Hop til indhold

Recommended Posts

… And Justice for All skrev, for 9 minutter siden:

Er sq altid på vagt når det er thai med silicone. Det er tæt på umuligt at opdage om det er det ene eller andet - og når de er til det vilde sex, så er der ofte en Y-kromosom med i ligningen.

Nu besøgte jeg hende i går, så naturligvis var hun vild ;)

Og hvad er egentlig problemet. Enten opdager du det ikke eller også får du sat et flueben, nederst på din bucket list.

Din angst er trods alt ikke grund nok til at ødelægge rygtet for de mange skønne kvinder. Den må du dealer med selv. Køb Dansk, hvis det kan gøre dig tryg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa allesammen. 
jeg besøgte jenny for lidt tid siden for at få en b2b massage fordi aldrig havde prøvet det før. Det var egentlig også fint i sig selv. Men bedst som jeg ligger der og slapper af, kan jeg mærke hun begynder at arbejde på mit lem… jeg troede at det var et hj hun havde gang i, for det havde jeg bestilt. Men åbner øjnene og ser så til min store overraskelse, at hun er igang med pussyslide på min ikke beskyttede pik. Jeg er blevet meget nervøs omkring at jeg kan være smittet med en sexsygdom af hende Og ville bare høre jer andre om i er klar over om hun har noget? 

mit primære bekymring er HIV. Men har det bare meget dårligt psykisk pga. min oplevelse og kan ikke finde mental ro. 

håber meget der er nogen derude der ved noget eller har erfaring med ubeskyttet samvær med jenny.

hilsen den unge og dumme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dennervøselanddreng skrev, for 4 minutter siden:

Hejsa allesammen. 
jeg besøgte jenny for lidt tid siden for at få en b2b massage fordi aldrig havde prøvet det før. Det var egentlig også fint i sig selv. Men bedst som jeg ligger der og slapper af, kan jeg mærke hun begynder at arbejde på mit lem… jeg troede at det var et hj hun havde gang i, for det havde jeg bestilt. Men åbner øjnene og ser så til min store overraskelse, at hun er igang med pussyslide på min ikke beskyttede pik. Jeg er blevet meget nervøs omkring at jeg kan være smittet med en sexsygdom af hende Og ville bare høre jer andre om i er klar over om hun har noget? 

mit primære bekymring er HIV. Men har det bare meget dårligt psykisk pga. min oplevelse og kan ikke finde mental ro. 

håber meget der er nogen derude der ved noget eller har erfaring med ubeskyttet samvær med jenny.

Hej den Nervøse. Inden du driver dig selv til vandvid, så træk vejret og slå koldt vand i blodet. Vi har alle prøve at være bange for om man skulle have fanget noget.

Ring til lægen, og bed om at få lavet et check for kønssygdomme. En blodprøve senere, og en uges ventetid, så har du dit svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dennervøselanddreng skrev, for 3 minutter siden:

Hejsa allesammen. 

Der er ikke nogen som kan give dog nogle garantier, men det er meget usandsynligt at du har raget HIV til dig, det er usandsynligt at hun har HIV og selv hvis du var ubeskyttet oppe i hende og vi siger hun har det så smitter det ikke voldsomt let (Det er ikke en anbefaling for at man skal kneppe uden).

Hvis du ikke kan få ordentligt ro på dig selv kan du vente 3 måneder (Det tror jeg der skal gå før man kan blive testet men er ikke sikker) og blive HIV testet hos din læge, sidst jeg bad om en HIV test blev jeg dog afvist med at det gjorde man altså ikke medmindre der var symptomer, for HIV er der ikke meget af i landet mere, men du kan nok få dig en test hvis det er vigtigt nok for dig.

Jeg er hverken læge eller ekspert, det jeg skriver er som jeg selv ville handle ud fra de oplysninger du har givet - har du bare fået en pussy slide ville jeg få ro på mig selv, falde ned og glemme det, er du gået længere ville jeg stadig tage det roligt, men forstår godt hvis du ikke kan falde ordentligt ned, og får dig en test for at være sikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dennervøselanddreng skrev, for 27 minutter siden:

Hejsa allesammen. 

Hej Nervøse

Jeg tager dit skriv alvorligt - fordi det er en frygtelig situation at være så nervøs.

Men ROLIG nu.  Som jeg forstår dig så har du kun fået en pussyslide? Du har ikke engang være oppe i hende?

Så er der jo meget lille sandsynlighed.

MEN men men - hvis du ikke finder ro:

Bispebjerg hospital - afd for kønssygdomme.  Der kan du komme og få taget test - som jeg har forstået det, spørger de lidt til hvad du har lavet og vurderer ud fra det, hvilke test der er behov for.

Så kan du ringe ind senere og få test resultat

Bemærk dog der skal gå tid før man kan teste for sygdommene.  Hvorlang tid ved jeg ikke - men det kan du spørge dem om.

Held og lykke.

PS - skriv PB hvis du har brug for at stille yderligere spørgsmål for at blive beroliget - eller som hjælp til at komme videre

VH

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg håber at du får ro psykisk @Dennervøselanddreng

Som der er skrevet er risikoen for HIV smitte minimal, men større jo mere syg en evt partner er af HIV. Fx smitter velbehandlede hiv positive slet ikke. 

Hvis du bliver ved at tænke på det, så tag en snak med din læge også selvom det er før der giver mening med en test. 

I forhold til hvor lang tid der skal gå før end du får taget en prøve, så har Bispebjerg hospital denne oversigt. 

https://www.bispebjerghospital.dk/afdelinger-og-klinikker/dermato-venerologisk-afdeling/klinik-for-koenssygdomme/sygdom-og-behandling/Sider/Inkubationstid-for-kønssygdomme.aspx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dennervøselanddreng skrev, den 12.10.2022 at 23:50:

Hejsa allesammen. 

Hej Dennervøselanddreng

Jeg kan ikke lade være med at reagere på dit indlæg, da jeg sagtens kan sætte mig ind i hvordan du har haft det. Jeg regner med, at du har ladet dig teste nu, og er faldet til ro fordi du ikke var blevet smittet. Risikoen for at du er blevet smittet med HIV er nærmest ikke eksisterende ud fra hvad du beskriver der er sket. Men man skal jo ikke tage fejl af, at der også eksisterer andre kønssydomme. De vil i mange tilfælde vil blive synlige efter kortere tid, men end ikke altid. Jeg er faldet over dit indlæg fordi jeg selv faldt over hende, og har besøgt hende en 3 gange. Jeg har efterfølgende kunnet læse, at der er flere anmeldelser, der halvt pralende beskriver ubeskyttet samvær med hende, og nogle som ligefrem har måttet afvise tilbuddet. Nu om dage tager flere og flere chancen fordi HIV i dag kan holdes nede. Ja der er også anmeldelser, hvor den begejstrede kunde ligefrem lader det skinne igennem, at det er det der er foregået med hende - tør jeg godt konkludere. Og jeg har også fået tilbuddet. Som svar på dit spørgsmål til om nogen har erfaring med det. Så det er vist det, der sker der. Og i lidt højere grad end den enkelte, der har taget imod det, nok er klar over. Der er sikkert gode penge at tjene på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...