Hop til indhold
Hank123

Mødtes med ungsugarbabe

Recommended Posts

Ellers er der også Emillet555 på Snapchat, hun er SINDSSYGT LÆKKER
og Næææææææsten med på det hele, jeg fik hende ihvertfald til lidt af hvert

Redigeret af Mogensem

Del dette indlæg


Link til indlæg

spigerne Er der nogen af jer andre er blevet snydt?

Jeg overført et mindre beløb og fik nogle billeder og videoer Og så skrev vi lidt sammen efter jeg havde modtaget det

3 timer senere så er det hele væk

Jeg har kun det telefonnummer jeg overføre pengene til

jeg ved selvfølgelig godt at der er nogen der bare jagter pengene

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nogen der laver profiler der minder om vores s_pigerne f.eks.

Hvis du mener vi har snydt dig, så send en sms på det nummer du har overført til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
spigerne skrev, den 10.11.2022 at 21:12:

Nu har vi forsøgt igen, vi er nogle veninder der deler en ny snap - sugarpige22

tak gode tilbud, og det er indiskutabelt men 3000 er også en slags penge, for en fast time 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Mogensem skrev, den 5.11.2022 at 04:25:

Ellers er der også Emillet555 på Snapchat, hun er SINDSSYGT LÆKKER
og Næææææææsten med på det hele, jeg fik hende ihvertfald til lidt af hvert

hvilken landdel er det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 5 timer siden:

tak gode tilbud, og det er indiskutabelt men 3000 er også en slags penge, for en fast time 

Bestemt, det er også helt fair hvis man ikke ønsker at betale det :-).

Men ja, det starter fra 2.000, men sommetider er prisen 3.000.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happyfeet skrev, den 24.11.2022 at 03:39:

Er der nogen som har erfaring med bezaaamusen? Hun kræver depositum før et møde, lugter lidt af scam :blink:

Hun er en en flot ung kvinde, men det er med 99,999% sikkerhed en scam. Jeg fik tilbudt “mindst 2 timer” med hende for 800. Jeg skulle bare lige overføre halvdelen for at adressen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
somersby skrev, den 11.11.2022 at 20:03:

spigerne Er der nogen af jer andre er blevet snydt?

Jeg overført et mindre beløb og fik nogle billeder og videoer Og så skrev vi lidt sammen efter jeg havde modtaget det

3 timer senere så er det hele væk

Jeg har kun det telefonnummer jeg overføre pengene til

jeg ved selvfølgelig godt at der er nogen der bare jagter pengene

Der er mindst en scammer, der kopierer spigernes brugernavne. Han har gennem længere tid scammet under brugernavnet s_pigerne på snappen.

Det er imidlertid ikke @spigerne - de er helt legitte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til de nysgerrige, så prøver vi igen, med ny snap. Er dog bange for den hurtigt bliver lukket ned, fordi nogle vil have os ned med nakken.

Men prøv at tilføj sbabekbh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
spigerne skrev, den 15.12.2022 at 14:36:

Til de nysgerrige, så prøver vi igen, med ny snap. Er dog bange for den hurtigt bliver lukket ned, fordi nogle vil have os ned med nakken.

Men prøv at tilføj sbabekbh

tror det er en mand, der sendes kun fotos, ingen snap, og han spørger ind til om jeg har fotos og navne på piger på siden som han kan arbejde sammen med ???
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Daddyo at det er en mand der svarer, har samme oplevelse. Ja der sendes billeder og ikke snap.

pigerne eksisterer givetvis, men en mand styrer dem og bestemmer over dem, sørgeligt men sandt.

jeg tror ikke de piger har det godt med sig selv, selvom de nok ikke helt selv er klar over det.

jeg tror måske blot en venlig sjæl har oplevet det samme som mig og andre og derfor har forsøgt at hjælpe pigerne ved at anmelde deres snap.

hjælper det, nej givetvis ikke. 

for dem af jer der møder pigerne, pas på dem, de virker skrøbelige. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vildt nok alligevel, hvad folk kan konkludere :-).

Daddy-o, nu ved jeg jo af gode grunde ikke hvem du er, men da jeg ikke har skrevet med mange om netop det du henviser til. Så kunne du være den ældre med der gentagne gange har sendt snaps af din pik. Og faktisk også ved et par lejligheder har aflyst aftaler.

Frederik, dig kender jeg heller ikke, men du kender tydeligvis mig meget godt, siden du kan lave de antagelser du kommer med. De er desværre ikke rigtige.

Jeg vil da gerne forklare at der ikke bare bliver sendt snaps, af forskellige grunde:

- Der er mange useriøse mænd, når man sender en snap, så vil de have mere og pludselig får man snaps tilbage af at de leger med sig selv osv.

- Der er flere der screenshotter, det er en meget ubehagelig oplevelse. Nogle bruger det endda efterfølgende til at true med ‘hvis ikke du knepper mig, så deler jeg dine snaps på nettet’ - den slags trusler.

Setuppet er at det er mig, en pige, der er den primære driver af snappen. Men der er også nogle af mine veninder der sommetider låner den, og så er der en mand som jeg samarbejder med, som jeg sommetider kan låne en lejlighed af osv.

Det er jo fair hvis man ikke synes setuppet er fedt, eller man ikke stoler på det når man ikke bare kan få snaps - men hvorfor så ikke bare lade det være, uden at komme med ret vilde anklager.

Og godt nytår :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
spigerne skrev, 1 time siden:

Det er vildt nok alligevel, hvad folk kan konkludere :-).

Daddy-o, nu ved jeg jo af gode grunde ikke hvem du er, men da jeg ikke har skrevet med mange om netop det du henviser til. Så kunne du være den ældre med der gentagne gange har sendt snaps af din pik. Og faktisk også ved et par lejligheder har aflyst aftaler.

Frederik, dig kender jeg heller ikke, men du kender tydeligvis mig meget godt, siden du kan lave de antagelser du kommer med. De er desværre ikke rigtige.

Jeg vil da gerne forklare at der ikke bare bliver sendt snaps, af forskellige grunde:

- Der er mange useriøse mænd, når man sender en snap, så vil de have mere og pludselig får man snaps tilbage af at de leger med sig selv osv.

- Der er flere der screenshotter, det er en meget ubehagelig oplevelse. Nogle bruger det endda efterfølgende til at true med ‘hvis ikke du knepper mig, så deler jeg dine snaps på nettet’ - den slags trusler.

Setuppet er at det er mig, en pige, der er den primære driver af snappen. Men der er også nogle af mine veninder der sommetider låner den, og så er der en mand som jeg samarbejder med, som jeg sommetider kan låne en lejlighed af osv.

Det er jo fair hvis man ikke synes setuppet er fedt, eller man ikke stoler på det når man ikke bare kan få snaps - men hvorfor så ikke bare lade det være, uden at komme med ret vilde anklager.

Og godt nytår :-)

tak fordi du gav mig ret  det siger jo helt det samme , det du skriver
Og selv viser dig som en af de du siger er useriøse, ved at sende oplysninger om den du tror jeg er , Godt gået )))

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, 1 time siden:

tak fordi du gav mig ret  det siger jo helt det samme , det du skriver
Og selv viser dig som en af de du siger er useriøse, ved at sende oplysninger om den du tror jeg er , Godt gået )))

Nej, faktisk ikke. Men du kan jo læse det igen .-).

vil anbefale dig at skrive til mig på snap, så kan vi jo vende det der. Beklager hvis jeg har ramt forkert, men den undskyldning kan du jo så få direkte :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
spigerne skrev, for 17 minutter siden:

Nej, faktisk ikke. Men du kan jo læse det igen .-).

vil anbefale dig at skrive til mig på snap, så kan vi jo vende det der. Beklager hvis jeg har ramt forkert, men den undskyldning kan du jo så få direkte :-) 

ja at man ikke vil sende snap, er at give mig ret , så tak . så kan man jo ikke identificere man er den man er, selv et simpelt snap, uden ansigt , men måske med navn på en seddel kan du ikke sende så f vel scammer

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 6 minutter siden:

ja at man ikke vil sende snap, er at give mig ret , så tak . så kan man jo ikke identificere man er den man er, selv et simpelt snap, uden ansigt , men måske med navn på en seddel kan du ikke sende så f vel scammer

Det er da en ganske voldsom konklusion, du har altså ikke læst hvad jeg skriver.

Og du ønsker ikke skrive til mig på snap for dialog.

Tænker godt folk herinde kan vurdere hvem der står mest troværdigt tilbage på baggrund af den her dialog :-)

godt nytår til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frederikkbh skrev, for 10 timer siden:

Enig med Daddyo at det er en mand der svarer, har samme oplevelse. Ja der sendes billeder og ikke snap.

pigerne eksisterer givetvis, men en mand styrer dem og bestemmer over dem, sørgeligt men sandt.

jeg tror ikke de piger har det godt med sig selv, selvom de nok ikke helt selv er klar over det.

jeg tror måske blot en venlig sjæl har oplevet det samme som mig og andre og derfor har forsøgt at hjælpe pigerne ved at anmelde deres snap.

hjælper det, nej givetvis ikke. 

for dem af jer der møder pigerne, pas på dem, de virker skrøbelige. 
 

Den tidligere snap spigerne (og brugeren her på EG) var 100% legit - jeg har tidligere mødtes flere gange med flere af pigerne bag den snap, og de var alle sammen helt vildt søde, smukke, frække og helt almindelige piger. Der var intet 'skrøbeligt' eller 'sørgeligt' over dem, jeg mødte. 

Så har der åbenbart været en eller anden taber (ja det kunne gode lyde som om, det var dig?), der har valgt at få deres snap lukket ned og ødelægge det for os andre og pigerne bag. Måske på grund af den samme vrangforestilling, som du nu fremlægger, eller nok mere sandsynligt fordi personen havde set sig sur på pigerne bag, måske fordi de ikke gad mødes med vedkommende. Who knows.

Resten af dit indlæg består alene af dine egne formodninger om, hvordan nogle piger, som du aldrig har mødt, har det med sig selv. Det er der forhåbentlig ingen, der kan tage seriøst. 

Alt i alt, dine antagelser er helt ude i hampen. Jeg kan ikke udtale mig om den nye snap eller om alle piger, der måtte bruge den, men tvivler stærkt på, at der pludselig skulle være kommet en pimp indover setuppet. 

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 5 timer siden:

Den tidligere snap spigerne (og brugeren her på EG) var 100% legit - jeg har tidligere mødtes flere gange med flere af pigerne bag den snap, og de var alle sammen helt vildt søde, smukke, frække og helt almindelige piger. Der var intet 'skrøbeligt' eller 'sørgeligt' over dem, jeg mødte. 

Så har der åbenbart været en eller anden taber (ja det kunne gode lyde som om, det var dig?), der har valgt at få deres snap lukket ned og ødelægge det for os andre og pigerne bag. Måske på grund af den samme vrangforestilling, som du nu fremlægger, eller nok mere sandsynligt fordi personen havde set sig sur på pigerne bag, måske fordi de ikke gad mødes med vedkommende. Who knows.

Resten af dit indlæg består alene af dine egne formodninger om, hvordan nogle piger, som du aldrig har mødt, har det med sig selv. Det er der forhåbentlig ingen, der kan tage seriøst. 

Alt i alt, dine antagelser er helt ude i hampen. Jeg kan ikke udtale mig om den nye snap eller om alle piger, der måtte bruge den, men tvivler stærkt på, at der pludselig skulle være kommet en pimp indover setuppet. 


Sjovt Spigerne og Emptyman forsøger desperat at forsvare, Emptyman du må tro hvad du vil, jeg har ikke anmeldt deres snap, kan ikke se hvad jeg skulle få ud af det.jeg er heller ikke hverken blevet snydt, brændt af uvenner el. Lign. Med dem.

godt du har haft nogle gode oplevelser og andre også har. Det ændrer dog ikke på hvad jeg og andre sikkert også har oplevet.

jeg vil ikke udlevere pigerne her og folk må tro hvad de vil, jeg er faktisk ligeglad.

Emptyman jeg tror ikke du kender til pigernes baggrund og årsag til hvorfor de siger og gør som de gør, jeg ved det heller ikke med sikkerhed, men jeg ved hvad jeg har hørt og oplevet, så det er i min verden ikke så positivt, jeg har kendskab til andre piger med lign. Personlige problemer. 

Pigerne burde finde sig et fritidsjob i stedet for men de er voksne og må jo selv tage hånd om deres eget liv, jeg ønsker dem kun det bedste. 
 

jeg kommer ikke til at kommentere yderligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frederikkbh skrev, for 8 minutter siden:


Sjovt Spigerne og Emptyman forsøger desperat at forsvare, Emptyman du må tro hvad du vil, jeg har ikke anmeldt deres snap, kan ikke se hvad jeg skulle få ud af det.jeg er heller ikke hverken blevet snydt, brændt af uvenner el. Lign. Med dem.

godt du har haft nogle gode oplevelser og andre også har. Det ændrer dog ikke på hvad jeg og andre sikkert også har oplevet.

jeg vil ikke udlevere pigerne her og folk må tro hvad de vil, jeg er faktisk ligeglad.

Emptyman jeg tror ikke du kender til pigernes baggrund og årsag til hvorfor de siger og gør som de gør, jeg ved det heller ikke med sikkerhed, men jeg ved hvad jeg har hørt og oplevet, så det er i min verden ikke så positivt, jeg har kendskab til andre piger med lign. Personlige problemer. 

Pigerne burde finde sig et fritidsjob i stedet for men de er voksne og må jo selv tage hånd om deres eget liv, jeg ønsker dem kun det bedste. 
 

jeg kommer ikke til at kommentere yderligere.

Du har ellers vores fulde tilladelse til at fortælle om den konkrete viden du har, der understøtter dine påstande.

Du må også meget gerne skrive til mig på snap, så jeg kan høre nærmere om hvilke faresignaler det er du ser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...