Hop til indhold
Dentykke

At være tyk kunde

Recommended Posts

Den lille frøken skrev, for 2 timer siden:

Jeg bliver nødt til at sige at dit sidstd indlæg forvirrer mig. Hvad er det du vil med den her tråd? 

etc

Undskyld at jeg blander mig. Jeg tror sikkert at du mener det bedste, ligesom de fleste i den her tråd. Men @Dentykke snakker jo her ikke om sig selv og hvordan han har det med sin vægt, men hvordan han oplever at andre har det med hans vægt - i det her tilfælde GP'er.

Det er jo ikke helt lykket at generalisere kun efter hvad man selv har for præferencer. At du har et eks som var sexet og stor, betyder jo faktiskt ikke at det er en generel sandhed for GP'er at overvægtige mænd er sexede mænd. At andre store mænd ikke har oplevet detsamme, gør jo ikke heller nogen forskel for ham.

Generelt har vi fordomme mod overvægt i vesten. Sådan er det bare. Det gælder også mig. Jeg har meget svært for overvægtige kvinder, selv om jeg faktiskt foragter mig selv for det. Jeg vil det ikke, men sådan er det. Jeg magter ikke gøre noget ved det, og det kostede mit ægteskab. Der var andet i vejen også selvfølgelig, men det med vægt vejede til den forkerte side - no pun intended.

På trods af at jeg ikke er overvægtig eller tyk på nogen måde, så kan jeg som bruger og læser af indlæg herinde, faktiskt forstå @Dentykke, når han bliver frustreret over alle - iofs velmente - råd om at se sig selv på en anden måde, arbejde med sin selvtillid etc. Jeg er ikke tyk, men temmelig gammel, og også jeg er nødt til at nøje overveje hvorhen jeg går. Alderismen er lige så hård som "fedmeismen" heroppe i vores kultur, og igen - sådan er det ikke i alle kulturer. Jeg møder langt hellere mennesker som magter at se mig som det uhyre spændende menneske jeg faktiskt er, end dem som kun ser det grå hår.

Det her handler ikke om hvordan man arbejder med sig selv. Det handler om nogens erfaringer med GP'er plain and simple - og dem har man vel ikke nogen anledning at betvivle? Han havde gode erfaringer som tynd og har nu dårlige erfaringer som tyk. Han har som tyk bedre erfaringer med asiater og med voksne skandinavske kvinder end med unge smukke kvinder fra vesten. Hvorfor betvivle det?

Jeg kan godt forstå det og er heller ikke et spor forbavset over det. Jeg har for længst overgivet andres anmeldelser - anmelderen er ikke mig eller @Dentykke og derfor heller ikke relevante. Man er nødt til at gøre sine egne erfaringer og lære af dem. I det her tilfælde drejer det sig ikke om at arbejde med sig selv eller om hvad frøken A eller Mrs D synes om store mænd, men om at gå der hvor man ikke primært betragtes som en vægt men som en potentielt god kunde og en god og sjov bekendtskab. Hvis man ikke gør så kan man kun skylde sig selv - at bebrejde de piger som ikke er glade for tykke eller gamle mænd nytter intet. Man kan heller ikke begære noget andet af dem; det ville kun være dumt. Men det er ikke dumt at se virkeligheden nogenlunde som den er. 

At tykke mennesker ses ned på er virkeligheden. Vi dyrker sundhed aka tyndhed og sund kost. Det er de facto anderledes i mange asiatiske kulturer. Selvfølgelig findes der også undtagelser her hos os, men generelt er det sådan. Og min opfattelse er at det @Dentykke vil diskuteren er hvordan han skal opnå bedre oplevelser - ikke hvordan han skal finde sig godt tilpas med sin vægt.

Imens @Dentykke arbejder med den overvægt han selv gerne vil få styr på, så må det vel være ok at han også går der hvor han finder glæde og nydelse og undviger de steder hvor han betragtes primært som en vægt? Det ene er det ene, og det andet er faktiskt det andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Bananas

Godt indlæg ovenfor!

Uha ja, overvægt skygger for mange ting ...
Jeg taler i den grad af erfaring.
Som teenager var jeg, hvad man i dag ville kalde lettere overvægtig ...
Det var svært dengang, langt de fleste i den alder var åleslanke, i dag er der mange flere der er lidt buttede.
Jeg kunne slet ikke komme i gang med det med pigerne, dengang.
Jeg gav min overvægt hele skylden.
Det gjorde bl. a. at jeg, tror jeg, overså det virkelige problem - social kejtethed .. 
Og fik ikke gjort noget ved det.
Det fik konsekvenser.

Senere i livet - efter min skilsmisse - var det så alderen der var problemet - i den forstand at jeg ret hurtigt så halvgammel ud ...
Same story ... 

Derfor kan man da godt få det sådan lidt hmm... når flere piger skriver herinde at alder eller overvægt ikke er det store problem for tiltrækningen ... 
Det sku' I da bare ha' sagt .. for 10-20-30- ,,, år siden .. :D:D

Nå, men ingen grund til at græde over spildt mælk ...
Jeg har den modsatte erfaring af @Dentykke ... 
Jeg har fået en meget venlig modtagelse og god behandling af de danske GP'ere ... også de unge ... 
Dét kan jeg så glæde mig over ... og det gør jeg osse ... jeg er faktisk dybt taknemmelig over det .. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den lille frøken
Bananas skrev, for 11 timer siden:

Undskyld at jeg blander mig. Jeg tror sikkert at du mener det bedste, ligesom de fleste i den her tråd. Men @Dentykke snakker jo her ikke om sig selv og hvordan han har det med sin vægt, men hvordan han oplever at andre har det med hans vægt - i det her tilfælde GP'er.

Det er jo ikke helt lykket at generalisere kun efter hvad man selv har for præferencer. At du har et eks som var sexet og stor, betyder jo faktiskt ikke at det er en generel sandhed for GP'er at overvægtige mænd er sexede mænd. At andre store mænd ikke har oplevet detsamme, gør jo ikke heller nogen forskel for ham.

Generelt har vi fordomme mod overvægt i vesten. Sådan er det bare. Det gælder også mig. Jeg har meget svært for overvægtige kvinder, selv om jeg faktiskt foragter mig selv for det. Jeg vil det ikke, men sådan er det. Jeg magter ikke gøre noget ved det, og det kostede mit ægteskab. Der var andet i vejen også selvfølgelig, men det med vægt vejede til den forkerte side - no pun intended.

På trods af at jeg ikke er overvægtig eller tyk på nogen måde, så kan jeg som bruger og læser af indlæg herinde, faktiskt forstå @Dentykke, når han bliver frustreret over alle - iofs velmente - råd om at se sig selv på en anden måde, arbejde med sin selvtillid etc. Jeg er ikke tyk, men temmelig gammel, og også jeg er nødt til at nøje overveje hvorhen jeg går. Alderismen er lige så hård som "fedmeismen" heroppe i vores kultur, og igen - sådan er det ikke i alle kulturer. Jeg møder langt hellere mennesker som magter at se mig som det uhyre spændende menneske jeg faktiskt er, end dem som kun ser det grå hår.

Det her handler ikke om hvordan man arbejder med sig selv. Det handler om nogens erfaringer med GP'er plain and simple - og dem har man vel ikke nogen anledning at betvivle? Han havde gode erfaringer som tynd og har nu dårlige erfaringer som tyk. Han har som tyk bedre erfaringer med asiater og med voksne skandinavske kvinder end med unge smukke kvinder fra vesten. Hvorfor betvivle det?

