Hop til indhold
OrganDonor

Tre stedet prøvet i Odense.

Recommended Posts

Var et smut forbi Odense, så hvorfor ikke slappe lidt af på et par massagesteder i byen :)

Prøvede først Smile Orkide på Faaborgvej 25, hvor jeg kom uanmeldt, men der var plads til mig,

blev anvist en massagebriks af Ulai, som er indehaveren af stedet.

Ulai er slank, pæn, lidt høj thai, nok i slutningen af 30'erne.

Hun gav en rigtig god massage, mens hun pludrede løs, bla. om hvor travlt hun har, 12 kunder

om dagen betjerner hun, hun har skilt sig af med et par medhjælpere som hun ikke var helt

tilfreds med, men har netop fået en ny.

Der blev strejfet lidt og lagt op til noget ekstra, men mod slutningen kommer endnu en kunde

ind, og da man ligger tæt, kun adskilt af et gardin, blev det ikke til mere end massagen.

Pris/Værdiforhold: 350/450 Kr.

http://smile-orkide-thaimassage.dk/

Så kørte jeg en tur til Palnatokesvej, hvor Nappa holder til.

Var i tvivl om der var et massagested på adressen, da det var et stort byggerod.

Men skiltet var der endnu, ..men ikke nogen der åbnede.

Tilbage til bilen hvorfra jeg ringede og efter et par forsøg lykkedes det at komme i kontakt med hende,

men hun var først hjemme tre timer senere, men bookede alligevel.

I mellemtiden kunne jeg spendere lidt tid hos Royal thaimassage tænkte jeg.

Jeg kom uanmeldt, og stod og kiggede lidt over hegnet til baggården hvor indgangen befandt sig,

synes der så lidt rodet ud, men besluttede mig for at smutte ind og se om der var tid.

Blev modtaget af ladyboyen, der viste mig op på første sal.

Skulle lige sikre mig at det var en pige der skulle give massage, hvilket LB bekræftede :)

Jeg lå meget længe og ventede på at en massør skulle dukke op, en halv time, i mellemtiden

kunne jeg ligge og fundere over hvorfor man ikke ulejligede sig med at tørre det tykke lag støv,

og for længst afdøde insekter af, der låg i vindueskarmene.

Der virkede i det hele taget lidt nusset, og kluden der låg over hovedpuden lugtede stærkt af olie.

Nå, omsider kommer massøren, Jai, hun er åbenbart hentet udefra, en 40+ thai.

Massagen kunne der ikke klages over den var rigtig god og grundig, så hun havde sved på panden.

Til slut kom spørgsmålet, om jeg ville have HJ, da prisen var lidt høj strammede jeg den lidt og

ville gerne have hende afklædt, men efter lange forhandlinger, ville hun ikke af med tøjet, hun

var en del genert, så det blev ved massagen.

Pris/Værdiforhold: 450/400 Kr.

http://royalthaimassage.vpweb.dk/

Så var det tid til lidt at spise og efterfølgende kører til Palnatokesvej.

Her blev jeg modtaget af en sød smilende ung thaipige, der viste mig til rette og

bad mig tage tøjet af, men beholde underhylerne på.

Det var en dejlig afslappende massage hun gav, mens hun spurgte meget ind til

thaimiljøet i Danmark, hun er meget imod at nogle giver f.eks. HJ og spurgte om

jeg har modtaget det, det måtte jeg jo indrømme, mens jeg fik et bebrejdende dask.

Hun er en kvik og vidende pige, der er behagelig at sludre med, hun har ikke har så

meget tilfælles med de andre thaipiger jeg har mødt i Danmark.

Pris/Værdiforhold: 250/400 Kr.

http://www.napa.nu/

http://goo.gl/RVqE0J (Facebook)

Nu var klokken ved at være mange og jeg begyndte at bevæge mig hjemad mod Sjælland.

Jeg kunne mærke at jeg var ved at være "sprængfarlig" og funderede over om jeg mon kunne

nå ud til Vigerslevvej eller Gl. Køge Landevej ......

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det OD, så ved jeg da hvem jeg ikke skal besøge :)

Med 12 kunder om dagen må hun blive godt træt i armene hos Smile Orkide, især hvis de også skal have HJ. Synd at det ikke blev til noget for dit vedkommende. Det bliver nok det sted jeg besøger næste gang. Hvis de kun har ét sted at massere må det være svært at presse 12 kunder igennem på en dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jamen, OD for dælan da! Du troede måske ikke på os fra Fyn, men så må du jo mærke det på egen krop :lol:

Der er (nærmest) intet at komme efter herovre. Næste gang må du forbi Tommerup.

Det er også mit indtryk at Royal Thai Massage er blevet elendigt - alt for dyrt og for ringe service. Ejeren gider ikke engang opdatere hjemmesiden mere.

Smile-orkidé massage har jeg også prøvet....virkelig en skam med de gardiner istedet for lukkede rum! :|

Del dette indlæg


Link til indlæg

Venner venner, her er stedet, dejlige piger, dejlig massage, dejligt ekstra, alt efter hvad man køber sig til, pigerne er meget nærværende og giver en dejlig oplevelse til en ok pris.

Der er rent , pænt, du kan få bad kort sagt det bedste sted på fyn efter min mening....

http://www.suisi-massage.dk/

Jamen, OD for dælan da! Du troede måske ikke på os fra Fyn, men så må du jo mærke det på egen krop :lol:

Der er (nærmest) intet at komme efter herovre. Næste gang må du forbi Tommerup.

Det er også mit indtryk at Royal Thai Massage er blevet elendigt - alt for dyrt og for ringe service. Ejeren gider ikke engang opdatere hjemmesiden mere.

Smile-orkidé massage har jeg også prøvet....virkelig en skam med de gardiner istedet for lukkede rum! :|

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det OD, så ved jeg da hvem jeg ikke skal besøge :)

Med 12 kunder om dagen må hun blive godt træt i armene hos Smile Orkide, især hvis de også skal have HJ. Synd at det ikke blev til noget for dit vedkommende. Det bliver nok det sted jeg besøger næste gang. Hvis de kun har ét sted at massere må det være svært at presse 12 kunder igennem på en dag.

Der er tre kabiner, og hun har en hjælper på nu, men travlt har hun, også med telefonen

under massagen.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, OD for dælan da! Du troede måske ikke på os fra Fyn, men så må du jo mærke det på egen krop :lol:

Der er (nærmest) intet at komme efter herovre. Næste gang må du forbi Tommerup.

Det er også mit indtryk at Royal Thai Massage er blevet elendigt - alt for dyrt og for ringe service. Ejeren gider ikke engang opdatere hjemmesiden mere.

Smile-orkidé massage har jeg også prøvet....virkelig en skam med de gardiner istedet for lukkede rum! :|

JoJo selvfølgelig tror jeg på jer, forventningerne var heller ikke så store.

Men Smile vil jeg gerne besøge igen og måske også Napa.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Venner venner, her er stedet, dejlige piger, dejlig massage, dejligt ekstra, alt efter hvad man køber sig til, pigerne er meget nærværende og giver en dejlig oplevelse til en ok pris.

Der er rent , pænt, du kan få bad kort sagt det bedste sted på fyn efter min mening....

http://www.suisi-massage.dk/

Her har jeg også fuldt med i beretningerne og bestemt også et sted der skal besøges når

lejligheden byder sig :)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...