g-lover 242 Skrevet 30. September, 2013 admin må gerne flytte indlægget hvis det ligger forkert - men advarslen bør blive stående så det ikke sker for andre piger hej alle piger jeg har lige haft min søde veninde og faste pige Nonni i røret - hun var temmelig ærgelig for hun er lige blevet behandlet RIGTIG dårligt Der er en mand der ringer fra tlf 91463583 Hun bemærker hans accent men han udgiver sig for at komme fra Finland. Da han kommer er det dog tydeligt at hans accent er arabisk/mellemøstlig og han er tydelig 2 gen indvandrer. Han er spinkel af bygning, har briller og kasket på og har for det første ikke det beløb med der er aftalt og kommer for det andet næsten 15 min for sent til aftalen da han ikke har det rette beløb med, så aftaler de 30 min i stedet og han betaler men da han er færdig - så STJÆLER han pengene og løber ud af døren.... Så piger - hvis i får et opkald fra 91463583 - så er han en tyv og en hustler... så lad være med at lave aftaler med ham!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. September, 2013 admin må gerne flytte indlægget hvis det ligger forkert - men advarslen bør blive stående så det ikke sker for andre piger hej alle piger jeg har lige haft min søde veninde og faste pige Nonni i røret - hun var temmelig ærgelig for hun er lige blevet behandlet RIGTIG dårligt Der er en mand der ringer fra tlf 91463583 Hun bemærker hans accent men han udgiver sig for at komme fra Finland. Da han kommer er det dog tydeligt at hans accent er arabisk/mellemøstlig og han er tydelig 2 gen indvandrer. Han er spinkel af bygning, har briller og kasket på og har for det første ikke det beløb med der er aftalt og kommer for det andet næsten 15 min for sent til aftalen da han ikke har det rette beløb med, så aftaler de 30 min i stedet og han betaler men da han er færdig - så STJÆLER han pengene og løber ud af døren.... Så piger - hvis i får et opkald fra 91463583 - så er han en tyv og en hustler... så lad være med at lave aftaler med ham!! Ej altså hvor er det tarveligt!!! Øv øv en dårlig oplevelse for din veninde . Håber han ringer her og møder op til en røvfuld ... Vagtpige er nogen gange en god ting... Desværre så skifter han jo nok bare nummer hurtigt igen, så det kan være svært at gøre så meget... Har sgu ondt af hende... Giv et knus herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 30. September, 2013 Taletidskort - Lyca Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. September, 2013 Taletidskort - Lyca ? Forstår ikke helt om det var en konstatering eller opfordring? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 30. September, 2013 ? Forstår ikke helt om det var en konstatering eller opfordring? En konstatering, at nr. er Taletidskort - Lyca ! c,") Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. September, 2013 En konstatering, at nr. er Taletidskort - Lyca ! c,") Hvordan ved man det? Ja jeg spørger nok dumt... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 30. September, 2013 Søg på nummerserien og der viser det sig hvilken udbyder den eller dele af den tilhører. Venligst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 30. September, 2013 Hvordan ved man det? Ja jeg spørger nok dumt... Knus Line hvis du søger på nummeret - så meddeler søgningen at det er et taletidskort fra Lyca jeg kan ikke lade være med at være SÅ vred på Nonnis vegne... en ting er at være sur over at betale for et dårligt knald, men Nonni gav ham vanlig valuta for pengene og han fik 2 runder og lidt mere tid end aftalt selv om han var kommet for sent og så stjal han hendes penge..... jeg forstår sgu godt hvis hun har en dårlig dag nu!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. September, 2013 Se det vidste jeg ikke.... SMART!! Må jeg huske fremover ikke at det kan bruges til så meget sikkert men man kan da håbe... Tak for Info de herre knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 30. September, 2013 De er dog ikke altid, at nr. kan findes. Men dette kunne.... og du er velkommen ! :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. September, 2013 Selvfølgelig er det trist, men det er jo hvad der kan ske, når man overser alle røde lamper. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. September, 2013 De er dog ikke altid, at nr. kan findes. Men dette kunne.... og du er velkommen ! Tak :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 30. September, 2013 Hej G.lover Vil du røbe hvor i Landet din venninde holder til....bare område, i tilfælde ad "Finnen" ringer? Godt du advarer mod ham trods han sikkert har allerede skiftet taletidskortet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 30. September, 2013 Hej G.lover Vil du røbe hvor i Landet din venninde holder til....bare område, i tilfælde ad "Finnen" ringer? Godt du advarer mod ham trods han sikkert har allerede skiftet taletidskortet. Kigger han da med her ? Tror det næppe ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14044 Skrevet 30. September, 2013 Jeg synes næsten alle de piger, jeg besøger, går ind i et andet rum og gemmer pengene væk - det tager i hvert fald ofte laaang tid, men de skal måske også lige kikke sig i spejlet mv. Enkelte piger bruger også at gemme dem dybt væk i en stor taske, fremfor at lade dem ligge fremme - håber dog så de også har et 2. sted at gemme hele dagens omsætning, hvis nu nogen skulle finde på at løbe med tasken - men størrelsen gør det i hvert fald vanskeligere at slippe uset af sted med, men jeg ser det for mig: En tyv kommer løbende med en stor taske og en pige, der forfølger ham i høje stiletter og ellers det bare ingenting Men jeg tror, det at pengene er ude af syne, vil kunne forhindre mange af disse "Steal back the money" historier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 47284746579156 Skrevet 30. September, 2013 Hej G.lover Vil du røbe hvor i Landet din venninde holder til....bare område, i tilfælde ad "Finnen" ringer? Nørrebro, Kbh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. September, 2013 Kigger han da med her ? Tror det næppe ! Hvis du ikke kan bidrage med andet end ovenstående dumme kommentar , hvorfor så ikke lade G-lover eller andre svare, nogle der har noget relevant at bidrage med. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 30. September, 2013 Håber ikke det demotiverer Nonni. Jeg har endnu et møde med denne fantastiske kvinde til gode på min det-jeg-skal-prøve-før-jeg-dør liste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 1. Oktober, 2013 Øøh hvor er det vilde i at i har fundet ud af at taletids kortet kommer fra lyca?? Det kan i da ikke bruge til så meget? Vh Th Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 1. Oktober, 2013 Øøh hvor er det vilde i at i har fundet ud af at taletids kortet kommer fra lyca?? Det kan i da ikke bruge til så meget? Vh Th Hvis du ellers gider læse hele tråden, så fulgte den information ligesom med søgningen ! Skal jeg også undlade at sætte punktum og komma ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 1. Oktober, 2013 Det er måske på tide at pigerne får et system/site til at registere/rapportere den slags oplevelser til? Søg på telefon/nummerplade og se hvad andre piger har skrevet om samme, ville være relativt nemt og hurtigt at få op og stå har en god ven der har lavet noget tilsvarende bare på ungarnsk smid evt en pb hvis det har interesse. (Jeg søger ikke en kreativ byttehandle eller noget i den dur!) Mvh Sparkster :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 1. Oktober, 2013 Nonni holder til ude på nørrebro.... hun har altid haft den politik at hun stoler på sine kunder og derfor ikke bruger tid på at gå ind og gemme penge endsige forlange penge inden.... men mon ikke hun ændrer den politik nu på en eller anden måde... det er en skam :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg