skitlandet-sverige 54 Skrevet 27. November, 2022 Den Anonyme skrev, for 22 minutter siden: Dejligt intetsigende skriv. Istedet for at skrive i øst og vest, når du gerne vil besøge pigen, så grib knoglen og tag kontakt. Jeg laver bare sjov. Tror du jeg er seriøs alle gange? Er det korrekt at på dansk skrive "tror du jeg er alvorlig" i denne sammenhaeng? Eller er det forkert? Er "seriøs" det eneste ord, der er korrekt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 27. November, 2022 (edited) Bare Chloé forsætter så er jeg tilfreds. Ring og spørg PG eller tag forbi når Chloé har vagt og spørg hende Så må mænd med mellemøstlige aner, håbe på at der kommer flere slanke piger med mellemøstlige baggrund til gavn for både dig og mig. Redigeret 27. November, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr Piper Skrevet 27. November, 2022 Ja Chloe er super dejlig og mega flot, et vilddyr på et lagen....... Mange piger tilbyder kun service til skandinavisk undseende mænd, ikke på grund af udseende, men fordi mange har oplevet respektløs opførsel fra mange ikke skandinaviske. Øv at de få ødelægger det for de mange..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 28. April, 2023 Chloé igen med nye, opdateret billeder. https://70210026.dk/chloé Dejlig norsk pige, men virkelig ærgeligt at hun slet ikke kysser (ville være pikken over i'et!) og..hvorfor har du ALDRIG nogen aftenvagter/weekendevagter, Chloé ? Nye billeder og måske flere vagter om ugen her når foråret kommer ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 14. Maj, 2023 Undrer mig en smule over at Chloé får interessante nye opdaterede billeder, men efterfølgende ikke flere nye vagter hos PG. Det er vel ikke billigt at få tage billeder hos en fotograf og ville det økonomisk ikke give mening at prøve at hente pengene hjem med flere vagter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
italianovero 20 Skrevet 15. Maj, 2023 ppd skrev, for 23 timer siden: Undrer mig en smule over at Chloé får interessante nye opdaterede billeder, men efterfølgende ikke flere nye vagter hos PG. Det er vel ikke billigt at få tage billeder hos en fotograf og ville det økonomisk ikke give mening at prøve at hente pengene hjem med flere vagter Det er godt du holder os opdaterede. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 15. Maj, 2023 Hvem stopper PPD’s klagesang? Udbuddet er som det er. Og ja, tidligere havde vi altid hvid jul, somrene var solrige og pugerne kønnere osv. Stop nu, tak. 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
italianovero 20 Skrevet 15. Maj, 2023 hagbarth skrev, for 11 timer siden: Hvem stopper PPD’s klagesang? Udbuddet er som det er. Og ja, tidligere havde vi altid hvid jul, somrene var solrige og pugerne kønnere osv. Stop nu, tak. Jeg tvivler nogle gange om brugeren er en mand. Fred være med det. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 15. Maj, 2023 ppd skrev, den 14.5.2023 at 08:26: Det er vel ikke billigt at få tage billeder hos en fotograf Måske Chloé har styr på finanserne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterMan Skrevet 15. Maj, 2023 Ja, der er meget Piv Piv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1214 Skrevet 16. Maj, 2023 ppd skrev, den 14.5.2023 at 08:26: Undrer mig en smule over at Chloé får interessante nye opdaterede billeder, men efterfølgende ikke flere nye vagter hos PG. Det er vel ikke billigt at få tage billeder hos en fotograf og ville det økonomisk ikke give mening at prøve at hente pengene hjem med flere vagter Du lyder som en komplet psykopat. Stalker materiale. Hvorfor spekulerer du i de baner? Hun arbejder vel kun om dagen fordi hun bedst kan lide det. Hun arbejder vel den tid hun selv synes er passende. Og hun får vel nok også taget de billeder hun har lyst til. Mærkelige spekulationer du er ude i? Hun begynder næppe at arbejde mere fordi du ønsker det og det er forår. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miley4pleasure Skrevet 17. Maj, 2023 Ebden_jj skrev, for 11 timer siden: Du lyder som en komplet psykopat. Stalker materiale. Hvorfor spekulerer du i de baner? Hun arbejder vel kun om dagen fordi hun bedst kan lide det. Hun arbejder vel den tid hun selv synes er passende. Og hun får vel nok også taget de billeder hun har lyst til. Mærkelige spekulationer du er ude i? Hun begynder næppe at arbejde mere fordi du ønsker det og det er forår. enig med dig. Jeg kunne tilføje så mange flere grunde, men jeg ved ikke engang hvor jeg skal starte, men vi tager den sådan her: nu har vi jo også liv ved siden af Flere af os har “normale” jobs eller studie ved siden af.. børn, ægtefælle, kæreste.. Tror også jeg ville være ret uoplagt til sex hvis jeg knaldede 5 dage om ugen i x antal timer. Vi er altså også kun mennesker. Og… Vi bliver jo nødt til at forny vores billeder , uanset hvad vi tjener. I princippet er gæsten jo ligeglad med vores økonomi, men ikke med om vi bruger 3 år gamle billeder, eller 3 måneder gamle. håber det var svar nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miley4pleasure Skrevet 17. Maj, 2023 (edited) Miley4pleasure skrev, for 43 minutter siden: enig med dig. Jeg kunne tilføje så mange flere grunde, men jeg ved ikke engang hvor jeg skal starte, men vi tager den sådan her: nu har vi jo også liv ved siden af Flere af os har “normale” jobs eller studie ved siden af.. børn, ægtefælle, kæreste.. Tror også jeg ville være ret uoplagt til sex hvis jeg knaldede 5 dage om ugen i x antal timer. Vi er altså også kun mennesker. Og… Vi bliver jo nødt til at forny vores billeder , uanset hvad vi tjener. I princippet er gæsten jo ligeglad med vores økonomi, men ikke med om vi bruger 3 år gamle billeder, eller 3 måneder gamle. håber det var svar nok Og for god ordens skyld og ift reglementet herinde så lad os vende tilbage til trådens oprindelige emne, chloe ❤️ så vi ikke får ballade af EG. Redigeret 17. Maj, 2023 af Miley4pleasure Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 812 Skrevet 8. November, 2023 Besøgte Chloe idag. Som anført af tidligere skribenter i tråden er hun en superlækker pige. Hun er super charmerende og godt selskab. Jeg havde en god halv time i hendes selskab. Jeg kommer dog ikke igen. For jeg respekterer naturligvis at hun ikke kysser. Det virker bare ikke rigtigt for mig uden kys. Jeg var også lidt træt af at hun tager en anden pris end den på siden annoncerede. Jeg havde heldigvis penge nok, men det er altså dårlig stil ikke at gøre opmærksom på det på hjemmesiden. God aften derude K 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14436 Skrevet 9. November, 2023 Kanon1 skrev, for 9 timer siden: Jeg havde heldigvis penge nok, men det er altså dårlig stil ikke at gøre opmærksom på det på hjemmesiden. Der står på hjemmesiden, at pigernes priser kan variere fra den annoncerede i menuen, så man kan ringe og spørge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hurtigløberen 22 Skrevet 9. November, 2023 Men når man spørger kan de ikke svare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 812 Skrevet 10. November, 2023 Det er helt fint for mig at pigerne har forskellige priser. De kan naturligvis tage den pris de har lyst til. Men når det er på et veletableret hus hvor der er standardpriser vil det da være god kundeservice at skrive det i beskrivelsen af den enkelte pige. K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg