Hop til indhold
HornyTurtle

Frække unge Line Aalborg - narrefisse

Recommended Posts

Gæst

Tja, så må vi til det igen. :(

Hvis de ærede brugere måtte have mistanke om noget ikke helt fuselfrit, så kan I meddele os det i en PM, men husk på, at vi er hverken blinde eller dumme, så hvis der er bevis for urent trav, så griber vi ind, og hvis I som brugere ønsker at udveksle konspirationsteorier, så kan I oprette en tråd i debatten go udgyde jeres visdom der.

Er den efterhånden ikke snart feset ind?[

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet Line en enkelt gang i et solcenter. Hun kom som aftalt - der var en del sms skriverier inden, men aftalen blev overholdt. Hun er en ganske almindelig pige....lidt chubby, men alligevel rimelig fast da hun jo er ung endnu. Brystmålet mener jeg nu hun overdriver lidt med. Selve sex'en var almindelig på den lidt kedelige måde.....jeg vender ikke tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Okay, med fare for at blive beskyldt for at være fake da det er mit første indlæg, så våger jeg det nu aligevel...

Fik en aftale med hende og hun besøgte mig på mit arbejde.

Det foregik på et toilet i kælderen og var lidt akavet, pga. dårlig plads.

Hun var dog vældig fræk og slikkede virkelig godt. Hun var våd men meget stram, så jeg kom rimelig hurtigt.

Hun havde en del tatoveringer som ikke rigtig fremgik af hendes billeder.

Det mest pinlige var dog at jeg kom til at betale 100 kr. for lidt, som hun først opdagede flere timere senere i en mail... meget pinligt af mig...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde også en aftale med Line den 11/10 efter lidt skriveri frem og tilbage på mail, mødes vi i et solcenter. Det var en utrolige fræk oplevelse, en behagelig pige. og bestemt ikke sidste gang jeg skal mødes med hende.

Og til alle de kommentarer angående hendes vægt. så er der jo ingen der siger I behøver have noget med hende at gøre. men vi er nogen der kan lige piger med former.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde også en aftale med Line den 11/10 efter lidt skriveri frem og tilbage på mail, mødes vi i et solcenter. Det var en utrolige fræk oplevelse, en behagelig pige. og bestemt ikke sidste gang jeg skal mødes med hende.

Og til alle de kommentarer angående hendes vægt. så er der jo ingen der siger I behøver have noget med hende at gøre. men vi er nogen der kan lige piger med former.

Jeg har mødet med hende flere gange i Kbh når hun kommer forbi Kbh. Hun overholdt aftale og jeg vil anbefales hende , alm frække dejlig pige :)

Jeg skal mødes med hende igen en dag når hun er i Kbh igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Har i dag haft besøg af Line, og synes bestemt hun lever op til sin beskrivelse af sig selv, og jeg vil til enhver tid gerne bakke op om hendes tillægsord "smilende, flot, fræk og imødekommende".

Hun er en høflig pige og fræk på den der lidt bad girl agtige måde. Hun leverer det hun lover med et glimt i øjet.

Jovist hendes timepris er i den endda meget høje ende og det virkede til at aftalerne var lagt lidt tæt, men bortset fra det, kan jeg nu godt anbefale at sende hende en mail.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...