Jeg kan godt forstå det og er heller ikke et spor forbavset over det. Jeg har for længst overgivet andres anmeldelser - anmelderen er ikke mig eller @Dentykke og derfor heller ikke relevante. Man er nødt til at gøre sine egne erfaringer og lære af dem. I det her tilfælde drejer det sig ikke om at arbejde med sig selv eller om hvad frøken A eller Mrs D synes om store mænd, men om at gå der hvor man ikke primært betragtes som en vægt men som en potentielt god kunde og en god og sjov bekendtskab. Hvis man ikke gør så kan man kun skylde sig selv - at bebrejde de piger som ikke er glade for tykke eller gamle mænd nytter intet. Man kan heller ikke begære noget andet af dem; det ville kun være dumt. Men det er ikke dumt at se virkeligheden nogenlunde som den er. 

At tykke mennesker ses ned på er virkeligheden. Vi dyrker sundhed aka tyndhed og sund kost. Det er de facto anderledes i mange asiatiske kulturer. Selvfølgelig findes der også undtagelser her hos os, men generelt er det sådan. Og min opfattelse er at det @Dentykke vil diskuteren er hvordan han skal opnå bedre oplevelser - ikke hvordan han skal finde sig godt tilpas med sin vægt.

Imens @Dentykke arbejder med den overvægt han selv gerne vil få styr på, så må det vel være ok at han også går der hvor han finder glæde og nydelse og undviger de steder hvor han betragtes primært som en vægt? Det ene er det ene, og det andet er faktiskt det andet.

Jeg er enig langt hen af vejen og vi kan sagtens debattere samfundets generelle opfattelse af overvægtige mennesker. 

Det jeg opponerer mod og undrer mig over i hr tykkes indlæg er at han oplever at gp tager afstand fra ham grundet hans vægt. Er ikke de fleste danskere lidt overvægtige?  Og hvis alle gp ( bortset fra de asiatiske åbenbart) tager afstand så skulle de jo tage sfstand fra rigtig mange kunder. Og det synes jeg virker ulogisk. Når jeg så spørger ind til hvordan det kan være at han har fået den opfattelse at det skulle være hans vægt ( som jo ikke er så voldsom hans højde taget i betragtning) ja så giver han et eksempel på en gp der har sagt han var kraftig og at det var et problem. Altså bygger han sin tese på at alle - ikke asiatiske gp synes han er kraftig ud fra en enkelt gp udtalelse. Så du har jo ret når du skriver at : " det er jo ikke lykken at generalisere efter hvad man selv har af præferencer "  

Det er jo heller ikke lykken at generalisere ud fra hvad en enkelt gp har udtalt. 

Det er det der er min anke / undren. 

Nu kan jeg ikke vide hvad de andre gp har tænkt / mærket eller følt under et besøg af hr tykke. Men det kan han jo heller ikke hvis han ikke har spurgt dem eller de selv har sagt det vel? 

Men hr tykke formoder at det er fordi han er tyk at han får en skuffende oplevelse. Og det er noget hr tykke har konkluderet uden at vide om der er andre årsager til hans skuffende oplevelse. 

Men hvis det virkelig forholder sig sådan at de fleste ikke - asiatiske kvinder - ikke synes om overvægtige mænd og ikke kan finde ud af - eller vil - give en ordentlig oplevelse, så er der godt nok mange de skal skuffe på samme måde som hr tykke. For som jeg før skrev er mange danske mænd - især når de når en vis alder - overvægtige. Og det skulle undre mig meget. Det er jo et slags servicefag at være gp og selvom man måske ikke tænder på en mand med tyk mave så kan man sagtens alligevel give en god oplevelse. 

Jeg er ret sikker på at de fleste gp - også de ikke asiatiske - godt kan se igennem fingre med en tyk mave hvis bare personen de skal interagere med - er sød og venlig, afbanlanceret og velsoigneret. Det er det allervigtigste. 

Hvis kunden er så voldsomt overvægtig at det udgør et problem ( eksrmpelvis man som gp føler man bliver kvalt) ja så er det noget andet. Men som jeg læser hr tykkes indlæg så er han netop ikke så voldsomt overvægtig. 

Du har ret i at man som kunde skal gå derhen hvor man føler dig bedst behandlet og set og " elsket". Det burde være en tommelfinger regel for alle. Kemi, duft og humor er afgjort også af stor betydning og hvis man møder en man " klikker  med, så betyder det altså mindre at man er lidt for tyk. 

Jeg har læst mange indlæg herinde hvor mænd skriver netop det. At det vigtigste for dem er at kvinden er sød, fræk og imødrkomnende. Det vil de hellere end hvis hun er smuk, slank og kold. 

Hvorfor skulle det være anderledes for kvinder? Hvorfor skulle kvinder ikke også synes at det vigtigste er at kunden er sød, fræk og imødekommende? 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Denlillefrøkens indlæg om hvad jeg mener står for hendes egen regning. Hun fordrejer og manipulerer hvad jeg har skrevet, ligesom hun gør med andre ting af det hun påstår.  Jeg vil ikke gentage mig selv alt for meget om hvad jeg mener og hvorfor. Det har jeg gjort nok. I 10 indlæg. Det er bare ikke rigtig det hun skriver. F.eks. skriver jeg at flere modne danske piger giver mig gode oplevelser, at jeg har oplevet en forandring i mine oplevelser fra da jeg gik fra at være tynd til tyk, at en GP  sagde  hun og andre GPer ikke brød sig om kraftige kunder, at forandringen i mine besøg  i nogen tilfælde sikkert vil skyldes min overvægt og i andre ikke, at jeg selv kan gøre være mere tydelig i min kommunikation for at få bedre oplevelser, at en af de fejl jeg har begået er at have sammenlignet med andres anmeldelser, at jeg selv kan gøre noget andet for at flere besøg bliver bedre, at jeg er ret optimistisk om at jeg vil få gode oplevelser i fremtiden også med modne danske kvinder og har haft det siden jeg fik nogle råd i denne tråd, at jeg formulerede mig for kantet i mit første indlæg og meget andet har jeg skrevet i denne tråd. Som alle kan se hænger det ikke sammen med det Denlillefrøken siger jeg mener. 

Jeg har aldrig mødt en person der kan fordreje så meget hvad en anden mener som Denlillefrøken gør. 

Redigeret af Dentykke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den lille frøken
Dentykke skrev, for 2 timer siden:

Denlillefrøkens indlæg om hvad jeg mener står for hendes egen regning. Hun fordrejer og manipulerer hvad jeg har skrevet, ligesom hun gør med andre ting af det hun påstår.  Jeg vil ikke gentage mig selv alt for meget om hvad jeg mener og hvorfor. Det har jeg gjort nok. I 10 indlæg. Det er bare ikke rigtig det hun skriver. F.eks. skriver jeg at flere modne danske piger giver mig gode oplevelser, at jeg har oplevet en forandring i mine oplevelser fra da jeg gik fra at være tynd til tyk, at en GP  sagde  hun og andre GPer ikke brød sig om kraftige kunder, at forandringen i mine besøg  i nogen tilfælde sikkert vil skyldes min overvægt og i andre ikke, at jeg selv kan gøre være mere tydelig i min kommunikation for at få bedre oplevelser, at en af de fejl jeg har begået er at have sammenlignet med andres anmeldelser, at jeg selv kan gøre noget andet for at flere besøg bliver bedre, at jeg er ret optimistisk om at jeg vil få gode oplevelser i fremtiden også med modne danske kvinder og har haft det siden jeg fik nogle råd i denne tråd, at jeg formulerede mig for kantet i mit første indlæg og meget andet har jeg skrevet i denne tråd. Som alle kan se hænger det ikke sammen med det Denlillefrøken siger jeg mener. 

Jeg har aldrig mødt en person der kan fordreje så meget hvad en anden mener som Denlillefrøken gør. 

Jeg er lidt ærgerlig over st du synes jeg har fordrejet dine indlæg. Fordrejet til hvad egentlig? Jeg har muligvis misforstået noget, men det er ikke kun modtageren der har ansvar for at forstå ens budskab.  Jeg har ikke nogle intention eller noget motiv til at ville fordreje dine ord.  Hvorfor skulle jeg dog det. Men jeg har bare undret mig over nogle ting som jeg har stillet spørgsmål til. Det at have en anden vinkel på tingene er ikke at fordreje. Nu hvor du i dine sidste indlæg bliver knap så kategorisk så forstår jeg lidt bedre. Men det var bare ikke helt det du skrev i dine første. Jeg ved at det er et ømtåleligt emne og sårbart at åbne sig på denne måde og måske skulle jeg bare hsve undlade at komme med mine tanker. Man skal huske at være ærlig på en kærlig måde og der har jeg nok fejlet. Og det er jeg ærgerlig over. Mest ærgerlig er jeg dog over at have involveret mig i tråden. Intentionen og hensigten var bare at sætte en anden vinkel på. Og også forstå noget jeg ikke rigtig kunne forstå og genkende og ikke helt finde logik i. . Min hensigt var bestemt ikke at såre nogle ( dig) 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stop jer selv please -eller alternativ mødes og få det ud af verden...  Det er jo total flueknepperi... Nogen gange er en tur i kanen den eneste rigtig løsning -og efterfølgende er alle glade og elsker hinanden igen...ggg   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Denlillefrøken. Du tager jo ikke udgangspunkt i det jeg skriver når du gengiver mine holdninger. Kun i mit første oplæg men jeg er jo blevet klogere af andres indlæg og modereret mig. Det har du ikke villet opdage. Det synes jeg faktisk ikke er rimeligt overfor mig. Hvor mange gange skal jeg skrive det til dig når jeg f.eks. fortæller dig at jeg var for kantet i mit oplæg, det har jeg jo lært, at noget af årsagen til nogle af mine dårlige oplevelser f.eks. kan findes i min manglende kommunikation til GPen om det jeg ønsker, at jeg rent faktisk har haft gode oplevelser hos modne danske piger eller danske piger i 30 +, at jeg er optimistisk omkring at mine besøg i fremtiden nok skal blive gode med de råd jeg har med fra en del herinde (desværre ikke rigtig fra dig), og at jeg er optimistisk om at jeg nok skal få mange flere gode besøg selvom jeg er overvægtig. Ja jeg tror at nogle af mine dårlige besøg skyldes at jeg er overvægtig men tråden har også overbevist mig om at det ikke er årsagen ved så mange besøg som jeg troede.  Jeg har fortalt dig det 3 eller 4 gange men alligevel så begår du det indlæg til Bananas om mig som slet ikke tager det med jeg fortæller dig og som udstiller nogle holdninger fra mig som ikke er helt det jeg har skrevet. Jeg skrev noget af det før du kom ind i tråden også. Jeg føler ikke at du læser det jeg skriver til dig igen og igen når du gengiver mine holdninger, og det er jeg faktisk ked af, og jeg forstår ikke at du ignorerer hvad jeg skriver og så skriver noget helt andet om mig jeg ikke kan se mig selv i. 

Jeg er blevet så klog af mange af de indlæg der er kommet her i tråden, og der er både to mænd og en pige der har skrevet til mig også og en med nogle rigtig gode råd. 

Jeg tror også som Møffe siger at vi skal stoppe. Jeg føler jeg skriver det samme igen og igen om mig og at du totalt nægter at læse det eller forstå men hellere vil fremstille mine holdninger som noget andet end det jeg skriver. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dentykke skrev, den 27.3.2022 at 09:24:

Across, nej jeg kan ikke bruge det du skriver til så meget. Jeg har fået en masse gode råd tidligere som jeg har taget til mig og som giver en god forklaring, og god mening. Der er også en del har konkluderet noget som de ikke kan konkluderer på baggrund af et indlæg bare. Jeg ved heller ikke hvor du får det fra at jeg hele tiden før opmærksom på mit udseende. Ved booking skriver jeg alder, højde, vægt. Det er harmløst. Det et også sjovt at folk herinde læser det de vil læse. Jeg har et ansvarsfuldt arbejde og et socialt liv jeg ikke ville kunne have hvis jeg har de selvværdsproblemer du har analyseret dig frem til. Af respekt for pigerne så betragter jeg det som en date forstået på den måde at jeg fremviser mig fra den bedste side. Jeg barberer mig lige igen, selvom jeg nok var barberet i morges f.eks. Jeg børster også lige tænder igen. Osv. Sådan noget bliver jeg ved med at gøre og det er ikke et problem.

Da jeg er jeg tror jeg godt jeg ved hvor “problemet” er og har været for mine oplevelser. Jeg ved godt hvilken vej og retning jeg skal gå. Jeg har jo bl.a. ikke været tydelig nok i min kommunikation (vigtig viden), jeg har sammenlignet for meget med anmeldelser og udvalgt for meget på den baggrund, jeg vil have mere fokus på at vælge erfarne danske piger i 30’erne for der har jeg en succesrate på 100 % ligesom jeg har næsten ved mine besøg hos thaipiger. Og så vil jeg gå den vej. Rent statistisk bedømt på mine historiske besøg så er jeg fortrøstningsfuld.

Og bare lige for at slå det fast, igen, ja jeg er træt af at veje for meget, både af udseende og ikke mindst sundhedsmæssige årsager, problemet arbejder jeg på og det går langsomt i den rigtig retning. I mit start indlæg havde jeg fokus på det problem og lagde alt på bordet meget ærligt, men bare for lige at slå det fast, I kan ikke helt lave en samlet pyskoanalyse på mig som menneske  ud fra det, som flere har gjort. 

Havde jeg nu lavet et indlæg der fortalte om mit ret ansvarsfulde arbejde, min fritid og mit sociale liv og ikke andet havde pyskoanalyserne med sikkerhed været stik modsat.

Jeg tror mange af os går lidt rundt nogle gange med lidt tanker. Dem lagde jeg åbent ud lige omkring det her med min vægt og jeg har fået nogle fantastiske råd. Og flere af jer har også skrevet at I har oplevet noget tilsvarende. Måske tråden endda har givet andre gode råd. Det kunne være dejligt.

Bananas, Møffe og Sweetmilfs indlæg står printet i mit hoved som nogle indlæg til mig, der var skide gode, men der var rigtig mange gode indlæg.

Tak for det til alle 

Jeg synes virkeligt det er ærgerligt du tager mit indlæg på den måde, jeg mente absolut intet negativt med det, jeg ville helt oprigtigt gerne være behjælpelig.Jeg kender fra mig selv hvordan jeg har haft det med min størrelse. Når jeg så læser dine svar til andre, så begynder jeg dog at have en idé om hvad dit problem er: Du har helt ret, det er ikke din vægt der er problemet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Både kunder og GPer er forskellige og har forskellige ønsker og præferencer. Men der er trods alt generelle tendenser. En GP kan jo godt ønske at have en kunde, som hun ikke tænder på, fordi han trods alt betaler. Nogle kunder tænker ikke nærmere over hvad hun tænker om dem eller er ligeglade, bare de får hvad de kommer efter. For andre kunder er kemi og gensidig nydelse vigtig. Hvis jeg vidste på forhånd at en pige med sikkerhed ikke tænder på mig så ville jeg aldrig besøge hende ligegyldigt hvor lækker hun var eller hvad hun kunne gøre for mig. Jeg ønsker i det mindste at have illusionen om at jeg kan tænde hende og give hende en fed oplevelse. Måske er det også der TS er i modsætning til dem der ikke mener deres vægt er noget problem. Og som TS siger så sidder kiloene pænere på nogle end på andre. Jeg er 193 cm og vejer 91 kg og jeg kommer ikke til at besøge en pige før jeg er kommet under de 90 kg simpelthen fordi jeg synes jeg vejer for meget som det er nu. Jeg ønsker at fremstå fra min bedste side ellers vil jeg hellere blive hjemme. Den måde jeg ønsker at besøge en GP på er at jeg køber mig adgang til en som jeg normalt ikke vil have mulighed for at være sammen med, men derefter er det et ligeværdigt forhold, hvor jeg har lige så meget pligt til at give hende en god oplevelse som hun har pligt til at give mig en.

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er 193 cm og vejer 91 kg og jeg kommer ikke til at besøge en pige før jeg er kommet under de 90 kg simpelthen fordi jeg synes jeg vejer for meget som det er nu. Jeg ønsker at fremstå fra min bedste side ellers vil jeg hellere blive hjemme. Den måde jeg ønsker at besøge en GP på er at jeg køber mig adgang til en som jeg normalt ikke vil have mulighed for at være sammen med, men derefter er det et ligeværdigt forhold, hvor jeg har lige så meget pligt til at give hende en god oplevelse som hun har pligt til at give mig en.

-Det vil sige i morgen tidlig;-) -jeg kan godt smide 2kg. efter morgentoilette!!! Men helt ærligt, så er det vildt det du skriver om dig selv og dit syn på dig selv og dit udseende -fordi du vejer 91kg. synes du -at du vejer for meget, og ikke kan fremstå fra din bedste side... fordi du så vejer 1kg. for meget -og det hindre dig i, at fremstå fra din bedste side. Det er da at gå op i sin vægt... Tror du selv du kan se, når du når dit mål? hvis du ikke vejer dig -og det kan "GP" eller andre da helle ik. Det bliver da aldrig et ligeværdigt forhold -da du er kunde og køber en "vare" sex af en prof GP. Du kan da godt pålægge dig selv den "pligt" at give hende en god oplevelse -men du har jo ikke den samme forpligtigelse som kunde -når du køber en vare... Men naturligvis illusionen kan du jo have ligeså meget du vil;-) Men sådan er vi jo heldigvis så forskellige -jeg er ovenud lykkelig for jeg ikke er dig eller en GP -det er et utaknemmeligt job.      

Del dette indlæg

Link til indlæg
AcrossTheSky skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes virkeligt det er ærgerligt du tager mit indlæg på den måde, jeg mente absolut intet negativt med det, jeg ville helt oprigtigt gerne være behjælpelig.Jeg kender fra mig selv hvordan jeg har haft det med min størrelse. Når jeg så læser dine svar til andre, så begynder jeg dog at have en idé om hvad dit problem er: Du har helt ret, det er ikke din vægt der er problemet. 

Jeg er ikke sikker på at jeg har det et problem så meget mere fordi der er nogen der rent faktisk har formået at give mig nogle gode råd. Uanset hvor meget nogen bliver ved med at forsøge at holde mig nede i kommentarer om mig så forbliver jeg optimistisk om at jeg er på et andet og bedre spor mod de gode oplevelser end jeg var da jeg skrev indlægget. Der er kommet så mange gode råd fra så mange brugere som jeg har taget imod med kyshånd som tidligere nævnt. Men igen tak for de igen “pæne” ord om mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 46 minutter siden:

Både kunder og GPer er forskellige og har forskellige ønsker og præferencer. Men der er trods alt generelle tendenser. En GP kan jo godt ønske at have en kunde, som hun ikke tænder på, fordi han trods alt betaler. Nogle kunder tænker ikke nærmere over hvad hun tænker om dem eller er ligeglade, bare de får hvad de kommer efter. For andre kunder er kemi og gensidig nydelse vigtig. Hvis jeg vidste på forhånd at en pige med sikkerhed ikke tænder på mig så ville jeg aldrig besøge hende ligegyldigt hvor lækker hun var eller hvad hun kunne gøre for mig. Jeg ønsker i det mindste at have illusionen om at jeg kan tænde hende og give hende en fed oplevelse. Måske er det også der TS er i modsætning til dem der ikke mener deres vægt er noget problem. Og som TS siger så sidder kiloene pænere på nogle end på andre. Jeg er 193 cm og vejer 91 kg og jeg kommer ikke til at besøge en pige før jeg er kommet under de 90 kg simpelthen fordi jeg synes jeg vejer for meget som det er nu. Jeg ønsker at fremstå fra min bedste side ellers vil jeg hellere blive hjemme. Den måde jeg ønsker at besøge en GP på er at jeg køber mig adgang til en som jeg normalt ikke vil have mulighed for at være sammen med, men derefter er det et ligeværdigt forhold, hvor jeg har lige så meget pligt til at give hende en god oplevelse som hun har pligt til at give mig en.

Spændende at høre din holdning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fornemmer at vi er ved at nå til slutningen på denne tråd. 

Er det ikke altid omtrent når TS har sagt "tak for bidragene, jeg er videre" en tre, fire, fem gange?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 5 timer siden:

-Det vil sige i morgen tidlig;-) -jeg kan godt smide 2kg. efter morgentoilette!!! Men helt ærligt, så er det vildt det du skriver om dig selv og dit syn på dig selv og dit udseende -fordi du vejer 91kg. synes du -at du vejer for meget, og ikke kan fremstå fra din bedste side... fordi du så vejer 1kg. for meget -og det hindre dig i, at fremstå fra din bedste side. Det er da at gå op i sin vægt... Tror du selv du kan se, når du når dit mål? hvis du ikke vejer dig -og det kan "GP" eller andre da helle ik. Det bliver da aldrig et ligeværdigt forhold -da du er kunde og køber en "vare" sex af en prof GP. Du kan da godt pålægge dig selv den "pligt" at give hende en god oplevelse -men du har jo ikke den samme forpligtigelse som kunde -når du køber en vare... Men naturligvis illusionen kan du jo have ligeså meget du vil;-) Men sådan er vi jo heldigvis så forskellige -jeg er ovenud lykkelig for jeg ikke er dig eller en GP -det er et utaknemmeligt job.      

91 er desværre morgenvægten :) . Det er heller ikke sådan at jeg kun mener jeg skal tabe to kilo (nærmere 5-6). De to kilo er bare der hvor jeg sætter grænsen for hvornår jeg har lyst til at besøge en GP og det fungerer faktisk ret godt som motivation til at holde vægten nede. Og jo, jeg kan godt se forskel på 2 kilo fra eller til. Pigen er nok ligeglad, jeg gør det mest for min egen skyld og jeg har ikke de store problemer med at tabe mig når jeg prioriterer det, så jeg kan ikke rigtigt se noget problem.

Om det er et utaknemmeligt job at være GP er op til kunderne. Jeg respekterer erhvervet og pigerne. Jeg føler det jeg får er meget mere end en vare. Jeg er taknemmelig for at jeg har muligheden for at besøge en ung smuk kvinde og vil gøre mit til at hun synes det er et godt job.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dentykke skrev, den 26.3.2022 at 13:15:

Tyksakken taler ud

Jeg er en tyksak, desværre. 

Som ung og i 20’erne var jeg meget tynd. Jeg dyrkede en sport på eliteplan og ja levede af det.  Jeg er og var ikke kendt blandt folk men indenfor min sport var jeg kendt. En alvorlig skade satte en stopper for det, og lægerne forbød mig at dyrke min elskede sport, så efter 15 år måtte jeg sige farvel til min sport, mit arbejde, og mit sociale netværk i sporten løb ud i sandet også. 

Jeg havde problemer med at finde mig selv og min identitet og tilværelse i den nye situation. Kiloene røg på med hastige skridt i takt med at sodavand, øl, chip, fastfood, slik pludselig blev en del af min tilværelse. Trøstespise tit. Og så kom depressionen og senere kampen ud af den.  

Jeg er for flere år siden kommer ud af depressionen, har fået et arbejde og en ny social omgangskreds. Jeg arbejder på at slanke mig og det går fremad med meget små skridt men fremad.

Det modsatte køn havde jeg som ung ingen problemer med at komme i kontakt med. Når jeg ikke var i forhold kunne jeg besøge en massagepige og havde mange gode sexuelle oplevelser der også. 

Da  depressionen var ovre, begyndte jeg igen at besøge massagepiger, og single er jeg nu og var jeg.  Jeg besøger de bedst anmeldte, de mest kendte massagepiger.

Når jeg tager kontakt til en massagepige, oplyser jeg fornavn, alder, vægt, højde, nationalitet, ønsket tidspunkt og hvad jeg ønsker at købe. 

Pigen ved derfor at det er en tyksak der skriver. Og hun kan jo så sige nej, lade være med at svare hvis hun ikke ønsker besøg af en tyksak 

(191 høj, 121 kg)

Det næste er at jeg selvfølgelig går op i min hygiejne, jeg har været i bad som altid om morgnen som jeg er hver dag og tager et bad hos  massagepigen også 

Ja jeg opfører mig pænt hos pigen også, selvfølgelig gør jeg det. Og jeg efterspørger intet unormalt.

Jeg køber gerne ret god tid.

Jeg forsøger at gøre alt for at det skal være godt, men tit er det skidt. Det burde det ikke være når så mange har givet dem jeg besøger gode anmeldelser.  Det er jo ikke bare et tilfælde.

Så må det jo være mig der er problemet. Min opførsel og jeg ved godt hvordan man opfører sig ordentlig kan ikke blive bedre. Min hygiejne heller ikke. 

Så forsøger jeg at stikke massagepigen 200 kr i drikkepenge inden vi går igang eller at tage en stor æske dyr chokolade med. Jeg forsøger i SMS at bede massagepigen om at sige nej hvis hun ikke ønsker besøg af en tyk gæst, når jeg præsenterer mig selv.  Jeg undgår de yngste massagepiger. Jeg forsøger at gøre alt. 

Men massagepigerne skriver bare at man er velkommen. De initiativer hjælper ikke rigtig.

Uanset hvad jeg gør så ender jeg med middel oplevelser, med undtagelser af et par massagepiger der gav det fantastisk 

Jeg ved godt at jeg er tyk, jeg ved også godt at der ikke er pænt at være tyk. I min ungdom var jeg en fyr der havde flotte kærester som andre fyre gloede efter i byen 

Jeg ved godt at alle næsten herinde altid giver kunden skylden hvis han har besøgt en rost massagepige og fået en dårlig oplevelse. Så har han været beskidt, ikke opført sig pænt eller hvad folk kan finde på at skrive. De kan skrive rigtig grimt til andre der har haft en dårlig oplevelse.

Men min skyld tror jeg at jeg er tyk. Fordi det er nok 20 roste massagepiger herinde fra jeg har besøgt i de sidste 3 år og kun to værd at besøge igen. 

Hvor kunne det være dejligt hvis I piger afviste på forhånd en tyk mand hvis I ikke ønskede hans besøg.

Det mest underlige er at det her gælder piger fra Østeuropa og Danmark. Jeg er ikke så vild med thaipiger af udseende men har på det sidste valgt dem. Det har været mærkeligt for de har været så søde og virkelig været værd at besøge. Det er måske bare det jeg skal affinde mig med, at besøge thaipiger. 

Men faktisk ville jeg hellere besøge en dansk pige eller en pige fra Østeuropa. 

Nu blotter jeg mig selv. Man kan blive rigtig ked af at få en dårlig oplevelse hos en pige alle andre roser fordi så er det jo en selv der er problemet og så er det jo fedmen hos mig der er årsagen. Det kunne være skønt at et besøg hos en massagepige gav et frirum og man følte sig i godt humør bagefter. Men meget tit har jeg været rigtig ked af det bagefter for jeg ved jo godt hvorfor jeg fik den dårlige oplevelse, fordi jeg er fed.

Bare pigerne dog ville sige nej til mine penge når de bagefter indirekte siger nej til mig og min krop selvom de sagde ja da de fik pengene fra mig

Jeg ved godt at jeg oftest betaler ml 1600-2200 for mine besøg, og selvom jeg er hurtig færdig så er det jo også for at have god tid 

Men hvor fedt er det at stå på gaden 15-20 min efter besøget startede med en dårlig oplevelse og en del penge fattigere og når man havde købt 45 eller 60 min

Jeg synes ikke at det er ok at I roste piger herinde gerne tager imod mine penge hvis I synes jeg er for tyk, så sig da nej og gå glip af de penge 

Og lad nu være med at svine mig til og sig at jeg lugtede som er svin eller var er dumt svin overfor pigerne, det gør jeg ikke og er jeg ikke, jeg er bare fed, venlig og betaler penge for sex, ok ? 

Du skal bare kaste snoren i det rigtige vand https://www.urbandictionary.com/define.php?term=chubby chaser 
Bunker af damer, os lækre, tænder på en fed gut. 
Har en veninde der vandt dm i poledancing flere gange, mest sprøde tøs, og hun giftede sig med en flommefed fyr med tats :D
De findes! 

190 - 107kg her, men med vaskebræt

Redigeret af Randy
vægt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det blev ikke så overraskende langt igen-igen. 
Jeg har været ufrivilligt fraværende og må bare lige af med det :D 

Til at starte med vil jeg gerne pointere at jeg ikke skriver dette indlæg direkte til trådstarter eller reagerer på et bestemt indlæg her. 
Der er allerede skrevet rigtigt gode ting fra flere som jeg er rørende enig i. Vil undlade at citere, da det er for tidskrævende. 
Mit bidrag er tænkt som mere generelt også til dem der blot læser med og ikke deltager aktivt. 

Følgende er et sammenkog af erfaringer jeg har gjort mig over årtier som glædespige on/off. 
Det er sådan at nogle, og nok især overvægtige, mænd (og kvinder vil jeg gætte på) ganske enkelt bare lugter lidt af "gammel kjole" i skridtet. Altså medmindre de er helt nyvaskede og ikke har bevæget sig siden de kom ud af badet. Nogles kropslugt er bare mindre heldig end andres i den enkelte partners næse. Sommetider kan det være kost eller medicin der gør at kropsduften kan være ubehagelig for nogle mere end for andre. 
Jeg måtte tage afsked med en fast og meget velbetalende elsker der lugtede så ilde at jeg ikke kunne abstrahere fra det allerede få minutter efter vi havde været i bad sammen og jeg havde sæbet ham ind selv. For mig lugtede han af Potkäse (mugne osteskorper marineret i spiritus) omend han var helt ren, og jeg var rigtigt glad for ham i øvrigt. 

De "bedste" glædespiger - i hvert fald når det kommer til indlevelse og kærestelignende oplevelser - har det talent at de næsten altid kan finde et eller andet tiltalende, sexet, attraktivt eller andet positivt at fokusere på ved de fleste mænd. Dem der ikke kan dét skal være ualmindeligt begejstrede for eller afhængige af den økonomiske kompensation, for pengene er ikke nok til at blive i branchen i længden. Det er min fulde overbevisning. Men selv dem der er allerbedst til at finde skjulte "turn-ons" kan også have ting der gør at trussen tørrer lidt for meget ud. Det handler sjældent om "at hun har en dårlig dag" men det er nemmere at sige dét end at sige sandheden som oftest. 
Som eksempel kan jeg fortælle at for mit eget vedkommende har jeg det meget meget svært med smykker på mænd. Jo mere de dingler jo værre. Jeg har det også rigtigt svært med piercinger. Jeg skal lige synke en gang og er nødt til at lukke øjnene. De gange jeg har haft en gæst som har været besmykket med særligt dinglende smykker har jeg følt ubehag. De gange jeg har syntes jeg kunne slippe afsted med det uden at ødelægge stemningen har jeg bedt ham tage dem af. 
Ja, det er skide sært, og jeg aner ikke hvorfor. 
For andre kan det være noget lidt mindre skørt, og som mennesker er vi bare ikke specielt gode til at indrømme vores særheder fordi vi er forfængelige. Som glædespiger ved vi at en del af den service vi leverer er at få manden til at glemme at vi får betaling for det. Det er svært at opretholde illusionen hvis vi skal være for ærlige før vi overhovedet er igang, og endnu mere hvis vi reagerer på noget undervejs. 

Når vi som glædespiger ikke giver en optimal oplevelse kan der være 17 årsager til det. Hvis man på forhånd er blevet præsenteret for enten ved forudgående dialog eller fornemmet undervejs at manden har et problem med overvægt, så ligger det lige til højrebenet at nævne netop dét hvis snakken bagefter kommer til at handle om hvad det var der trak ned, forestiller jeg mig. Der er jo ingen grund til at bidrage til yderligere dårligt selvværd end det manden havde da han ankom, når nu ens opgave i virkeligheden var at han forlod ens selskab i bedre mental og fysisk tilstand end da han ankom. 
Det har sandsynligvis været en kombination af flere ting. Det er de færreste proffe piger der ikke er i stand til at abstrahere fra en eller anden skønhedsfejl eller mislyd ved samværet. Det er jo måske netop det vi er bedre til end andre folks pigebørn, og som gør at vi kan finde arbejdsglæde og give fantastiske oplevelser til mange forskellige typer af mænd i forskellige aldre størrelser og alt muligt andet. 
Men hvis der ligesom er flere ting på en gang der gør at vi ikke overfor os selv heller kan holde fast i magien og glemme mislydene, ja så kan I formentlig mærke det. Altså medmindre I er lidt ligeglade med det der foregår mellem ørerne og "i maven" og egentlig bare har lejet en hukkedukke I kan tømme jer i. Det skal der bestemt også være plads til. For de fleste er det nok lidt et sted midt imellem, eller den ene ting om onsdagen og den anden ting om lørdagen. 

Der er flere der har nævnt noget i retning af store og/eller tykke mænd der er gode til at lave damer. Nogen nævner også at kvinder tænder anderledes end mænd. Det er da dagens rene og skære sandhed. Vi er så komplekse, skiftende og besværlige at vi ikke engang rigtigt forstår hverken os selv eller hinanden. 
For de fleste kvinder gælder det dog at også tiltrækning er en kombination af ting der skal til for at vi tænder eller i det mindste ikke slukker. 
Forskellige mennesker tænder forskellige ting. Hvis jeg tænder på en stor tyk mand så er det fordi det i min fantasi pirrer mig at han kaster mig over skuldrene og ta'r mig bagfra, hårdt og gryntende op ad en træstamme i skoven med et solidt greb med sine bjørnelapper som en sømand der er hjemvendt fra et halvt år til havs. Altså sådan sat lidt på spidsen. Jeg ved at jeg ikke er specielt unik hvad disse ting angår :D 
Ser jeg f.eks. en spinkel (eller meget ung genert) mand der akavet forsøger at skjule sin begejstring får jeg lyst til at rive ham rundt i manegen indtil han skal mindes om at trække vejret. 
Bare sådan for at tage modpolerne :wub:
Så når en stor mand uforvarende kommer til at briste illusionen ved at være en lille smule undskyldende over sin tilstedeværelse og/eller virker til at overkompensere med blomster, komplimenter eller chokolade for et eller andet jeg ikke helt ved hvad er endnu, eller hvis han f.eks. han har en meget lys stemme eller små hænder, eller hvad der nu end skal til for at den stereotypiske fantasi fordamper, ja så skal jeg virkelig praktisere min evne til at genvinde fatningen og skabe en ny fantasi eller illusion som jeg kan holde bedre fast i. Dette talent for omstilling er så også en af de ting der gør det ovenud fantastisk at være glædespige. Det ved jeg ikke kun gælder for mig. Det er bare ikke altid det virker. 
I mit tilfælde vil en dinglende lang halskæde på enten vikingen med arme som træstammer og den unge underspillede smuksak jo gøre mig knastør på et nanosekund. Fordi jeg er sær. 
Andre glædespiger - også de "populære" - kan have andre ting vi ikke ved noget om. 
Jeg tvivler på at det er "nok" at være (for) tyk til at det alene kan gøre udslaget. 

Et af de største turn-offs for alle kvinder - måske pånær nogle seksuelt dominante kvinder - er manglende pondus. Altså medmindre det bare ligger lige under overfladen. For det kan vi godt  fornemme.

Samværet mellem både den betalende elsker og den betalte elskerinde er fuldstændigt ligesom ude i virkeligheden, nemlig summen af hvad de bringer med sig hver især. Når det ikke fungerer bliver summen af det mindre værd. Når det fungerer bliver det bare så meget mere.  

Jeg har netop i dag besluttet at gå på pension som hobby-elskerinde. Bl.a. fordi jeg simpelthen er blevet for dårlig med årene til at levere service-sex og opretholde illusionen om at hver eneste mand jeg kysseboller med som betaler er total yndlings. Jeg har kun lyst til dem hvor det er så gensidigt tilfredsstillende at jeg glemmer at jeg skal huske at trylle og servicere. 
Men jeg kan derfor tage bladet fra munden uden at skyde mig selv i foden rent markedsføringsmæssigt, så here goes:
Jeg tænder enormt på meget høje mænd. De må rigtigt gerne være tynde, have lækker glat hud, især på siden af halsen og i nakken, have store hænder, en dyb stemme og være en lille smule generte eller underspillede. Jeg er fuldstændigt ligeglad med om vi har noget at tale om eller ej. Det er den perfekte kombination for mig. Altså hvis de ikke er dinglet til med smykker ;) 
Og når det er sagt så er en af de mænd jeg i mit liv har tændt allermest voldsomt på - hver eneste gang - en mand der er lidt lavere end mig, snakker mere end mig, er meget meget behåret og halter lidt. 
Go figure! 
Det er summen af det vi møder vi tænder eller slukker på. Vi ved jo ikke engang selv hvad det er vi vil ha' som oftest. Derfor kan vi sjældent vide på forhånd om vi har et problem med et eller andet. Hvis summen af det vi møder starter med løfte om eller antydning af dårligt selvværd og i den enkelte kvindes øjne mindre heldige fysiske karakteristika, ja så fejler vi sommetider fordi vi allerede har mistet troen på at vi kan blive glædeligt overrasket eller få øjet på noget andet først som vi tænder på. 

En stor mand kan måske med held nedtone sin blidhed, følsomhed, og hensyntagen, og ligeså kan en klejn mand kunne skrue lidt ned for sin verdensmester-jargon og klappe-dig-i-røven-kælling attitude. Bare til en start. Så kan vi altid vende vrangen ud på hinanden senere når vi allerede ER tændt op, og se hvad der ellers gemmer sig længere inde. Hold fast i det potentielle eventyr så længe du kan. Skru op for det der i forvejen ligger lunt indtil der er ild nok i trussen.
Vær opmærksomme på at ligesom vi er fantasi væsner for jer er I det også for os. I hvert fald dem af os der har arbejdsglæde. 

I sidste ende kan den betalende også bare finde en eller flere der er så gode til at "fake" begejstringen at det virker ægte helt uden hans hjælp eller deltagelse. Resultatet kan være lige så godt, er min erfaring. 

Til dem der nævner det med at man bliver forelsket i dem der er forelskede i een... ja det lider jeg bestemt også af! Hvilket har været et studie i selvkontrol når man har arbejdet on/off som professionel elskerinde i årtier :D 
Men måske er det netop dét der har gjort at jeg altid er vendt tilbage. Jeg kan nok bare skidegodt li' at forelske mig. Også selvom det kun er en times tid eller en dag ad gangen :wub:

Som altid for langt, men ærligt og i allerbedste mening, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 8 minutter siden:

Ja, det blev ikke så overraskende langt igen-igen. 
Jeg har været ufrivilligt fraværende og må bare lige af med det :D 
.... 

och hele vejen til

......

Til dem der nævner det med at man bliver forelsket i dem der er forelskede i een... ja det lider jeg bestemt også af! Hvilket har været et studie i selvkontrol når man har arbejdet on/off som professionel elskerinde i årtier :D 
Men måske er det netop dét der har gjort at jeg altid er vendt tilbage. Jeg kan nok bare skidegodt li' at forelske mig. Også selvom det kun er en times tid eller en dag ad gangen :wub:

Som altid for langt, men ærligt og i allerbedste mening, 
Eva <3

Som altid perfekt langt, superinteressant, bundærligt og latterligt indsigtsfuldt og intelligent.

Jeg aner ikke hvad jeg egentlig tænder på rent fysiskt - det er ikke detsamme en onsdag som en lørdag - men en kvinde med evner at skrive den her slags indlæg tænder jeg dygtigt på. alle dage i ugen. 

Selv om du skal stoppe som hobbyelskerinde fra idag, så er det vel ikke helt nødvendigt at du også stopper med at give os mere af dine indsigter, sanser og tanker? Vel?

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Bananas 

Nej nej da... jeg fortsætter da ufortrødent på skrift.
Bare fordi jeg er blevet lidt fedtet med hensyn til hvem og hvor mange jeg lukker ind i den frække ende, betyder det jo ikke at jeg ikke kan fortsætte med at lukke en masse ud fra den anden ende :D 
Altså medmindre man som kvinde kan blive stemt ud for at snakke for meget eller for nøl? Jeg har ikke nærlæst reglerne ;) 

Jeg er jo også teknisk set stadig sexarbejder, omend det nu blot er i den lysegrå eller mere stuerene ende af skalaen som massør. Så jeg kommer jo til at følge lidt med i ny og næ uanset, tænker jeg.

Tak for støtten <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for et spændende indlæg Nadine. Meget spændende. Du skrev  når en stor mand uforvarende kommer til at briste illusionen ved at være en lille smule undskyldende over sin tilstedeværelse og/eller virker til at overkompensere med blomster, komplimenter eller chokolade 

Det er lidt sjovt faktisk eller forvirrende. Jeg skrev jo kunne tage noget chokolade eller lign med til en GP. Hvorfor skrev jeg så det ? Ikke for at være undskyldende eller overkompenserende. Men fordi jeg i mange tråde herinde fra kunder og rigtig mange GPer læste at det var en god icebreaker, at pigerne blev glade for det og det var med til at skabe en god start og kemi. GPerne roste kunderne helt vildt meget for at gøre det og jeg kunne godt se det venlige og hensynsfulde i at gøre det. Derfor gjorde jeg det et par gange. Og GPerne i de tråde stod i kø for at rose de kunder der gjorde det. Nu er det så et problem hvis man tager en erkendtelighed med til pigen eller ligefrem et problem for den gode oplevelse ? Det er ikke helt nemt. Selvom jeg tror jeg har fundet den rette vej.

Redigeret af Dentykke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 1 minut siden:

@Bananas Tak! <3

Nej jeg fortsætter da ufortrødent på skrift.
Bare fordi jeg er blevet lidt fedtet med hensyn til hvem og hvor mange jeg lukker ind i den frække ende, betyder det jo ikke at jeg ikke kan fortsætte med at lukke en masse ud fra den anden ende :D 
Altså medmindre man som kvinde kan blive stemt ud for at snakke for meget eller for nøl? Jeg har ikke nærlæst reglerne ;) 

Her kan man blive stemt ud  for alt muligt - og modsatsen. Af brugerne.

Men moderationen har helt sikkert ikke noget at sige om hvor meget - eller lidt - du vil kvindesnakke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dentykke skrev, for 2 minutter siden:

Tak for et spændende indlæg Nadine. Du skrev  når en stor mand uforvarende kommer til at briste illusionen ved at være en lille smule undskyldende over sin tilstedeværelse og/eller virker til at overkompensere med blomster, komplimenter eller chokolade 

Det er lidt sjovt faktisk eller forvirrende. Jeg skrev jo kunne tage noget chokolade eller lign med til en GP. Hvorfor skrev jeg så det ? Ikke for at være undskyldende eller overkompenserende. Men fordi jeg i mange tråde herinde fra kunder og rigtig mange GPer læste at det var en god icebreaker, at pigerne blev glade for det og det var med til at skabe en god start og kemi. GPerne roste kunderne helt vildt meget for at gøre det og jeg kunne godt se det venlige og hensynsfulde i at gøre det. Derfor gør jeg det. Og GPerne i de tråde stod i kø for at rose de kunder der gjorde det. Nu er det så et problem hvis man tager en erkendtelighed med til pigen ? Det er ikke helt nemt.

Jeg forstår dig. Ikke nemt  Men jeg har aldrig personligt kunnet omfavne alt det med  chokolade eller lignende. Parfume, vin, tøj blomster, etc etc.  Så en gang ind i en piges skab, hvor der sikkert stod 15 forskellige parfumer, vin og en masse gammel chokolade - alle gaver fra venlige kunder.

Det "sjove" var at hun er allergisk mod parfume, ikke spiste chokolade og ikke drak vin, men selvfølgelig var hun meget taknemmelig og smilende når hun fik sine gaver.

Men det er jo samtidligt en fin gammel tradition, lidt chevalereskt og høviisk. Formentlig en måde at klæde GP-mødet i et mere civiliseret tøj. Men måske også en måde at subliminalt sige "undskyld at jeg kommer her med mine penge og kræver at få knalde dig på trods af at jeg er så grim og du så smuk"?

Når jeg går på besøg, så kommer jeg med det fineste jeg har - mig selv. Hvis jeg ikke duer, så er der ingen blomster eller chokolade i verden som kan ændre på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Demder ikke kan dét skal være ualmindeligt begejstrede for eller afhængige af den økonomiske kompensation, for pengene er ikke nok til at blive i branchen i længden.

Nadine. Det har du helt sikkert ret i for danske piger, men tror du det er det samme for de udenlandske piger  ? Og det er jo dem der dominerer markedet hvor danske piger er et lille mindretal. Kunne øst piger være i en situation hvor de tit er mere motiverede til at blive i branchen længere end godt er, for de har måske ikke har helt så mange valg og muligheder som danske piger ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bananas, jeg forstår dig godt og det du skriver. Jeg havde ikke tænkt mere lige over det der, før Nadine skrev det i hendes fine indlæg. Det er faktisk heller ikke noget af det jeg vil gøre på min nye vej. Jeg havde ikke tænkt  mere over det, men du har jo ret og Nadine vist også. Nu er jeg da helt overbevist efter at have læst dit indlæg Jeg kommer som jeg er og jeg er fin nok på alle parametre og synes pigen ikke det, kan en æske chokolade ikke ændre det. 

Bananas jeg vil sige til dig, at dine indlæg har berørt mig på den gode måde. Det er som om du har skrællet bananen af mig og forstår mig og har givet mig råd. Det er næsten skræmmende så godt du har ramt i dine forskellige indlæg til eller om mig.  Jeg er så imponeret over at du forstår mig så langt ind i sjælen som du har gjort i dine indlæg. Jeg vil bare sige tak. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dentykke skrev, 1 time siden:

Det er ikke helt nemt

Spot on! :D 

Dette svar er så lidt mere personligt til dig men stadig mest til dem der læser uden at turde eller ville deltage og kommentere. 

Det der virker for den ene virker ikke for den anden nødvendigvis. 
Det er en skidedårlig idé at give drikkepenge FØR I går igang medmindre du fornemmer at kvindens primære motivationsfaktor for jeres samvær er penge. 
De fleste af os har den tanke - mere eller mindre flygtigt - at "hvad er det så lige han mener han har betalt ekstra for som jeg sikkert ikke har lyst til at tilbyde?" 
Og den tanke bliver siddende og er med til at skubbe lidt til tingene i en uheldig retning. 
Det er ikke helt det samme med chokolade og blomster. 
Og alligevel så er det en lille smule lidt en "styring af stemningen" i en bestemt retning. 
I bedste fald lidt ligesom "iiiih tak for den hjemmestrikkede cardigan Mormor" juleaften. Vi ved godt at vi skal reagere på en bestemt måde. 
At få chokolade første gang vil mange kvinder nok bevidst eller ubevidst tolke som om der er et eller andet der skal overkompenseres for. 
Hvis I allerede kender hinanden er det et STORT hit. Så ved vi jo at der nok ikke sniger sig en skarp negl op i rumpen om lidt - eller hvad vi nu ikke har lyst til. I så tilfælde siger I jo bare ekstra tak for sidste gang, og det er da totalt yndlings-agtigt at du udover at komme med penge til festen, så også har brugt tid af din dag til at gå ud at handle. Det er prinsesse-behandling og det virker vist på de fleste kvinder, uanset om vi vil indrømme det eller ej. 
Og eftersom min (måske misforståede) forståelse er at du er søøøød nok i forvejen, så er det ikke lige dér du skal sætte ekstra ind, tænker jeg? 

Kontekst er alt. 
Drikkepenge og chokolade før akten første gang gør at vi begynder at tolke. Altså medmindre vi er pisseligeglade og kun tænker 12 minutter frem til du er gået og vi har flere penge. I de tilfælde er chokoladen ligegyldig. Cool cash. 
Chokolade først - ved andet eller kommende besøg - er et stort hit. Især hvis det er sådan noget fancy noget. 
Drikkepenge - bagefter HVER gang uanset hvor godt I kender hinanden. Eller sig "det er drikkepenge for sidste gang" hvis det er fordi du ønsker at motivere hende til et bedre forsøg. 

Den eneste gang jeg kan huske at det bidrog positivt til samværet at en mand havde blomster med ved første besøg var en ældre herre som til min "manuskript-replik" som var noget i stil med "Ih tak, hvor er du søøøød. Det var da ikke nødvendigt" sagde: "Enhver smuk kvinde der har lyst til at være nøgen med mig fortjener at få blomster, så det gør jeg altid!" 
Hans ærlighed blev nemlig en isbryder og jeg blev sådan lidt "uha, han skal da ha' årets tur". Måske fordi det netop var tydeligt at det ikke var derfor han gjorde det. 
De andre gange - ved første besøg - har det været lidt akavet for mig i hvert fald. 
Tænk også på at mange glædespiger ikke kan komme hjem med en dusk eller flere samme ugedag førend nogen begynder at stille spørgsmål de ikke har lyst til at svare på. Enten kærester, forældre, ægtefæller, venner eller børn. Selv dem der har familie som ved hvad de arbejder med har nok ikke alle smadder meget lyst til at der står blomster eller ligger chokolade som er en ekstra tak for lån af den frække ende. 
Jeg har en veninde som i mere end 20 år stadig spørger "hvor har du dem fra?" med sådan en Bvadr-mine på fordi jeg engang forærede hende en buket jeg havde fået af en gæst en dag hvor flere var kommet med blomster. Hun syntes det var ulækkert, selvom hun ofte ytrer sin neo-feministiske støtte til mit valg om at være glædespige. 

I kombination med hvad jeg læser på og mellem linierne er en mistillid til din egen sexappeal pga. overvægt, så er det bare sådan lidt tomatsuppe med ketchup på, hvis det giver mening? 
En fyr der er smart-i-en-fart og måske lidt for meget gadedreng  og "hva' så dér sveske? Ve-do-sut-min-Pøøøk?"-agtig kan opnå noget HELT andet med en æske chokolade i lommen og kunne MÅSKE lige gå an fordi det ligesom trækker i modsat retning. Det ville virke for mig hvis det var tydeligt at han gjorde det for at undskylde lidt for sin skarphed og vidne om selvironisk tilgang. 
Så hvis du er sød og blød og hensynsfuld i forvejen så pynt hellere dig selv med lidt kant, vil jeg mene. Altså ikke at du skal gøre det modsatte af chokolade, hvadend det måtte være. Ikke noget med at klappe hende i røven før du har betalt bare for at kunne skrive at jeg er fuld af løgn i næste uge, veller! :D 

Jeg tænker ud fra det du skriver hist og pist måske egentlig blot har taget det spøgelse der gemmer sig under sengen derhjemme med på damebesøg. 
Så lad mig give dig et praktisk råd:
HVIS du skal skrive og spørge dullen på forhånd om hun har det ok med din vægt, hvilket jo er fornuftigt nok hvis du ønsker lidt overskud på din dullekonto, så lad være med også at booke besøg på/fra samme kanal. Altså email eller telefon eller hvad ved jeg. 
Når først du ved om hun tager tykke mænd så slet det fra ligningen igen så hun ikke er forudindtaget når hun møder dig. Det er som jeg forstår det ikke fordi du ønsker hun skal møde dig som "ham den tykke hun skal huske at tage hensyn til" at du spørger ind til det. Eller fordi du skjult ønsker dig at hun skal forholde sig til din (over)vægt og ikke til hele dig? 
Det er det du ligesom kommer til, vil jeg mene. 
Sådan "Nåmen jeg må hellere gøre mig klar til ham den tykke der er nervøs for at blive afvist." efterfulgt af "Neeeeej hvor er du søøøøød at komme med chokolade". Det er altså svært at finde ret meget andet frem end "dikke-dik og ae ae" af godteposen hvis det er sådan der lægges ud. Naturligvis overdrevet for forståelsens skyld. 

Giver det mening? 
Hvis ikke så er det nok mig der kløjs i det. Det sker en sjælden gang imellem ;) 
Jeg kan jo tage grueligt fejl og alt jeg skriver er blot min egen projektion og generalisering af et gennemsnit af alle de mange tykke mænd med ilde forståelse af deres sexappeal, jeg har kysse-bollet med i årtier, og du kan være undtagelsen der fuldstændigt fågger statistikken op. Det jo egentlig kun du. 
Skulle det være tilfældet vil der forhåbentlig være andre tykke mænd med små-komplekser der læser med og kan bruge det til noget. 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der giver fint mening det hele Eva. Tak for er nyt godt indlæg. Men jeg er ikke det sted mere som jeg var da jeg skrev mit første indlæg. F.eks. så skriver jeg ikke mere hvad jeg vejer ved da jeg lavede min sidste aftale. Og det gør jeg heller ikke i fremtiden. Har hygget mig helt vildt hos en thaipige  og en lidt moden dansk pige. Jeg har rykket mig meget som jeg beskrev i mine sidste indlæg. Jeg tror ikke jeg har er større problem med dårlige oplevelser end så mange andre tilsvarende.  Tak for dine råd alligevel, de bekræfter at jeg er videre på den rette vej. 

Redigeret af Dentykke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...