Hop til indhold
HornyTurtle

Frække unge Line Aalborg - narrefisse

Recommended Posts

Lavede i god tid en aftale med Line, hun havde annonceret med at hun var på Hotel Cabinn i Aalborg fra torsdag eftermiddag 26/9 og helt frem til kl. 06.00 den 27/9

Vi skulle mødes kl. 23.00 og kort tid før mødet spørger hun om jeg vil sende et ansigtsbillede :roll:

Det ønsker jeg naturligvis ikke men fortæller at hun kan se mig in person om kort tid. Vel ankommet til hotellet mailer jeg hende igen (Alt kontakt er på mail med hende) men ingen svar. Jeg når at skrive til hende 7 gange inden jeg forlader lobbyen på hotellet igen efter en times tid. Jeg fortsætter med at skrive til hende at jeg gerne vil mødes med hende og samtidig med fjerner hun den annonce hun har på Annoncelight...

Mage til narrefisse skal man lede længe efter!!!

Annonce fra i mandags fra Line: https://annoncelight.dk/annonce/73478/im ... -fra-12-18

Hendes egen beskrivelse:

Jeg er en smilende, flot ,fræk og imødekommende ung pige på 19 år, jeg er171cm 80kg Cskåle og rødt langt hår.

Jeg tilbyder dansk med kondom og fransk uden.:-)

kontakt mig på : [email protected]

mine priser:

15min 700.-

30min 1300.-

45min 1900.-

1time 2500.-

fransk : 300 ekstra.-

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja så varer det nok ikke længe før der kommer et forsvar for hende a la -

hun kan være blevet forhindret eller andet CRAP, det plejer der jo som regel i sådanne situationer.

Dumme undskyldninger der jo nok af.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Ahee...tror ikke man er gået glip af noget der :roll:

Ikke lige en pige kategori jeg gad bruge tid på. En af dem der koster gratis nede på bodegaen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ahee...tror ikke man er gået glip af noget der :roll:

Ikke lige en pige kategori jeg gad bruge tid på. En af dem der koster gratis nede på bodegaen

De er nok lidt dyre i drift nede på bodegaen :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Vi skulle mødes kl. 23.00 og kort tid før mødet spørger hun om jeg vil sende et ansigtsbillede :roll:

Det ønsker jeg naturligvis ikke men fortæller at hun kan se mig in person om kort tid.

Det er jo ikke til at vide hvorfor hun blev tavs, men det kunne måske skyldes, at du ikke ønskede at sende et ansigtsbillede. Det er jo før hørt, at nogen piger kræver et sådant billede (indgår i deres sikkerhedsprocedure)

Iøvrigt finder jeg det så underligt, at hendes prisstruktur ligger markant over markedsprisen, specielt efter et kig på de vedhæftede fotos.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Iøvrigt finder jeg det så underligt, at hendes prisstruktur ligger markant over markedsprisen, specielt efter et kig på de vedhæftede fotos.

Ja, der burde da være lidt rabat på kiloprisen - der er vist mere en 12% fedt :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er virkelig ked af at du kom forgæves, men jeg havde intet skrevet om at jeg ville sidde oppe hele natten ,jeg ville ha fx en aftale hele natten plus søvn.

men jeg gjorde en fejl men en menneskelig ting.

og virkelig modne kommentarer fra jernhesten.

og ja jeg bedte om ansigtsbillede blot så jeg ikke lukker den forkerte ind. jeg fremsendte så et af mig, men intet kom tilbage så jeg tog vores "aftale" som ikke en aftale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er virkelig ked af at du kom forgæves, men jeg havde intet skrevet om at jeg ville sidde oppe hele natten ,jeg ville ha fx en aftale hele natten plus søvn.

men jeg gjorde en fejl men en menneskelig ting.

og virkelig modne kommentarer fra jernhesten.

og ja jeg bedte om ansigtsbillede blot så jeg ikke lukker den forkerte ind. jeg fremsendte så et af mig, men intet kom tilbage så jeg tog vores "aftale" som ikke en aftale.

Beklager Line, at jeg kom til at genere dig, men troede som Horny Turtle, at der bare var tale om en pige der lavede sjov - du kan for øvrigt bede Admin om at blive lyserød her på EG.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Line er noget tung, men syntes egentlig hun var OK fræk og havde også fået lavet en OK pris.

Men aftalen var ikke betinget af at jeg skulle sende billede og som jeg skrev, så var jer der snart så hun kunne se mig in person.

Trunten begynder så at skrive til mig igen kl. 01.38 (Efter jeg havde postet mit indlæg her på EroGuide. Hun var faldet i søvn??? men var klar på at mødes og det bekræfter jeg om end jeg tvivler.

Jeg skriver så igen kl. 01.44, 01.48, 01.54, 02.03 og 02.40 før at høre om hvordan jeg kommer ind.

Ingen svar, heldigvis havde jeg ikke begivet mig ud på gaden denne gang.

Line eller hvad du hedder og hvem du er. Drop alt dit bullshit.

Om nødvendig sender jeg mail korrespondancen til moderator, og så er der vist ikke mere at snakke om her.

Find dig noget andet og give dig til!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, der burde da være lidt rabat på kiloprisen - der er vist mere en 12% fedt :lol:

Hellere en med lidt på sidebenene end en, hvor man ser ud, som om man er væltet med cyklen, når man har været i nærkontakt med hende :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har åbenbart vågnet inat, også halv søvnig svaret dig for så at falde i søvn igen :/

jeg er som sagt meget ked af denne kedelige episode, men jeg er absolut ikke "fake" eller lign.

blot en almindelig pige, som som sagt begik en stor fejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har åbenbart vågnet inat, også halv søvnig svaret dig for så at falde i søvn igen :/

jeg er som sagt meget ked af denne kedelige episode, men jeg er absolut ikke "fake" eller lign.

blot en almindelig pige, som som sagt begik en stor fejl.

Og mon ikke denne tråd har bedst af at stoppe her? Måske en eller anden vil besøge Line, så vi kan få opklaret, hvad man kan opleve hos hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg

rolig nu.

Giv pigen en chance til og bevise at det var en menneskelig fejl.

har da selv overvejet hende, og gør det stadig på trods af denne tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Line er noget tung, men syntes egentlig hun var OK fræk og havde også fået lavet en OK pris.

Men aftalen var ikke betinget af at jeg skulle sende billede og som jeg skrev, så var jer der snart så hun kunne se mig in person.

Trunten begynder så at skrive til mig igen kl. 01.38 (Efter jeg havde postet mit indlæg her på EroGuide. Hun var faldet i søvn??? men var klar på at mødes og det bekræfter jeg om end jeg tvivler.

Jeg skriver så igen kl. 01.44, 01.48, 01.54, 02.03 og 02.40 før at høre om hvordan jeg kommer ind.

Ingen svar, heldigvis havde jeg ikke begivet mig ud på gaden denne gang.

Line eller hvad du hedder og hvem du er. Drop alt dit bullshit.

Om nødvendig sender jeg mail korrespondancen til moderator, og så er der vist ikke mere at snakke om her.

Find dig noget andet og give dig til!!!

Kan da godt forstå at en pige på 19 år kan blive skræmt af din vedholdenhed og (i mine øjne) dumstædighed ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa...

Jeg har mødt line et par gange og det har været en fræk og lækker aften begge gange.. Så jeg kan kun sige at hun IKKE er en narrefisse som der skrives. Og at jeg skal se hende igen hehe

Go weekend. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

jeg kan bestemt kun tilslutte mig det Aalborgfyr38 har oplevet, jeg har selv mødt Line nogle gange og alle gange var det en rigtig super oplevelse, bla. har jeg mødt hende med en veninde og det blev det bestemt ikke mindre fræk af, så jeg har hun ros til Line, hun er sgu dejlig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arhhh...

Lidt pudsigt at de to sidste indlæg er helt ny indmeldte "medlemmer" og med deres første indlæg roser "Line" :o

Drag jeres egen konklusioner, jeg har draget min... :lol:

Nu skal der ligges planer om at mødes med en RIGTIG glædespige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja det lyder ret i senesat men et´ indlæg skal jo være den første, det er min oplevelse af Line, så har i ikke fået samme gode service af hende så må I jo have gjort noget galt, men pyt så er der mere til os andre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja det lyder ret i senesat men et´ indlæg skal jo være den første, det er min oplevelse af Line, så har i ikke fået samme gode service af hende så må I jo have gjort noget galt, men pyt så er der mere til os andre :)

Ja og det er jo nemt at være nedladende i sit svar, det kunne jo tænkes at det er den anden side der har gjort noget galt, men selvfølgelig ikke, vel.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...