Hop til indhold
Guest Miss Lilou-Marlou

Hvad er mulighederne hvis der skal betales depositum

Recommended Posts

Min erfaring er at det er sværere at håndtere end det er besværet værd med forudbetaling fra førstegangs-betalere. 

Frisører og andre liberale erhverv lader ikke til at have fundet en løsning på problemet efter mange år, så jeg er usikker på om der er en god og/eller belejlig løsning for vores branche som jo er udfordret mht. at blive stigmatiseret af dem der evt. kunne sælge sådan en elektronisk depositums-løsning. 

Paradokset består jo i at man ligesom annoncerer at tilliden allerede er brudt før man har mødt betaleren, som så afføder at han får mistillid idet der er så mange der tager røven på folk med forudbetalinger og depositum. Man gør en i forvejen hårfin balance langt mere usikker ved at bede om depositum. 
Jeg har eksperimenteret med det, og valgte til sidst at skrotte det. Der blev alt for mange negative dialoger omkring det, og det kom til at handle om sure ting i stedet. 

Jeg brugte en overgang den "arbitrary" funktion der var på PayPal i internationalt regi. Altså hvor betaleren deponerer nogle penge og man ikke får dem udbetalt førend en bestemt dato eller begge har klikket på "varen er leveret". Men det er år tilbage og jeg ved ikke om det stadig findes. Eller om PayPal er udbredt nok i DK til at det ville fungere. Det var så også relativt store beløb og langtidsaftaler. Ellers kan det ikke betale sig. 

Det der (for mig) fungerede bedst af de ting jeg prøvede var en nærmest symbolsk donation via en overtakseret sms til et velgørende formål (altså ikke mig :D) hvor jeg så bad om et skærmprint af donationen. På den måde viser førstegangs-betaleren at han er villig til at have penge op af lommen for at bevise sin seriøsitet, og eftersom jeg tydeligvis afstod fra at profitere på et fusker-forskud, så tjente det formålet med at vise tillid og villighed til at gå hinanden i møde begge veje. Jeg havde 3 velgørende formål at vælge imellem som betød noget for mig.
Men... i sidste ende var det bare riiiigtigt meget skriveri frem og tilbage af kedelig karakter, at jeg vurderede at det var mere bøvl og besvær og ærgerlig tid brugt på kedeligheder der ligesom fik talt trusserne mere på end af for mig, og sikkert også for førstegangs-betaleren, omend nogle så det som en invitation til pennevenneri i stedet for aftalebooking. Og dem har vi jo rigeligt af i forvejen :mrgreen: 
Så flere ulemper end fordele. Der var meget forklar-mig-røv i det, men hvis du kan forenkle det på en eller anden måde, måske ved at beskrive det i detaljer før den direkte dialog med dig, så kan det måske være en god idé. Du kan jo produktudvikle idéen hvis du lyster.

Lad os endelig vide hvis du finder frem til noget der hitter :) 

God jagt og god arbejdslyst! 

Kærligst, 
Eva <3

PS: Havde ikke tid til at læse tråden igennem før dette svar. Det gør jeg senere :wub:

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville kun betale upfront hvis det var én jeg kendte i forvejen og i det tilfælde ville jeg heller ikke for så har hun med det ønske også sagt hun ikke stoler på mig og tillid går begge veje.

Hvis det var længere seancer som hele aftenen eller overnatning ville jeg have en vis forståelse men ellers ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forudbetaling er altmodig. Det nye er "køb nu, betal senere". Måske skulle GP'erne lave en aftale med f.eks. Klarna. https://www.klarna.com/dk/

Kunderne knalder løs, uanset hvis de har penge til det eller ikke - Klarna ordner pengene til pigerne og jagter de kunder der ikke betaler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miss Lilou-Marlou skrev, den 30.3.2022 at 16:19:

eg kommer snart til at opkræve depositum ved førstegangs sessioner, jeg er derfor interesseret i hvilke muligheder der er.

Jeg har mobilepay og har kigget på paysafecard om man kan bruge det

Jeg har både danske og udenlandske gæster...

