg synes EG er fremragende er, at man til tider faktisk lærer noget. Og det skaber et åbent fællesrum for demokratisk dialog, Så er der desværre også dem, hvor nettet har skabt plads for talrige egoer, der kan sidde i hver sit eget lukkede rum og affyre haglpatroner mod alskens vederstyggeligheder i hovedet på mennesker, de er uenige med eller blot ikke kan lide. Og det gælder begge veje både mænd og kvinder herinde på EG. Og er det måske en grund til, at mange vælger ikke at, skrive? Jeg ved det ikke. Det kunne dog være et godt bud. jeg vil prøve, at komme med mit bud på, hvorfor. Det er som det er. Og i er velkomne til, at være uenige. På et af steder, jeg især kan iagttage egoer og civilitet er givetvis på internettet. Og ikke mindst på vejene. Som sagt mener jeg, at en del af årsagen er, at meget, der foregår der, sker anonymt og stort set uforpligtende. Du/jeg ser ikke dem, man sviner til. Dermed kan al den vrede, frustration og aggression, som alle os rummer, få frit udløb. Men det er selvfølgelig ikke hele forklaringen langtfra. De verbale aggressioner kan måske slippes løs på EG, men de er ikke forårsaget af EG, kun formidlet af det. Postulerer jeg. Og får vi det bedre af det. Nej vel. Hvorfor tager vores ego så over? Der er sikkert nogen, der synes det er noget være vrøvl jeg skriver Og fair nok. Det må i også gerne. I er tilgivet på forhånd. Det er nu lagt op til debat. God søndag og tak for du, læste med. KK Typisk er det mennesker med meget store egoer, der har travlt med at debattere det. Så kan man jo tænke lidt over det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 9. Maj, 2022 (edited) Gabbana skrev, for 2 timer siden: Praise the Lord for you amen i agree that is what i’m saying I must be a Young bastard then. thanks young, old, beatiful, ugly…. Doesn’t matter. As long as you call yourself a bastard you’ll have a star in my book. Redigeret 9. Maj, 2022 af Buddha 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 9. Maj, 2022 TheLion skrev, for 6 minutter siden: Typisk er det mennesker med meget store egoer, der har travlt med at debattere det. Så kan man jo tænke lidt over det Godmorgen @TheLion Jamen så siger jeg tak. Godt jeg er en af dem, som bare, Har et af de største egoer. God dag til dig KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 9. Maj, 2022 Buddha skrev, for 10 timer siden: As long as you call yourself a bastard you’ll have a star in my book. Thanks for the star this means that we’re both bastards. I’ll buy us a Big Mac on that one Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 9. Maj, 2022 Gabbana skrev, for 3 timer siden: Thanks for the star this means that we’re both bastards. I’ll buy us a Big Mac on that one Ooohh fancy and American. Sweden have some burger joints that is calles Bastard Burgers, maybe we could meet up there and make it our headquarter Sir it was my pleasure to give you a star. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 9. Maj, 2022 Buddha skrev, for 7 minutter siden: Ooohh fancy and American. Yes Sir Buddha skrev, for 8 minutter siden: Sweden have some burger joints that is calles Bastard Burgers Oh i see, that’s funny actually yes we should ! i tried a swedish burger join Copenhagen back in 2019 i don’t remember the name but it was probably the best burger i have tried. dude you have me one star i’ll u 2 star How about that ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 9. Maj, 2022 (edited) Jeg ville debattere for at stryge mit ego i denne tråd... men så gik der Buddhistisk Svensker-Burger i den, og så blev jeg både sulten og føler mig også en anelse spirituelt underernæret kan jeg mærke. Jeg må i køleskabet imens jeg brummer "Ohmmmmm"... Derfor bliver det ikke til mere fra mig i denne omgang Redigeret 9. Maj, 2022 af Eva Nadine 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 10. Maj, 2022 (edited) Eva Nadine skrev, for 7 timer siden: Jeg ville debattere for at stryge mit ego i denne tråd... men så gik der Buddhistisk Svensker-Burger