Hop til indhold
Miller223

Så kan i godt spare sammen: 15k! Anastaciadkk Kbh

Recommended Posts

Hvorfor fremhæve en pige fordi man har en holdning til hendes pris? Især når du ikke kender pigen. hvis du synes hun er for dyr siger du da bare nej tak og finder en anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor meget nogen måtte have betalt hende og for hvad, kan jeg jo ikke vide. Men 15.000 kr. (+ forplejning og hotel) for fx 8 timers samvær er vel OK. 

Redigeret af Casten
typo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, for 20 timer siden:

sorry, troede ikke der var nogen der har betalt 15k ?

 

:rolleyes::wub:

Jeg ved at der laves mange aftaler i den prisklasse. 10k for overnatning er ikke uhørt.

Overnatning mv. med en SB har jeg kun gjort med piger jeg kendte rigtig godt, og hvor der var relation/god kemi. Og så er aftalerne jo typisk helt anderledes....men der er hverken første, anden eller tredje "date".

Men 5k for en aften, 10k for aften/nat og farvel efter morgenmaden  - det får de unge piger ofte for "engangs-ting ". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Børgesen skrev, for 17 timer siden:

Der er også Penny9898

https://sugardaters.com/da/profile/VQR.ewOARy

Kun 5500,- pr. time.... Hahaha.

så må du tage et kvarter :lol::lol::lol:

'

Jeg er en sød 23 årig ung pige der elsker at udforske og prøve nye ting. Opleve verden og mennesker om det er til lands eller på vand. 
Jeg søger korte uforpligtende møder ( 15-60 min. Afhænger af flere ting) og forkælelse. Sjove oplevelser. 
Jeg ønsker diskretion i forbindelse med min job position. 
Hvis det lyder som noget for dig, så er du velkommen til at skrive. Glæder mig til at høre fra dig

'

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, 1 time siden:

så må du tage et kvarter :lol::lol::lol:

'

Jeg er en sød 23 årig ung pige der elsker at udforske og prøve nye ting. Opleve verden og mennesker om det er til lands eller på vand. 
Jeg søger korte uforpligtende møder ( 15-60 min. Afhænger af flere ting) og forkælelse. Sjove oplevelser. 
Jeg ønsker diskretion i forbindelse med min job position. 
Hvis det lyder som noget for dig, så er du velkommen til at skrive. Glæder mig til at høre fra dig

'

Ja, det kunne jeg selvfølge godt prøve, men da jeg ikke er 18 år længere, foretrækker jeg møder på mindst 1,5 time. Gerne længere.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Børgesen skrev, for 1 minut siden:

Ja, det kunne jeg selvfølge godt prøve, men da jeg ikke er 18 år længere, foretrækker jeg møder på mindst 1,5 time. Gerne længere.. :) 

helt enig, men det er ikke alle de unge piger interesserede i :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, Lige nu:

helt enig, men det er ikke alle de unge piger interesserede i :(

Nej, desværre. Den sidste 'babe' jeg havde besøg af, blev hos mig i ca. 2 timer længere end aftalt, hvor vi bare nussede, kyssede, og snakkede. Det var super dejligt, men den type er godt nok svær at finde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har taget 6000kr for en fræk date på hotel, 45 minutter. 

Han var tilfreds og ville gerne gentage succesen. 

Så ja, hvis man er utilfreds så find en i sin egen prisklasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
untamed skrev, for 7 timer siden:

Vi har taget 6000kr for en fræk date på hotel, 45 minutter. 

Han var tilfreds og ville gerne gentage succesen. 

Så ja, hvis man er utilfreds så find en i sin egen prisklasse.

Tak og være tilfreds for en til 3000 som har god tid , er da dejligt og lige så godt. 
Problemet er nok mere at de priser som er helt hen i vejret, er piger som ikke vil mødes, og det hele ender med undskyldninger osv. Det er bare for at se om de kan. Jeg har sagt ja til et par stykker af de aftaler, og det ender ofte med at så kan vi ikke alligevel, og det er ikke en time men mindre , osv, så man nok ender med selv at sige fra. Så det er noget til grin og handler ikke om prisklasse, jo lidt, men om at faktisk få noget for pengene. Men hivs man tænder på at bruge et stort beløb, og imponere sig selv med det, så værsgo 

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.NiceGuy1980 skrev, den 22.4.2022 at 17:35:

Jeg ved at der laves mange aftaler i den prisklasse. 10k for overnatning er ikke uhørt.

Overnatning mv. med en SB har jeg kun gjort med piger jeg kendte rigtig godt, og hvor der var relation/god kemi. Og så er aftalerne jo typisk helt anderledes....men der er hverken første, anden eller tredje "date".

Men 5k for en aften, 10k for aften/nat og farvel efter morgenmaden  - det får de unge piger ofte for "engangs-ting 

Du ved ligefrem at der er mange der betaler det beløb ..  den tror jeg nu ikke rigtig på m8 :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
bamsefar skrev, for 54 minutter siden:

Du ved ligefrem at der er mange der betaler det beløb ..  den tror jeg nu ikke rigtig på m8 :-)

Jeg har gennem tiden kendt flere piger i miljøet, også hvor relationen har været på en måde hvor de har lukket op, og fortalt om oplevelser de har haft, og hvilke aftaler de har lavet/fået tilbudt. Og jo bamsefar, der er flere end du tror, hvor penge ikke rigtig har nogen betydning :)

Og der er flere kendte sportsfolk, politikere og topchefer, som sugardater ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kan i hvert fald konstatere at mange af de attraktive piger har de her priser. Det må også betyde, at der er et market for det.

Der er desuden langt flere aktive mænd end kvinder på siden. Men hører og ser gang på gang piger der har 100+ beskeder i indbakken.

Reelt er der ikke så mange attraktive aktive piger derinde. Hvis du kun fokuserer på 7+'ere så er de efterhånden svære at få fat på. De kan vælge og vrage og vente på det rette tilbud, så jeg er ikke i tvivl om at de kan få rigtig gode aftaler.

Hvis man har pengene, og man er liderlig, så kan det hurtigt blive en dyr fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
plasticlove skrev, for 2 timer siden:

Vi kan i hvert fald konstatere at mange af de attraktive piger har de her priser. Det må også betyde, at der er et market for det.

Der er desuden langt flere aktive mænd end kvinder på siden. Men hører og ser gang på gang piger der har 100+ beskeder i indbakken.

Reelt er der ikke så mange attraktive aktive piger derinde. Hvis du kun fokuserer på 7+'ere så er de efterhånden svære at få fat på. De kan vælge og vrage og vente på det rette tilbud, så jeg er ikke i tvivl om at de kan få rigtig gode aftaler.

Hvis man har pengene, og man er liderlig, så kan det hurtigt blive en dyr fornøjelse.

Haha wtf , så vil jeg hellere fyre pengene af på en flyver til udlandet og få 10++ incl transport og hotel til samme pris. Men sådan er der så meget... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bamsefar skrev, for 4 timer siden:

Haha wtf , så vil jeg hellere fyre pengene af på en flyver til udlandet og få 10++ incl transport og hotel til samme pris. Men sådan er der så meget... 

Det er bare ikke sikkert der lige er tid til det. Og hvis man har pengene, hvorfor skal andre så blande sig i det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bamsefar skrev, den 15.7.2022 at 08:34:

Du ved ligefrem at der er mange der betaler det beløb ..  den tror jeg nu ikke rigtig på m8 :-)

Det gør jeg sgu heller ikke. Min normale aftale for et besøg 2-3 timer har været mellem 800 og 1500. En nat, 2500. Og det var sgu kønne, unge piger (under 20) men så også piger, der rent faktisk dukkede op eller lod mig besøge dem, og efter mere end fem minutters snak...

Dem der tager 5000+ overvurderer sig selv, eller også har de intet begreb om det niveau sådanne aftaler ligger på. De får i realiteten IKKE meget mere end professionelle piger.

Den ene af dem ser jeg faktisk stadig ind imellem. Hun tager ikke længere penge for det (og er nu 23).

Redigeret af cooperdk

Del dette indlæg


Link til indlæg
plasticlove skrev, den 15.7.2022 at 09:56:

Vi kan i hvert fald konstatere at mange af de attraktive piger har de her priser. Det må også betyde, at der er et market for det.

Der er desuden langt flere aktive mænd end kvinder på siden. Men hører og ser gang på gang piger der har 100+ beskeder i indbakken.

Reelt er der ikke så mange attraktive aktive piger derinde. Hvis du kun fokuserer på 7+'ere så er de efterhånden svære at få fat på. De kan vælge og vrage og vente på det rette tilbud, så jeg er ikke i tvivl om at de kan få rigtig gode aftaler.

Hvis man har pengene, og man er liderlig, så kan det hurtigt blive en dyr fornøjelse.

Der må være et marked for det. Ligeledes spiller geografi også en rolle. Her på bøhlandet på Vestsjælland er aftalerne i et lavere niveau. Ligeså snart det er kbh området mere end fordobles det. Ja, så er der færre sb'ere herude, men kan lave 3-4 aftaler for hvad en aftale i kbh området står i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cooperdk skrev, den 8.2.2023 at 18:31:

Det gør jeg sgu heller ikke. Min normale aftale for et besøg 2-3 timer har været mellem 800 og 1500. En nat, 2500. Og det var sgu kønne, unge piger (under 20) men så også piger, der rent faktisk dukkede op eller lod mig besøge dem, og efter mere end fem minutters snak...

Dem der tager 5000+ overvurderer sig selv, eller også har de intet begreb om det niveau sådanne aftaler ligger på. De får i realiteten IKKE meget mere end professionelle piger.

Den ene af dem ser jeg faktisk stadig ind imellem. Hun tager ikke længere penge for det (og er nu 23).

Du lever vist i fortiden eller i fantasiernes land. Der er ikke nogen flotte, 18-19-årige piger på SD, der tilbyder en aften for 800 kr. Næppe heller nogle år tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Emptyman skrev, for 11 timer siden:

Du lever vist i fortiden eller i fantasiernes land. Der er ikke nogen flotte, 18-19-årige piger på SD, der tilbyder en aften for 800 kr. Næppe heller nogle år tilbage. 

helt enig , det har ikke eksisteret. Man kan få rabat hen af vejen, efter nogle måneder , men gratis , som i gul og gratis, glem det
Da jeg startede for 8 måske 9 år siden var det muligt at få aftaler for en tusse, i en times tid , eller to

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 13 timer siden:

Du lever vist i fortiden eller i fantasiernes land. Der er ikke nogen flotte, 18-19-årige piger på SD, der tilbyder en aften for 800 kr. Næppe heller nogle år tilbage. 

For 5-6 år siden var det muligt I kbh området, i dag ikke. Udenfor kbh kan man fortsat ramme 1200-1500 niveauet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...