Hvad gør i andre og hvilke erfaringer har i som har fungeret ? både som udbyder og bruger 

Det må gerne være kreativt ;) 

Hej Lilou-Marlou

Jeg tager altid 20% depositum og har gjort det siden jeg startede i branchen. Og jeg kan kun sige at det bliver du glad for! :) Ja det kan godt være at du vil få færre kunder, men tilgængæld er alle kunder seriøse og hvis de skulle aflyse last minute eller aldrig møde op så har du i det mindste et depositum! <3

Jeg bruger disse online gavekort som alle er anonyme for kunden. De skal bare bruge din email:

- SuperGavekort (de har ALT, både restauranter, IKEA osv)

- Magasin (GoGift) 

- Zalando

Håber det var noget du kunne bruge!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, den 31.3.2022 at 17:55:

Men... i sidste ende var det bare riiiigtigt meget skriveri frem og tilbage af kedelig karakter, at jeg vurderede at det var mere bøvl og besvær og ærgerlig tid brugt på kedeligheder der ligesom fik talt trusserne mere på end af for mig, og sikkert også for førstegangs-betaleren, omend nogle så det som en invitation til pennevenneri i stedet for aftalebooking. Og dem har vi jo rigeligt af i forvejen :mrgreen: 
Så flere ulemper end fordele. Der var meget forklar-mig-røv i det, men hvis du kan forenkle det på en eller anden måde, måske ved at beskrive det i detaljer før den direkte dialog med dig, så kan det måske være en god idé. Du kan jo produktudvikle idéen hvis du lyster.

Hej Eva, 

Som nævnt har jeg krævet depositum siden jeg startede i branchen og jeg fortryder det slet ikke, tvært imod. 

Hvis det kræver en masse skriveri frem og tilbage som du påpeger, så fortæller det jo netop bare at kunden ikke vil respektere dine betingelser, og dermed din måde at køre forretning på, og sådan nogle typer skal man slet slet ikke bruge sin dyrebare tid og energi på. Derfor kan jeg anbefale at man altid nævner det i første besked/email, eller som jeg gør, henvise dem til min hjemmeside, og hvis de ikke vil acceptere depositum, så er det bare ærgerligt for dem :)

Jeg tror rigtig meget det handler om kultur. Kulturen i DK er desværre er der er nogle få der engang er blevet snydt og derfor tror alle kunder at ALLE i denne branche kun er ude på at snyde. Her burde det stedet handle om at kunden skal gøre sit forarbejde! Hvad er det for en GP, har kun flere annoncer, har hun en aktiv bruger herinde, har hun professionelle sociale medier og alt muligt andet som kan verificerer hende som en pålidelig GP. Det er egentlig ikke så svært, hvis man gerne vil finde de seriøse piger i denne branche :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tantra skrev, den 30.3.2022 at 17:32:

I would not ask for any prepayments.
My customers have to verify themselves - this way I have 0.00% fake bookings.
 Maybe that would be an alternative for you as well.<3

How do you ask your customers to verify themselves?

I had an outcall today with a man who gave me his real phone number. I could find his real name through his phone number. So it should be safe, right? Unfortunately not. He didn't show up at the hotel as we planned and doesn't answer his phone.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amanduh skrev, for 2 timer siden:

How do you ask your customers to verify themselves?

I had an outcall today with a man who gave me his real phone number. I could find his real name through his phone number. So it should be safe, right? Unfortunately not. He didn't show up at the hotel as we planned and doesn't answer his phone.

Verification doesn't mean checking someone's personal data - at least that's how I see it.<3

The verification process I use is very simple - for Incall. I can't say whether it's enough for outcall, but I'm happy to help.<3

Text me PM

Del dette indlæg

Link til indlæg
PiaV skrev, den 30.3.2022 at 17:44:

Jeg har kørt med et symbolsk  depositum for alle der har uregistreret nummer i over et år og har kun gode erfaringer med det. 

Alt efter hvor lang tid der bestilles tager jeg mellem 50 og 200kr. 

Det sker jeg mister en gæst på det, det gør det, men mine no shows er reduceret med mindst 95%, så det har faktisk betydet at jeg tjener mere på bundlinjen. 

Jeg tager kun MobilePay da jeg ikke rigtig har noget at bruge paysafe kort til. 

Knus Pia

Hej Pia

For mig ville der være stor forskel på om det er en GP der er kendt og været på længe, eller en pop-up med nyoprettet annonce. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Annika.Sofia.A skrev, den 6.4.2022 at 20:24:

Jeg tror rigtig meget det handler om kultur. Kulturen i DK er desværre er der er nogle få der engang er blevet snydt og derfor tror alle kunder at ALLE i denne branche kun er ude på at snyde. 

Jeg tror rigtig meget det handler om kultur. Kulturen i DK er desværre, at der er nogle GP’er som har mødt eller skrevet med useriøse kunder, og derfor tror alle GP’er, at ALLE kunder i denne branche er useriøse og derfor vil pigerne gardere sig på snart alle tænkelige måder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren A skrev, for 5 timer siden:
Annika.Sofia.A skrev, den 6.4.2022 at 20:24:

Jeg tror rigtig meget det handler om kultur. Kulturen i DK er desværre er der er nogle få der engang er blevet snydt og derfor tror alle kunder at ALLE i denne branche kun er ude på at snyde. 

Jeg tror rigtig meget det handler om kultur. Kulturen i DK er desværre, at der er nogle GP’er som har mødt eller skrevet med useriøse kunder, og derfor tror alle GP’er, at ALLE kunder i denne branche er useriøse og derfor vil pigerne gardere sig på snart alle tænkelige måder. 

Jeg tror at begge dele er sandt, og det derfor er så stormombrust et emne. 

Siden jeg skrev mit tidligere indlæg i denne tråd, har jeg haft noget konkret man måske kan bruge til sammenligning. 

I fredags havde jeg for første gang i et årti eller cirka deromkring et arrangement der løb af stablen og endte lykkeligt helt uden nogen udeblev, og hvor alle kom til tiden. 
MEN... Der var på de få dage der gik fra jeg annoncerede arrangementet og til dagen var omme EN-OG-TYVE gange bestilt, aflyst/ikke bekræftet på SYV ledige tider på dagen. Kun een eneste bookede tid, bekræftede og mødte op. De 6 andre var alle sammen "den sidste der bestilte tiden og bekræftede på selve dagen". ALLE tider pånær den ene havde altså været købt og solgt i gennemsnit tre gange. 
Jeg har haft email dialoger med dem alle - og sms-dialoger med de fleste - samtaler med mange og Conni (telefondamen på dagen) har talt eller sms'et med de "endelige syv" bestillere. Regn selv ud hvor meget tid det har taget og hvor mange gange dem der endte med at dukke op har været inde at se om de kunne få en tid der var blevet ændret fra "optaget" til "ledig pga. afbud". Det var et cirkus uden lige. 

Det er et månedligt tilbagevendende arrangement, så heldigvis skal hverken Conni eller jeg eller de mange seriøst interesserede mænd der gerne vil planlægge deres dag forholde os til problemet så tit. 
Næste gang bliver det RESERVATION og BOOKING. Reserverer man, kan man risikere at miste sin reservation hvis nogen ønsker at BOOKE ved at forudbetale et depositum på 25%. 
Det formulerer jeg så brugervenligt jeg kan komme i tanker om. Se eksempel nedenfor.
Udover de 7 der endte med at komme på besøg, var der yderligere 5 der gerne ville have haft en tid. Disse mænd som har klikket og håbet og flyttet andre aftaler i håb om at der måske kom flere afbud har OGSÅ brugt tid. Alt i alt er det bare fuldstændigt vanvittigt så meget spildtid der gik for ret mange mennesker bare for at få det hele til at spille. 
Når jeg gør opmærksom på at depositum er et TILBUD og ikke et KRAV, og er tænkt som en service til dem der har brug for at være sikre på at der ikke går bestillings-cirkus i deres købesex-oplevelse, så er der alligevel mange der skriver noget i stil med "Din svindler!" og andet i samme stil, og meget værre. Se et af de pæneste eksempler nedenfor.

Problemet er naturligvis at vi på begge sider af "forudbetaling/depositum-debatten" betaler renter for rigtigt mange andre menneskers fadæser mht. forudbetaling. 
Vi ønsker os formentlig det samme... men pga. sabotage fra "begge fronter" så er det svært at opnå noget der tilfredsstiller alle. Sådan er livet jo også i andre sammenhænge sommetider. Gode intentioner alene kan ikke gøre det. 

I bedste mening som altid, 
Eva <3

fullsizeoutput_1a5f.jpeg

fullsizeoutput_1a60.jpeg

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Udbredt forudbetaling i branchen ville sætte en stopper for de fleste af mine besøg.

Det ville føre til et mistillidsforhold, og alene af den grund ville jeg ikke være interesseret.

Jeg forstår at der er et problem, men det er der vel også for frisører, tandlæger, etc., med kunder der udebliver? 
Hvad nu hvis kunden booker en uge i forvejen og bliver syg? Er forudbetalings pengene så tabt?

For mit eget vedkommende, der booker jeg så vidt muligt i god tid, og jeg er meget påpasselig med at aflyse i god tid, hvis jeg bliver forhindret.

På dagen for mødet, der dobbeltbekræfter jeg så aftalen igen.

Jeg oplever desværre indimellem, at en gp har glemt aftalen, eller ikke svarer på dagen for mødet. men for det meste går det heldigvis fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Eva Nadine skrev, for 7 timer siden:

Jeg tror at begge dele er sandt, og det derfor er så stormombrust et emne. 

Mit svar skal nok også ses lidt med et glimt i øjnet da Annika-Sofia har meget med at gøre emnerne som vi drøfter herinde til et kulturelt problem i DK, hvilket jeg synes er lidt ude af proportioner. Hun tager alle over en kam hver eneste gang. Derfor prøvede jeg lige at vende den om og se på det med modsatte fortegn. 

Jeg har skrevet tidligere, at jeg sådan set ikke har noget imod at betale et depositum, hvis jeg på forhånd kender pigen og alligevel kan der være nogle faldgruber. Om man vil det eller ej, så er der rigtig mange derude, som forsøger at snyde ved at udgive sig for at være en GP. Jeg siger ikke at GP’erne snyder, men det gør dem som udgiver sig for at sælge sex. 

På samme måde så er det ikke sikkert, at det er kunder der bestiller tid og bare bliver væk. Det er måske mere idioter, som helt bevidst stjæler jeres tid for at drille jer. Men kunder er de ikke nødvendigvis. De kan bare ikke lide jer og det erhverv i har. 

I forhold til det med at snyde, så har jeg et juridisk arbejde og derfor har jeg et indblik i noget af omfanget i det her snyderi, og tro mig når jeg skriver, at det er helt vildt, hvor meget der bliver snydt og bedraget. Det kan være forudbetaling, men også rigtig meget afpresning efterfølgende og derfor skal man som kunde hele tiden være på vagt. Desværre er der måske kun 1 ud af 1000 der anmelder det, og derfor slipper gerningsmændene afsted med det. 

Men når man først har set et udskrift fra en gerningsmands MobilePay, så er man seriøs ryster over, hvor mange beløb der bliver overført hele tiden. Det er sindsygt mange penge. Når politiet så kontakter de første 20 personer, som har overført penge, så kan de ikke lige huske hvad det var de købte. Det var vist noget med nogle tagsten eller måske var det en LP. Når de forurettede ikke vil hjælpe, så er det jo svært for politiet, at gøre noget ved det. Andet end det ene forhold, hvor en forurettede stod frem, og som gav anledning til ransagning af gerningsmands telefon m.v. 

Nu har du selv en fin side med link osv. Men dybest set, så kunne jeg kopiere en af dine annoncer og skrive et eller andet med, at helt ekstraordinært, med lidt kort varsel, så er jeg (dig) i København på onsdag, og kunderne kender jo dig og ved du er seriøst og har ikke noget imod at betale forud til dig. Jeg har så til lejligheden brugt sammen forkortelse på min MobilePay som dig, og så begynder kunderne ellers bare at overføre depositum til mig (med mindre de opdager forskellen på telefonnummeret, hvis de kan huske dit). 

Jeg er endda så snu, at jeg sælger de sammen tider flere gange og vupti, så har jeg måske tjent 2000 kr. den dag. Er der nogle der vil anmelde mig, ja måske. Jeg vil nægte og alle de forurettede skal i retten for at fortælle om den dag, de ville købe sig til et blowjob. Retsmødet er i øvrigt offentligt og får også en del mediebevågenhed. Vil det holde den gifte, ham med kæresten, ham der bestilte et blowjob til at foregå i arbejdstiden tilbage, ja det tror jeg. Vil jeg slippe afsted med det, ja, det tror jeg faktisk. 

Derfor er alt det her ikke bare sort/hvid og der er så mange faktorer i spil til, at vi er en del, som stadigvæk vil have visse forbehold mod at betale forud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Søren A 
Jeg er helt med på at det er det der foregår.
I mit tilfælde har jeg - bl.a. pga. de ting du nævner - et telefonnummer jeg KUN bruger til mobilepay og prøver nogen at sende mobilepay til et nummer der står i en annonce får de jo bare beskeden at "nummeret er ikke tilknyttet mobilepay" eller lign. autobesked.
Jeg er i personlig dialog med hver eneste der reserverer og/eller booker. Enten pr. sms eller via opkald. Jeg skriver ikke offentligt hvordan man kan mobilepay'e... jeg ønsker ganske enkelt IKKE at nogen synes jeg skylder noget fordi "nu har jeg jo forudbetalt, og så må jeg mokke dig i måsen selvom du kun annoncerer med massage og en hånder". Det er min erfaring med mobilepay og forudbetalinger - også.
Jeg har een i min mobilepay historik som har sendt 500kr - og jeg sender retur - han sender igen - jeg sender retur frem og tilbage 4 gang i alt fordi han ikke fattede at han ikke var ønsket "i min butik". Så der er langt flere faldgruber end dem vi allerede har berørt.