i den, og så blev jeg både sulten og føler mig også en anelse spirituelt underernæret kan jeg mærke. Jeg må i køleskabet imens jeg brummer "Ohmmmmm"... Derfor bliver det ikke til mere fra mig i denne omgang Where are my manners? I bow my head in all humbleness and ask for your forgivness. I feel that I am to blame for both your spiritual starvation and your cravings. I will immidiatly make a mense and place my self on my prayer rug facing the wailing wall meditate, say 6 Hail Mary’s and sacrifice a goat to honor krishna. I will place my self on strict vegeterian/kosher/halal diet to ease the burden I have laid upon you.This might appease the Gods Redigeret 10. Maj, 2022 af Buddha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 10. Maj, 2022 Buddha skrev, for 2 timer siden: Where are my manners? I bow my head in all humbleness and ask for your forgivness. I feel that I am to blame for both your spiritual starvation and your cravings. I will immidiatly make a mense and place my self on my prayer rug facing the wailing wall meditate, say 6 Hail Mary’s and sacrifice a goat to honor krishna. I will place my self on strict vegeterian/kosher/halal diet to ease the burden I have laid upon you.This might appease the Gods OMG! You're amazing! Could I just hire YOU to stroke my ego? You do it soooo much better than me And you'd make a lot of dudes in here happy... maybe some girls too, if you'd take over and I'd shut the F*CK up in comments. Maybe like a substitute position when I'm on vacation or just can't be bothered with the common people when my EG-EGO occasionally grows too big for an insignificant place like this? I also need a pussy groomer once or twice a month, in case you've got talents in that direction? Immagonnago trim my pussy and then meditate, after your absolutely fabulous Eva-Egotrippin' DeLuxe post... just to restore the balance in the center of the universe that is ME ME ME @Buddha from Eva 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17733 Skrevet 10. Maj, 2022 Eva Nadine skrev, for 45 minutter siden: the balance in the center of the universe that is ME ME ME 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 10. Maj, 2022 Eva Nadine skrev, for 7 timer siden: OMG! You're amazing! Could I just hire YOU to stroke my ego? You do it soooo much better than me And you'd make a lot of dudes in here happy... maybe some girls too, if you'd take over and I'd shut the F*CK up in comments. Maybe like a substitute position when I'm on vacation or just can't be bothered with the common people when my EG-EGO occasionally grows too big for an insignificant place like this? I also need a pussy groomer once or twice a month, in case you've got talents in that direction? Immagonnago trim my pussy and then meditate, after your absolutely fabulous Eva-Egotrippin' DeLuxe post... just to restore the balance in the center of the universe that is ME ME ME @Buddha from Eva My dearest Eva (2 stars in my book) Stroking egos and pussy grooming are some of all my talents. Actually sometimes those 2 talents goes hand in hand. A well groomed pussy can be a huge ego-boost. Further on. I would be more than happy to be your ghostwriter, if needed, just holla and I’ll be at your service. This might even drive me into placing an add on EG or Annoncelight Male Ego-Escort at your service. Cocktail 1000DKK (6-9hrs of ego pillowtalk, ego drinks, ego strokes, oral ego boost, and pussy grooming or anal ego bleaching) Extras: Super-Ego 100DKK (I will not swallow your excuses) Mega-Ego 200DKK (I will swallow your excuses, but spitt them right back at you) Dansk-Ego 100DKK (Hyggestund) Svensk-Ego 15000DKK (Time consuming and darn near impossible) Spansk-Ego 150DKK (with mouth oil) Tongue-Ego 50DKK (Say no more) Hand-Ego 10DKK (Nice strokes on top of your hand) Amerikansk-Ego 250DKK (You will stand up and rule the world) All services are involving me. That might give an Ego-boost for free 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg