Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var endelig tilbage i Danmark igen. Bor normalt i udlandet men pendler lidt frem og tilbage. Sad på kontoret en søndag og mærkede hvordan lysten og hormonerne begyndte at suse rundt i kroppen. Fandt ind på hjemmesiden til Pussy Galores og lod blikket skimme de forskellige piger. Heldigvis fandt jeg ud af at Chloe havde vagt. Billederne taler for sig selv. Hun er helt vidunderlig dejlig skåret. Ringede og fik fat i en telefonpige. Fik booket første ledige tid og mærkede hvordan bulen i mine jeans begyndte at vokse. En laaaang time ventede forude før jeg kunne sætte mig i bilen og køre mod Lyngbyvej. Ikke den længste tur – men 15 min kan alligevel være lang tid når man glæder sig.
Parkeringen var måske ikke den mest diskrete, faktisk holdt jeg lige ude foran døren. Men hvad pokker, havde ikke tid til at lede efter parkering! Ringede på døren og blev mødt af den samme telefondame jeg havde talt i telefon med. Hun vidste mig ind i et værelse og tilbød mig et glas vand. Det var der brug for, da jeg var ret så tør i munden af nervøsitet. Det ene minut tog det andet mens pulsen pumpede, i en forventningens glæde om hvad der ventede.
Endelig stod hun der……. Faktisk endnu smukkkere i virkeligheden. Hun havde ikke ret meget tøj på og man kunne lige ane brysterne under den lette påklædning. Nu pumpede både hjertet og endofirner rundt i kroppen mens pengene skiftede hænder til havd der svarede til en halv time. Chloe listede ud mens jeg tog tøjet af. Pikken stod allerede rank og flot da hun kom tilbage. Tænkte der var ingen grund til at skjule at jeg kunne lide hvad jeg så. Det ar længe siden sidst så jeg vidste at jeg skulle passe på. Vi lagde os på sengen og jeg begyndte at røre hendes bryster og hendes krop. Fantastisk at få lov at kysse de smukke og perfekte bryster. Hun lagde mig på ryggen og gjorde i den grad gengæld. Hun sugede og slikkede på begge mine brystvorter mens hendes hånd begyndte at spille mig af. Hvis der findes en himmel, var jeg ikke ret langt fra, lige der. Jeg tror at hun kunne mærke hvad der var ved at ske. Så hun gav mig en pause, fandt gummi og med en lethed og en elegance fik hun givet mig gummi på. Satte sig på knæ foran mig og begyndte at lade tungen arbejde på pikken inden hun tog den i munden. Mine ben nærmest forsvandt under mig da pikken forsvandt i hendes mund. Vådt og grådigt men uden at være voldsom suttede hun pik på mig i nogen minutter mens jeg koncentrerede mig om at tænke på Pivot-tabeller i Excel for ikke at sprøjte med det samme. Til sidst måtte jeg fjerne hendes hoved og gøre opmærksom på at det var ved at være oppe over. En lille pause med kærtegn på både hendes og mine brystvorter, inden Chloe lagde mig på ryggen. Satte sig ovenpå mig med front imod mig så jeg kunne nyde synet af både pikken der gik ind og ud af hende samtidig med synet af hendes bryster. Den lille pause havde ikke hjulpet meget så nu var klimaks uundgåeligt. Jeg fik vendt hende om på alle fire på sengen og langsomt trængte jeg oppe i hende doggystyle. Hendes små klynkelyde når jeg stødte var mere end jeg kunne holde til og jeg mærkede hvordan orgasmen kom helt nede fra lilletåen og op igennem kroppen. Langt væk i det fjerne kunne jeg høre min egen stønnen inden jeg kom med et brag. Lyden da jeg kom, vil jeg tro kunne høres i en fyldt Parken, på Østerbro. Altid lidt pinligt når man lige er kommet, men Chloe var sød. Hjalp med kondomet en vådserviet, knus og kram inden jeg igen stod ude på Lyngbyvej. Mit første, men absolut ikke sidste besøg hos Pussy galores og Chloe.
Knus Lars

Redigeret af Marcian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hobie

Chloe er intet mindre end dejlig på alle måder. Sød, imødekommende, smilende, dejlig sex og en totalt lækker krop,- uden tatoveringer som jeg i den grad er en sjælden egenskab i denne niche. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
paabesoeg skrev, for 1 time siden:

Er det denne pige du har besøgt https://70210026.dk/chloé ?

Ja, det er norske Chloé.

Besøgte hende selv og hun var er dejligt besøg.

jeg håber Chloe bliver hos PG i lang tid fremover for selvom hun ikke kysser for hendes krop og former er altså bare dejlig.

Takk, Chloé. Du er så vakker!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For dem som måtte have besøgt både Malua og Chloe, hvilken af dem ser kønnere ud?

Har besøgt Malua.Absolut intet specielt, pænt ansigt, dårlig service(hun gik direkte til blow, uden nogen form for forspil), ubehøvlet under akten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hobie
skitlandet-sverige skrev, for 3 timer siden:

Och vad är definitionen på skandinavisk bakgrund?

Det lyder hårdt,- men for mig er der nu ikke såmeget at tolke på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hobie skrev, 1 time siden:

Det lyder hårdt,- men for mig er der nu ikke såmeget at tolke på.

För dig kanske, men det finns ingen allmän definition på vad skandinavisk bakgrund betyder.

 

Önskar bara att de här kvinnorna är mer tydligare. Hvorfor ikke bare sige "jeg tager kun imod hvide maend der har europeisk baggrund i de seneste to hundrede år"... eller skrive "ikke nogen med afrikansk eller mellemostlig baggrund tak".

 

Jag har faktiskt mött eskorter som i annons skrivit att de bara tar emot europeiska män. Men sen när jag bokat ett möte och mött kvinnorna så säger de inte nej...

Redigeret af skitlandet-sverige

Del dette indlæg


Link til indlæg
skitlandet-sverige skrev, for 18 minutter siden:

För dig kanske, men det finns ingen allmän definition på vad skandinavisk bakgrund betyder.

 

Önskar bara att de här kvinnorna är mer tydligare. Hvorfor ikke bare sige "jeg tager kun imod hvide maend der har europeisk baggrund i de seneste to hundrede år"... eller skrive "ikke nogen med afrikansk eller mellemostlig baggrund tak".

 

Jag har faktiskt mött eskorter som i annons skrivit att de bara tar emot europeiska män. Men sen när jag bokat ett möte och mött kvinnorna så säger de inte nej...

Det har allerede været oppe og vende før, bl.a indenfor de seneste uger. 
https://www.eroguide.dk/forum/topic/161891-tager-imod-alle-skandinaviske-gentlemen/?tab=comments#comment-1458306

Hvis de skriver at de kun ønsker henvendelser fra skandinaviske mænd, så er det pr. definition, Norge, Sverige & Danmark.

Hvis du mener de burde skrive det du skriver, så ville det hurtigt blive taget som racistisk eller andet i den dur, og det vil annoncørerne nok slå hårdt ned på. + det ville nok os blive anmeldt. 

At man så sagtens kan have andet ophav, og være et af de rareste mennesker, er en anden sag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 18 minutter siden:

Det har allerede været oppe og vende før, bl.a indenfor de seneste uger. 
https://www.eroguide.dk/forum/topic/161891-tager-imod-alle-skandinaviske-gentlemen/?tab=comments#comment-1458306

Hvis de skriver at de kun ønsker henvendelser fra skandinaviske mænd, så er det pr. definition, Norge, Sverige & Danmark.

Hvis du mener de burde skrive det du skriver, så ville det hurtigt blive taget som racistisk eller andet i den dur, og det vil annoncørerne nok slå hårdt ned på. + det ville nok os blive anmeldt. 

At man så sagtens kan have andet ophav, og være et af de rareste mennesker, er en anden sag. 

Hvordan er det racistisk at pigerne har deres egne præferencer? Jeg førstår ikke hvorfor annoncørerne ville reagere på en sådan en tekst...

 

Jeg synes alligevel at det ikke er tydeligt hvad "skandinavisk baggrund" betyder. Er det at du har rødder 500 år tilbage i skandinavien? Måske 200?

 

Men tak for dit link. Vil læse det snart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skitlandet-sverige skrev, for 13 timer siden:

Hvordan er det racistisk at pigerne har deres egne præferencer? Jeg førstår ikke hvorfor annoncørerne ville reagere på en sådan en tekst...

 

Jeg synes alligevel at det ikke er tydeligt hvad "skandinavisk baggrund" betyder. Er det at du har rødder 500 år tilbage i skandinavien? Måske 200?

 

Men tak for dit link. Vil læse det snart.

Skulle nok have brugt ordet diskriminerende i stedet for. Set i baglyset, giver det måske mere mening. :) 

Hvis du hentyder til Chloe's profilside på PG, så nævner hun ikke baggrund, men blot skandinaviske gentlemen.
Har du overvejet at skrive til hende, og forhører dig om hvad hun mener? For vi herinde kan gisne nok så meget, men ikke svarer på hendes vegne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 48 minutter siden:

Skulle nok have brugt ordet diskriminerende i stedet for. Set i baglyset, giver det måske mere mening. :) 

Hvis du hentyder til Chloe's profilside på PG, så nævner hun ikke baggrund, men blot skandinaviske gentlemen.
Har du overvejet at skrive til hende, og forhører dig om hvad hun mener? For vi herinde kan gisne nok så meget, men ikke svarer på hendes vegne.

Men for helvede I danskere vil ikke forstå noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr
skitlandet-sverige skrev, for 9 minutter siden:

Men for helvede I danskere vil ikke forstå noget

Nu var det jo dig der ikke forstod Chloé's text......

Del dette indlæg


Link til indlæg
skitlandet-sverige skrev, for 1 minut siden:

Men for helvede I danskere vil ikke forstå noget

Spørg dig selv:

Er jeg en gentleman?
Er jeg skandinavisk?  Af sind?  Af omgangskreds?  Af sprog?  Af udseende?

Hvis der er bare 1 Nej, så ringer du og bestiller en tid, præsenterer dig og spørger om du er velkommen.

Og jo, vi danskere forstår netop at håndtere dette i modsætning til det svenske broderfolk og jeres politikere.  Lad os ikke gå dybere ind i denne halv-politiske diskussion, men respektere pigernes grænser. 


Venligst
[Boxen]

Del dette indlæg


Link til indlæg
[Boxen] skrev, for 4 minutter siden:

Spørg dig selv:

Er jeg en gentleman?
Er jeg skandinavisk?  Af sind?  Af omgangskreds?  Af sprog?  Af udseende?

Hvis der er bare 1 Nej, så ringer du og bestiller en tid, præsenterer dig og spørger om du er velkommen.

Og jo, vi danskere forstår netop at håndtere dette i modsætning til det svenske broderfolk og jeres politikere.  Lad os ikke gå dybere ind i denne halv-politiske diskussion, men respektere pigernes grænser. 


Venligst
[Boxen]

Hvad siger vores politikere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
skitlandet-sverige skrev, Lige nu:

Hvad siger vores politikere?

 

[Boxen] skrev, for 5 minutter siden:

 Lad os ikke gå dybere ind i denne halv-politiske diskussion, men respektere pigernes grænser. 


Venligst
[Boxen]

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
[Boxen] skrev, for 5 minutter siden:

 

 

Hvorfor er du kedelig?

Vil stadig sige tak til jer for at I ikke har etableret en sexkøbslov endnu og at jeres land er mere fri end vores.

 

Men ja, vores politikere er sindssyge. Heja Danmark!

Redigeret af skitlandet-sverige

Del dette indlæg


Link til indlæg
skitlandet-sverige skrev, 1 time siden:

Men for helvede I danskere vil ikke forstå noget

Dejligt intetsigende skriv. :rolleyes:

Istedet for at skrive i øst og vest, når du gerne vil besøge pigen, så grib knoglen og tag kontakt. 

Redigeret af Den Anonyme

Del dette indlæg


Link til indlæg
[Boxen] skrev, 1 time siden:

@skitlandet-sverige  Chloe er helt vidunderlig smuk, professionel og medgørlig indenfor hendes rammer.  Kender hun dig, er rammerne til forhandling som det også fremgår af hendes profil.  Vent ikke ;-)

 

Har hun et typisk skandinavisk udseende?

Jeg har aldrig før knaldet en hvid skandinavisk pige i mit liv. Og jeg har aldrig besøgt klinikker som Pussy Galores før, kun private lejligheder hvor der er nogen udenlandske pige. Jeg er bange for det :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...