Hop til indhold

Afslutning på et godt besøg

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg oplever tit at besøget slutter lidt brat når jeg har fået udløsning. Så er det hurtigt i bad og jeg oplever tit at stå på gaden inden tiden er gået. 

Jeg tror jeg lidt ubevidst sender et signal om at jeg gerne vil videre. Jeg bliver nok lidt genert, når liderligheden har lagt sig. 

Jeg gad jo godt at man kunne blive liggende lidt og nusse og kysse videre og evt. lade op til en tur mere når der er tid. 

Jeg tænker ikke forklaringen er at pigerne bare gerne vil have det overstået med mig :-)  Stemningen er altid god.

Er det helt fremmed for jer andre både kunder og piger. 

Er der noget jeg kan gøre anderledes?

Skrevet
Hanshj skrev, for 2 minutter siden:

Hej

Jeg oplever tit at besøget slutter lidt brat når jeg har fået udløsning. Så er det hurtigt i bad og jeg oplever tit at stå på gaden inden tiden er gået. 

Jeg tror jeg lidt ubevidst sender et signal om at jeg gerne vil videre. Jeg bliver nok lidt genert, når liderligheden har lagt sig. 

Jeg gad jo godt at man kunne blive liggende lidt og nusse og kysse videre og evt. lade op til en tur mere når der er tid. 

Jeg tænker ikke forklaringen er at pigerne bare gerne vil have det overstået med mig :-)  Stemningen er altid god.

Kan godt genkende det. Har altid haft det sådan, også privat. Ikke at jeg bliver genert, men når det er klart er det jo .... ligesom klart. Så vil jeg bare videre i livet.

Har aldrig fundet løsningen på det; man er jo som man er. Andet end at gå inden man er kommet, men det virker jo lidt dumt.

Skrevet
Hanshj skrev, for 44 minutter siden:

Hej

Bananas skrev, for 39 minutter siden:

Kan godt genkende det. Har altid haft det sådan, også privat. Ikke at jeg bliver genert, men når det er klart er det jo .... ligesom klart. Så vil jeg bare videre i livet.

Har aldrig fundet løsningen på det; man er jo som man er. Andet end at gå inden man er kommet, men det virker jo lidt dumt.

Læs noget Lacan. Det plejer at hjælpe ;)

Skrevet
TheLion skrev, for 6 minutter siden:

Læs noget Lacan. Det plejer at hjælpe ;)

Det skal jeg sagtens. Tak for tippet.

Skrevet
  • Author

Måske jeg bare skal nævne det for pigen at jeg ønsker det og købe god tid

Skrevet

@Hanshj

Ja… jeg genkender måske godt lidt oplevelsen af, at der ind imellem er en gæst som ender med at stå på gaden, både før han selv og jeg har lysten til han skal gå og imens der stadig er tid tilbage, med den eneste “usagte” begrundelse: At nu er han jo kommet… ss 

jeg kan lige som dig, også få den der “øv følelse” 

Jeg tænker oftest æv.. i den slags situationer… Ærgeligt han ikke gav sig selv lov til at få det hele med… 

Jeg syntes det er svært at vide, hvad jeg skal gøre… når jeg mærker den situation… 

virker lidt fjollet som GP at spørge: ej.. blir du ikke lige tiden ud… :D  Smiler..  

Men det virker også lidt underligt at tænke at han måske går med det samme, for ikke at “fylde for meget” eller af forlegenhed, når man nu som pige er her, fordi man aktivt har valgt det og er svært tilfreds med at være her… <3

hvis jeg skulle give dig et godt råd, så hav 110% tillid til at pigen nok på den ene, eller den anden måde skal sørge for at tage ansvaret for tiden… ❤️
Og hav tillid til at hvis hun virker som om hun hygger sig og har det dejligt, så gør hun det med stor sandsynlighed jo nok og så er det også en lidt flad fornemmelse inde i hende, hvis du på det helt forkerte grundlag skynder dig ud… 

Den gode oplevelse kan ikke fakes.. stol på det du mærker… 

De fleste Q’er ude i den “virkelige verden” har det oftest rigtigt godt med et efterspil.. og os GP’ er som er her af lyst, er ikke meget anderledes… :P

Så lad endeligt være med at bremse dig selv fra noget dejligt, der måske kunne være endnu dejligere..… <3

Skrevet
Hanshj skrev, for 2 timer siden:

Du kunne jo spørge pigen om hun vil med i bad og "shower together" ;-)

Nogen piger tilbyder også lidt massage, for at give kunden fuld valuta for pengene, hvis tiden ikke er gået - eller du kan jo tilbyde pigen massage - eller slikke hendes fisse ;-)

Skrevet
Frodige Jeanette skrev, for 7 timer siden:

Jeg tænker oftest æv.. i den slags situationer… Ærgeligt han ikke gav sig selv lov til at få det hele med… 

Jeg syntes det er svært at vide, hvad jeg skal gøre… når jeg mærker den situation… 

hvis jeg skulle give dig et godt råd, så hav 110% tillid til at pigen nok på den ene, eller den anden måde skal sørge for at tage ansvaret for tiden… ❤️

Tak for en ærlig udmelding. Nogen mænd har det nok sådan, at når sexen er overstået, så er fokus på at komme videre til dagens næste gøremål. I den situation kan pigen ikke rigtigt gøre noget. På samme måde som manden heller ikke rigtigt kan stille så meget op, hvis han er kommet efter 15 af de 30 købte minutter, og pigen ikke gider mere.

Andre mænd (som mig) aner ikke, hvad klokken efterhånden er blevet, når man har hygget sig med hinanden og givet sig helt hen. Samtidigt har jeg ikke noget ønske om at trænge mig mere på, end hvad den købte tid berettiger, og det er langt fra altid, at man kan se et ur i lokalet. Det kan resultere i, at jeg fejlagtigt fornemmer, at tiden er ved at være gået, og derfor går i gang med at afslutte besøget. For noget tid senere så at finde ud af, at vi godt kunne have nydt hinanden i 10 minutter mere, men der er det ligesom for sent.

Men ja, jeg støtter din opfordring til at lade pigen tage ansvaret for tiden. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.