Hop til indhold

Privat-diskret Allborg - fake annoncer?

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg to gange inden for en måned i Aalborg været ude for at aftale en tid ved privat-diskret piger (½ time efter telefonsamtalen) og når man så er på stedet og skal ringe op for at få den endelige adresse, så svares der ikke på opringningen trods gentagne forsøg. (to forskellige adresser, telefonnumre og annoncer som jeg ikke skal nævne her)

Det undrer mig noget, da begge annoncer er indrykket i EB og jo må koste penge at indrykke. Hvis det var en eller anden hjemmeside a la annoncelight, så kunne jeg forstå det, men det virker som en dyr fornøjelse at annoncere i EB blot for at genere.

Jeg lurer på om det kan være fordi den telefon jeg ringer fra ikke kan spores tilbage til mig, da det er en telefon med taletidkort der er indkøbt til formålet med dette for øje.

Altså at det første opkald går igennem fordi de ikke kan nå at se hvem det er inden der skal svares, men at de derefter lader telefonens opkald gå igennem når de opdager at den ikke kan spores. I så fald er der jo ikke noget at gøre ved det, da jeg aldrig kunne drømme om at tage kontakt med min almindelige telefon.

Hvad er praksis, gudinder? Jeg kan godt forstå de piger der ikke svarer på sms-er fra ikke-sporbare telefoner, da der beklageligvis er mange useriøse mænd herude, men hvad skulle resonnementet være i forhold til når man ringer på stedet? så er man jo på stedet og har vel bevist at man ikke er useriøs.

/ungersvend

Skrevet

Den slags kan man altså også opleve selv om man bruger sit eget nummer der ikke er skjult.

Men jeg vil da nok gætte på dit nummer der ikke kan spores gør det svært for dig at lave aftaler.

Skrevet

Hejsa

Min første tanke er at de sikkert har været optaget og derfor ikke har kunne besvare dit opkald, men hvis du har aftalt en tid med dem så lyder det meget underligt, måske du bare har været rigtig uheldig.

3 gang er lykkens gang ved du nok så prøv lige en gang til :-)

Knus Sandra

Skrevet

Nummeret burde jo kunne ses...for de tager jo telefonen og aftaler en tid.

Hvis hans nummer ikke kan ses, så ville det da være tosset af pigen at aftale en tid, for bagefter at brænde ham af.

Skrevet

Nummeret burde jo kunne ses...for de tager jo telefonen og aftaler en tid.

Hvis hans nummer ikke kan ses, så ville det da være tosset af pigen at aftale en tid, for bagefter at brænde ham af.

Ja men der er åbenbart, efter diverse skriverier herinde, nogen piger der ser det som deres fornemste opgave at være useriøse. Desværre.

Venligst

Skrevet

Ja altså jeg kommer nok i klemme nu, men er der ikke meget bøvl med det privat halløj efterhånden? Synes der skrives meget om useriøse henvendelser og gæster der aldrig kommer og ja nu også ,at gæsten så ikke kan komme på trods af aftale??? Kan ikke tillade mig at sige det ,men er nu glad for jeg er et sted hvor mændene ringer på min dør og ikke alt det tidsspild med telefon/ mail frem og tilbage.... Der må da være meget tidsspild eller tager jeg fejl? Synes under alle omstændigheder ,det er træls for begge partner, når det er useriøst... Knus Line

Skrevet

jeg foretrækker nu at ringe og bestille en tid, så ved man at man kan komme til og skal ikke sidde og vente eller at man slet ikke kan komme til når man nu har sat næsen op efter den pige mvh

Skrevet

jeg foretrækker nu at ringe og bestille en tid, så ved man at man kan komme til og skal ikke sidde og vente eller at man slet ikke kan komme til når man nu har sat næsen op efter den pige mvh

Det gør mange af mine faste gæster da også og ja en del udover... De faste kommer altid men den anden del kan godt være useriøse og da er det så jeg er glad for jeg ikke skal sidde en time og vente på næste aftale, for som regel kommer der jo bare en forbi og fylder " hullet " ud :). Men ja tidsbestilling er da altid rart, specielt for de der har begrænset tid :) knus Line

Skrevet

hvad for huller fylder de ud :lol::lol::lol: undskyld kunne ikke lade være

Skrevet

hvad for huller fylder de ud :lol::lol::lol: undskyld kunne ikke lade være

Bad vist også selv om den hihi :D ved jo hvordan i mænd tænker... Men søde knallert, det kan jo være alle hullerne, er jo ikke sart ;) knus Line

Skrevet

det kan jo være alle hullerne, er jo ikke sart knus ;) Line

På samme tid Line 8-)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Uha nu ødelægger vi vist tråden med alt det lir rejse, men ja, som sagt ikke sart, det jo ikke uden grund jeg kalder mig liderlige Line vel ;) knys Line

Skrevet
  • Author

Og nu 3. gang. (ny pige, nyt tlf, ny adr.)

dog med den variation at der blev aftalt en tid (kl 11.00, idet jeg forklarer at jeg har mulighed fra 10 - 12). Da klokken så er 10.50 og jeg er på vej til stedet, sendes der en sms om hvovidt aftalen kan rykkes til 12.00. Jeg svarer at det kan jeg ikke (hvilket burde være klart iflg telefonsamtalen da tiden blev lavet) og får at vide at 11 er ok alligevel, så.

da jeg så bogstaveligt talt står udenfor adressen sendes der sms om at det kun kan lade sig gøre kl 12.

Jamen for h.....

/ungersvend

Skrevet

Og nu 3. gang. (ny pige, nyt tlf, ny adr.)

dog med den variation at der blev aftalt en tid (kl 11.00, idet jeg forklarer at jeg har mulighed fra 10 - 12). Da klokken så er 10.50 og jeg er på vej til stedet, sendes der en sms om hvovidt aftalen kan rykkes til 12.00. Jeg svarer at det kan jeg ikke (hvilket burde være klart iflg telefonsamtalen da tiden blev lavet) og får at vide at 11 er ok alligevel, så.

da jeg så bogstaveligt talt står udenfor adressen sendes der sms om at det kun kan lade sig gøre kl 12.

Jamen for h.....

/ungersvend

Ja det lugter fælt af h...... til, at de pgl. kun er ude på at tage røven på evt. besøgende, dette er fuldstændig uacceptabelt.

Lad os kun besøge de piger der udviser rettidig omhu, så skid hul i alle de useriøse.

Lad os få nogle link, så det konstateres hvem det drejer sig om, Tak.

Venligst.

Skrevet
  • Author

Det har jeg været tilbageholdende med, da det fra min side ikke handler om at svine pigerne til, men om at finde ud af om at man skulle kunne identificeres for at kunne lave den slags aftaler. Konklusionen er vist at det skal man ikke, det er blot de tre piger jeg har haft fingre i der var useriøse.

Naturligvis kommer jeg ikke hos de piger igen, men jeg værger mig lidt ved at udlevere link. Er det ikke imod reglerne på dette forum? Hvis ikke skal jeg gerne lægge link ud.

Skrevet

Så længe det er link til dine egne oplevelser, som du kan stå inde for. så er det ok at lægge disse ind her.

Venligst

Skrevet

det kan jo være alle hullerne, er jo ikke sart knus ;) Line

På samme tid Line 8-)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja da ;) hilsen Line til flere pigen..

Skrevet

Nr. 2 kender jeg ikke noget til , men Mary har jeg nu besøgt 3 gange og alle gangene har hun været klar på det aftalte tidspunkt , så helt useriøs er hun nu ikke ...

Muligvis ikke, men så er det da en besynderlig måde at behandle potentielle gæster som man har lavet en aftale med.

Venligst

Skrevet

... mændene ringer på min dør og ikke alt det tidsspild med telefon/ mail frem og tilbage.... Der må da være meget tidsspild eller tager jeg fejl?
Her tror jeg helt afgjort, det er dig, der tager fejl. Det må da være endnu større tidsspilde f.eks at køre langt og ringe på døren – blot for at få at vide, at alt er optaget resten af dagen.

Selv kunne jeg ikke drømme om at dumpe ind uden aftale.

Synes under alle omstændigheder ,det er træls for begge partner, når det er useriøst... Knus Line
Her synes jeg til gengæld ikke, at du tager fejl.
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.