Jernsvinet 14044 Skrevet 23. September, 2013 Ja, man skulle ikke tro, det var nødvendigt men: http://side6.dk/6-nyt/article2102711.ece Pigerne vil nok synes der måske mangler en ditto til mændene som passende kunne kaldes: "Kusseslikkerkursus" :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mindset 18 Skrevet 24. September, 2013 Hvis det kom til DK, så kunne man måske få lov til at være med som live model :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. September, 2013 Hvis det kom til DK, så kunne man måske få lov til at være med som live model Måske kunne det få støtte under fritidsloven? :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14044 Skrevet 24. September, 2013 Måske kunne det få støtte under fritidsloven? Ja, man kunne jo slå 2 fluer med et smæk og lave et kombineret pik- og kusseslikkerkursus :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BTB 48 Skrevet 24. September, 2013 Ja, man kunne jo slå 2 fluer med et smæk og lave et kombineret pik- og kusseslikkerkursus også bedre kendt som "How to 69" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. September, 2013 mænd er bedst til at sutte pik og piger er bedst til at slikke fisse. Japanerne sender deres døtre på sexkursus/lejre for at pigerne bliver gode elskere og kan servicere deres kommende mand. Se det er god opdragelse. :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlotte 5 Skrevet 25. September, 2013 mænd er bedst til at sutte pik og piger er bedst til at slikke fisse. Det har jeg også hørt Nille, hvad blevd er af ladyboy udfordringen? Japanerne sender deres døtre på sexkursus/lejre for at pigerne bliver gode elskere og kan servicere deres kommende mand. Se det er god opdragelse. Danskerne burde sende deres drenge på sexkursus, se det vilel være god opdragelse mvh Charlotte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 25. September, 2013 Hvis det kom til DK, så kunne man måske få lov til at være med som live model Ja måske til den afsluttedne prøve :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3728 Skrevet 25. September, 2013 Danskerne burde sende deres drenge på sexkursus, se det vilel være god opdragelse mvh Charlotte Det er i orden! Jeg er gerne ivrig elev hvis du underviser :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 25. September, 2013 Danskerne burde sende deres drenge på sexkursus, se det vilel være god opdragelse mvh Charlotte Charlotte det kan der være noget om. Kan du uddybe hvad er danske drenge dårlig til ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlotte 5 Skrevet 25. September, 2013 Hej Nille De er generelt dårlig til "*Bermudatrekanten" mvh c Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3426 Skrevet 25. September, 2013 Hej Nille De er generelt dårlig til "*Bermudatrekanten" mvh c det er jo også et yderst farlig sted at opholde sig i så det er bare med at komme væk i en fart :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. September, 2013 Hej Nille De er generelt dårlig til "*Bermudatrekanten" mvh c Det kan jo også være fordi ,at de ikke har lyst til at lege med Bermudatrekanten,hvis den f.eks ikke dufter og smager så godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 25. September, 2013 Det kan jo også være fordi ,at de ikke har lyst til at lege med Bermudatrekanten,hvis den f.eks ikke dufter og smager så godt Hvis den ikke dufter og smager godt, giver de bare det sorte kys i stedet :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 25. September, 2013 Hej Nille De er generelt dårlig til "*Bermudatrekanten" mvh c Bevares øvelse gør mester du kan da ikke forvente at en ung knægt nyder fransk til pigen som en champ. som har spist hundredvis af kvinder. Er de også dårlig til at knalde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlotte 5 Skrevet 26. September, 2013 Fickenstein Nu lærte jeg i går (ud fra en film), at "Bermudatrekanten" er inkl brysterne... Nille, så vidt jeg ved, konkluderede vi forleden, at du er jomfru, så gå du bare på kursus og lær lidt mvh c Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. September, 2013 Fickenstein Nu lærte jeg i går (ud fra en film), at "Bermudatrekanten" er inkl brysterne... Nille, så vidt jeg ved, konkluderede vi forleden, at du er jomfru, så gå du bare på kursus og lær lidt mvh c C tilbyder du kurset, du må være den rette pige at lære det af, jeg er meget lærenem :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlotte 5 Skrevet 26. September, 2013 Nille Nej jeg vil være en af de der diktatorlærere, der "slagter" de stakkels elever, specielt til eksamen mvh c Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. September, 2013 Nille Nej jeg vil være en af de der diktatorlærere, der "slagter" de stakkels elever, specielt til eksamen mvh c C, Jeg var ikke klar over at man kan komme til eksamen i "Bermudatrekanten inkl brysterne" C du er Fr. Lektor Blomme... :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg