Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Den flittige
Monty skrev, for 4 timer siden:

Har prøvet at ringe mange gange de tager ikke telefonen. Hvordan har i fået far i dem. 

SMS

Del dette indlæg

Link til indlæg
Granit12 skrev, den 25.3.2022 at 11:54:

Det kommer an på, hvor godt du har vasket "banditten"

Er det noget du har snakket med hende om, eller har du besøgt hende med og uden vasket bandit. Jeg kan nemlig ikke se noget i hendes annonce der fortælle noget om dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tilslutter mig de gode anmeldelser!

Hun er høj kvalitet, og min bandit var åbenbart ren nok…

Kommunikationen er dog begrænset, tror ikke hun taler meget andet end modersmålet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Granit12 skrev, den 25.3.2022 at 10:55:

Hej

Jeg var forbi denne lille lækre sag og må sige, at både massage og det efterfølgende var helt i top.

Hun masserer hårdt og dybt og hendes BJ er lige så dybt ;-)

Dejlig og hygiejnisk sundhedsmassage i Randers Og nye på 29 - Annoncelight

Billederne er 100% rigtige.

Stor chance for at jeg lige skal genbesøge hende.

Har du hendes telefonnummer? Det står ikke i hendes annonce på annoncelight.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke nummeret, men jeg er sikker på, det er mutter der for noget siden var ude på Viborgvej, ude forbi Netto

Hun er blevet stor, men dette er en af hendes unge piger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cords skrev, for 20 minutter siden:

Jeg har ikke nummeret, men jeg er sikker på, det er mutter der for noget siden var ude på Viborgvej, ude forbi Netto

Hun er blevet stor, men dette er en af hendes unge piger

Er hun i klinikken på Viborgvej? Eller hvad hedder stedet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
nylonstrømpen skrev, for 18 minutter siden:

Er hun i klinikken på Viborgvej? Eller hvad hedder stedet?

Nej, Lena er på Viborgvej nu, hende jeg tænker på, er hende der tidligere var på Viborgvej, tidligere i Adelgade

Del dette indlæg

Link til indlæg
nylonstrømpen skrev, den 11.5.2022 at 18:19:

Ok. Men hvad hedder stedet så, hvor omtalte person i tråden er?

ja, godt nok en mærkelig annonce og ubrugelig anmeldelse når der ikke er nogen muligheder for at komme i kontakt med hende eller vide hvor det er...
ud over "Randers" :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
ANALyst skrev, for 20 minutter siden:

Er hun overhovedet stadig aktiv?

Annoncen er sidst opdateret den 20/04.

Ja det er så spørgsmålet men åbenbart top secret.

der er efterhånden så få Thai steder i Randers med nogenlunde kvinder at det bestemt kunne være rart at vide hvor stedet er.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er et kendt sted tæt på banegården, og de har ikke haft annoncer i et stykke tid. Så der er nok lukket for tiden 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sliksyg skrev, den 14.5.2022 at 12:52:

ja, godt nok en mærkelig annonce og ubrugelig anmeldelse når der ikke er nogen muligheder for at komme i kontakt med hende eller vide hvor det er...
ud over "Randers" :-(

Du skal ikke pege fingre af min anmeldelse! Jeg lagde link på til annonce, som på det tidspunkt indeholdt kontaktoplysninger! Jeg har sq da ikke ansvaret for indholdet i annoncen! 

Med hensyn til placering, så er der en gentleman aftale herinde om, at man ikke skriver adresser! - og nej, jeg oplyser heller ikke i pb, hvor adressen er. Man ved jo ikke hvem det er, som spørger!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Granit12 skrev, for 1 time siden:

Med hensyn til placering, så er der en gentleman aftale herinde om, at man ikke skriver adresser! - og nej, jeg oplyser heller ikke i pb, hvor adressen er. Man ved jo ikke hvem det er, som spørger!

Det er ikke en gentlemansaftale. Det er en del af retningslinjerne herinde: "3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen." - dog plejer det ok at angive et løst defineret område, f.eks. "i nærheden af kirken". 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...