Det er ærgerligt at dem der bliver snydt ikke kan/vil/ønsker at anmelde det. Jeg kan nu godt forstå hvorfor.
Alt i alt tror jeg så også at Mobilepay ikke ønsker at blive associeret med prostitutionsbranchen. Jeg fik afslag til en erhvervs-mobilepay. Både som Lingam massør og som glædespige, selvom jeg søgte fra to forskellige CVR numre og med måneders mellemrum.
Jeg har erhvervs mobilepay som Sexual Terapeut og erhvervskontoen dér. Det er "lødigt nok" til at jeg ikke bliver stigmatiseret i systemet. Dér har jeg aldrig nogensinde været ude for at folk har problemer med at forudbetale et booking gebyr eller forudbetale en eller flere sessioner ad gangen. Også selvom de ikke har mødt mig til for-samtalen endnu.
Det her er et problem der handler om sexarbejderbranchens image og sexarbejdernes og sexkøbernes udfordringer.
Jeg tror ikke det er noget særligt issue nogen som helst andre steder. Det er som jeg ser det blot en af de nyere krøller i den gotiske knude der har eksisteret i tusinder af år for sexarbejdere og sexkøbere.
Er vi her for at malke jer for penge? Ja ... nogle af os er.
Saboterer I vores forretning fordi I kan? Ja... nogle af jer gør. 
Men alle - på hver sin side - bliver ramt af den overordnede mistillid der ikke i mine øjne kan undgåes i købesex branchen. 

I mit fredags-tilfælde jeg beskrev ovenfor var der jo ensidigt tale om at det var mændene der bookede og fortrød, hellere ville have en bedre tid og fortrød og aflyste og bookede igen og nu har skrevet "kan jeg få en tid til næste gang?"... Conni og jeg klokkede ikke i det een eneste gang. Til gengæld har vi brugt hvad der svarer til flere arbejdsdage tilsammen på at springe rundt i kalenderen på må og få 21 gange fordi mænd bare reserverer og ikke tænker på hvordan det påvirker andre. 
Det er naturligvis HELT ok at man booker og aflyser fordi noget er kommet i vejen. Det skal der også være plads til! Men der var næppe 14 mand med brækkede ben og syge børn og akutte møder på 3 dage, veller? ;) 

Jeg tror ikke der er en løsning som det ser ud lige nu. Jeg har før nævnt at der mangler en slags "arbitrary service" til forudbetalinger. 
Lige nu er det ikke juridisk muligt i Danmark... ellers havde jeg fået nogen til at lave en app allerede. Det kan bare ikke lade sig gøre indenfor lovens rammer og det "smuthul" min juridiske rådgiver fandt, spænder desværre ben for en bankforbindelse, og dermed i sidste ende også mobilepay eller andre digitale betalingsløsninger. 
Den første der opfinder en sikker og anonym "mobilepay-alfons-tjeneste" bliver da stinkende rig... tænk på hvor mange udenfor sexbranchen der også kunne have glæde af den. Den Blå Avis og alt muligt andet. 
Men som det er nu, kan det ikke lade sig gøre juridisk og lovligt. Det kommer nok en dag ;) 

Kærligst, 
Eva-med-mobilepay-kuller 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 11 timer siden:

Næste gang bliver det RESERVATION og BOOKING. Reserverer man, kan man risikere at miste sin reservation hvis nogen ønsker at BOOKE ved at forudbetale et depositum på 25%.

Godt tænkt med den skelnen. Det er helt fair, at man får en fordel, hvis man betaler et depositum. Hvis det samtidigt får motiveret flere gæster til at booke i stedet for at reservere, hvilket må antages at øge fremmødet, så har pigen jo opnået noget. Også i forhold til at erstatte ikke-fremmødende mænd, som kun reserverer, med nogen, der så gerne vil komme, at de gerne vil betale forud for at være sikker på sin aftale med pigen.

Om man så helt generelt ønsker at betale forud, er en anden snak. Men nu var det jo de konstruktive muligheder for depositum, som er temaet i denne tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Den_glade_amatør 
Det er allerede en succes. Der er TO "røde tider" som altså har forudbetalt dep. på 25% for at kunne sikre deres booking så de kan planlægge deres dag uden risiko for at ryge i svinget pga. "bestillings-cirkus".
Der er een der har valgt at reservere og tage chancen. Han har bedt om at få besked før nogen evt. ønsker at "overhale ham indenom" med en booking. Så kan han vælge om han ønsker at lave det om til en booking i stedet for en reservation. Det er en slags "førstevælger"-service jeg ikke selv havde tænkt over.
En mere har ønsket at reservere "på chancen", men har udtrykt at han synes det er tarveligt fordi HAN er seriøs. Jeg forsøgte at forklare det med de 21 frem-og-tilbage-tider i fredags, så han forstår det måske lidt bedre nu. Vi får se.

Til sammenligning var ALLE tider reserveret/booket/bestilt via email i løbet af 2 døgn første gang vi havde det i fredags.
Så jeg får ikke henvendelser for dem der bare gerne lige vil "cockblocke" det meste af dagen.
Får stadig "svindler!!"-sms'er fra mænd der enten synes jeg er for storsnudet eller har brug for at komme af med deres harme et eller andet sted.
Dem svarer jeg så bare ikke på. Det er meget tidsbesparende allerede.

Jeg kommer til at tilbyde at depositum kan "beholdes til næste gang" hvis man er nødt til at aflyse på selve dagen. Så kan Conni stadig afsætte tiden til en anden. Hvis det lykkes, så sender jeg depositum tilbage og skriver "Din tid blev afsat, så her har du dit depositum tilbage". Men det annoncerer jeg ikke andet end lige her i dette indlæg :D For så bliver det lidt sådan eet skridt frem og to tilbage ligesom i fredags, vil jeg gætte på.

Så lad os se... jeg tester det i hvert fald af og så kan jeg skrive her i tråden når "infrastrukturen" sidder lige i skabet så andre kvinder - og mænd - kan kopiere det hvis de har lyst.

Kærligst, 
Eva <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt seriøst så ser jeg ingen problemer i at skulle betale depositum. Om ikke andet så betyder det vel at man er sikker på den tid man ønsker, men man sender vel også et signal til pigen, om at man respekterer hendes tid. 

Jeg er godt nok nybegynder i det her, men jeg synes da ikke at der er forskel på at betale depositum til en pige, eller betale andre former for depositum. Men måske er det mig, der er naiv. 

Umiddelbart synes jeg at det skal være op til pigerne selv, at bestemme hvordan de driver deres virksomhed. Og når man ser på Annika-Sofia hjemmeside, er det jo tydeligt, at hun er i en anden klasse end mange andre. 

KH den måske naive :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Mand_45 skrev, for 34 minutter siden:

Helt seriøst så ser jeg ingen problemer i at skulle betale depositum. Om ikke andet så betyder det vel at man er sikker på den tid man ønsker, men man sender vel også et signal til pigen, om at man respekterer hendes tid. 

Det har jeg i princippet heller ikke, men det kræver at pigen har skabt sig et “navn” i branchen først. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår ikke man udebliver fra en aftale. Ok, der kan selvfølgelig ske uforudsete ting som færdselsuheld på vejen eller akut sygdom som kan forhindre man kommer :ph34r:

Personligt ser jeg altid frem til en aftale med en GP og møder frem med glæde. 

Som flere andre allerede har nævnt, så tror jeg desværre depositum ville gøre at jeg ikke vil benytte din service - og slet ikke uden jeg kendte dig på forhånd. Der er så meget fusk, så det ville jeg ikke turde. 

Dernæst ville jeg også være udfordret på MobilePay, eftersom der er fælles bankkonti i husholdningen. Så der ville nok komme nysgerrige spørgsmål til hvem det er jeg sender penge til. 

SMS’er kan slettes og mit abonnement er mit eget, så der er ingen problemer.

Pøj Pøj med det, håber du finder en god løsning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er også selektiv når jeg vælger at betale depositum. Hvis jeg har haft en god kommunikation, med kvinden/kvinderne først, så er jeg nemmere at overtale til at betale.

Når man vælger at gå til en kvinder der fastspænde en og iøvrigt tager magten fuldstændigt. Så er et depositum den mindste bekymring. Men hvis man mærker det hele går ud på betaling, så forsvinder lysten til at betale forud. anonymitet er selvfølgelig et issue, derfor er tillid alt afgørende. Jeg har betalt depositum nogle gange og det har ikke været et problem, men jeg er yderst forsigtig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...