Hop til indhold

Recommended Posts

Fik aflagt Nin et besøg

https://annoncelight.dk/showad/339525

Ved ikke helt om den skal under thai, men halvt thai og resten spansk. 

Billederne af hende nogle kilo siden, men højden passer nok, buttet med et pænt ansigt. 

Blev lidt skuffet da døren gik op, er jo egentlig mest til de små Thai piger, men et dejligt sødt smil, fik mig indendørs. Jeg tog et hurtig bad og kom ud til en helt nøgen Nin, hun fik løsnet min første skepsis op med et dejligt kæreste kys og inden længe et fantastisk økoblow, hvor klokkeværket også fik en tur, over i 69 som hun reagerer dejligt på, cowgirl og sluttede med hende på ryggen. Øvelserne tog ikke ret længe, men det var hendes fortjeneste, alt foregik som  behagelig roligt GFE sex, intens uden hastvæk. 

Hun virker til at nyde opgaven, fint engelsk og snakkesalig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
LarsB skrev, den 28.4.2022 at 16:09:

Fik aflagt Nin et besøg

https://annoncelight.dk/showad/339525

Ved ikke helt om den skal under thai, men halvt thai og resten spansk. 

Billederne af hende nogle kilo siden, men højden passer nok, buttet med et pænt ansigt. 

Blev lidt skuffet da døren gik op, er jo egentlig mest til de små Thai piger, men et dejligt sødt smil, fik mig indendørs. Jeg tog et hurtig bad og kom ud til en helt nøgen Nin, hun fik løsnet min første skepsis op med et dejligt kæreste kys og inden længe et fantastisk økoblow, hvor klokkeværket også fik en tur, over i 69 som hun reagerer dejligt på, cowgirl og sluttede med hende på ryggen. Øvelserne tog ikke ret længe, men det var hendes fortjeneste, alt foregik som  behagelig roligt GFE sex, intens uden hastvæk. 

Hun virker til at nyde opgaven, fint engelsk og snakkesalig. 

Hvor ligger hun prismæssig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
oros skrev, for 15 timer siden:

Hvor ligger hun prismæssig?

Lidt over standard Aarhus priser, men tilbyder 15. min, hvis du lige vil have en smagsprøve 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun nævner Silkeborg, Nørre Snede, Ikast, Herning i annoncen. Må man spørge forsigtigt hvor det ligger? Altså bare en LILLE smule mere præcist :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrankBlack skrev, den 25.5.2022 at 22:36:

Hun nævner Silkeborg, Nørre Snede, Ikast, Herning i annoncen. Må man spørge forsigtigt hvor det ligger? Altså bare en LILLE smule mere præcist :)

Der stå Bording i overskriften. Og Bording ligger i midten af de nævnte byer.  Så mit gæt ville være omkring Bording. :)

Redigeret af Jooo

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Pepsimax 75 @Jooo

Hvorfor den aggressive tone? Det er trods alt noget af et geografisk område hun beskriver i hendes annonce.

Personligt synes jeg spørgsmålene er helt fair, ved at besvare dem her undgår pigen/damen unødvendige spørgsmål og får derved mere tid til sine kunder…alle vinder.

Måske du selv befinder dig i en lignende situation engang, så prøv og spørg jer selv om i gerne vil modtage det samme svar som i har givet.

Helt fair at hun ikke udleverer den præcise adresse men både du og jeg ved at man kan (uden at afsløre noget) kan komme lokationen meget nærmere og stadig være på den sikre side.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen aggressive toner fra mig 

Som jeg selv plejer at gøre når de skriver det halve af Danmarks kortet  plejer jeg lige skrive hvilken by ??? 

Og wupti så svare de 

Intet farlig i det 

Undskyld hvis  jeg har trådt nogle over tæerne 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Power skrev, for 4 timer siden:

@Pepsimax 75 @Jooo

Hvorfor den aggressive tone? Det er trods alt noget af et geografisk område hun beskriver i hendes annonce.

Personligt synes jeg spørgsmålene er helt fair, ved at besvare dem her undgår pigen/damen unødvendige spørgsmål og får derved mere tid til sine kunder…alle vinder.

Måske du selv befinder dig i en lignende situation engang, så prøv og spørg jer selv om i gerne vil modtage det samme svar som i har givet.

Helt fair at hun ikke udleverer den præcise adresse men både du og jeg ved at man kan (uden at afsløre noget) kan komme lokationen meget nærmere og stadig være på den sikre side.

Desværre er det skrevne sprog svært.   Man læser og opfatter det som man vel. 

Og Desværre hjælper en :) Emoji ikke altid.

Jeg troede jeg havde skrevet det på en okay måde.   Og sluttede af med en :) emoji for at vise det ikke var negative nemt.  

Men der var bare så mange indikator på at det var Bording.  specielt når det står i overskriften.

Jeg tror det er ved at gå for meget børnehave i dette forum:wacko: til jeg vil kommentere mere her inde.    Folk vil bare misforstå. Og blive sur.  Som jeg måske gør nu. .  

Men der var ikke ment noget ondt i min tidligere kommentar.  Blot svar på det jeg synes var lidt åbenlys. Da jeg kommer fra det område.

God aften til alle dem som synes det vil have det. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende for kort tid siden, mens hun var i Thisted.

Bestilte 30 min. Mødte en sød og smilende Nin. 
Hun begyndte med massage og det var virkelig behageligt - stille og roligt. Der blev rørt og kysset på klokkeværket mens jeg lagde på maven. Herefter blev jeg bedt om at vende mig rundt, og så fik jeg satme suttet pik - økoversionen. Hun placerede sig så jeg kunne bruge fingrene - og hun var godt nok våd. Hun føltes stram så jeg sagde at jeg ville kneppe hende. Hun spurgte hvilken position - og jeg svarede: hvad vil du gerne? Doggy, svarede hun. Det blev det og hun er virkelig dejlig at kneppe. 
Aftalen var CIM - og der blev også afleveret - for pokker hvor er hun god til at sutte pik.

God fornøjelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har ret Lars:D men du og andre giver hende jo gode anbefalinger og hvis hun er våd, fræk og kysser godt, så er jeg klar til at prøve noget nyt :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trol skrev, for 6 minutter siden:

Du har ret Lars:D men du og andre giver hende jo gode anbefalinger og hvis hun er våd, fræk og kysser godt, så er jeg klar til at prøve noget nyt :lol:

Jamen så kom du bare afsted og god fornøjelse :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ungfyr85

Kan se Nin er i Hammel nu, er der noget der har været fobi og kan bekræfte det er hende på billederne og måske om besøget var godt?

på forhånd tak 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...