Hop til indhold
Miller223

Så kan i godt spare sammen: 15k! Anastaciadkk Kbh

Recommended Posts

TestPilot skrev, for 49 minutter siden:

For 5-6 år siden var det muligt I kbh området, i dag ikke. Udenfor kbh kan man fortsat ramme 1200-1500 niveauet.

Det er lidt sjovt at pris og oplevelsen med SB ikke nødvendigvis hænger ret godt sammen. 

Men de findes i alle prisklasser, også i København. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Newbie01. skrev, den 10.2.2023 at 12:19:

Det er lidt sjovt at pris og oplevelsen med SB ikke nødvendigvis hænger ret godt sammen. 

Men de findes i alle prisklasser, også i København. 

Jeg syntes nu de hænger fint sammen. Men der er altid undtagelser, men sjældent de prisbillige som overrasker positivt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan sagtens ramme 1000-2k i kbh og få en fantastisk oplevelse. Synes mere de 2.5-5k skuffer og har for høje tanker om sig selv. Mødte en i sidste uge i Kbh som jeg havde skrevet med nogle dage. Hun kom på hotellet, tog en drink, havde god kemi. Lækker sex på hotelværelset. Ud og spise og tilbage og hun blev til morgenmaden :). 
En virkelig smuk og sød pige på 24, som gør det for selskabet og hyggens skyld og tænder på ældre. Men desværre tror jeg mange mænd ikke er lige respektfulde og tror ofte det er dem som har svært ved at finde de gode oplevelser! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
UndercoverGuy skrev, for 7 minutter siden:

Man kan sagtens ramme 1000-2k i kbh og få en fantastisk oplevelse. Synes mere de 2.5-5k skuffer og har for høje tanker om sig selv. Mødte en i sidste uge i Kbh som jeg havde skrevet med nogle dage. Hun kom på hotellet, tog en drink, havde god kemi. Lækker sex på hotelværelset. Ud og spise og tilbage og hun blev til morgenmaden :). 
En virkelig smuk og sød pige på 24, som gør det for selskabet og hyggens skyld og tænder på ældre. Men desværre tror jeg mange mænd ikke er lige respektfulde og tror ofte det er dem som har svært ved at finde de gode oplevelser! 

Helt enig, der er mange som behandler piger som skidt og får dårlige oplevelser der. Mange som snyder med fotos og alder og vægt og som vil forhandle alt når de mødes osv
En jeg har mødt, måtte gå fra 7 møder i træk. Da de som mødte op ikke var de på fotos. Ikke havde pengene eller hvor alder og vægt var helt forkert. to var stærkt berusede da de kom. 

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...