Granit12 51 Skrevet 25. Marts, 2022 Hej Jeg var forbi denne lille lækre sag og må sige, at både massage og det efterfølgende var helt i top. Hun masserer hårdt og dybt og hendes BJ er lige så dybt ;-) Dejlig og hygiejnisk sundhedsmassage i Randers Og nye på 29 - Annoncelight Billederne er 100% rigtige. Stor chance for at jeg lige skal genbesøge hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 313 Skrevet 25. Marts, 2022 Hvor det henne af i byen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Granit12 51 Skrevet 25. Marts, 2022 Randersmand skrev, for 2 minutter siden: Hvor det henne af i byen? Send en sms, så får du svar! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 25. Marts, 2022 giver hun blow uden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Granit12 51 Skrevet 25. Marts, 2022 Bosse1910 skrev, for 5 minutter siden: giver hun blow uden Det kommer an på, hvor godt du har vasket "banditten" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monty 120 Skrevet 25. Marts, 2022 Har prøvet at ringe mange gange de tager ikke telefonen. Hvordan har i fået far i dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 25. Marts, 2022 Monty skrev, for 4 timer siden: Har prøvet at ringe mange gange de tager ikke telefonen. Hvordan har i fået far i dem. SMS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrsofus69 70 Skrevet 28. Marts, 2022 Granit12 skrev, den 25.3.2022 at 11:54: Det kommer an på, hvor godt du har vasket "banditten" Er det noget du har snakket med hende om, eller har du besøgt hende med og uden vasket bandit. Jeg kan nemlig ikke se noget i hendes annonce der fortælle noget om dette. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bikgon 25 Skrevet 29. Marts, 2022 Jeg tilslutter mig de gode anmeldelser! Hun er høj kvalitet, og min bandit var åbenbart ren nok… Kommunikationen er dog begrænset, tror ikke hun taler meget andet end modersmålet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrjames 81 Skrevet 3. April, 2022 Tilbyder hun også sex, eller kun blowjobs ;)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonstrømpen 15 Skrevet 11. Maj, 2022 Granit12 skrev, den 25.3.2022 at 10:55: Hej Jeg var forbi denne lille lækre sag og må sige, at både massage og det efterfølgende var helt i top. Hun masserer hårdt og dybt og hendes BJ er lige så dybt Dejlig og hygiejnisk sundhedsmassage i Randers Og nye på 29 - Annoncelight Billederne er 100% rigtige. Stor chance for at jeg lige skal genbesøge hende. Har du hendes telefonnummer? Det står ikke i hendes annonce på annoncelight.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 11. Maj, 2022 Jeg har ikke nummeret, men jeg er sikker på, det er mutter der for noget siden var ude på Viborgvej, ude forbi Netto Hun er blevet stor, men dette er en af hendes unge piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonstrømpen 15 Skrevet 11. Maj, 2022 Cords skrev, for 20 minutter siden: Jeg har ikke nummeret, men jeg er sikker på, det er mutter der for noget siden var ude på Viborgvej, ude forbi Netto Hun er blevet stor, men dette er en af hendes unge piger Er hun i klinikken på Viborgvej? Eller hvad hedder stedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 11. Maj, 2022 nylonstrømpen skrev, for 18 minutter siden: Er hun i klinikken på Viborgvej? Eller hvad hedder stedet? Nej, Lena er på Viborgvej nu, hende jeg tænker på, er hende der tidligere var på Viborgvej, tidligere i Adelgade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonstrømpen 15 Skrevet 11. Maj, 2022 Ok. Men hvad hedder stedet så, hvor omtalte person i tråden er? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 105 Skrevet 14. Maj, 2022 nylonstrømpen skrev, den 11.5.2022 at 18:19: Ok. Men hvad hedder stedet så, hvor omtalte person i tråden er? ja, godt nok en mærkelig annonce og ubrugelig anmeldelse når der ikke er nogen muligheder for at komme i kontakt med hende eller vide hvor det er... ud over "Randers" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder69 142 Skrevet 15. Maj, 2022 Hvordan kommer man i kontakt med dem? Ingen mail eller telefonnummer i annoncen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 18 Skrevet 18. Maj, 2022 Hvor latterligt er det at have en annonce uden tlf nummer og folk her i tråden vil åbenbart ikke ud med hvor det er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ANALyst 72 Skrevet 19. Maj, 2022 Er hun overhovedet stadig aktiv? Annoncen er sidst opdateret den 20/04. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 18 Skrevet 19. Maj, 2022 ANALyst skrev, for 20 minutter siden: Er hun overhovedet stadig aktiv? Annoncen er sidst opdateret den 20/04. Ja det er så spørgsmålet men åbenbart top secret. der er efterhånden så få Thai steder i Randers med nogenlunde kvinder at det bestemt kunne være rart at vide hvor stedet er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 148 Skrevet 19. Maj, 2022 Det er et kendt sted tæt på banegården, og de har ikke haft annoncer i et stykke tid. Så der er nok lukket for tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Granit12 51 Skrevet 20. Maj, 2022 Sliksyg skrev, den 14.5.2022 at 12:52: ja, godt nok en mærkelig annonce og ubrugelig anmeldelse når der ikke er nogen muligheder for at komme i kontakt med hende eller vide hvor det er... ud over "Randers" Du skal ikke pege fingre af min anmeldelse! Jeg lagde link på til annonce, som på det tidspunkt indeholdt kontaktoplysninger! Jeg har sq da ikke ansvaret for indholdet i annoncen! Med hensyn til placering, så er der en gentleman aftale herinde om, at man ikke skriver adresser! - og nej, jeg oplyser heller ikke i pb, hvor adressen er. Man ved jo ikke hvem det er, som spørger! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 105 Skrevet 20. Maj, 2022 Vi kan jo bare ikke bruge det til noget… den annonce er da spild af penge ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 20. Maj, 2022 Granit12 skrev, for 1 time siden: Med hensyn til placering, så er der en gentleman aftale herinde om, at man ikke skriver adresser! - og nej, jeg oplyser heller ikke i pb, hvor adressen er. Man ved jo ikke hvem det er, som spørger! Det er ikke en gentlemansaftale. Det er en del af retningslinjerne herinde: "3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen." - dog plejer det ok at angive et løst defineret område, f.eks. "i nærheden af kirken". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg