Hop til indhold

Pikslikkerkursus

Featured Replies

Skrevet

Hvis det kom til DK, så kunne man måske få lov til at være med som live model :lol::lol: :lol:

Skrevet
Hvis det kom til DK, så kunne man måske få lov til at være med som live model :lol::lol::lol:
Måske kunne det få støtte under fritidsloven? :lol:
Skrevet
  • Author

Måske kunne det få støtte under fritidsloven? :lol:

Ja, man kunne jo slå 2 fluer med et smæk og lave et kombineret pik- og kusseslikkerkursus :mrgreen:

Skrevet

Ja, man kunne jo slå 2 fluer med et smæk og lave et kombineret pik- og kusseslikkerkursus :mrgreen:

også bedre kendt som "How to 69"

Skrevet

mænd er bedst til at sutte pik og piger er bedst til at slikke fisse.

Det har jeg også hørt Nille, hvad blevd er af ladyboy udfordringen? :D

Japanerne sender deres døtre på sexkursus/lejre for at pigerne bliver gode elskere og kan servicere deres kommende mand. Se det er god opdragelse. :lol:

Danskerne burde sende deres drenge på sexkursus, se det vilel være god opdragelse :mrgreen::mrgreen:

mvh

Charlotte

Skrevet

Hvis det kom til DK, så kunne man måske få lov til at være med som live model :lol::lol::lol:

Ja måske til den afsluttedne prøve ;):lol::lol: :lol:

Skrevet

Danskerne burde sende deres drenge på sexkursus, se det vilel være god opdragelse :mrgreen::mrgreen:

mvh

Charlotte

Det er i orden! Jeg er gerne ivrig elev hvis du underviser :lol:

Skrevet

Hej Nille

De er generelt dårlig til "*Bermudatrekanten" :D

mvh

c

Skrevet

Hej Nille

mvh

c

det er jo også et yderst farlig sted at opholde sig i så det er bare med at komme væk i en fart :lol::lol::lol: :lol:

Skrevet

Hej Nille

mvh

c

Det kan jo også være fordi ,at de ikke har lyst til at lege med Bermudatrekanten,hvis den f.eks ikke dufter og smager så godt

Skrevet

Fickenstein

Nu lærte jeg i går (ud fra en film), at "Bermudatrekanten" er inkl brysterne...

Nille, så vidt jeg ved, konkluderede vi forleden, at du er jomfru, så gå du bare på kursus og lær lidt :D

mvh

c

Skrevet

Fickenstein

Nu lærte jeg i går (ud fra en film), at "Bermudatrekanten" er inkl brysterne...

Nille, så vidt jeg ved, konkluderede vi forleden, at du er jomfru, så gå du bare på kursus og lær lidt :D

mvh

c

C tilbyder du kurset, du må være den rette pige at lære det af, jeg er meget lærenem :D

Skrevet

Nille

Nej jeg vil være en af de der diktatorlærere, der "slagter" de stakkels elever, specielt til eksamen

mvh

c

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.