Bgo 110 Skrevet 6. April, 2022 Frække Tanja skrev, for 5 timer siden: Ja det er sket for lidt jeg må sætte mig ordentligt på dit ansigt når vi ses igen Ja tak siger jeg bare 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3638 Skrevet 6. April, 2022 Bgo skrev, for 5 timer siden: Ja tak siger jeg bare Du er da velkommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 660 Skrevet 22. April, 2022 Allan37 skrev, den 4.4.2022 at 22:35: Det er @Frække Tanja helt sikkert, har vist kun gjort en enkelt gang og det var sgu frækt, vil gerne igen Ja det er så frækt når @Frække Tanja numse sidder på ens ansigt, den er smuk og dejlig at slikke. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3638 Skrevet 22. April, 2022 Mister12 skrev, 1 time siden: Ja det er så frækt når @Frække Tanja numse sidder på ens ansigt, den er smuk og dejlig at slikke. Mange tak og den elsker en fræk og våd tunge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin4me 18 Skrevet 30. April, 2025 Synes Ella Evora en sykt deilig, også med sorte kys :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sleins Skrevet 1. Maj, 2025 Sjovt så husker jeg ikke hvornår det første gang blev noget jeg tændte på. Men jeg bliver sindssygt liderlig af det nu, en lækker tøs på alle 4, som tydeligt finder nydelse i det er gerne med hende siddende på ansigtet efterfølgende, så hun kan ride ens ansigt. Fucking elsker det Der er mange jeg gerne ville give sorte kys, så en liste ville ikke kunne være her på siden Hvis jeg alligevel skulle nævne en ville det være @Vixenida Som jeg endnu har tilgode at møde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg